Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Dortmund vinder

    63 70.00%
  • Uafgjort

    20 22.22%
  • FCK vinder

    7 7.78%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 100

Emner: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Eraz!! Hvad havde du regnet med??
    Altså det er jo forventeligt at vi vil tabe i aften. Det er mere niveauet fra Daramy som jeg er lidt forundret over. Syntes han har mistet rigtig meget fart.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes også vores manglende struktur viser sig alt for tydeligt imod så god en modstander
    Det har du en god pointe i. Når man tænker på, at vi forsvarer i en 4-5-1, så har det godt nok været nemt for dem at spille bolden ind i mellemrummet mellem vores forsvar og midtbane.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes Dortmund har været klart bedst. De har presset os flot og holdt godt styr på bolden, det er bare et rigtig godt hold. Det er ikke en skam at tabe til Dortmund, men vi behøver ikke at være så chanceløse som vi er i dag. Falk spiller ikke for godt og vi smider meget væk og har vel ikke rigtigt noget at byde ind med. Det kan blive rigtig grimt, når kræfterne løber ud efter 70 min.

    Jeg synes også vores manglende struktur viser sig alt for tydeligt imod så god en modstander
    Vi skal vel satse alt på et reducering ål? Og får vi det ikke så lad os håbe Borusserne cruiser den hjem fra 3-0 over and out:-)

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Jeg ser det samme, desværre.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Daramy er ramt på selvtilliden ja, men han har jo heller ikke spillet i laaaang. En eksplosiv teknisk spiller som ham får brug for 5-10 kampe mere for at komme i form

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Hvorfan kan man være bagud 2-0 i 70. mini og kun have brugt en sølle udskiftning. Hvad er det man venter på derude?

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Hvorfan kan man være bagud 2-0 i 70. mini og kun have brugt en sølle udskiftning. Hvad er det man venter på derude?
    Vinterens transfervindue?


  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Vinterens transfervindue?
    Så der er absolut intet der kan gøres fra bænken, der muligvis kan ændre kampens udfald? Eller udtrykket. Det er jeg ikke enig i.

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Jelert kommer ind og koster med det samme! Lad os håbe den lukker nu!

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Hvorfan kan man være bagud 2-0 i 70. mini og kun have brugt en sølle udskiftning. Hvad er det man venter på derude?
    Mødelokalet i Kastrup Lufthavn

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Vi taber på tribunen: efter diverse meldinger om Brøndby fans, så viser vores egne tåbelige fans at vi ikke er et sekund bedre. HSV flag og raketter imod andre fans. Gider I fans ikke at hjælpe til, det er sku for nemt bare at lade det stå til.

    Vi taber på bænken: taktisk bliver vi fuldstændig udspillet og vi har ingen struktur og helt ærligt - det er ikke i CL vi skal give debut til CS på en udvandt position og sætte teenagere ind. Jeg er vild med Jelert. Men han skal ikke ind i sådan en kamp (og Diks må ikke gå død så tidligt). Generelt er vi i for dårlig form og har været det i laaaaang tid. Det er da det mest simple at have styr på.

    Vi taber på banen: det er helt ok. Dortmund er meget meget bedre, men havde vi nu haft en bedre struktur, så var det ikke blevet så stort et nederlag. JT virker ikke europæisk (eller i suppen).

    Så på alle måder et 3-0 nederlag… ked af det venner, men vi hører ikke til i CL. Jeg kan ikke engang se os få et eneste point og spørgsmålet er nærmere om vi ikke får en målscorer på minus 18-20 stykker

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Bliver en laaaaaaaanggggggg kampagne.

    JT efter kampen, "Det er det her vi lever for, vi gjorde det godt. PC kunne bare have givet mig flere backs...."

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    #røvfuld #GruerForCity
    Øvre C'er

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så på alle måder et 3-0 nederlag… ked af det venner, men vi hører ikke til i CL. Jeg kan ikke engang se os få et eneste point og spørgsmålet er nærmere om vi ikke får en målscorer på minus 18-20 stykker
    Selvfølgelig hører vi til i CL, men hvis man forventer, at man kan få ret mange point i CL nærmest uanset hvilken pulje vi endte i, så er man nok lidt for naiv. Men at konkludere at vi ikke hører til, synes jeg bare er dumt.

  22. De følgende 16 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi taber på tribunen: efter diverse meldinger om Brøndby fans, så viser vores egne tåbelige fans at vi ikke er et sekund bedre. HSV flag og raketter imod andre fans. Gider I fans ikke at hjælpe til, det er sku for nemt bare at lade det stå til.

    Vi taber på bænken: taktisk bliver vi fuldstændig udspillet og vi har ingen struktur og helt ærligt - det er ikke i CL vi skal give debut til CS på en udvandt position og sætte teenagere ind. Jeg er vild med Jelert. Men han skal ikke ind i sådan en kamp (og Diks må ikke gå død så tidligt). Generelt er vi i for dårlig form og har været det i laaaaang tid. Det er da det mest simple at have styr på.

    Vi taber på banen: det er helt ok. Dortmund er meget meget bedre, men havde vi nu haft en bedre struktur, så var det ikke blevet så stort et nederlag. JT virker ikke europæisk (eller i suppen).

    Så på alle måder et 3-0 nederlag… ked af det venner, men vi hører ikke til i CL. Jeg kan ikke engang se os få et eneste point og spørgsmålet er nærmere om vi ikke får en målscorer på minus 18-20 stykker
    Der er intet "Dansk" hold der hører i CL. Det vidste vi jo på forhånd. Det Dortmund viser vidste vi jo også på forhånd.

    Det der skuffer er vores Fysiske form, Tekniske niveau. Vi kan jo ikke ramme hinanden og når vi endelig gør så springer bolden fra os.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •