Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Galatasaray vinder

    25 42.37%
  • Uafgjort

    26 44.07%
  • FCK vinder

    8 13.56%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 89

Emner: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at du rammer den opstilling temmelig præcist.

    Jeg kunne dog godt tænke mig at vi havde Achouri med fra start så vi har en at spille den op på som kan holde på bolden, det får vi rigtig meget brug for og jeg tænker at vi skal undgå at Falk kommer for meget i spil når han står lavt. Det kommer han til og der har været en del farlige boldtab fra ham (og andre) det bliver der næppe råd til i denne kampagne.

    Omvendt kunne det også være fedt at kunne sætte Achouri ind som en joker som du skriver. Vi må se om Ness går samme vej

    rsj
    Jeg er enig i dine betragtninger omkring Achouri og vigtigheden i at kunne holde i bolden. Og skulle jeg selv vælge, så ville jeg også starte med ham, da han var så skide god i Farum. Jeg tror dog, at Neestrup går en anden retning, idet jeg tror Neestrup meget gerne vil have rutinen på banen, ligesom han måske gerne vil have en kant som er lidt stærkere defensivt end Achouri - det får han med Diogo. Desuden fik Achouri 90 min i Farum, imens både Diogo og Moi blev skiftet ud - det tænker jeg peger i retning af Achouri på bænken fra start og Diogo/Moi fra start.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Svært bliver det - Hvad jeg lige kan søge mig frem til, så har vi kun vundet to CL gruppespilskampe på udebane i vores historie, nemlig Panathinaikos i 2010 og Club Brugge i 2016.


    Mon ikke det handler om at trækker tempoet ud af kampen fra starten, og håbe på at hjemmepublikummet (og deres spillere) bliver utålmodige. Det er nok det eneste håb jeg har lige nu...

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,774

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Svært bliver det - Hvad jeg lige kan søge mig frem til, så har vi kun vundet to CL gruppespilskampe på udebane i vores historie, nemlig Panathinaikos i 2010 og Club Brugge i 2016.


    Mon ikke det handler om at trækker tempoet ud af kampen fra starten, og håbe på at hjemmepublikummet (og deres spillere) bliver utålmodige. Det er nok det eneste håb jeg har lige nu...
    Ståle havde nok parkeret bussen de første 15-20 minutter for at ride stormen af og så se om man kan genvinde noget kontrol på kampen. Det er selvfølgelig også interessant at forsøge at presse højt og så ødelægge deres rytme fra start, presse VN når han har bolden og håbe på et par hurtige omstillinger.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ståle havde nok parkeret bussen de første 15-20 minutter for at ride stormen af og så se om man kan genvinde noget kontrol på kampen. Det er selvfølgelig også interessant at forsøge at presse højt og så ødelægge deres rytme fra start, presse VN når han har bolden og håbe på et par hurtige omstillinger.
    Ståle havde som regel et mere pålideligt centralforsvar, en 6'er, der kunne forsvare, og en stærk boksangriber, der kunne holde i bolden uden at bruge krykker. Jeg tror, at offensiven skal bidrage kraftigt, hvis vi skal have point med hjem.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    638

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Svært bliver det
    Mon ikke det handler om at trækker tempoet ud af kampen fra starten, og håbe på at hjemmepublikummet (og deres spillere) bliver utålmodige. Det er nok det eneste håb jeg har lige nu...
    Hvorfor er det dit eneste håb? Galatasaray har ikke præsteret nævneværdigt i Europa i årevis. De var dårligere end Molde, men med mere individuel klasse som afgjorde de opgør. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi bliver blæst bagover i de første 15-20 minutter som mange tror. Hvorfor skulle vi det? Jeg er på ingen måde imponeret over dem.

    Vi vinder. Endda med 2.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,453

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)


  12. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Hvorfor er det dit eneste håb? Galatasaray har ikke præsteret nævneværdigt i Europa i årevis. De var dårligere end Molde, men med mere individuel klasse som afgjorde de opgør. Jeg tror simpelthen ikke på, at vi bliver blæst bagover i de første 15-20 minutter som mange tror. Hvorfor skulle vi det? Jeg er på ingen måde imponeret over dem.

    Vi vinder. Endda med 2.
    Fordi de har nogle offensive spillere med nogle individuelle kvaliteter som vi ikke møder til hverdag i Superligaen.
    Og krydret med vores defensiv som har set shaky ud i flere kampe (imod de dårligere hold i suppen) gør at jeg tror det bliver svært.

    Håber da at jeg tager fejl - men jeg har svært ved at se os få point i morgen. Tænker det bliver lidt som Sevilla ude sidste år hvor vi er fint med i kampen, men må overgive os i løbet af anden halveg. Tipper 2-0 til Tyrkerne

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    113

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Er der nogen der ved hvor i Torshavn man kan se kampen?
    Sidst redigeret af HansHansen : 19.09.23 kl. 18:01

  15. #9
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Glitnir ftw.
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    924

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Er der nogen der ved hvor i Torshavn man kan se kampen?
    Tag hjem til danmarksmesteren Hoseth!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,453

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Tag hjem til danmarksmesteren Hoseth!
    Magne Hoseth er som bekendt træner for KÍ i Klaksvík..

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    497

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Moi og Birger er to jævnt gode køb. Ikke så med slinger i valsen med dem.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    593

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Puha, efter de første 4-5 min var jeg ret sikker på, at vi ville være bagud ret snart. Vi sejlede jo fuldstændig rundt. Det er helt fint, at vi er dårligere end Galatasaray i sådan en kamp og presset ned, men de der vanvittige boldtab, går altså ikke. Vi fik dog bedre styr på det og mere ro på bolden, omend man stadig sidder med følelsen af, at vi nok skal forære dem et mål.

    Men fuck hvor er det vildt, at vi er foran. Vi skaber ikke meget, men det gør de altså heller ikke - de har primært været farlige på vores elendige boldtab og fejlafleveringer. Men det bliver svære 45 minutter, og jeg håber ikke, at vi bare stiller os ned.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Tror jeg må æde mine skeptiske ord igen…
    Wauw vi har spillet godt de første 15 minutter af 2 halveg…

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    497

    Re: Optakts- og kamptråd: Galatasaray S. K. vs. F.C. København (20/09-2023 kl. 18:45)

    Puha Jehlert…


Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 91
    Sidste Meddelelse: 15.05.23, 16:42
  2. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 21.04.23, 08:53
  3. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  4. Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 07.11.13, 10:56
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 25.10.13, 10:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •