Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Dortmund vinder

    63 70.00%
  • Uafgjort

    20 22.22%
  • FCK vinder

    7 7.78%
Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 100

Emner: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    JT efter kampen, "Det er det her vi lever for, vi gjorde det godt. PC kunne bare have givet mig flere backs...."
    Back nu op om klebben :-s
    Imod moderne stemningsdiktatur

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Jeg har længe selv undret mig, og i dag var der flere, der bemærkede, at vi virkede flade efter en time. Er vi trænet ordentligt? Som hold løber vi lige så meget i kampene, som vi plejer, men vi virker godt nok meget tunge. Har vores nye fysiske træner ændret noget helt fundamentalt?

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Alle de problemer efteråret har understreget, viste sig igen.

    At vi kun er i form til at spille 45 minutter ligesom mod Trabzonspor, det er forstår jeg ikke.
    Goldbæks Højrefod

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har længe selv undret mig, og i dag var der flere, der bemærkede, at vi virkede flade efter en time. Er vi trænet ordentligt? Som hold løber vi lige så meget i kampene, som vi plejer, men vi virker godt nok meget tunge. Har vores nye fysiske træner ændret noget helt fundamentalt?
    Præcis vi er nemlig dårligt trænet. Det er ikke kun bedømt ud fra dagens kamp. Også de kampe i Suppen virker vi "Flade" meget tidligt i kampene.

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har længe selv undret mig, og i dag var der flere, der bemærkede, at vi virkede flade efter en time. Er vi trænet ordentligt? Som hold løber vi lige så meget i kampene, som vi plejer, men vi virker godt nok meget tunge. Har vores nye fysiske træner ændret noget helt fundamentalt?
    Var det ikke noget med de trænede lettere fordi det kom så mange kampe i træk så de skulle ikke peake for tidligt. Vi er åbenbart ikke kommet igang overhovedet. Kan ikke forstå at vi ser så trætte ud i hver kamp

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi taber på tribunen: efter diverse meldinger om Brøndby fans, så viser vores egne tåbelige fans at vi ikke er et sekund bedre. HSV flag og raketter imod andre fans. Gider I fans ikke at hjælpe til, det er sku for nemt bare at lade det stå til.
    Venskab på tværs af klubber synes jeg generelt er bøvet og mærkeligt, og jeg er enig i, at HSV-flag på vores tribune er lidt øv, men så er det heller ikke værre. Og så til ligefrem at konkludere, at vi taber på tribunen? Jeg synes godt nok det er nedladende over for alle de mennesker, som både bruger fridage og mange penge på at komme ned og støtte vores hold i en kamp, som ingen forventer, vi får noget med fra. De overdøver den åh så skræmmende gule mur gennem store dele af kampen.

    Ja, det er fandeme for idiotisk at kaste med fyrværkeri og forsøge at komme over på modstanderholdets tribune, men du er godt klar over, at vores fans bliver angrebet begge gange fra hver sin side? Naivt at tro, at man bare står og tager imod flyvende romerlys. Man burde jo bare søge under tribunen, men det er Dortmunds elendige sikkerhed, der udløser det her, og det bør simpelthen ikke kunne ske, at maskerede tosser kan løbe hele vejen fra den ene endetribune og ned til den anden og bombardere vores fans med romerlys. Det gør mig fandeme harm, for der står mange helt almindelige mennesker og endda børn dernede, som risikerer at blive ramt.

    Vild vokal af alle jer, der var afsted!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Vi bør tabe til Dortmund på udebane 99/100 gange. Men skal man vinde den ene fucking gang, så skal man sgu have spillere der kan løbe langt længere end vores. Vi var jo helt smadret efter 60 min.? Diks værst - han luntede decideret tilbage hver eneste gang, allerede i 1. halvleg.

    I de her store kampe, er det dog spændende at se hvilke spillere der har det ekstra niveau - og det har Haraldsson, han skal måske ikke starte hver gang - men nøj hvor er der meget fodbold i ham. VK gjorde det ligeledes godt - Daramy hjalp ikke meget - så at spille så hæderlig en kamp er sgu flot. Det bliver de to næste kæmpe salg for os i hvert fald.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Vi bør tabe til Dortmund på udebane 99/100 gange. Men skal man vinde den ene fucking gang, så skal man sgu have spillere der kan løbe langt længere end vores. Vi var jo helt smadret efter 60 min.? Diks værst - han luntede decideret tilbage hver eneste gang, allerede i 1. halvleg.

    I de her store kampe, er det dog spændende at se hvilke spillere der har det ekstra niveau - og det har Haraldsson, han skal måske ikke starte hver gang - men nøj hvor er der meget fodbold i ham. VK gjorde det ligeledes godt - Daramy hjalp ikke meget - så at spille så hæderlig en kamp er sgu flot. Det bliver de to næste kæmpe salg for os i hvert fald.
    1 ting er helt sikkert. Den næste træner vi skal have håber jeg kommer fra den Tyske skole Klopp style.

    Lesson No. 1 - Now you guys run around Damhussøen until Dawn. Schnell!!! Schnell!! :)

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Alle de problemer efteråret har understreget, viste sig igen.
    Havde du regnet med at vi ville gå ubesejret igennem gruppespillet eller hvordan?
    Vi spillede imod et klassemandskab. Aftener som i aften er uundgåelige når man gerne vil være en del af det fineste selskab

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Havde du regnet med at vi ville gå ubesejret igennem gruppespillet eller hvordan?
    Vi spillede imod et klassemandskab. Aftener som i aften er uundgåelige når man gerne vil være en del af det fineste selskab
    Der er jo ingen sammenhæng til mit indlæg.
    Goldbæks Højrefod

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Venskab på tværs af klubber synes jeg generelt er bøvet og mærkeligt, og jeg er enig i, at HSV-flag på vores tribune er lidt øv, men så er det heller ikke værre. Og så til ligefrem at konkludere, at vi taber på tribunen? Jeg synes godt nok det er nedladende over for alle de mennesker, som både bruger fridage og mange penge på at komme ned og støtte vores hold i en kamp, som ingen forventer, vi får noget med fra. De overdøver den åh så skræmmende gule mur gennem store dele af kampen.

    Ja, det er fandeme for idiotisk at kaste med fyrværkeri og forsøge at komme over på modstanderholdets tribune, men du er godt klar over, at vores fans bliver angrebet begge gange fra hver sin side? Naivt at tro, at man bare står og tager imod flyvende romerlys. Man burde jo bare søge under tribunen, men det er Dortmunds elendige sikkerhed, der udløser det her, og det bør simpelthen ikke kunne ske, at maskerede tosser kan løbe hele vejen fra den ene endetribune og ned til den anden og bombardere vores fans med romerlys. Det gør mig fandeme harm, for der står mange helt almindelige mennesker og endda børn dernede, som risikerer at blive ramt.

    Vild vokal af alle jer, der var afsted!
    Først og fremmest - så hører et så stort HSV banner ikke til på et FCK afsnit i CL. (Punktum).

    Hvis vores fans nu ikke havde rådne kar og var gået under tribunen for egen sikkerhed - ås er det ikke sikkert der var blevet spillet fodbold. Det havde været ærgerligt, men det ville gå ud over Dortmund - nu sker der joniske andet end de får en bøde og vi får en bøde og INGEN af de skyldige fra FCK’s side får straf. De er der også næste gang

    Jeg er fløjtene ligeglad med hvor meget tid og hvor mange penge folk bruger på at tage afsted. Hvis man står i masker lg skyder fyrværkeri af, så vil jeg da foretrække at de spare deres penge og bliver hjemme. Skændsel for klubben og det er ligegyldigt hvor højt de synger.


  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Vi formår ikke at hvile med bolden eller hvile i kompakt forsvar. Derfor bliver det stresset hele vejen, og vi mister pusten tidligt i kampen.

    Det er selvfølgelig et godt hold, vi møder - men ærligt talt virkede vi på intet tidspunkt klar til opgaven, og vores nøglespillere underpræsterede groft - Falk, Daramy og Vavro, og så bliver det bare svært.

    Det ser alt i alt ganske håbløst og planløst ud - og alt over 0 point i CL vil være en overraskelse med det nuværende setup.


  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Vi formår ikke at hvile med bolden eller hvile i kompakt forsvar. Derfor bliver det stresset hele vejen, og vi mister pusten tidligt i kampen.

    Det er selvfølgelig et godt hold, vi møder - men ærligt talt virkede vi på intet tidspunkt klar til opgaven, og vores nøglespillere underpræsterede groft - Falk, Daramy og Vavro, og så bliver det bare svært.

    Det ser alt i alt ganske håbløst og planløst ud - og alt over 0 point i CL vil være en overraskelse med det nuværende setup.
    Ganske rigtigt.

    Hvile med bold og håndtere stress i presset situationer. Det var imponerende at se, hvor "let" Dortmund var over vores spillere konstant det meste af kampen. I de få situationer, hvor vi havde optræk til en farlig omstilling, så formøbler vi selv bolden væk pga. dårlig aflevering.

    Altså jeg er 100 % med på der altid vil være niveau forskel på dem og os, men jeg er aligevel overrasket over at vi på elementærer teknisk kunnen og coolness vi mangler i denne kamp. Meget kan tilskrives, hvor gode Dortmund var, men meget af det var fandeme også vores egen skyld.


  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Det blev til et særdeles velfortjent nederlag mod Dortmund. Der var ikke meget vi kunne stille op og Dortmund var mindst et par niveauer bedre – og jeg sidder med fornemmelsen af at de sagtens kunne gå et gear op, hvis behovet skulle opstå.
    Vi lagde ud med en defensiv tilgang. Vi skubbede kun op enkelte gange, når Dortmund havde bolden og det var ganske ineffektivt. Dortmund havde ikke nogle problemer med vores pres og vi endte typisk med at stå og parere. Dortmunds presspil var dog noget helt andet og det var effektivt selv når de sendte få spillere frem. Således var vi slet ikke med spillemæssigt. Vi kom frem til enkelte chancer primært på dødbolde (og Leragers fine langskud), men ellers var vi bare overmatchet. Dortmund straffede især boldtab hårdt – og dem var vi da gode til. Der skulle ikke meget til, før vi smed bolden væk og selv forholdsvist simple afleveringer gik galt. Flere spillere virkede benovede over at være med og generelt synes jeg det var tydeligt, at Dortmund først er begyndt på deres rejse i Champions League, mens kvalifikation var højdepunktet for vores.
    Det er svært at se om vi havde en plan, da Dortmund var så meget bedre. Lange bolde op på Cornelius fungerede ikke og omstillinger kunne vi ikke køre særlig effektivt, når midtbanen stod så dybt og kanterne også var dedikeret til defensiven. Vi havde ikke meget imod, at Dortmund spillede på forsiden af midtbanen eller ud på kanterne, så i den forstand fungerede taktikken og det var da også boldtab, som Dortmund havde størst succes med at lukrere på.

    Ryan kan man næppe klandre for ret meget.

    Diks spiller ikke en stærk kamp. Teknikken svigter når han kommer over midterlinjen i øjeblikket og især afleveringerne er for svage.
    Vavro blev sat ved den første scoring, men vandt ellers en del dueller. De gode lange afleveringer var der dog ikke i dag.
    Khohcolava havde et par gode defensive aktioner, men heller ikke han fik sat sit aftryk i vores spil.
    VK var med fremme et par gange uden der dog skete det store. Defensivt var han noget udfordret et par gange, men slap ellers fint fra sine dueller.

    Claesson tog mere del i opspillet, de gange vi havde bolden, men var ellers reserveret til det defensive – hvor han ikke er bedst. Måtte også starte på højrekanten, da vi ikke har noget reelt alternativ her.
    Lerager forsøgte at komme i pres, men det var ineffektivt. Var ligesom resten af midtbanen overmatchet i duellerne. Har en fin afslutning, men der skete ikke meget fra ham i opspillet.
    Zeca forsøgte hvad han kunne, men også han var for svag i duellerne, hvilket bestemt ikke er hans varemærke.
    Falk havde mange boldtab, men spillede sig meget op i anden halvleg og havde også en annulleret scoring. Midtbanens præstation skal selvfølgelig ses i lyset af, at vi i høj grad stod passivt og forsøgte at lukke af fremfor at tage duellerne. De lå derfor forholdsvist langt fra modstanderen og havde svært ved at tage duellerne – og når de tog dem, så tabte de dem ofte (især mod Brandt, der vel vandt stort set alle dueller selv når han netop havde mistet bolden).
    Daramy gjorde ikke det store i dag. Forsøgte at udfordre et par gange i kampens begyndelse, men han gik typisk for langt ned i tempo og havde ikke accelerationen til at slippe afsted med det. Derudover en svag præstation.

    Cornelius må have haft en kedelig dag på kontoret. Han tog en del dueller og vandt da også et par stykker, men mere blev det ikke til. I store perioder havde han ikke noget at se til og når han så fik muligheden for at bidrage, så mistede han typisk bolden. Han var selvfølgelig pakket særdeles godt ind og har naturligvis ikke farten til at udfordre i dybden, ligesom vi ofte bare lossede væk.

    Dommeren leverer en overordnet fin præstation. Ikke nogle kontroverser eller deciderede fejl, men jeg synes nu alligevel at de mere tynde frispark kun gik en vej. VAR-heldet var heller ikke med os i dag. Jeg har ikke fulgte meget med i udviklingen i Champions League eller hvordan det helt nye system håndterer usikkerheder, men noget siger mig, at der ikke er taget højde for det.

    Om ikke andet, så kunne vi have tabt større. Vi forsøgte at levere en disciplineret defensiv indsats, men det har jeg ikke indtrykket af, at vi slap særlig godt afsted med. Især ikke når man ser på vores boldtab og hvordan strukturen ramlede sammen herefter. Dortmund havde i hvert fald chancer til at vinde langt større. Vi fik ikke for alvor sat noget der minder om et præg på kampen og vi bragte ikke meget intensitet eller tempo med. Mentalt lignede det ikke ligefrem, at vi troede på vi kunne få noget med hjem. De offensive løb udeblev det meste af kampen og fejlede var for mange og for store og når defensiven så også fejler for mange gange, så får man ikke meget med sig. Vi mødte overmagten og blev overmatchet. Forhåbentligt kan denne kamp få bugt med benovelsen, så vi møder stærkere op på hjemmebane (og selvfølgelig ikke står overfor så mange modstanderfans). Alt i alt kunne man ikke forvente ret meget andet end et nederlag og dagens er da heller ingen overraskelse. Men jeg havde måske forventet at se lidt mere vilje og gåpåmod (og trods alt mere kvalitet i pasningsspillet) og så at vi havde kræfter til mere end 60 minutter (det var der for mange der ikke havde og bænken bugner ikke ligefrem med kvalitet).

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Ikke at det havde ændret meget, men hvorfor skal vores mål annulleres af offside? Hvor mange afleveringer eller minutter kan der være offside inde et mål så det annulleres? I dette tilfælde4 spilles 5-6 afleveringer inden der scores.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •