Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Horsens vinder

    9 15.25%
  • Uafgjort

    6 10.17%
  • FCK vinder

    44 74.58%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 79 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Tjek også 3-1 målet. Diks er inde ved buen med ryggen mod deres mål og agerer bande med Hakon i det hurtige opspil - og klar til returløb. Det er tydeligvis en aftalt manøvre. Diks er med i alle 4 mål i en halvleg, hvor hele holdet løfter sig, takket være begavede justeringer af angrebsspillet. Jeg ved ikke rigtigt, hvad man mere skal forlange af ham.
    Det er selvfølgelig svært at komme tilbage, når man har lavet store fejl og generelt været svag i første halvleg, men han løftede selvfølgelig niveauet i anden halvleg sammen med mange andre. Men det er godt nok at stramme den at påstå, at Diks var med i alle 4 mål. Ved vores to første scoringer har han ingen væsentlig rolle. Ved 3-1 målet indgår han fint i kombinationsspillet på kanten af feltet, men han spiller en medspiller i fødderne på kort afstand - det kan næsten ikke gå galt. Ved 4-1 målet tager han et indkast og og spiller Daramy. Man kan selvfølgelig sige, at der ikke var behov for mere, men man kan snildt forlange meget mere - og det er også årsagen til, at han ikke er foretrukket i startopstillingen. Jeg håber da, at han kan genfinde bare lidt af det han viste, da han først kom til klubben, men det virker til at det han lange udsigter - også efter denne kamp.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    det er godt nok at stramme den at påstå, at Diks var med i alle 4 mål. Ved vores to første scoringer har han ingen væsentlig rolle.
    Jeg påstår ikke noget - jeg peger bare på, at han er med i opspillet til alle fire mål. Det er fakta, eftersom han har 4. eller 5. sidste fod på dem alle. Ved 2-1 er hans ryk ud mod venstre nøglen, der splitter hele Horsens' forsvar, da det får fire-fem mand til at slå ud til siden i panik, så feltet efterlades som et tag-selv-bord.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Ved 3-1 målet indgår han fint i kombinationsspillet på kanten af feltet, men han spiller en medspiller i fødderne på kort afstand - det kan næsten ikke gå galt.
    Hehe - prøv at forklare det til et ungdomshold, hvor ligetil og enkelt det er at spille hurtigt 1-2 spil. Det er noget af det allersværeste og teknisk krævende i fodbold.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Man kan selvfølgelig sige, at der ikke var behov for mere, men man kan snildt forlange meget mere - og det er også årsagen til, at han ikke er foretrukket i startopstillingen. Jeg håber da, at han kan genfinde bare lidt af det han viste, da han først kom til klubben, men det virker til at det han lange udsigter - også efter denne kamp.
    Muligt at han har spillet bedre førhen, men hvorfor ikke bare bedømme ham på, hvad han leverer her og nu. En blandet omgang i går - men det gjaldt jo hele holdet. Da det fungerede, spillede han faktisk en vigtig rolle. Og at mene, at Ankersen skal spille i stedet, kræver under alle omstændigheder endnu mere fornemmelse for nostalgi.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Diks er med i alle 4 mål
    Han er faktisk endda med i alle 5 mål..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens vs. F.C. København (12/03-2023 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg påstår ikke noget - jeg peger bare på, at han er med i opspillet til alle fire mål. Det er fakta, eftersom han har 4. eller 5. sidste fod på dem alle. Ved 2-1 er hans ryk ud mod venstre nøglen, der splitter hele Horsens' forsvar, da det får fire-fem mand til at slå ud til siden i panik, så feltet efterlades som et tag-selv-bord.



    Hehe - prøv at forklare det til et ungdomshold, hvor ligetil og enkelt det er at spille hurtigt 1-2 spil. Det er noget af det allersværeste og teknisk krævende i fodbold.



    Muligt at han har spillet bedre førhen, men hvorfor ikke bare bedømme ham på, hvad han leverer her og nu. En blandet omgang i går - men det gjaldt jo hele holdet. Da det fungerede, spillede han faktisk en vigtig rolle. Og at mene, at Ankersen skal spille i stedet, kræver under alle omstændigheder endnu mere fornemmelse for nostalgi.
    Jeg er nu ikke voldsomt imponeret over hans forholdsvist beskedne bidrag. At tage det forholdsvist simple løb eller slå en simpel aflevering på kort afstand, må man forvente at alle kan i professionel fodbold. Det er ikke ungdomsfodbold. Han er 26 år og har været her i to år og når man har set hans topniveau, så er det ganske enkelt skuffende, at han ikke formår at bidrage med mere. Det er tyndt at give Diks kredit, når man ser på de andre aktioner, der skulle til for at vi scorede. Hvilken af hans aktioner omkring målene ville man ikke kunne forvente at mere eller mindre enhver spiller i truppen (i øvrigt lavede han ikke en 1-2 kombination)? Eller på ungdomsholdet? Hvilke af vores spillere synes du han gjorde det bedre end i går (kun baseret på anden halvleg)?
    Er man rigtig flink, så leverede han det forventede i anden halvleg især med tanke på, at han ikke var på sin foretrukne position. Det samme kan ikke siges om første halvleg, hvor han ellers var på sin foretrukne position. Den største ros må være, at han trods en skidt første halvleg løftede niveauet i anden. Dermed ikke sagt, at jeg synes Ankersen skal spille i stedet.
    Sidst redigeret af Kenney : 14.03.23 kl. 05:06

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 07.03.23, 00:24
  2. Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 02.03.23, 19:17
  3. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  4. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 12:57
  5. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •