Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 40 af 47 FørsteFørste ... 3037383940414243 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er efterhånden en lidt tåbelig diskussion - alle er enige, JT er færdig. Man kan jo nærmest selv se det på ham, spørgsmålet er kun hvornår det sker og ikke hvis det sker.
    Alle (næsten) herinde er enige. Jeg er personligt ikke overbevist om, at den enighed deles af FCK ledelse....uanset hvor fjollet flertallet herinde må synes det er.

    Men hvis det nu skulle forholde sig sådan, at han er dead man walking, så må det ske kort efter FCM, hvor der så er en belejlig pause. Så har Thorup også med stor sandsynlighed to nederlag mere i lommen og PC og co en endnu bedre grund til at eksekvere.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Det er iøvrigt bemærkelsesværdigt hvordan Ingen på ledelsesniveau er ude at bakke deres træner op. Selv kommunikationschefen er gået i skjul.
    Meget mærkeligt firma det der…
    Imod moderne stemningsdiktatur

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #588
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Det er iøvrigt bemærkelsesværdigt hvordan Ingen på ledelsesniveau er ude at bakke deres træner op. Selv kommunikationschefen er gået i skjul.
    Meget mærkeligt firma det der…
    Enig - og uanset hvad jeg mener om JT som træner for FCK, så er det ledelse til -600, og menneskeligt meget uværdigt.

    De hænger JT til tørre - ingen vil tage del i ansvaret. Han står der helt alene, og så oven i købet oftest kejtet og akavet.

    Det er organisatorisk tegn på sygdom, når mandatet trækker op ad og ansvaret nedad.
    Goldbæks Højrefod

  6. De følgende 14 brugere er enige:

  7. #589
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Freder Jess Thorup: Vi har stadig tillid til ham

    PC:
    Vi har alle et ansvar. Det letteste i verden, og det, du gerne vil, er at finde én syndebuk. Jeg ved godt, det er sådan mekanismen er. Men jeg føler et stort ansvar. Det gør spillerne, træneren og staben også. Der er ingen, der står og vasker hænder ved håndvasken eller gemmer sig
    Fredning af en cheftræner, det er der hvor alle der har spillet Football Manager begynder at høre Chopins klaversonate nr. 2.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #590
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Enig - og uanset hvad jeg mener om JT som træner for FCK, så er det ledelse til -600, og menneskeligt meget uværdigt.

    De hænger JT til tørre - ingen vil tage del i ansvaret. Han står der helt alene, og så oven i købet oftest kejtet og akavet.

    Det er organisatorisk tegn på sygdom, når mandatet trækker op ad og ansvaret nedad.
    Det kan vel kun betyde en af 2 ting.

    1. De er i gang med at finde en afløser og vil ikke se dumme ud, hvis de står og benægter JT er på vej ud.

    2. De har fuld tiltro JT har styr på lortet :)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #591
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det kan vel kun betyde en af 2 ting.

    1. De er i gang med at finde en afløser og vil ikke se dumme ud, hvis de står og benægter JT er på vej ud.

    2. De har fuld tiltro JT har styr på lortet :)
    Ahh! Ro på! Der er styr på det..

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...blankt/9425892
    Imod moderne stemningsdiktatur

  12. #592
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Gal nogle presset svar..

    Spændende at se hvad der sker, hvis vi bliver skilt ad af Sevilla. Tager man konsekvensen der eller venter på endnu en Massakre i Herning.

    JT har hvertfald ryggen mod muren.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #593
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg synes de forskellige udmeldinger, der er kommet fra PC i dag, alle peger i en retnin. Thorup er dead man walking. Kun to mirakler mod Sevilla og FCM kan rede ham fra at blive fyret i landsholdspausen. Specielt PC's kommentar om, at truppen er stærk nok til både Suppen og CL peger jo direkte på trænerne. Tillidserklæringen er for mig bare et skalkeskjul for den meget tydelige kritik.

    Så kan man jo efterfølgende spørge sig selv, om hvor stort PC's eget ansvar er. Jeg mener personligt det stort, specielt efter hans amatøragtige ageren i januarvinduet, men det hører så til i den anden tråd. Jeg er dog 110% sikker på, at den nuværende krise er affødt af Thorups manglende evner som træner, og at holdet ville spille markant bedre, hvis træneren havde en sikker stil og hånd om truppen.


  15. #594
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Fredning af en cheftræner, det er der hvor alle der har spillet Football Manager begynder at høre Chopins klaversonate nr. 2.
    Måske det er mig, der læser for meget mellem linjerne, men det lyder ikke engang som en fredning.
    "Vi skal blive bedre, og det skal vi blive ret hurtigt" og "Man skal starte et sted, og man skal starte med at ligne det hold og den klub, man gerne vil være. Der har været for mange svipsere i forhold til det. Derfor skal forbedringerne ske hurtigt" vidner om at ledelsen giver ham længere snor end fans - men at der snart skal ske noget. Der kom i hvert fald et noget andet forsvar af Ståle i sin tid.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #595
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Nå, vi hænger på ham endnu... Et nederlag i aften er nok gratis, men søndag!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #596
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Nå, vi hænger på ham endnu... Et nederlag i aften er nok gratis, men søndag!
    Mit gæt er også efter FCM kampen. Formentlig en Mandag morgen/formiddag indkaldes der til pressemøde. Det kan dog også være allerede i morgen, hvis nederlaget til Sevilla er stort nok og vi er blevet spillet ud på røv og albuer her i aften.

    Og så er der det utænkelig scenarie. JT formår at slå Sevilla og FCM :). Hvad så ?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #597
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Og så er der det utænkelig scenarie. JT formår at slå Sevilla og FCM :). Hvad så ?
    Så får han forlænget sin kontrakt til 2055.
    Øvre C'er

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #598
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Freder Jess Thorup: Vi har stadig tillid til ham

    PC:


    Fredning af en cheftræner, det er der hvor alle der har spillet Football Manager begynder at høre Chopins klaversonate nr. 2.
    Og for mig som ikke har spillet FM lød det mere som Danse Macabre...

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #599
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Jeg må sige, at jeg er forvirret. Jeg synes, at det er så rigeligt med et hold, der sejler, så jeg har ikke brugt meget energi på dagligt at skrige "Er Thorup phüret?". "Har vi fyret nogen?". "Fyr nu den nar?". Jeg har jo også en arbejdsgiver, der skal have lidt for pengene. Desuden kan der vel ikke skrives noget som helst herinde, som ikke er skrevet mindst ti gange allerede.

    Men. Jeg havde ikke fantasi til at forestille mig, at han ville overleve Odense. Altså summen af de seneste mange kampe toppet med nederlag til superligaens dårligste hold inklusive det fuldstændigt idéforladte spil og døde øjne hos truppen. Men der tog jeg fejl. Thorup skal jo ikke bedømmes på endnu et nederlag i CHL eller i Herning, så jeg forstår ikke, at han ikke er ude.

    Enten er PC og bestyrelsen tilfredse med mesterskab og CHL. Pengene betyder alt. Spil og nyt mesterskab er ligegyldigt. Den analyse tror jeg ikke på.

    Eller også er en ny træner ikke helt på plads, og man er nødt til at vente lidt endnu, mens man forhandler med træneren inklusive de assistenter, han vil have med. Det bliver noget rod med endnu en nødvendig oprydning. En mere sandsynlig analyse.

    Eller også har truppen helt oprigtigt bakket fuldt op om Thorup natten til søndag. Zeca og VK er tilfældige talspersoner for truppen, og vores indtryk af livstrætte Boile, Lerager og Falk er helt forkert. Problemet har reelt været gift i omklædningsrummet, og giften (Baba/Anker) er nu sendt ud af truppen, og det hele vender lige om snart. Gid det var så vel, for så bliver alting godt igen uden, at vi skal starte helt forfra med en oprydning.

    Jeg aner det ikke, men jeg er godt nok træt af det hele og sidder allerede og er sur over, at jeg skal til Herning på søndag. Hjemturen fra en away bliver endnu engang helt forfærdelig.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #600
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Stadig et stort JA!

  28. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •