Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    25 40.98%
  • Uafgjort

    13 21.31%
  • Man. United vinder

    23 37.70%
Viser resultater 1 til 15 af 85

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Foeniks Se meddelelser
    Truppen er udtaget. Cornelius doseres og Moi er klarmeldt.

    Jeg forventer:

    Grabara
    Ankersen - Vavro - Diks - Jelert
    Lerager - Falk - Diogo
    Moi - Claesson - Achouri

    Ankersen/Jelert da jeg tror, man ikke tør CS på VB i en sådan kamp.
    Moi/Achouri da der er rutine + et eller andet, der forhåbentligt kan blive magisk. Claesson er rutine fremfor noget andet.

    Glæder mig til at se Rooney, Orri, Larsson og Højlund komme ind og lave ballade i anden halvleg.
    Hvis Moi og Diogo er helt klar, så må dette være mest sandsynlige startopstilling. Den fungerede godt i Manchester og Claesson har fået hvil fra start i de to sidste kampe formentlig fordi han skal starte her.

    Forøvrigt er det lidt vildt, at nærmest alle eksperter regner med point til os. Jeg er med på, at United er i krise, men det er stadig lidt skørt at nogen næsten ser os som favoritter. Tænk at vi kan møde United og nærmest kun skuffe.... Men det er selvfølgelig også en cadeau til vores niveau.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    93

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

    Glæder mig så vildt til imorgen. Er der nogle der ved om der er en bar eller café i Valby hvir man kan se kampen?

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    198

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Manchester United (08/11-2023 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis Moi og Diogo er helt klar, så må dette være mest sandsynlige startopstilling. Den fungerede godt i Manchester og Claesson har fået hvil fra start i de to sidste kampe formentlig fordi han skal starte her.

    Forøvrigt er det lidt vildt, at nærmest alle eksperter regner med point til os. Jeg er med på, at United er i krise, men det er stadig lidt skørt at nogen næsten ser os som favoritter. Tænk at vi kan møde United og nærmest kun skuffe.... Men det er selvfølgelig også en cadeau til vores niveau.
    Jeg elsker og hader det. Nu er jeg blevet brændt 3 gange i streg. Fool me once, og alt det der... Kan det ikke bare blive sådan en stolpe-ind-kind-of-game? Altså til os. I deres mål. Som VAR ikke underkender det. Please. Bebe.
    "Tro kan flytte dværge."

  5. De følgende 10 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 25.10.23, 15:43
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 27.02.23, 20:49
  3. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 12.08.20, 16:15
  4. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.03.20, 17:56
  5. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.05.11, 15:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •