Side 94 af 138 FørsteFørste ... 448491929394959697104 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,396 til 1,410 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1396
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Om jeg begriber man ikke slog til...

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-spiller-i-dag
    Det virker godt nok mærkeligt at Corners agent, mere eller mindre uopfordret, har behov for at bringe det her på banen. Det lugter langt væk af skjult agenda og vigtige detaljer der udelades til fordel for egen historie. Fx kunne Corners/agentens lønkrav være så høje pga. en klausul om billig transfer, at han fuldstændig ville smadre lænstrukturen i klubben.

    Det oser af selvpromevering og selvom jeg er temmelig skeptisk overfor en del af det PC har gang i for tiden, så lugter det her i bedste fald af en gang halve sandheder krydret med selviscenesættelse. Lad os håbe på at det ikke giver så meget dårlig stemning at der ikke kan komme en stransfer næste sommer.

    Edit:
    Det skal lige tilføjes at agentens argumentation er at et salg af Daramy og Wind nemt kunne give et overskud til købet af Corner. Hvis der skulle et salg af dem begge til at finansiere Corners retur (inkl. løn), så er det nok en my for meget til at PC ville være med den.
    Sidst redigeret af FCK4LIF3 : 04.08.22 kl. 18:36


  2. #1397
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det virker godt nok mærkeligt at Corners agent, mere eller mindre uopfordret, har behov for at bringe det her på banen. Det lugter langt væk af skjult agenda og vigtige detaljer der udelades til fordel for egen historie. Fx kunne Corners/agentens lønkrav være så høje pga. en klausul om billig transfer, at han fuldstændig ville smadre lænstrukturen i klubben.

    Det oser af selvpromevering og selvom jeg er temmelig skeptisk overfor en del af det PC har gang i for tiden, så lugter det her i bedste fald af en gang halve sandheder krydret med selviscenesættelse. Lad os håbe på at det ikke giver så meget dårlig stemning at der ikke kan komme en stransfer næste sommer.
    Det tror jeg nu ikke… Den er helt sikkert god nok, men jeg ser ikke nogen tabe ansigt i det her… Helt fair at vi har sagt nej til en monster dyr 9’er på 28 år uden videresalgspotentiale sidste år. På det tidspunkt havde vi Wind, som SKULLE spille og skydes af for et stort millionbeløb. Jeg er sgu mere irriteret over at vi skød både Daramy og siden Wind af, i en sæson, hvor så meget var på spil. Nu vandt vi alligevel og alt var godt, men vi skulle klart have beholdt begge frem til dette vindue, hvor vi formentlig havde kunne sælge begge for endnu mere end vi gjorde. Og så havde vi undgået den kavalkade af januar-fejlkøb.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1398
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Det virker godt nok mærkeligt at Corners agent, mere eller mindre uopfordret, har behov for at bringe det her på banen. Det lugter langt væk af skjult agenda og vigtige detaljer der udelades til fordel for egen historie. Fx kunne Corners/agentens lønkrav være så høje pga. en klausul om billig transfer, at han fuldstændig ville smadre lænstrukturen i klubben.

    Det oser af selvpromevering og selvom jeg er temmelig skeptisk overfor en del af det PC har gang i for tiden, så lugter det her i bedste fald af en gang halve sandheder krydret med selviscenesættelse. Lad os håbe på at det ikke giver så meget dårlig stemning at der ikke kan komme en stransfer næste sommer.
    Men i jagten på Dessers, som ligner en 50 mio. kr. transfer, med en anseelig løn ved siden af, ligner det da netop det som PC har gang i. Altså rykke på lønniveauet i Kbh. Ikke at det i sig selv er en dårlig ting, meeen... PC skal virkelig hive den største tryllekanin op af hatten ift. den forreste position på banen.
    Jeg er med på at transfervinduet med en måned igen, er et øjebliksbillede og han først skal have den endelige bedømmelse når vinduet klapper i.
    Til den tid kan vi dog have smidt tonsvis af point og mesterskabet stå foran os som et andet Annapurna.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1399
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, det er en ekstra omgang brænde på bålet, om hvorvidt PC/JT tager de rigtige beslutninger.

    Hvis historien er ligeså simpel som i artiklen, så er det da virkelig øv man ikke valgte den løsning.

    Zan
    Ja det er lige præcis det. "Hvis" historien er sand. Derudover kan der jo være udeladt vigtige nuancer.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1400
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Al den tomme snak om gamle Kbh.-drenge, som PC plæderede om i går ved præsentationen af Mo, fordi klubben føler at de har en forpligtelse, den klinger ekstremt hult, med meldingen fra Per Steffensen.
    PC har den underlyneme bare at få bragt en 9'er ind på et seriøst niveau. Jeg er så træt af hans "AGF-transfers" til offensiven.
    Ja, selvom der nok er en forklaring, er det en ret pinlig historie for ham og JT.
    Specielt fordi man også har sendt en anden af vores drenge afsted umiddelbart efter… Til Østrig… ;-)

    Lad os håbe Kvart i Bold eller Sundays smider fløjlshandskerne og spørger ind til situationen - fritter dem lidt for hvordan i hulen helvede Corner ikke burde være en virkelig god beslutning.

    Jeg siger ikke at der ikke findes en anden version af historien (for som andre nævner, det må der jo gøre).
    Jeg siger bare jeg gerne ville høre den. (Udover “det var for dyrt”).

    Zan

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1401
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske skulle vi bare droppe den der "fra en anden hylde". Jeg ved godt, at det er PC som selv har udtalt det, men det var åbenlyst en (fan-pleasende) fejl. Når vi har hentet spillere som Laudrup og Grønkjær, så kommer vi selvfølgelig aldrig nogensinde op på en højere hylde.

    Lad os dog i stedet fokusere på om en evt. tilgang vil forstærke start-11 (markant) som f.eks. Daramy forventes eller ej. I så fald er "den højere hylde" nok opnået, I virkeligheden er ikke specielt interessant om spilleren kommer fra en anden hylde, men blot om spilleren kan få holdet spillemæssigt og resultatmæssigt op på en anden/næste hylde. Det kan Daramy forhåbentlig i hvert fald i den ene sæson vi har ham.

    Det er jo ikke nok, at vi er villige til at betale en stor transfer og en høj løn. Paradokset er, at spillere på det niveau, vi gerne vil hente, som oftest hellere vil spille i en stærkere liga. Med mindre der er andre personlige forhold der spiller ind, som i tilfældene Laudrup og Grønkjær.
    Ellers er en etableret svensk landsholdsspiller som Claesson vel nogenlunde max af, hvad man kan forestille sig (og Boile og Vavro for den sags skyld).
    Jeg tror der er større sandsynlighed for at hæve niveauet på vores start-ellever ved at holde længere på talenterne. Fx hvis man havde ventet en halv eller hel sæson med at sælge Mo. Eller holder på Rooney et par sæsoner eller sælger og lejer tilbage med det samme. For vi skal være så stærke at vi kan tilbyde CL med en realistisk sandsynlighed, for det gør os så attraktive, at vi kan konkurrere med subtop i fx Holland/Belgien.
    Og mht til Trabzonspor skal man lige huske at de i følge Transfermarkt har en trupværdi på 120 mio € med vores mere beskedne 60 mio €. Så vi skal overpræstere. Men det kan vi også.
    h

  11. #1402
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ifølge Farzam i BT’s podcast Transfervinduet i dag, vil FCK hente en 9’er og citat: “han bliver dyr”.

    Lyder interessant, synes jeg.

    Gad vide, hvem det kan være. Man troede jo, at Dessers-historien var død..

  12. #1403
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ifølge Farzam i BT’s podcast Transfervinduet i dag, vil FCK hente en 9’er og citat: “han bliver dyr”.

    Lyder interessant, synes jeg.

    Gad vide, hvem det kan være. Man troede jo, at Dessers-historien var død..
    Jeg vil egentlig hellere vide, at han er god. Var der nogen informationer overhovedet om liga eller andet?
    Goldbæks Højrefod

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1404
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ifølge Farzam i BT’s podcast Transfervinduet i dag, vil FCK hente en 9’er og citat: “han bliver dyr”.

    Lyder interessant, synes jeg.

    Gad vide, hvem det kan være. Man troede jo, at Dessers-historien var død..
    Dessers er ikke død i følge PC og det er Vallys heller ikke
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. #1405
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Dessers er ikke død i følge PC og det er Vallys heller ikke
    Hvis man virkelig seriøst stadig overvejer Vallys, så begynder det altså at være for dumt.

    Zan

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1406
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvis man virkelig seriøst stadig overvejer Vallys, så begynder det altså at være for dumt.

    Zan
    Det må du lige forklare? Hvorfor er det dog dumt??!
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1407
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Det må du lige forklare? Hvorfor er det dog dumt??!
    Vi har en Claesson der er begyndt at performe på den plads.

    Vi har lige hentet en Daramy, som fortrinsvis spiller den plads.

    Vi har en ung Bøving, som sådan set har leveret fint på pladsen.

    Singh er naturligvis ikke relevant.

    Selv hvis man rokerer rundt med Claesson eller Daramy, er vi stadig ganske pænt besat på pladsen.

    Så hvorfor bruge så meget krudt på en Vallys?

    En udlejning af Bøving, så måske… Men jeg mener vi skal rette blik og økonomi imod andre pladser.

    Det er jo ikke fordi han kommer til at koste pebernødder.

    Zan

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #1408
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Agenten indrømmer jo mere eller mindre i samme åndedrag at der skulle et salg af wind og daramy for at få ender til at mødes, så nej det ville da være helt skudt i hovedet at 200 mio. transfers skal erstattes af corner på 28. Det kommer jo aldrig til at hænge sammen i FCK.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1409
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af nittun Se meddelelser
    Agenten indrømmer jo mere eller mindre i samme åndedrag at der skulle et salg af wind og daramy for at få ender til at mødes, så nej det ville da være helt skudt i hovedet at 200 mio. transfers skal erstattes af corner på 28. Det kommer jo aldrig til at hænge sammen i FCK.
    han ville vel kunne købes for små 40 mill dengang (mener det var det tyrkerne gav) tror mere hans lønpose var en hurdle på det tidspunkt. Altså man var nok ikke klar på dengang at rokke så meget ved lønhierkiet, også med tanke på en forlængelse med Boile startede tilbudet meget lavere end han endte med. Så tror simpelthen den samlede pakke de vurderede for dyr.
    tror dog de ville gøre det om hvis de vidste hvor vi stod i dag uden en 9’er der slog til. Så i bagklogskabets lys fortryder PC nok virkelig meget.
    dog fik vi vores mesterskab så helt skidt endte det ikke ud. Det er mere hvordan vi står når dette vindue smækker i, hvor katastrofalt det var, især med tanke på vores start denne sæson også

  24. #1410
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af nittun Se meddelelser
    Agenten indrømmer jo mere eller mindre i samme åndedrag at der skulle et salg af wind og daramy for at få ender til at mødes, så nej det ville da være helt skudt i hovedet at 200 mio. transfers skal erstattes af corner på 28. Det kommer jo aldrig til at hænge sammen i FCK.
    Der står jo i artiklen at han ville koste mindre end Dessers…

    Og har svært ved at tro at Corner ville have forlangt meget mere end Falk-løn. Men det er jo ren gidsning.

    Zan

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •