Side 20 af 32 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 475

Emner: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    efter en opdatering af min PC er det nu Edge der er sat som min default browser (Windows 10)
    Jeg forsøger at ændre det tilbage til Chrome i settings, men når min computer har været genstaret er det Edge igen.

    Hvad kan jeg gøre for at få Chrome som permanent browser?
    Det lyder da egentlig som om, du gør det rigtigt, hvis det er i Windows Settings, du sætter det. Er det en firma-PC, hvor der eventuelt kører et script, som resetter browseren til Edge under opstart?
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det lyder da egentlig som om, du gør det rigtigt, hvis det er i Windows Settings, du sætter det. Er det en firma-PC, hvor der eventuelt kører et script, som resetter browseren til Edge under opstart?
    Jeg ændrer det samme sted som dit billede henviser til.
    Men du har nok ret at der er noget firma policy der automatisk retter det tilbage.

  3. #288
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg undrer mig over at Aab’s 2-0 scoring mod de uvasket bliver annuleret for så at give rødt kort og straffe (som de heldigvis score på). Kan man ikke vise manden ud efter bolden ryger over stregen?

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg undrer mig over at Aab’s 2-0 scoring mod de uvasket bliver annuleret for så at give rødt kort og straffe (som de heldigvis score på). Kan man ikke vise manden ud efter bolden ryger over stregen?
    Jo, det virker umiddelbart mærkeligt. Man skulle mene, at det var ligesom enhver anden fordelssituation, hvor dommeren efterfølgende kan give et kort.

    Med det forbehold at jeg ikke har nærstuderet fodboldloven, undrer det mig faktisk, at han må give både straffe og rødt kort, for var det ikke det, man afskaffede for nogle år siden, fordi man mente, det var for hård en (dobbelt)straf?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #290
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, det virker umiddelbart mærkeligt. Man skulle mene, at det var ligesom enhver anden fordelssituation, hvor dommeren efterfølgende kan give et kort.

    Med det forbehold at jeg ikke har nærstuderet fodboldloven, undrer det mig faktisk, at han må give både straffe og rødt kort, for var det ikke det, man afskaffede for nogle år siden, fordi man mente, det var for hård en (dobbelt)straf?
    Dobbeltstraffen er afskaffet i den forstand, at hvis man reelt forsøger og spille bolden, så skal det ikke automatisk give rødt kort. I situationen fra kampen i Aalborg forsøger han godt nok og spille bolden, det er bare ærgerligt, at det ikke er med en kropsdel som er tilladt.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #291
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Er der nogen, der har en airfryer? Og hvordan er erfaringen med den? Kan den erstatte en almindelig frituregryde?

    Mvh Bjørn

  9. #292
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har haft Phillips Airfryer gennem nogle år nu. Først en mindre og nu den største og nyeste. Den har fast plads fremme på køkkenbordet, da den bliver brugt mange gange om ugen.
    Jeg har aldrig haft en frituregryde og har aldrig følt behov for at skulle have en.

    Jeg bruger mere min airfryer som et alternativt til den almindelige ovn. Jeg laver ofte rodfrugter/grøntsager i den, som bliver langt bedre og er færdig på den halve tid af den almindelige ovn.
    En anden ting jeg bruger den til ofte - og som du ikke kan i f.eks. en Tefal Actify - er at smide en hel kylling i den og det bliver bare super lækkert og saftigt på 3 kvarter med sprødt skind. Og så giver det en vis tilfredsstillelse at kigge ned i bundgryden bagefter og se alt det fedt, som bare er løbet fra.

    Derudover er den også fænomenal til at opvarme pizza! 2 minutter på 200 grader så har du et par slices lækker varm og stadig sprød pizza.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #293
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    235

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Hvor mange gram fritter kan man tilberede i 1 hug?
    Das NT

  12. #294
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Det ved jeg ikke. Jeg har aldrig fyldt kurven. Men laver man en stor portion skal man lige ryste kurven nogle gange undervejs og jo større portion jo længere tid tager det.

  13. #295
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Jeg har to spørgsmål.

    Hvorfor starter målmænd altid med at varme op før resten af holdet?

    Hvorfor på udspark, trækker man så ofte spillerne ud til en af siderne? I stedet for at holde det bredt?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #296
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Jeg har to spørgsmål.

    Hvorfor starter målmænd altid med at varme op før resten af holdet?

    Hvorfor på udspark, trækker man så ofte spillerne ud til en af siderne? I stedet for at holde det bredt?
    Aner ikke det første. Men tænker svaret på nummer 2 er
    1) For at have flere mand til at opsnappe 2. bolde
    2) Stå kompakt såfremt modstanderen får bolden.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  16. #297
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Jeg har to spørgsmål.

    Hvorfor starter målmænd altid med at varme op før resten af holdet?

    Hvorfor på udspark, trækker man så ofte spillerne ud til en af siderne? I stedet for at holde det bredt?
    Og hvad laver Grabara i de sidste 22 minutter før kampstart?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #298
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Hvis man køber platinkort, kan man så let sælge gavekortet til fanshoppen videre?

  19. #299
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    Hvis man køber platinkort, kan man så let sælge gavekortet til fanshoppen videre?
    Jeg sælger mit til venner/bekendte hvert år, de låner blot det fysiske sæsonkort og så kan jeg bruge det i app’en indtil de har shoppet færdig, det fungerer helt fint.

  20. #300
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Dumme spørgsmål - kloge svar Part III

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Hvorfor starter målmænd altid med at varme op før resten af holdet?
    Fordi deres opvarmning er anderledes og mere tidskrævende. Målmænd skal bruge mere tid, fordi de også skal have fokus på opvarmning af overkroppen, herunder arme og skuldre, ligesom målmænd også skal være noget mere smidige end markspillere. Derudover, så står målmænd meget mere stille i løbet af kampen end markspillerne, og skal derfor varme mere intensivt op inden kampen, mens man som markspiller i højere grad kan "løbe sig i gang" undervejs.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dumme spørgsmål - kloge svar
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 815
    Sidste Meddelelse: 19.04.21, 17:51
  2. Dumme spørgsmål - kloge svar Part II
    By Ace20 in forum Diverse
    Svar: 344
    Sidste Meddelelse: 29.07.16, 10:07
  3. Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.11.06, 23:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •