Side 47 af 57 FørsteFørste ... 3744454647484950 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jordan Larsson meldes på vej til os.. Kender ham ikke.. Udover af navn.. Men det lugter hverken af stjerne eller talent. Og han spiller en position hvor vi er godt besat. Fatter derfor hat… Måske Hakon alligevel er på vej væk. Gud forbyde det.

  2. #692
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jordan Larsson meldes på vej til os.. Kender ham ikke.. Udover af navn.. Men det lugter hverken af stjerne eller talent. Og han spiller en position hvor vi er godt besat. Fatter derfor hat… Måske Hakon alligevel er på vej væk. Gud forbyde det.
    Ganske spændende spiller og godt det er leje med option :) god alder og jeg tror han godt kunne blive god for os, hvis han finder fodbold glæden her :) det er nok nærmere fordi mukairo er på vej ud :)

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #693
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jordan Larsson meldes på vej til os.. Kender ham ikke.. Udover af navn.. Men det lugter hverken af stjerne eller talent. Og han spiller en position hvor vi er godt besat.
    Iflg. Transfermarkt har han overvejende spillet angriber eller højre kant. Jeg synes ikke, vi vader i brugbare alternativer til de positioner, så for mig giver det fin mening - med forbehold for, at jeg ikke kender hans niveau, og at han umiddelbart ikke passer ind i transferstrategien. Men det er jo nok også derfor, at der indledningsvist er tale om en lejeaftale.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #694
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Mukairu er på vej ud, og med Larson på vej ind, vil vi numerisk have to indadvendte kanter til hver side. Derudover kan han aflaste Corner, hvilket vi alle har råbt på hele efteråret.

    Desuden virker det som om flere glemmer, at FCK jo er i gang med at flytte det sportslige budget markant. Det giver derfor god mening med Larson og Roony på kanten, uden man samtidig partout skal sælge en af stjernerne.

  7. #695
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Ganske spændende spiller og godt det er leje med option :) god alder og jeg tror han godt kunne blive god for os, hvis han finder fodbold glæden her :) det er nok nærmere fordi mukairo er på vej ud :)
    Jeg kan bare slet ikke se, at Mukairu er del af nogen som helst ligning her, og at hans situation derfor skulle have noget med denne transfer at gøre. Jo mere jeg læser om ham, jo mere overbevist bliver jeg om, at han er et alternativ til Corner. Så måske er Karamoko på vej ud/fundet for let. Man kan jo godt være kommet frem til, at man ikke helt stoler på Corners fysik, og så synes man ikke, at alternativerne alligevel helt har det der skal til. Hakon stoler man nu nok på, men måske man ønsker at give ham spilletid på 8'eren, som er hans favoritposition (og hvor hverken Falk eller Claesson strålede i går).

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #696
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Larsson er mere angriber end kant, rolig nu
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #697
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hakon stoler man nu nok på, men måske man ønsker at give ham spilletid på 8'eren, som er hans favoritposition (og hvor hverken Falk eller Claesson strålede i går).
    Haraldsson er angriber på samme måde, som Biel var det. Det kan gå an i mangel af bedre, men det er ikke optimalt. Derudover mener jeg, at det hæmmer vores offensive spil, at alternativerne til Cornelius er så forskellige. Cornelius skal spilles på en helt anden måde end typer som Haraldsson og Claesson.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #698
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    En mand der har scoret 15 mål i 29 kampe i den russiske liga og stadig har en god alder, er skandinavisk, kommer i kampform fra Bundesligaen og med mulighed for at se ham an en halvsæson uden at smide et kæmpebeløb efter ham allerede nu – ja tak!


  14. #699
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Bundesliga-ekspert Nicolai Lisberg har ikke den store fidus til Jordan Larsson i FC København.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-succes-i-fck

  15. #700
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Bundesliga-ekspert Nicolai Lisberg har ikke den store fidus til Jordan Larsson i FC København.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-succes-i-fck
    Ja, lad os alene forholde os til, hvordan han har gjort det i 4 måneder i en ramponeret bundklub. I givet fald, skulle Ståle heller ikke have hentet Grønkjær - uden yderligere sammenligninger i øvrigt - eller Fischer for den sags skyld.

    I min verden, giver det mere mening at forholde sig til tiden i Rusland, hvor han gjorde det godt, "indtil Putin lavede det lille nummer med mig!" og at AIK's tilhængere bestemt ikke er tilfredse med, at det er os og ikke dem han skifter til. Altså, blot for at få lidt nuancer med, når han bedømmes, eller når PC skal kanøfles, før Larsson har rørt græsset på KB's anlæg.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #701
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Bundesliga-ekspert Nicolai Lisberg har ikke den store fidus til Jordan Larsson i FC København.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...n-succes-i-fck
    Endnu en ekspert der udtaler sig til Tipsbladet ligesom med Diogo, hvor manden ikke kender ham. Her siger denne "ekspert" at han er bedst på kanten hvilket er noget vrøvl. Har tidligere i dag læst en svensk ekspert der rent faktisk kender spilleren han udtaler sig om sige, at han er bedst helt fremme bla pga hans gode afslutninger, og at han ikke forstår de trænere der har spillet ham på kanten. Transfermarkt viser også at han har spillet klart mest som 9'er.

    Jeg ville ikke bruge et sekund til den artikel.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  18. #702
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ja, lad os alene forholde os til, hvordan han har gjort det i 4 måneder i en ramponeret bundklub. I givet fald, skulle Ståle heller ikke have hentet Grønkjær - uden yderligere sammenligninger i øvrigt - eller Fischer for den sags skyld.

    I min verden, giver det mere mening at forholde sig til tiden i Rusland, hvor han gjorde det godt, "indtil Putin lavede det lille nummer med mig!" og at AIK's tilhængere bestemt ikke er tilfredse med, at det er os og ikke dem han skifter til. Altså, blot for at få lidt nuancer med, når han bedømmes, eller når PC skal kanøfles, før Larsson har rørt græsset på KB's anlæg.
    Jeg er ikke efter PC i denne handel.
    Jeg kender ikke Jordan Larsson, har aldrig set ham spille så kan ikke sige noget om ham hverken positivt eller negativt.

    Som alle de spillere der kommer til København så håber jeg de bliver en succes.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #703
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Endnu en ekspert der udtaler sig til Tipsbladet ligesom med Diogo, hvor manden ikke kender ham. Her siger denne "ekspert" at han er bedst på kanten hvilket er noget vrøvl. Har tidligere i dag læst en svensk ekspert der rent faktisk kender spilleren han udtaler sig om sige, at han er bedst helt fremme bla pga hans gode afslutninger, og at han ikke forstår de trænere der har spillet ham på kanten. Transfermarkt viser også at han har spillet klart mest som 9'er.

    Jeg ville ikke bruge et sekund til den artikel.
    Uanset hvad. Så er den artikel jo bundet op på en ekspert i Bundesligaen. En liga, hvor Larsson virkelig HAR leveret dårligt. I hvert fald bedømt på stats.. Problemet her, er jo ikke den såkaldte ekspert. Han udtaler sig jo blot på baggrund af den kendskab han har til spilleren, hvilket formentlig begrænser sig til 11 Bundesligakampe. At Tipsbladet beror sig på en ekspert i Bundesligaen, for at få en ekspert-vurdering af Larsson, ja det er måske mere kritisabelt. Jeg giver heller en fis for den vurdering der. Der kan være en million grunde til, at han ikke er slået igennem hos et håbløst spillende hold i bunden af Bundesligaen. Og det behøver ikke være ensbetydende med, at han ikke har kvaliteterne til at spille på et tophold i Danmark.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #704
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    88

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg har set Jordan spille flere gange, både i Helsingborg, men også sidste forår for AIK. Han har smadret allsvenskan.
    Han minder meget om Viktor Fischer i sin bedste tid i FCK.
    Hans forcer er 1 mod 1 offensivt, han er hurtig, både på den korte - accelration og på den mellem lange distance. Han kan sætte angrebene op, han er ikke en egentligt link spiller, men han kan med sit tempo, sætte sig igennem og skabe overtals situationer. Hans svaghed er, at han er dårlig mod bolden, og ikke altid har arbejdet hårdt nok, han er ikke nogen hidsig pres spiller.

    Derfor, i Schalke som er bundhold, og spiller uden koncept bliver kampene et langt slagsmål, hvor man med kamp og kraft skal udligne modstandernes bedre tekniske og taktiske evner, der er han skidt, på et hold med meget boldbesiddelse som vores, kan han i omstillingerne løbe fra modstanderne, men han kan også udfordre 1 mod 1 og skabe overtal i det etablerede spil. De faser har været få hos Schalke, og derfor er det ingen overraskelse, at han ikke fik succes med sit ophold hos Schalke 04. Det er en super signing

  23. De følgende 13 brugere er enige:

  24. #705
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kloge Åge Se meddelelser
    Jeg har set Jordan spille flere gange, både i Helsingborg, men også sidste forår for AIK. Han har smadret allsvenskan.
    Han minder meget om Viktor Fischer i sin bedste tid i FCK.
    Hans forcer er 1 mod 1 offensivt, han er hurtig, både på den korte - accelration og på den mellem lange distance. Han kan sætte angrebene op, han er ikke en egentligt link spiller, men han kan med sit tempo, sætte sig igennem og skabe overtals situationer. Hans svaghed er, at han er dårlig mod bolden, og ikke altid har arbejdet hårdt nok, han er ikke nogen hidsig pres spiller.

    Derfor, i Schalke som er bundhold, og spiller uden koncept bliver kampene et langt slagsmål, hvor man med kamp og kraft skal udligne modstandernes bedre tekniske og taktiske evner, der er han skidt, på et hold med meget boldbesiddelse som vores, kan han i omstillingerne løbe fra modstanderne, men han kan også udfordre 1 mod 1 og skabe overtal i det etablerede spil. De faser har været få hos Schalke, og derfor er det ingen overraskelse, at han ikke fik succes med sit ophold hos Schalke 04. Det er en super signing
    Super med den slags indlæg, som ikke bare siger "0 mål og 0 assists i 12 kampe i følge en-eller-andet-statistik-side. Han er lort.". Men hvad mener du med "Hans svaghed er, at han er dårlig mod bolden, og ikke altid har arbejdet hårdt nok, han er ikke nogen hidsig pres spiller."?

    Jeg går ud fra, at du mener "med bolden", og det kan da godt bekymre lidt. Særligt også, hvis han ikke arbejder (hårdt nok) for holdet.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •