Side 80 af 138 FørsteFørste ... 30707778798081828390130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,186 til 1,200 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1186
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Sgu lidt meh at der udbryder panik i det sekund Grabara er sat ud af spillet. Nu kom der lige et hul i kalenderen til reserve-Kalle, og så er han ikke længere god nok til at tage over i et par (vigtige) måneder. Hvad skal vores reservekeepere så bruges til?
    Problemet er, at PC åbenlyst har købt en tredjemålmand (med håb om at kunne konkurrere med Karl-Johan om at blive andenmålmand), der kun er god nok til at være fjerdemålmand bag en 16-årig. Endnu et fejlkøb til den voksende liste.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1187
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge Transfervinduet, så er der nogle spillere, man gerne vil af med i dette vindue, enten i form af salg eller udlejning:
    - Karamoko
    - Guadagno
    - Marios
    - Mukairu
    - Singh
    - Mudrazija
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1188
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Til dem der ikke mener at Cyriel Dessers er en spillere på en højere hylde end vi normalt henter for - så må i meget gerne komme med eksempler på angribere vi har hentet direkte fra en sæson med omkring 20 mål i 41 kampe (0.5 mål per kamp) i en klub på niveau med Feyenoord. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om nogen, og dermed må det vel per definition være en ny hylde.

    Det betyder selvfølgelig ikke at han nødvendigvis vil blive en success eller et godt køb.
    Jeg er en af dem du henviser til.

    Jeg har stor respekt for godt analysearbejde, men brug af tal, sammenhænge og konklusioner på den her måde skriger til himlen.

    Uden han er udtryk for en ny standard for hvor høj en hylde osv. så tror jeg dog stadig på ham.
    Goldbæks Højrefod

  6. #1189
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet, så er der nogle spillere, man gerne vil af med i dette vindue, enten i form af salg eller udlejning:
    - Karamoko
    - Guadagno
    - Marios
    - Mukairu
    - Singh
    - Mudrazija
    Jeg ved godt Mukairu mangler et output og det er ikke alle driblinger han slipper godt fra. Men er han ikke den eneste lige nu og her, hvis vi ser på truppen, som rent faktisk viser "Fart" og i ny og næ rent faktisk kan afdrible en modstander?.

    Jeg sidder med en følelse af at Mukairu med den rette tillid måske godt kan slå igennem, men måske er jeg den eneste der har det sådan :)


  7. #1190
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved godt Mukairu mangler et output og det er ikke alle driblinger han slipper godt fra. Men er han ikke den eneste lige nu og her, hvis vi ser på truppen, som rent faktisk viser "Fart" og i ny og næ rent faktisk kan afdrible en modstander?.

    Jeg sidder med en følelse af at Mukairu med den rette tillid måske godt kan slå igennem, men måske er jeg den eneste der har det sådan :)
    Det er jeg meget enig i. Jeg så langt hellere Babacar ud af døren end Mukairu.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #1191
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis man sender Mukairu og Singh videre, så må det vel være fordi man har andre spillere med den nødvendige acceleration, topfart og 1v1 dribleevner, bare med mere output og kvalitet, i pipeline, og hvem det bliver, kan måske afhænge af hvorvidt vi skal spille CL eller ej.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1192
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet, så er der nogle spillere, man gerne vil af med i dette vindue, enten i form af salg eller udlejning:
    - Karamoko
    - Guadagno
    - Marios
    - Mukairu
    - Singh
    - Mudrazija
    Kom de ind på, hvorfor Babacar ikke er med på listen?

  12. #1193
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kom de ind på, hvorfor Babacar ikke er med på listen?
    Næ.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #1194
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    De kom ikke ind på begrundelser. Den eneste de nævnte lidt var Karamoko, hvor Farzam sagde at han personligt troede at Karamoko var gået fra projekt til en man bare gerne vil af med.

    Hvis det passer, så er det der Højlund/Karamoko switch da godt nok noget af det dummeste jeg har set.

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #1195
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg synes ellers Karamoko viste godt takter i træningskampene, så jeg var overbevist om at den her sæson var hans chance...Badekarret så jeg gerne smutte

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1196
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge Transfervinduet, så er der nogle spillere, man gerne vil af med i dette vindue, enten i form af salg eller udlejning:
    - Karamoko
    - Guadagno
    - Marios
    - Mukairu
    - Singh
    - Mudrazija
    Som andre undrer jeg mig over, at Babacar ikke er på listen, når Karamoko er. Men ellers må man sige, at den der liste med al tydelighed viser, at PCs offensive indkøb er dumpet i stor stil…
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1197
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis man sender Mukairu og Singh videre, så må det vel være fordi man har andre spillere med den nødvendige acceleration, topfart og 1v1 dribleevner, bare med mere output og kvalitet, i pipeline, og hvem det bliver, kan måske afhænge af hvorvidt vi skal spille CL eller ej.
    Nu slipper vi næppe af med alle spillere på listen, og Thorup har jo sagt, at truppen skal slankes med 2-3 spillere. Jeg vil vove at påstå, at vi kan sælge alle de nævnte spillere uden at det vil have nævneværdig praktisk indflydelse. Den eneste, der spiller regelmæssigt er Mukairu, og han kan ikke just påstås at have gjort sig uundværlig med sine præstationer.

    Jeg er dog stadig lidt nysgerrig ift. Karamoko - hvad er det, der gør, at han står bag Babacar i køen for spilletid? Han fik en del spilletid i træningskampene uden at imponere voldsomt, men jeg synes ikke, at han virker specielt dårligere end Babacar.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1198
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Som andre undrer jeg mig over, at Babacar ikke er på listen, når Karamoko er. Men ellers må man sige, at den der liste med al tydelighed viser, at PCs offensive indkøb er dumpet i stor stil…
    Enig. Og man kunne reelt nok også smide Amoo på listen, men transferprisen gør nok, at tålmodigheden er lidt større (sammen med hans unge alder).

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1199
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er en af dem du henviser til.

    Jeg har stor respekt for godt analysearbejde, men brug af tal, sammenhænge og konklusioner på den her måde skriger til himlen.

    Uden han er udtryk for en ny standard for hvor høj en hylde osv. så tror jeg dog stadig på ham.
    Alle de transfers, der diskuteres her i tråden, er vel analyseret/vurderet ud fra et hullet datagrundlag. Derfor bliver vi jo stadig nødt til at drage konklusioner på baggrund af den data vi har tilgængelig. Eller forventer du dybdegående spillestilsanalyser af potentielle nye køb før vi kan vurdere om købet hører til på en højere hylde end normalt?

  24. #1200
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Alle de transfers, der diskuteres her i tråden, er vel analyseret/vurderet ud fra et hullet datagrundlag. Derfor bliver vi jo stadig nødt til at drage konklusioner på baggrund af den data vi har tilgængelig. Eller forventer du dybdegående spillestilsanalyser af potentielle nye køb før vi kan vurdere om købet hører til på en højere hylde end normalt?
    Enig - vi kan kun analysere ud fra de begrænsede data der er til rådighed.
    Men der skal stadig være en sammenhæng mellem det datasæt man bringer ind og den konklusion, man ønsker at underbygge.
    Goldbæks Højrefod

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •