Side 81 af 138 FørsteFørste ... 31717879808182838491131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,201 til 1,215 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1201
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er en af dem du henviser til.

    Jeg har stor respekt for godt analysearbejde, men brug af tal, sammenhænge og konklusioner på den her måde skriger til himlen.

    Uden han er udtryk for en ny standard for hvor høj en hylde osv. så tror jeg dog stadig på ham.
    Altså. På samme måde som du brugte tallet 25-30 navne, som ingen har set dig nævne endnu? :-)
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1202
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Altså. På samme måde som du brugte tallet 25-30 navne, som ingen har set dig nævne endnu? :-)
    Jeg antager at brugere er så velbevandrede i klubbens historik, at de hurtigt selv kan bladre albummet igennem.

    Det var i bestræbelser på at holde debatniveuet.

    Men ok - mit svar til det oprindelige indlæg er så blå firkant.

    Og så lader jeg den ligge der.
    Goldbæks Højrefod

  4. #1203
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved godt Mukairu mangler et output og det er ikke alle driblinger han slipper godt fra. Men er han ikke den eneste lige nu og her, hvis vi ser på truppen, som rent faktisk viser "Fart" og i ny og næ rent faktisk kan afdrible en modstander?.

    Jeg sidder med en følelse af at Mukairu med den rette tillid måske godt kan slå igennem, men måske er jeg den eneste der har det sådan :)
    Enig. Og igen føler jeg mig kaldet til at tampe en gammel krikke: Man kan jo ikke bebrejde en midtbanespiller for manglende assists (det, nogle kalder slutprodukt), hvis ens oplæg bliver brændt på det skammeligste. Mukairu lagde en sukkerbold til Johannesson i slutningen af kampen forleden, men Johannesson brændte hundred-procentchancen. Det samme skete flere gange i foråret, da Mukairu spillede i venstre side. Statistikker er fine, men man er altså også nødt til at se på selve spillet, og der har Mukairu IMO vist, at der er noget at bygge videre på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #1204
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeffrey Adjei-Broni skifter fra U19 holdet til Lyngby.
    https://twitter.com/oli_cph/status/1552294691080740866
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. #1205
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg synes det ville være vanvittigt at hente en keeper. Kalle er ganske udemærket og har vist høj klasse før.

    - Hvis det er nødvendig. Hvad lavet Kalle og Guadagno så i truppen og hvorfor var de her sidste sæson.
    - Hvorfor har man ikke hentet en ny målmand allerede… hvis nr 2 og 3 er for dårlige til spilletid.
    - 5 keeper i truppen er direkte latterligt
    - Tiden det tager at hente ham + tiden det tager at spille ham ind er ligeså lang som tiden det tager Grabara at blive klar

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #1206
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes det ville være vanvittigt at hente en keeper. Kalle er ganske udemærket og har vist høj klasse før.

    - Hvis det er nødvendig. Hvad lavet Kalle og Guadagno så i truppen og hvorfor var de her sidste sæson.
    - Hvorfor har man ikke hentet en ny målmand allerede… hvis nr 2 og 3 er for dårlige til spilletid.
    - 5 keeper i truppen er direkte latterligt
    - Tiden det tager at hente ham + tiden det tager at spille ham ind er ligeså lang som tiden det tager Grabara at blive klar
    Det virker til, at Guadagno ikke har udviklet sig som ønsket (han kom vel ind som et udviklingsprojekt) og Dithmer er trods alt nok for ung og uprøvet som reserve i CL-kval og forhåbentlig CL-gruppespil.
    Kan man finde en god målmand på en kort kontrakt eller leje, så er det i mine øjne ikke vanvittigt med endnu en målmand men derimod tæt på nødvendigt. En kommende målmand behøver formentlig ikke nødvendigvis være bedre end Kalle (omend det ville være rart), men det skal være en som man skal være nogenlunde tryg ved, såfremt Kalle også bliver skadet eller får en karantæne. Det tror jeg ikke, at man vil være med Guadagmo eller Dithmer lige nu.

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #1207
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Tager tid at få rettet tæer ud når amatørerne er på spil:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ve-dyr/9354813
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1208
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det virker til, at Guadagno ikke har udviklet sig som ønsket (han kom vel ind som et udviklingsprojekt) og Dithmer er trods alt nok for ung og uprøvet som reserve i CL-kval og forhåbentlig CL-gruppespil.
    Kan man finde en god målmand på en kort kontrakt eller leje, så er det i mine øjne ikke vanvittigt med endnu en målmand men derimod tæt på nødvendigt. En kommende målmand behøver formentlig ikke nødvendigvis være bedre end Kalle (omend det ville være rart), men det skal være en som man skal være nogenlunde tryg ved, såfremt Kalle også bliver skadet eller får en karantæne. Det tror jeg ikke, at man vil være med Guadagmo eller Dithmer lige nu.
    Vi hiver vel Lössl et halvt år

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1209
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes det ville være vanvittigt at hente en keeper. Kalle er ganske udemærket og har vist høj klasse før.

    - Hvis det er nødvendig. Hvad lavet Kalle og Guadagno så i truppen og hvorfor var de her sidste sæson.
    - Hvorfor har man ikke hentet en ny målmand allerede… hvis nr 2 og 3 er for dårlige til spilletid.
    - 5 keeper i truppen er direkte latterligt
    - Tiden det tager at hente ham + tiden det tager at spille ham ind er ligeså lang som tiden det tager Grabara at blive klar
    Men det er jo en ny 2.keeper efter Kalle, der skal hentes? Ikke en til at slå Kalle af. Det er jo uholdbart at skulle sætte en 16-årig ind uden et eneste minuts seniorerfaring, i en CL playoff kamp mod f.eks. Trabzonspor. Vi kan sagtens hente en klubløs keeper ind på en kort kontrakt, der de næste 6 måneder er en bedre keeper end Dithmer.

    Det kunne f.eks. være Ørjan Nyland, der senest stod alle fire Nations League kampe for Norge.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Men det er jo en ny 2.keeper efter Kalle, der skal hentes? Ikke en til at slå Kalle af. Det er jo uholdbart at skulle sætte en 16-årig ind uden et eneste minuts seniorerfaring, i en CL playoff kamp mod f.eks. Trabzonspor. Vi kan sagtens hente en klubløs keeper ind på en kort kontrakt, der de næste 6 måneder er en bedre keeper end Dithmer.

    Det kunne f.eks. være Ørjan Nyland, der senest stod alle fire Nations League kampe for Norge.
    Kan man sagtens - men hvis det er nødvendigt, så skulle han også hentes selvom Grabara ikke var skadet. Man var et 3. valg i tilfældet af den meget uheldige situation at få to skadet på samme tid, men det er pænt usandsynligt. Desuden så kender den nye ikke klubben før problemet er løst fordi Grabara er tilbage. Man behøver ikke at spilde penge

  18. #1211
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Kan man sagtens - men hvis det er nødvendigt, så skulle han også hentes selvom Grabara ikke var skadet. Man var et 3. valg i tilfældet af den meget uheldige situation at få to skadet på samme tid, men det er pænt usandsynligt. Desuden så kender den nye ikke klubben før problemet er løst fordi Grabara er tilbage. Man behøver ikke at spilde penge
    Jeg forstår ærlig talt ikke din pointe. Vi står overfor sæsonens formentlig vigtigste kampe og vores reserve på målmandsposten nu efter Grabaras skade er vores normale 3.valg, som selvfølgelig godt kan stå en kamp i nødstilfælde, men som vel primært er med for at udvikle sig og lære. Det er da rimelig uholdbart og et virkelig stort sats at tage. Kan man løse dette ved at hive en mere rutineret målmand ind på en kort kontrakt eller lejeaftale (jeg forventer ikke, at man lægger kassen for en ny keeper på lang kontrakt), så er det da en no-brainer i min verden. Vi kommer selvfølgelig (forhåbentlig, da Grabara gerne skal være hurtigt klar igen) til at have en periode med for mange keepere i truppen, men det er da en forholdsvis lille pris at betale i forhold til det scenario, hvor Kalle pludselig er skadet eller karantæne i nøglekampe og vi f.eks. står med Guadagno i mål på udebane i Trapzonspor.
    Dette kommer desuden næppe til at ændre noget i budgettet i forhold til f.eks. et køb af en angriber.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #1212
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Ikke fordi det er det mest presserende i verden - men det er 0,5 point - altså et halvt point - ikke 500.

    Jeg ved, at det er en lille bitte ting, men vi er bare nogle, hvor den slags af en eller anden grund er utrolig vigtigt :-)

    Jeg er ikke den eneste, der føler sig nødsaget til at påpege den slags :-) https://twitter.com/JanEliazzen/stat...55199965691904
    Haha - takker. Jeg må indrømme, at jeg altid har troet, at der var tale om tusinder - og ikke noget så barbarisk som tre decimaler efter punktum :D
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1213
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af gunner Se meddelelser
    Som andre undrer jeg mig over, at Babacar ikke er på listen, når Karamoko er. Men ellers må man sige, at den der liste med al tydelighed viser, at PCs offensive indkøb er dumpet i stor stil…
    Jeg tror listen var baseret på Transfervinduets egne fornemmelser og ikke på kilder.

  23. #1214
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg forstår ærlig talt ikke din pointe. Vi står overfor sæsonens formentlig vigtigste kampe og vores reserve på målmandsposten nu efter Grabaras skade er vores normale 3.valg, som selvfølgelig godt kan stå en kamp i nødstilfælde, men som vel primært er med for at udvikle sig og lære. Det er da rimelig uholdbart og et virkelig stort sats at tage. Kan man løse dette ved at hive en mere rutineret målmand ind på en kort kontrakt eller lejeaftale (jeg forventer ikke, at man lægger kassen for en ny keeper på lang kontrakt), så er det da en no-brainer i min verden. Vi kommer selvfølgelig (forhåbentlig, da Grabara gerne skal være hurtigt klar igen) til at have en periode med for mange keepere i truppen, men det er da en forholdsvis lille pris at betale i forhold til det scenario, hvor Kalle pludselig er skadet eller karantæne i nøglekampe og vi f.eks. står med Guadagno i mål på udebane i Trapzonspor.
    Dette kommer desuden næppe til at ændre noget i budgettet i forhold til f.eks. et køb af en angriber.
    Helt overordnet set, så er min pointe:

    1) hvis man er i truppen, så er man god nok til spilletid i en vilkårlig kamp.
    2) hvis 3. og 4. målmanden ikke lever op til punkt 1, så skal de ikke være i truppen og vi må på markedet efter en ny målmand (også inden skaden til Grabara) od de andre skal ikke være i truppen.
    3) vi var slet ikke søgt efter en målmand, derfor må man formode at træneren synes de er gode nok til spilletid “worst case scenario”.

    Anden pointe

    1) pga længden på skaden, så er der ikke tid nok til at spille en ny målmand ind. Derfor er pengene spildt
    2) havde skaden været 6 måneder og de to ikke er gode nok til bænken (og eventuelt kampe), ville jeg følge dem som vil have en ny keeper

    3. pointe

    Selv en billig løsning er ikke gratis og vi har allerede et overforbrug af uduelige spillere, så jeg synes det er dumt st bruge penge på 5 målmænd. Selv i en kort periode

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1215
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Helt overordnet set, så er min pointe:

    1) hvis man er i truppen, så er man god nok til spilletid i en vilkårlig kamp.
    2) hvis 3. og 4. målmanden ikke lever op til punkt 1, så skal de ikke være i truppen og vi må på markedet efter en ny målmand (også inden skaden til Grabara) od de andre skal ikke være i truppen.
    3) vi var slet ikke søgt efter en målmand, derfor må man formode at træneren synes de er gode nok til spilletid “worst case scenario”.

    Anden pointe

    1) pga længden på skaden, så er der ikke tid nok til at spille en ny målmand ind. Derfor er pengene spildt
    2) havde skaden været 6 måneder og de to ikke er gode nok til bænken (og eventuelt kampe), ville jeg følge dem som vil have en ny keeper

    3. pointe

    Selv en billig løsning er ikke gratis og vi har allerede et overforbrug af uduelige spillere, så jeg synes det er dumt st bruge penge på 5 målmænd. Selv i en kort periode
    Selvom man selvfølgelig ikke på nuværende tidspunkt vil sige det, så tolker jeg det lidt som om, at man ikke har den fornødne tillid til, at Kalle skal vogte buret i vores vigtige CL-kampe, samt i hele 8 superligakampe. Ift. timing af Grabaras skade, kunne den nærmest ikke komme på et værre tidspunkt, og man havde nok ikke kalkuleret med at han netop nu skulle rammes af en skade som holder ham ude så længe. Jeg tror derfor vi laver en kort aftale med en keeper som kommer til at spille indtil Grabara er frisk. Vi så mod PSV at vi ikke rigtig kan stole på Kalle i disse kampe. Jeg er i hvert fald bange for at han kan komme til at koste os CL-gruppespil, og måske PC/Thorup sidder med samme bange anelse. I så fald vil et halvt års løn være peanuts i forhold til den gevinst et CL-gruppespil vil indbringe.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •