Se afstemningsresultater: Skal Jess Thorup fyres?

Stemmeafgivere
402. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    283 70.40%
  • Nej

    119 29.60%
Side 46 af 47 FørsteFørste ... 364344454647 SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 704

Emner: Skal Jess Thorup fyres?

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber virkelig vi henter en udefra. Gerne en der aldrig har været i klubben før.. Jeg er bange for at det bliver for indspist, hvis vi bliver ved med at rekruttere indefra. Det minder mig om Brøndbys deroute. De blev også ved med at ansætte trænere der havde såkaldt Brøndby-DNA, og man vidste bare hver gang, at pågældende ikke havde niveau. Vi må sgu ikke falde i samme fælde, men desværre hører jeg ikke folk snakke om andet end såkaldt FCK-DNA. Sorry, men jeg brækker mig.. Lad os nu rekruttere ud for kompetencer og ikke ud for hvem der tidligere har været en fan-favorit som spiller.
    Det er også min bekymring.

    I henhold til Neestrup, så er det vel også nu eller aldrig med ham. Jeg tror ikke han ville have accepteret endnu en Assistent tjans. Nu har jeg hørt så mange gode ting da han var Cheftræner i Viborg og de ting han satte i søen der.

    Nuvel det kan ikke sammenlignes, men Neestrup ved hvad der venter. Der skal ikke meget til før vi her på sidelinen råber NeeeeeesRauz. Meeen jeg er nu ret sikker på han nok skal få det vendt her på den korte bane.

    Den lange bane derimod?. Får han os til at spille bedre og mere dominerende fodbold?. Jeg har min tvivl.

  2. #677
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    24

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er også min bekymring.

    I henhold til Neestrup, så er det vel også nu eller aldrig med ham. Jeg tror ikke han ville have accepteret endnu en Assistent tjans. Nu har jeg hørt så mange gode ting da han var Cheftræner i Viborg og de ting han satte i søen der.

    Nuvel det kan ikke sammenlignes, men Neestrup ved hvad der venter. Der skal ikke meget til før vi her på sidelinen råber NeeeeeesRauz. Meeen jeg er nu ret sikker på han nok skal få det vendt her på den korte bane.

    Den lange bane derimod?. Får han os til at spille bedre og mere dominerende fodbold?. Jeg har min tvivl.
    Jeg har kæmpestore forventninger til ham. Og jeg tror at han kommer til at løse det rigtig fint. Jeg ville gerne at han havde noget mere erfaring, men når det ikke kan være anderledes …
    M

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #678
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber virkelig vi henter en udefra. Gerne en der aldrig har været i klubben før.. Jeg er bange for at det bliver for indspist, hvis vi bliver ved med at rekruttere indefra. Det minder mig om Brøndbys deroute. De blev også ved med at ansætte trænere der havde såkaldt Brøndby-DNA, og man vidste bare hver gang, at pågældende ikke havde niveau. Vi må sgu ikke falde i samme fælde, men desværre hører jeg ikke folk snakke om andet end såkaldt FCK-DNA. Sorry, men jeg brækker mig.. Lad os nu rekruttere ud for kompetencer og ikke ud for hvem der tidligere har været en fan-favorit som spiller.
    Det kan jo også ende som det gjorde med Priske, eller nogle af de andre vi har haft som hurtigt er smuttet videre, når en anden mulighed dukker op. Hvis man har kompetencerne i huset allerede, så virker det en del mere risikabelt at hive én ind udefra, som man ikke kender godt nok.

    I øvrigt, skulle det blive Hjalte, hvorfor tror du så ikke, han ville gøre et godt arbejde som assistent?

    I mine øjne ville han være perfekt som bindeled mellem talenterne og førsteholdet og jeg synes han gjorde en fin figur da han vikarierede efter Ståles fyring. Den eneste grund jeg kan se til, at det kunne være en fordel at hente én udefra, skulle være at man derved ikke fjerner for mange gode folk fra ungdomsafdelingen, men det tror jeg ikke man er bange for. En ofte glemt del af talentudviklingen er at vi også udvikler den næste generation af trænere, og jeg tror man er villig til at tage chancer og rykke folk videre i systemet, så de kan fortsætte deres udvikling, og nye talenter kan tage over.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #679
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Der skal ikke meget til før vi her på sidelinen råber NeeeeeesRauz.
    Jeg tror, at mange har en ganske betydelig tålmodighed med Neestrup, medmindre han får dummet sig VIRKELIGT alvorligt. Hvis han klarer at demonstrere en tydelighed i hvor, han vil hen, vil han kunne overleve, at det varer noget før resultaterne for alvor bliver gode.

    Tålmodigheden med PC, derimod ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #680
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nuvel det kan ikke sammenlignes, men Neestrup ved hvad der venter. Der skal ikke meget til før vi her på sidelinen råber NeeeeeesRauz. Meeen jeg er nu ret sikker på han nok skal få det vendt her på den korte bane.

    Den lange bane derimod?. Får han os til at spille bedre og mere dominerende fodbold?. Jeg har min tvivl.
    Jeg ser det omvendte scenarie som mere sandsynligt. Altså at vi på den korte bane stadig vil være for svingende, men at han på det lange stræk nok skal få os hen, hvor vi gerne vil. Men det kræver tålmodighed og det kræver, at PC får købt de spillere, som Neestrup vil have og skal bruge.

    Mht tålmodigheden så er jeg ret spændt på reaktionen, hvis det ikke vender hurtigt. Hvad sker, hvis vi taber til AGF uden forbedringer i spil (se bare på AAB senest). Neestrups historik som FCK'er hjælper selvfølgelig, men jeg tror desværre, at et par dårlige resultater hurtigt vil vende stemningen, da han jo "var en del af problemet". Vi kan bare se på pressemødet, hvor første spørgsmål overhovedet til ham var "hvor stor del af skylden har du?". Og det kom endda fra et FCK medie - godt nok ikke et af de bedre imo - men det viser nok stadig, hvad der ulmer under overfladen hos mange. Det kan selvfølgelig også være, at folk bare kaster sig over PC i stedet...

    Mht indkøb så er det mit håb, at Neestrup udover de 4 års kontrakt også har fået med, at han skal have noget medindflydelse på indkøb. Uden at have belæg for påstanden, så ligner det ikke, at Thorup og PC ligefrem har haft super god kommunikation omkring indkøb. Det er mit håb og tro, at Neestrup er stærkere end Thorup på den front og at han dermed i større grad kommer til at bruge de spillere som købes ind.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #681
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Valid Se meddelelser
    Jeg har kæmpestore forventninger til ham. Og jeg tror at han kommer til at løse det rigtig fint. Jeg ville gerne at han havde noget mere erfaring, men når det ikke kan være anderledes …
    Misforstå mig ikke, jeg er svært tilfreds med Nees, som jeg har store forventninger til. Men med Stefan Madsen som den ene assistent, så går min bekymring på, at det bliver for ens/indspist hvis den tredje assistent også bliver en ung mand fra akademiet. Jeg håber på en erfaren assistent, som kender superligaen indgående. Jeg har ingen bud på, hvem det kunne være, men det er sådan en profil, jeg håber vi er efter.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #682
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Misforstå mig ikke, jeg er svært tilfreds med Nees, som jeg har store forventninger til. Men med Stefan Madsen som den ene assistent, så går min bekymring på, at det bliver for ens/indspist hvis den tredje assistent også bliver en ung mand fra akademiet. Jeg håber på en erfaren assistent, som kender superligaen indgående. Jeg har ingen bud på, hvem det kunne være, men det er sådan en profil, jeg håber vi er efter.
    Jeg er enig. Derudover vil det også være lidt at skyde os selv i foden, hvis vi bliver ved med at dræne et meget velfungerende setup hos ungdommen.

    Kvartibold nævne Lars Friis som et bud - ikke noget man havde hørt noget om. Han er ledig på markedet, kender superligaen indgående og er super dygtig. Endvidere kender han Neestrups filosofi, da han overtog fra netop Neestrup i Viborg.
    Spørgsmålet er selvfølgelig om han overhovedet vil være interesseret i et assistentjob og om han vil flytte til KBH. Og om han vil kunne komme med det ønskede inspiration og om han er for jysk til de Københavnske fans.

    Hvis ikke det bliver Hjalte, så sætter jeg dog nok pengene på en udlænding (svensker eller noget fra PC's australske netværk).

  13. #683
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Kan godt se pointerne i at rykke Hjalte op og der måske kommer til at mangle nogle input udefra. På den anden side så har det også en række fordele:

    - Som type vil jeg mene har passer perfekt som en lidt mere rolig type end Neestrup og Stefan Madsen
    - Har et indgående kendskab til mange af de unge på holdet og mange af dem som må forventes at komme op
    - Han har snart været U19 træner i 4 år (med i kort afbræk, da Ståle blev fyret). Han har jo gjort det fantastisk med U19, så også på tide at han får et skridt frem.

    Måske kan man rykke Stefan ned som ny chef træner for U19 et job han endnu ikke har haft. Godt nok lidt mere rykning rundt for Stefan, men han skal jo også være cheftræner for et eller andet på et tidspunt. Så er der stadigvæk plads til en profil udefra.
    - Torben

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #684
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    115

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Vil helst gerne have mig frabedt mig noget som helst fra PCs skuffe, også når det kommer til assistenter ;-)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #685
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Misforstå mig ikke, jeg er svært tilfreds med Nees, som jeg har store forventninger til. Men med Stefan Madsen som den ene assistent, så går min bekymring på, at det bliver for ens/indspist hvis den tredje assistent også bliver en ung mand fra akademiet. Jeg håber på en erfaren assistent, som kender superligaen indgående. Jeg har ingen bud på, hvem det kunne være, men det er sådan en profil, jeg håber vi er efter.
    Med makkerparret Neestrup og Madsen, så er det vel ikke ligefrem viden om Superligaen, vi mangler i trænerteamet? En evt. tredje træner kunne vel med fordel være en, med et lidt bredere perspektiv og erfaring?

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #686
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Med makkerparret Neestrup og Madsen, så er det vel ikke ligefrem viden om Superligaen, vi mangler i trænerteamet? En evt. tredje træner kunne vel med fordel være en, med et lidt bredere perspektiv og erfaring?
    Jeg nominerer hermed Kenney!
    "Tro kan flytte dværge."

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #687
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Jeg nominerer hermed Kenney!
    En yngre assistent med markant mindre erfaring og væsentligt værre teoretisk viden. En ting er at observere fejl og mangler, en anden er at udbedre. Nok har PC lavet nogle tvivlsomme køb, men jeg tror ikke jeg opsiger mit arbejde lige foreløbigt :)

  22. #688
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Ja, okay, der fik du diskvalificeret dig selv. Du har selvindsigt, selverkendelse og evnen til at reflektere over egne eventuelle mangler. Alt det modsatte PC, WK og Seier står for.
    "Tro kan flytte dværge."

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #689
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Erhm det giver ikke meget mening det her rygte.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...afloeser-i-fck

  25. #690
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Skal Jess Thorup fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Erhm det giver ikke meget mening det her rygte.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...afloeser-i-fck
    Nej, det er næsten som om FCK har ramt en størrelse som klub der gør at navnet nu bliver brugt i diverse agenters ærinde når der skal genereres noget interesse for deres klienter og at der specielt i udlandet ikke nødvendigvis er nok indsigt (eller interesse) i klubben til at sortere skidt fra kanel.

    Også en ting man måske kan tage med til vinter-transfervinduet.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  2. Var det klogt af EfB at sælge Jess Thorup?
    By TurboGnu in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 25.09.05, 22:15
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •