Side 27 af 57 FørsteFørste ... 172425262728293037 ... SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Kan vi ikke lægge den dér til hvile om, at Amoos skade er faket? Eller i det mindste høre beviser for det.
    Amoo -var- i hvert fald skadet.

    Jeg så ham komme gående på Roskildevej ved Domus Vista et par dage før hele shh-shh sagen startede og da haltede han i hvert fald kraftigt omend han ikke brugte krykker, hvilket undrede mig, da det så vidt jeg husker var lagt op som en meget alvorlig skade. Så at han ikke aflaster skaden med krykker fandt jeg mærkeligt.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Så at han ikke aflaster skaden med krykker fandt jeg mærkeligt.
    Tja. Måske handler det bare om manglende tankevirksomhed. Det er der i hvert fald en del andet i opholdet i FCK som peger imod en knap så kvik fyr. Og her tænker jeg både på en spiller som åbenbart var taktisk helt blank i sine første mange måneder, samt de andre "sager" som også lurer i baggrunden af skaden.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  5. #393
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...-vaek-fra-fck/

    9.600.000 mio. i årsløn. Gør det ham ikke til suverænt lønførende i FCK/Superligaen?
    ;-) :-) :-) Ronaldo, go home...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #394
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det har nok aldrig været ret aktuelt, men Davie Selke er for et par dage siden skiftet fra Hertha Berlin til Køln. Ham var vi i følge nogle rygter interesseret i tidligere på sæsonen.

  8. #395
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    VK muligvis på vej til Leicester for under 68 mio …. Selv med en videresalgsklausul på 50% vil det være skuffende ikke at få mere. Positionen er ikke sexet - men det er spilleren. Og han er mere værd - og mere værdifuld for os, synes jeg.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  9. #396
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    VK muligvis på vej til Leicester for under 68 mio …. Selv med en videresalgsklausul på 50% vil det være skuffende ikke at få mere. Positionen er ikke sexet - men det er spilleren. Og han er mere værd - og mere værdifuld for os, synes jeg.
    Delvist uenig. Helt sikkert en nice spiller! og en af vores egenudviklet hvilket gør ham ekstra nice... Dog mener jeg at såfremt prisen kommer over 60 mil, er det et flot salg af en venstre back. Samtidig mener jeg ikke at han er så god endnu, så man ikke ville kunne erstatte ham kvalitetsmæssigt.
    Lander prisen dog tættere på de 50 mil, mener jeg, at man bør sige nej tak..

  10. #397
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg er egentlig ikke nervøs for et VK salg. Kun om vi får nok for ham. 50m+ plus en videresalgsklausul så tænker jeg godt vi kan være tilfredse.
    Jeg har sagt det før og siger det igen. Over en hel sæson vil en Christian Sørensen lave flere målgivende afleveringer end VK er jeg sikker på og han er heller ikke dårlig defensiv. Så tænker vi er garderet og nok også en af grundende til han blev hentet.
    så jeg er ikke nervøs for sådan et salg.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #398
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Hvis denne pris er korrekt ligner det en virkelig god handel for os. Håber vi kan få ham til at blomstre
    sølle 2 millioner euro for Diogo
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-benfica-kant/

  13. #399
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Diogo Goncalves ligner et godt køb (under forudsætning af, at han er med på at løbe rundt og fryse røven af i regn og blæst halvdelen af sæsonen), men jeg må indrømme, at jeg vil have svært ved at glæde mig synderligt over det køb, hvis det betyder, at Roony ikke bliver.

    Nu har vi fået en træner, der lader til at ville satse på ham i startopstillingen, og jeg er sikker på, at han vil være en åbenbaring på hidtil uset niveau i Superligaen i et par sæsoner frem, indtil han uundgåeligt må videre til en større liga om nogle år - hvis han altså forlænger. Jeg håber, PC strækker sig meget langt!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #400
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Diogo Goncalves ligner et godt køb (under forudsætning af, at han er med på at løbe rundt og fryse røven af i regn og blæst halvdelen af sæsonen), men jeg må indrømme, at jeg vil have svært ved at glæde mig synderligt over det køb, hvis det betyder, at Roony ikke bliver.

    Nu har vi fået en træner, der lader til at ville satse på ham i startopstillingen, og jeg er sikker på, at han vil være en åbenbaring på hidtil uset niveau i Superligaen i et par sæsoner frem, indtil han uundgåeligt må videre til en større liga om nogle år - hvis han altså forlænger. Jeg håber, PC strækker sig meget langt!
    Det er vel ikke helt umuligt, at Goncalves er tiltænkt en plads på venstrekanten, når nu Daramy alligevel snart skal tilbage til Ajax. Han har i hvert fald spillet den før. :-)

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/port...kasse-mod-fcm/
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #401
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Diogo Goncalves ligner et godt køb (under forudsætning af, at han er med på at løbe rundt og fryse røven af i regn og blæst halvdelen af sæsonen), men jeg må indrømme, at jeg vil have svært ved at glæde mig synderligt over det køb, hvis det betyder, at Roony ikke bliver.

    Nu har vi fået en træner, der lader til at ville satse på ham i startopstillingen, og jeg er sikker på, at han vil være en åbenbaring på hidtil uset niveau i Superligaen i et par sæsoner frem, indtil han uundgåeligt må videre til en større liga om nogle år - hvis han altså forlænger. Jeg håber, PC strækker sig meget langt!
    Der skal to til tango. Vi ved jo i realiteten ikke om Roony overhovedet ønsker at forlænge, om han forlanger en fuldstændig urimelig løn, om han kun vil forlænge et par år eller noget helt andet.
    Er sikker på at PC og klubben gør hvad de kan for at holde på ham - Men indenfor de rammer som vi nu engang opererer under....

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #402
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det er vel ikke helt umuligt, at Goncalves er tiltænkt en plads på venstrekanten, når nu Daramy alligevel snart skal tilbage til Ajax. Han har i hvert fald spillet den før. :-)

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/port...kasse-mod-fcm/
    Ja, fin kasse mod FCM, men hans statistik i den portugisiske liga i nyere tid er decideret elendig.

    Diogo Goncalves har ikke scoret et eneste mål i ligaen siden d. 10. april 2021, og den seneste assist i ligaen var d. 20. september 2021.

    Der skal selvfølgelig ikke så meget til, før Diogo Gongalves er på mindst samme niveau som de andre æsler, PC har købt til kanterne.

  20. #403
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det er vel ikke helt umuligt, at Goncalves er tiltænkt en plads på venstrekanten, når nu Daramy alligevel snart skal tilbage til Ajax. Han har i hvert fald spillet den før. :-)

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/port...kasse-mod-fcm/
    Nej, som diskuteret tidligere i tråden kan man ikke udelukke, at han er tiltænkt venstre kant, fordi vi plejer at spille med "modsatte" kanter. Men da han primært har gjort det som højre kant, og vi i øvrigt som bekendt har indkøbt en targetman, der nok godt kunne savne nogle flere høje indlæg, kan det næppe udelukkes, at Neestrup kunne overveje at bruge en højrebenet højre kant. Men jeg krydser fingre! :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #404
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der skal to til tango. Vi ved jo i realiteten ikke om Roony overhovedet ønsker at forlænge, om han forlanger en fuldstændig urimelig løn, om han kun vil forlænge et par år eller noget helt andet.
    Er sikker på at PC og klubben gør hvad de kan for at holde på ham - Men indenfor de rammer som vi nu engang opererer under....
    Naturligvis. Jeg ved da godt, at årsagen til, at Roony ikke forlængst har forlænget, i en eller anden grad hænger sammen med hans egne ønsker og/eller krav. Jeg håber som sagt blot, at PC strækker sig langt, fordi Roony er et ekstraordinært stort talent. Men jeg er helt med på, at det ikke nødvendigvis er PC's skyld, hvis det ikke lykkes at holde på ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #405
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Ja, fin kasse mod FCM, men hans statistik i den portugisiske liga i nyere tid er decideret elendig.

    Diogo Goncalves har ikke scoret et eneste mål i ligaen siden d. 10. april 2021, og den seneste assist i ligaen var d. 20. september 2021.

    Der skal selvfølgelig ikke så meget til, før Diogo Gongalves er på mindst samme niveau som de andre æsler, PC har købt til kanterne.
    Det hører så trods alt med til historien, at han ikke har været fast mand i denne og sidste sæson. I denne sæson har han kun spillet, hvad der svarer til tre fulde kampe. Det siger selvfølgelig i sig selv noget, at han har mistet sin plads på Benficas hold, men det er så også årsagen til, at vi kan få ham...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •