Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby vinder fodboldkampen

    20 32.79%
  • Fodboldkampen ender uafgjort

    7 11.48%
  • FCK vinder fodboldkampen

    34 55.74%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    636

    Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Så er det tid til fodbold.

    Vi møder Brøndby, og det bliver spændende.

    Truppen kan ses på fck.dk engang, når den bliver offentliggjort. Jeg kunne ikke lige finde den.

    Sean Kläiber er nok med for Brøndby. Han er altså irriterende.

    Vejret bliver godt.

    Kampens dommer, jeg må indrømme, jeg ved det ikke. Det kan I andre måske hjælpe med.

    Så er det vist tid til at lade jer diskutere kampen. Sæt i gang.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    895

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Det er NU-SKAL-DER-SATME-DØMMES-INTERNATIONALT Kehlert, der er på fløjten
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    487

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Det er NU-SKAL-DER-SATME-DØMMES-INTERNATIONALT Kehlert, der er på fløjten
    Nå, men så er vi da forberedt på, at overgearede bøffere kan sende folk på hospitalet og slippe med en henstilling…
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Skal ud på Hjalte park, men gider ikke march. Nogen der har et tip til hvilken vej man skal komme fra for at komme helskindet frem?

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,140

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af 1233Max Se meddelelser
    Skal ud på Hjalte park, men gider ikke march. Nogen der har et tip til hvilken vej man skal komme fra for at komme helskindet frem?
    Fra luften! Med mindre der var Patriot-missiler med i den seneste hjælpepakke til VSTGN…
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,339

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Truppen er offentliggjort og Lerager, Runarsson og Larsson er blevet klar (sammen med Babacar, der dog ikke er udtaget). Vi må til gengæld fortsat undvære Cornelius.

    Det bliver svært at forudse startopstillingen, især fordi vi ikke ved hvor meget de enkelte spillere holder til. Et bud:

    Grabara
    Ankersen, Vavro, Diks, Jelert
    Lerager, Clem, Mattsson
    Elyounoussi, Oskarsson, Achouri

    Men der er flere forskellige muligheder afhængigt af form. På midtbanen er der jo flere der byder sig til og det kan vel lige så godt være fx Claesson, Falk og Diogo der spiller i stedet, men jeg tror dog at Claesson gemmes til angrebet, mens Diogo ikke ligefrem har spillet sig ind i varmen og Falk måske ikke er 100%. Det kunne dog godt virke til, at vi skal forberede os på en hel del dueller. Det var umiddelbart tilfældet da Brøndby mødte Midtjylland og med Kehlet som dommer, kan det godt vare hele kampen. Derfor tror jeg det er godt givet ud, at starte med Lerager, hvis han da er klar til det.
    Vores tre forreste går dog en hård kamp i møde, hvor jeg ikke tror der kan være meget tvivl om, at de især vil gå hårdt til Achouri - det har været deres tilgang siden han spillede i Viborg, så her er der næppe ændret det store. På samme måde vil vores tilgang formentligt være, at gå hårdt til Wass, hvilket nok bliver Leragers rolle, hvis han da starter.
    På venstrebacken tør vi næppe starte med Sørensen, så her vil Jelert nok blive foretrukket (selvom det ikke gik så heldigt seneste opgør).

    Alternativt kan det være vi forsøger med tre midtstoppere - så kræver det jo at hele tre mand går på samme sparkefinte og det virker noget usandsynligt. Det betyder dog, at vores midtbane kommer på overarbejde og vil måske føre til at Brøndby får for meget plads her.

    Uanset hvad er der lagt op til et uhyre spændende opgør, hvor især Brøndbyspillerne må være i fare for gummiben, så jeg tror ikke at nogle af holdene tør satse særlig meget fra kampens start. Mesterskabet er ikke tabt med en uafgjort, men henter vi ikke en sejr, er vi afhængige af at Brøndby taber yderligere point (uden at vi selv gør det), ligesom Midtjylland kan trække en smule fra og FCN kan indhente, så vi risikerer at stå ret dårligt uden en sejr.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,220

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Det kan lige nævnes, at det er en 21 mands trups, så Lerager kan (er formentlig) stadig være tvivlsom og kan sorteres fra. Jeg kan ikke forestille mig, at han er klar til en startplads. Mon ikke det maksimalt bliver til 20-30 min som indskifter for hans vedkommende, hvis han er i den endelig trup.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,561

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Truppen er offentliggjort og Lerager, Runarsson og Larsson er blevet klar (sammen med Babacar, der dog ikke er udtaget). Vi må til gengæld fortsat undvære Cornelius.

    Det bliver svært at forudse startopstillingen, især fordi vi ikke ved hvor meget de enkelte spillere holder til. Et bud:

    Grabara
    Ankersen, Vavro, Diks, Jelert
    Lerager, Clem, Mattsson
    Elyounoussi, Oskarsson, Achouri

    Men der er flere forskellige muligheder afhængigt af form. På midtbanen er der jo flere der byder sig til og det kan vel lige så godt være fx Claesson, Falk og Diogo der spiller i stedet, men jeg tror dog at Claesson gemmes til angrebet, mens Diogo ikke ligefrem har spillet sig ind i varmen og Falk måske ikke er 100%. Det kunne dog godt virke til, at vi skal forberede os på en hel del dueller. Det var umiddelbart tilfældet da Brøndby mødte Midtjylland og med Kehlet som dommer, kan det godt vare hele kampen. Derfor tror jeg det er godt givet ud, at starte med Lerager, hvis han da er klar til det.
    Vores tre forreste går dog en hård kamp i møde, hvor jeg ikke tror der kan være meget tvivl om, at de især vil gå hårdt til Achouri - det har været deres tilgang siden han spillede i Viborg, så her er der næppe ændret det store. På samme måde vil vores tilgang formentligt være, at gå hårdt til Wass, hvilket nok bliver Leragers rolle, hvis han da starter.
    På venstrebacken tør vi næppe starte med Sørensen, så her vil Jelert nok blive foretrukket (selvom det ikke gik så heldigt seneste opgør).

    Alternativt kan det være vi forsøger med tre midtstoppere - så kræver det jo at hele tre mand går på samme sparkefinte og det virker noget usandsynligt. Det betyder dog, at vores midtbane kommer på overarbejde og vil måske føre til at Brøndby får for meget plads her.

    Uanset hvad er der lagt op til et uhyre spændende opgør, hvor især Brøndbyspillerne må være i fare for gummiben, så jeg tror ikke at nogle af holdene tør satse særlig meget fra kampens start. Mesterskabet er ikke tabt med en uafgjort, men henter vi ikke en sejr, er vi afhængige af at Brøndby taber yderligere point (uden at vi selv gør det), ligesom Midtjylland kan trække en smule fra og FCN kan indhente, så vi risikerer at stå ret dårligt uden en sejr.
    Altså Falk er da langt mindre tvivlsom end Lerager.. Som i øvrigt har været skidt spillende op til sit skadesfravær.. Jeg kan simpelthen ikke se Lerager starte denne kamp, og da slet slet ikke på bekostning af Falk.. For mig at se er største spørgsmålstegn om vi spiller med 2 eller 3 på midten. Bliver det to, er det spændende om det bliver Falk og Matsson eller Falk og Clem. Bliver det 3 er jeg helt overbevist om at det bliver dem alle 3.. Lerager må alt andet end lige være et stykke fra en startplads. Delt pga match-fitness, og dels pga det niveau han viste op til sin skade.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,239

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Neestrup har talt med Guardiola, og de er blevet enige om at FCK skal lave 1000 afleveringer i 1. Halvleg.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    159

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af 1233Max Se meddelelser
    Skal ud på Hjalte park, men gider ikke march. Nogen der har et tip til hvilken vej man skal komme fra for at komme helskindet frem?
    Er der en march? Jeg kan ikke finde info om den

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,588

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Er der en march? Jeg kan ikke finde info om den
    Mon ikke der henvises til den normale S12 gåtur fra s-tog til stadion…

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,522

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Er der en march? Jeg kan ikke finde info om den
    tjek S12 på Insta. Kl. 11.30. Kødbyen.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    159

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Mon ikke der henvises til den normale S12 gåtur fra s-tog til stadion…
    Jo, det var lige netop den. Jeg er hoppet af sociale medier, så da FCK.dk og fckfc.dk ikke havde noget at skyde med var jeg løbet tør for bud. Men tak for svar @Døren!

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,339

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså Falk er da langt mindre tvivlsom end Lerager.. Som i øvrigt har været skidt spillende op til sit skadesfravær.. Jeg kan simpelthen ikke se Lerager starte denne kamp, og da slet slet ikke på bekostning af Falk.. For mig at se er største spørgsmålstegn om vi spiller med 2 eller 3 på midten. Bliver det to, er det spændende om det bliver Falk og Matsson eller Falk og Clem. Bliver det 3 er jeg helt overbevist om at det bliver dem alle 3.. Lerager må alt andet end lige være et stykke fra en startplads. Delt pga match-fitness, og dels pga det niveau han viste op til sin skade.
    Jeg ved slet ikke hvad Lerager har været ude med eller hvor meget han har trænet. Jeg tænker dog at Falk primært er i spil til 6'er pladsen, mens Lerager er i spil til 8'er pladsen. Det kan selvfølgelig godt give mening at rykke Falk længere frem, men om vi er klar til det ved jeg ikke. Samtidig kan det give meget god mening at have Lerager med netop grundet duelspillet, ligesom vi i så fald har både Mattsson og Lerager til at presse. Er Lerager kla fysisk tror jeg dog ikke han har særlig langt til en startplads.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,418

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser

    Så er det vist tid til at lade jer diskutere kampen. Sæt i gang.
    Jeg kan da oplyse, at det er Carsten Sæbye og Brian Laudrup, der er sat til at squirte blågult ud over kampens lydside i morgen.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 17.05.17, 15:10
  3. Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 02.09.16, 09:28
  4. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •