Se afstemningsresultater: Hvem vinder?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Brøndby vinder fodboldkampen

    20 32.79%
  • Fodboldkampen ender uafgjort

    7 11.48%
  • FCK vinder fodboldkampen

    34 55.74%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 84 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,346

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    I vores opgør mod Brøndby viser det sig, at der har været fjernudløste røgbomber/røgudløsere på vores afsnit. En potentielt særdeles alvorlig sag. Denne gang var det kun røgbomber, men en anden gang kan det være noget værre. Især når man åbenbart kan tilsnige sig adgang dagen før uden det bliver opdaget. Jeg ved ikke hvor alvorligt disciplinærudvalget eller politiet tager denne sag, men i min optik er det en stor sikkerhedsbrist (større end hvad man ellers ser når folk smulger det ind "til eget forbrug").

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    589

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Hold kæft hvor er det sløjt at to så store profiler som Grabara og Vavro laver sådan nogle fejl i lige den her kamp. Vi sidder totalt på det og mangler som altid skarphed og kynisme, men fcm må jo aldrig nogensinde være bare tæt på et mål i den her kamp, for de er kommet med absolut 0 og har totalt tabt midtbanen… Føj hvor er jeg skuffet lige nu..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hold kæft hvor er det sløjt at to så store profiler som Grabara og Vavro laver sådan nogle fejl i lige den her kamp. Vi sidder totalt på det og mangler som altid skarphed og kynisme, men fcm må jo aldrig nogensinde være bare tæt på et mål i den her kamp, for de er kommet med absolut 0 og har totalt tabt midtbanen… Føj hvor er jeg skuffet lige nu..
    Forkert tråd. Tænker jeg.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,587

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Grabara har sejler gennem hele foråret og fortsætter bare hvor han slap.. Skandaløs form han har været i, og man burde have taget konsekvensen for længe siden, og have givet ham et par kampe på bænken. Det startede allerede med træningskampene i januar hvor han sejlede rundt, og det er bare fortsat ind i både CL og SL. Kampen i dag bliver i den grad tabt pga hans drop. Alt var under kontrol indtil han forærer dem et mål.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,346

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    I vores opgør mod Brøndby viser det sig, at der har været fjernudløste røgbomber/røgudløsere på vores afsnit. En potentielt særdeles alvorlig sag. Denne gang var det kun røgbomber, men en anden gang kan det være noget værre. Især når man åbenbart kan tilsnige sig adgang dagen før uden det bliver opdaget. Jeg ved ikke hvor alvorligt disciplinærudvalget eller politiet tager denne sag, men i min optik er det en stor sikkerhedsbrist (større end hvad man ellers ser når folk smulger det ind "til eget forbrug").
    Nu er bøderne blevet fordelt og der skæppes igen godt i DBUs kasse. Vores bøde lyder på 250.000 kroner og omfatter 91 stk pyroteknik, ødelæggelsen af sikkerhedsnettet og hærværk af toilettet. Bøden størrelse hænger også sammen med, at det var den 20. indberetning på blot 12 måneder.
    Brøndbys bøde er en smule mindre på "kun" 175.000 kroner og omfatter 61 stk pyroteknik og mindst et stk fjernudløst pyroteknik på vores tribune. I Brøndbys tilfælder er det deres 16. indberetning på 12 måneder. I kendelsen anføres der, at der samlet set er tale om alvorlige overtrædelser af Divisionsforeningens cirkulære og sikkerhed og orden på stadion og skriver senere, at den fjernudløste pyroteknik var en skærpende omstændighed.

    Det er måske mig der overreagerer, men det er vel den nok største sikkerhedsbrist i dansk fodbold. Udfaldet var heldigvis mildt, da de kun havde placeret røgbomber, men når man bryder ind på stadion en dag i forvejen og reelt kan placere hvad som helst og fjernudløse det, så er potentialet for skade enormt. En sølle bøde, der reelt er domineret af romerlys, viser at Disciplinærinstansen ikke har taget det særlig alvorligt (selvom de ellers skriver noget andet). Vi ved allesammen godt, at det kun blev til en bøde fordi man ikke tør gøre andet, men det er i min optik en symbolsk straf (som alle er ligeglade med - undtagen DBU). Om ikke andet åbnes der nu op for, at andre fangrupperingen (og den samme i øvrigt) kan lave flere "kreative" indslag.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det er måske mig der overreagerer, men det er vel den nok største sikkerhedsbrist i dansk fodbold. Udfaldet var heldigvis mildt, da de kun havde placeret røgbomber, men når man bryder ind på stadion en dag i forvejen og reelt kan placere hvad som helst og fjernudløse det, så er potentialet for skade enormt.
    Hvis du med 'bryder ind' mener 'låser sig ind med sin nøgle', tror jeg, du er tættere på den præcise beskrivelse ...


  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,346

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvis du med 'bryder ind' mener 'låser sig ind med sin nøgle', tror jeg, du er tættere på den præcise beskrivelse ...
    Jeg kender ikke mere til historien end hvad der har været skrevet i medierne, hvor Brøndbys sikkerhedschef udtalte at to maskerede personer var trængt ind på udebaneafsnittet. Sikkerhedsbristen bliver ikke ligefrem mindre, hvis Brøndby har fordelt nøgler til dem der gjorde det (i virkeligheden er det vel skærpende).

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,611

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Det er simpelthen skandaløst, og med afstand den mest vattede afgørelse, Disciplinærudvalget nogensinde er kommet med.
    Kombinationen af et ønske om at gøre skade på folk, den største sikkerhedsbrist nogensinde i dansk fodbold hos arvtagerne efter uduelige Emil Bakkendorf & co., og generelt dårlige (grænsende til det farlige) forhold på udebaneafsnit kunne potentielt have kostet menneskeliv, og i værste fald have skabt en dansk udgave af Heysel 1985.

    At bøden, selv sammenlagt bøder for øvrig pyro den dag, er mindre end en bøde for et fucking 13:12 banner (som jeg ved gud ikke giver en fucking skid for), det er så fucking blæst og vanvittigt, at jeg nærmest ikke har ord for det. At bøden ikke som minimum er på den anden side af 5 mio. kr., at man skal spille for tomme døre i mindst to kampe, og at det udløser pointstraf, det er så himmelråbende grotesk. Den straf skal være så synligt massiv, at den skal virke afskrækkende for altid, selv for den mest blæste, limsniffende, steroidepumpede, hjernedøde omgang rotteyngel af BØF-hools, der findes. Den der bøde, den er mindre afskrækkende end at stå og pisse i en violin foran Hytten.

    Kan FCK, som man godt kan argumentere for at være den forurettede part i sagen, ikke anke den dom?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - F.C. København 12/5-24 kl. 16.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Sikkerhedsbristen bliver ikke ligefrem mindre, hvis Brøndby har fordelt nøgler til dem der gjorde det (i virkeligheden er det vel skærpende).
    Sandt!

    Samtidig er det er jo almindeligt at uddele nøgler til dem, der har daglig gang på en arbejdsplads ;-)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 18.04.18, 15:29
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 17.05.17, 15:10
  3. Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 02.09.16, 09:28
  4. Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 08.04.15, 17:03
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •