Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 320

Emner: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Kære Absalons Radio,

    Jeg har været fast lytter fra start, og har ikke misset et en eneste udsendelse. Jeg har længe villet sende lidt ros jeres vej, og der findes næppe noget mere belejligt tidspunkt end efter jeres længste, og måske bedste, afsnit. Det var både spændende og morsomt at høre om europæiske udekampe, og Ace's grundige gennemgang af S12.

    I er gode til at inviterer gæster, som er kyndige og vidende på specifikke aspekter ved fodbold generelt, FC København og fankultur. Jeres (ikke længere så nye) tiltag med at ringe til personer omkring kommende modstandere fungerer vildt godt med blandingen af gensidig respekt og kærlige drillerier. Kiwis Corner er, som nævnt af djurlander, fremragende.

    En enkelt lille bøn: Man kan høre at I er (og dette er ment i ordets allermest positive og oprindelige betydning) amatører, og at Absalons Radio er et con amore projekt. Man kan også hører, at I er blevet dygtigere gennem halvandet år, men lad nu for guds skyld være med at blive alt for strømlinede. Jeg kan godt lide at I har kant og programmet er lidt "skramlet". Stay quirky!

    I er ubetinget den fodboldpodcast jeg nyder med størst fornøjelse (og jeg hører mange!), og glæder mig allerede til næste onsdag
    Hej ryet. Tusind tak for de pæne ord. Det betyder ufatteligt meget!

    Jeg bliver nødt til lige, at få dig til at uddybe det med ikke at blive for strømlinede. Ser du tendenser i den retning?
    Det er noget nær min største frygt, at vi mister vores kant...

    Bedste hilsner
    David, AR

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    439

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Hej ryet. Tusind tak for de pæne ord. Det betyder ufatteligt meget!

    Jeg bliver nødt til lige, at få dig til at uddybe det med ikke at blive for strømlinede. Ser du tendenser i den retning?
    Det er noget nær min største frygt, at vi mister vores kant...

    Bedste hilsner
    David, AR
    Hej David,

    Jeg skal hjertens gerne forsøge at, om ikke uddybe, så i hvert fald perspektivere. Jeg har lige læst tråden hurtigt igennem, og kan se, at du flere gange svarer på feedback med råd om alt fra, hvordan man trækker vejret til længden på skillere. Jeg har ikke konkrete råd eller ønsker, og tager derfor en anden og mere personlig indfaldsvinkel, men for at foregribe konklusionen ser jeg ikke tendenser til at Absalons Radio mister kant. Snuden holdes fint i sporet.

    Jeg kan som nævnt godt lide det jeg kalder "det skramlede" - du kunne også kalde det "det uperfekte" eller "det skæve". Jeg foretrækker reddit og twitter fremfor facebook og instagram. Er mere til Maradona end Messi, Marco Pantani end Jonas Vingegaard, Anthony Bourdain end Claus Meyer, Shane MacGowan end Paul McCartney osv. osv. Det gælder egentlig i de fleste af livets aspekter.

    Når det kommer til podcasts er der godt nok meget at vælge mellem. Hvis vi bare holder os til dem der omhandler fodbold, kunne jeg sagtens bruge tre timer dagligt alene på det. Jeg lytter til Mediano for nørdede analyser og for at blive klogere på taktik. Jeg har undervejs droppet at lytte til de udsendelser som omhandler de store ligaer. Er ganske enkelt ved at miste lidt interessen, fordi de efterhånden forekommer mig for... nå ja, strømlinede.... Så jeg synes Superligaen er verdens fedest liga.

    Mht. fanpodcasts kan de noget andet, og her er der godt nok også ved at være en større underskov af tilbud. Jeg har lyttet til F.C. Københavns Fanradio siden det hed Løvetimen og Steen O.G styrede løjerne på FM-båndet, og gør det stadigt. Copenhagen Sundays ligeså.

    Jeg lytter også indimellem til Kvart I Bold, men må nok indrømme, at det ikke lige er mig. Det forekommer mig en kende for ferskt og selvhøjtideligt. Det hjælper heller ikke at jeg får en allergisk reaktion, hver gang jeg hører en slagbas, og derfor allerede går kold ved introen. Det kan synes tarveligt at kritiserer Kasperne for deres ihærdige arbejde (oven i købet i en tråd som ikke handler om dem), men tænker nok de overlever. De har masser af fans og i øvrigt anerkender jeg deres indsats. De har styr på det de laver, det er som sagt bare ikke noget som rammer mine præferencer.

    Så når jeg nyder at have Absalons Radio i ørene, er det netop på grund af det uskolede. Du taler i princippet alt for hurtigt, men for mig er det præcis som det skal være, og man kan sgu da høre at I har det sjovt med jeres gæster. Og jeg synes vel at mærke i holder et fint fagligt niveau. Under alle omstændigheder er det en umulig opgave at konkurrerer med übernørder som Monnerup og Hebo fra Mediano.

    Jeg ved ikke om det var en uddybning. Det var det sikkert ikke - nok snarere en skovtur;-). Og ingen råd herfra - bare et håb om at du bliver ved med at synes det er sjovt at lave podcast. Jeg føler mig godt inkluderet som lytter.

    BH,

    ryet

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Tusind tak, Ryet, for at sætte nogle flere ord på hvordan du ser vores podcast. Da vi aldrig har udsendt spørgeskemaer eller lignende ved vi ganske lidt om hvilke tanker vores lyttere gør sig om os. Super interessant at læse og tak for de fine ord! Og ikke mindst for at lytte med.
    /D, AR

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Viborg kampen
    - Postkort fra Tyskland
    - Kiwi’s Corner: Trabzonspor og præmiepenge
    - Daramy vender hjem
    - Derbyoptakt m. Nanna ’3 Point’

    Medvirkende: Kristian Hertz, David Just Bertelsen, Mikkel Bonde Sørensen, Mourad ’Kiwi’ Amraoui og Nanna Møller Karlsen

    https://www.buzzsprout.com/883612/episodes/11071591

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Knusende Derbysejr!
    - Kiwis Corner: Matthew Ryan & koefficienter
    - Optakt til Randers med Henrik Kragh, Hattrick
    - Optakt til Trabzonspor med Nicklas Degn, CalcioDanmark

    Medvirkende: Ivan Skarum, David Just Bertelsen, Amalie Bremer, Mourad ’Kiwi’ Amraoui, Henrik Kragh, Nicklas Degn, Rasmus Hjorth og Jonathan (Rude Lions)

    https://absalonsradio.buzzsprout.com/883612/11110618

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Helstøbt indsats mod Trabzonspor
    - Fantastisk stemning på tribunerne
    - Forventninger til returopgøret
    - Kiwis Corner: Fysiologi lektion 1- temperatur og luftfugtighed
    - Fredagskamp i Lyngby

    Medvirkende: David Just Bertelsen, Mathias Holm Stenstrop, Victor Johansson, Mourad Amraoui og Nils Bloch.

    https://www.buzzsprout.com/883612/11156808

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Stor optakt til årets vigtigste kamp!
    - En smule om transfers og Lyngbykampen
    - Optakt med Firat fra Trabzonspor Danmark
    - Rejsepostkort fra Tyrkiet

    Medvirkende: David Just Bertelsen, Mikkel Bonde Sørensen, Philip Akhtar Dar, Firat Olgun og Poul Bro
    https://www.buzzsprout.com/883612/11192808

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Analyse af FCN kampen
    - Holdmentalitet og ledertyper
    - Champions League!
    - Transfervinduets sidste timer
    - Optakt til fredagens kamp mod Silkeborg

    Medvirkende: Kristian Hertz, Mourad 'Kiwi' Amraoui, David Just Bertelsen og Christian Ditlev.

    https://absalonsradio.buzzsprout.com...rjaettede-land

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Evaluering af transfervinduet
    - Kort om Silkeborgkampen
    - Kiwi's Corner: Dortmundkampen set i et større perspektiv.
    - Analyse af Dortmundkampen
    - Hvordan kommer vi balladen til livs?
    - Optakt til OB kampen m. Lasse Vøge

    Medvirkende: David Just Bertelsen, Emil Tolstrup, Emil Klintorp, Mourad ’Kiwi’ Amraoui, Lasse Vøge (BT)

    https://www.buzzsprout.com/883612/11279820

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    peb

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Lang analyse af den nuværende situation i klubben
    - Kiwis Corner: Skræmmende statistik
    - Fyldig optakt til CL-braget mod Sevilla med Morten Glinvad
    - Søndag går turen til Herning m. Kent fra FCM podcasten Sort Snak

    Medvirkende: Mikkel Bonde Sørensen, Asger Bach Holst, David Just Bertelsen, Mourad 'Kiwi' Amraoui, Morten Glinvad og Kent Nielsen (Sort Snak)


    https://www.buzzsprout.com/883612/11314433

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Tak for glimrende, dybdegående og deprimerende talanalyser. I må gerne sende et podcastlink til bestyrelsen.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #12
    Django er online nu Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    389

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Fremragende, som altid!

    En lille bøn. Er det muligt at få tidsangivelser på hvert segment? Jeg har ofte svært ved at nå hele afsnittet inden en given kamp, så må scrolle frem og tilbage i optagelsen for at finde optakten først hvilket er lidt besværligt.
    Det ville være uendelig meget nemmere hvis jeg vidste nøjagtig hvornår I begyndte at diskutere den kommende kamp således jeg kunne starte der.

    Tak for indsatsen!

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    Tak!!

    Jeg har tilføjet tidskoder til denne uges afsnit.

    /David, AR

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    - Neestrup ny cheftræner til 2026!

    - Kiwis Corner: Om Marko Stamenic.

    - Røvere fra Europa: Mikkel og Poul fortæller om deres tur til Trabzon og svarer på lytterspørgsmål om deres mange oplevelser på diverse obskure stadions rundt om i Europa.

    Medvirkende: Mikkel Bonde Sørensen, Poul Bro, Mourad 'Kiwi' Amraoui og David Just Bertelsen

    https://www.buzzsprout.com/883612/11356003

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    233

    Re: Ny FC København fan podcast ude nu (Absalons Radio)

    #113 Neestrup part III, Man. City og FCN

    - Analyse af AGF-kampen

    - Kiwis Corner: Fysiologi lek. 2: Knæets anatomi

    -Optakt Man City med Citizen Dane

    - Interview med Jesper Fredberg (Sportsdirektør, VFF) om Neestrup

    - Optakt FCN

    Medvirkende: Victor Johansson, Emil Jensen, David Just Bertelsen, Mourad 'Kiwi' Amraoui, Lukas Jepsen (Cityzen Dane), Jesper Fredberg (VFF) og Casper de Linde.

    https://www.buzzsprout.com/883612/11438919

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dagens Podcast
    By JakobP in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 19.01.19, 15:30
  2. DR's podcast 'Fodboldmagasinet'
    By FodboldmagasinetDR in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.09.11, 18:18

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •