Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    13 24.53%
  • Uafgjort

    18 33.96%
  • FCK vinder

    22 41.51%
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,263

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/03-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Et forsigtigt spørgsmålstegn ved holdet, hvorfor ikke have en ekstra forsvar med! Hvis Diks starter på venstre back, så har vi altså kun 2 venstreback på bænken. Kunne også være en angriber mindre hvis Claesson som forventet starter fremme. Jeg er klar over at alle faktisk fortjener at blive udtaget, men derfor kan man jo gost have en bedre balance på bænken.
    Hvem mangler du af forsvarsspillere? Der er vel kun Ankersen som alternativ pt?
    Skal vi jagte et mål, så kan Sørensen skiftes ind og man kan evt gå over i 343. Skal vi forsvare kan vi skifte Meling ind og evt. også gå over til 5 mandsforsvar.

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Grabara
    Jelert Vavro McKenna Diks
    Mattsson Falk Diogo
    Elyounoussi Claesson Achouri

    Jeg tror simpelthen på en gentagelse af startopstillingen imod FCN. Der kan selvfølgelig være dagsformen, som kan sende Melling ind og Jelert på bænken (jeg tror Diks er foran) eller en af de unge fra start og Diogo ude.
    Hvis alle er friske, så tror jeg også på den opstilling. Eneste eventuelle ændring jeg kan forestille mig er, hvis vi skal have mere fysik på midtbanen i form af Højlund eller evt Claesson trukket tilbage som 8'er - det sidste tvivler jeg stærkt på.
    Jelert er jeg 99% sikker på spiller fra start. Han var bortset fra hjerneblødningen med gult kort helt outstanding i 1. halvleg og forøvrigt også mod Man City.

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  3. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 15.02.24, 16:22
  4. Svar: 124
    Sidste Meddelelse: 28.05.18, 13:58
  5. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •