Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 48.15%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCM vinder

    17 31.48%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    8 nederlag denne sæson og 9 sidste sæson?. Altså det skriger jo til himlen. Det er ikke mesterligt på nogen måde.
    Læg dertil pointene/pointsnittet. Sidste sæson blev vi mester med kun 59 point og et gennemsnit på 1,84 point per kamp. Bestemt ikke prangende. Vi har gode muligheder for lande en 4. plads med flere point denne sæson.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas FC Se meddelelser
    Sympatisk nok at Neestrup ikke opgiver guldet, men jeg synes nu, at det er på sin plads at være mere bekymret over, at vi havner på 4. pladsen =minus europa. I det lys - og fordi jeg tror, at Bøf cykler igennem deres sidste to kampe - skal man vel nærmest håber på en Midtkylland-sejr mod Nordsjælland
    Vi får jo "heldigvis" BIFs resultat inden FCN-FCM. Vinder BIF så skal vi håbe på en FCM sejr, da guldet i så fald alligevel er urealistisk. Sker miraklet (ikke at jeg på nogen måde tror på det) at BIF sætter point til, ja så må vi håbe på en FCN sejr, da vi I så fald kan vi igen selv afgøre guldet. Uafgjort i Farum kan sikre os 3. pladsen ved sejr i Aarhus, men det vil samtidig nok give guldet til Bif og sølv til FCM.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,249

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    1 point ud af 12 mulige imod vores direkte konkurrenter, siger jo det hele. Det er nærmest lidt småpatetisk.

    Og så er 8 nederlag simpelthen for meget.
    Vi har været heldige at de andre hold åbenbart ikke vil udnytte det, men vi skal ikke være så sikre på alle tophold er lige så gavmilde næste år.

    Nees har simpelthen en opgave i at gøre os MEGET mere solide, og langt mere konkurrencedygtige imod konkurrenterne.

    Det er fint at snakke sig til kærlighed - nu skal der noget håndværk på bordet.

    Kæft, den gør ondt idag!

    Zan
    Jvf fotmob taber vi xG open play og xGOT, hvilket vel er de to reelle statiske punkter der tæller.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,587

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Sejr til FCM er fortjent. De har langt flere farlige chancer end vi har og et klogt forsvar, disciplin og en målmand.

    Vi spiller, spiller, spiller, spiller - fucker en lille smule op i forsvaret, spiller, spiller ............................

    Det vinder man ingen fodboldkampe på og slet ikke et mesterskab.
    Øøøh… Hvilken kamp så du? De har 4 kontraløb i 2. halvleg, hvoraf maks 2 af dem vel reelt kan kaldes chancer. Og det er det. Ingen hjørnespark, ingen chancer derudover. Det er en helt skæv analyse den der.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jvf fotmob taber vi xG open play og xGOT, hvilket vel er de to reelle statiske punkter der tæller.
    Man skal jo nok tæller vores foræringer, med i deres xG i open play, det er jo netop ikke fordi de spiller os ud af brædtet...

    Edit: Vi spiller jo os selv ud af brædtet.
    Sidst redigeret af Jt80 : 17.05.24 kl. 10:46

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    607

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Enig, det er noget sludder med den "kloge narrer den mindre kloge", xG osv.

    I går spiller holdet regulært en drømmekamp i første halvleg. FCM er ikke i nærheden af at skabe en eneste chance selv og kun dårlige afslutninger og uheld forhindrer os i at score. De får to mål foræret på torskedumme fejl hvor begge er totalt uprovokerede og kommer efter sekvenser hvor der intet pres er på FCK spilleren. Anden halvleg er lidt anderledes. Dels er holdet rystet over situationen som Grabara og Vavro har sat os i og dels får vi kontrakæppen. Men enhver klog træner havde foretrukket at spille modstanderen af brættet og holde dem 100% væk fra chancer, og det er svært at gardere sig mod de svigt som Grabara og Vavro havde. Ikke udover at lade være med at udtage dem selvfølgelig, for det var ret forudsigeligt at især Grabara fortsatte med at fucke up.

    Jeg har svært ved at se at FCM gjorde meget rigtigt i går udover at forsvare sig ok og være dygtige til at trække tiden med alle deres uheldige hovedskader. Det er en kamp de ville tabe 9 ud af 10 gange hvis den blev spillet om med samme kampbillede som i første halvleg og vi fratrækker hjerneblødninger fra vores defensiv.
    Sidst redigeret af Moo : 17.05.24 kl. 11:53

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,644

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se at FCM gjorde meget rigtigt i går udover at forsvare sig ok og være dygtige til at trække tiden med alle deres uheldige hovedskader. Det er en kamp de ville tabe 9 ud af 10 gange hvis den blev spillet om med samme kampbillede som i første halvleg og vi fratrækker hjerneblødninger fra vores defensiv.
    Jeg ved ikke hvad det er med FCM. Men de har altså krammet på os i Parken. Og det er på ingen måde fordi de har været gode. De formår bare at være hjernedøde kyniske og så hjælper det jo at vi giver mål væk.

    Kampen sidste år, hvor de vinder 0-2 i Parken laver de også blot 2-4 chancer og scorer på 2 af dem.

    Det er grænsen til det latterlige det kompleks vi har over for FCM efterhånanden.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,427

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Bare rolig, alle sammen. De andre skal bare dumme sig, der er også Conference League at spille om ... og udnyttelsesprocenten var flot!

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-fcm-dagen-derpaa-0

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Bare rolig, alle sammen. De andre skal bare dumme sig, der er også Conference League at spille om ... og udnyttelsesprocenten var flot!

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-fcm-dagen-derpaa-0
    Op i røven med Conference League.
    Der er selvfølgelig stadig en spinkel chance for guld, men at begge de to andre hold kvajer sig på kunst, er vel noget nær ligeså usandsynligt som at vi skulle vinde de to sidste...

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Op i røven med Conference League.
    Der er selvfølgelig stadig en spinkel chance for guld, men at begge de to andre hold kvajer sig på kunst, er vel noget nær ligeså usandsynligt som at vi skulle vinde de to sidste...
    Når nu vi ikke er dygtige nok til at vinde DM, så synes jeg Conference League er et fint plaster ved såret.
    Lidt kofficient point er bedre end ingen point...

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad det er med FCM. Men de har altså krammet på os i Parken. Og det er på ingen måde fordi de har været gode. De formår bare at være hjernedøde kyniske og så hjælper det jo at vi giver mål væk.

    Kampen sidste år, hvor de vinder 0-2 i Parken laver de også blot 2-4 chancer og scorer på 2 af dem.

    Det er grænsen til det latterlige det kompleks vi har over for FCM efterhånanden.
    Jeg synes der er ret stor forskel på de to kampe. I den første spiller vi (så vidt jeg husker) horribelt og FCM vinder fortjent efter en kamp, som de havde ret godt styr på trods et defensivt udgangspunkt. I går kom de med samme taktisk med formåede jo slet ikke at true os ud over de to hjerneblødninger. Jeg er ret sikker på, at FCM var ret komfortable i den første kamp - det var noget helt andet i går, hvor det nærmer sig mirakler, at vi ikke får scoret mere. Jeg er med på, at vi ikke vader i kæmpe afbrændere, men der var nogen og så var der vanvittigt mange lige ved og næsten, hvor der lige blokeres et skud, hovedstød som ryger tæt forbi osv. I går var tyveri ved højlys dag.

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,644

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes der er ret stor forskel på de to kampe. I den første spiller vi (så vidt jeg husker) horribelt og FCM vinder fortjent efter en kamp, som de havde ret godt styr på trods et defensivt udgangspunkt. I går kom de med samme taktisk med formåede jo slet ikke at true os ud over de to hjerneblødninger. Jeg er ret sikker på, at FCM var ret komfortable i den første kamp - det var noget helt andet i går, hvor det nærmer sig mirakler, at vi ikke får scoret mere. Jeg er med på, at vi ikke vader i kæmpe afbrændere, men der var nogen og så var der vanvittigt mange lige ved og næsten, hvor der lige blokeres et skud, hovedstød som ryger tæt forbi osv. I går var tyveri ved højlys dag.
    Ja gu var der forskel :). Det var ikke min pointe.

    Blot at FCM har en tendens til at trække det længste strå mod os i parken, uanset, hvilken måde det så er. Pænt frustrerende. Hvis så bare de udspiller os eller på anden måde fortjener en sejre, så fair nok, men det sker bare aldrig.

    Jeg trænger, virkelig til vi fuldstændig ødelægger det bondehold snart. Kan sgu da ikke være så svært :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    126

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Der ikke så meget at sige, vi taber en kamp hvor vi spiller noget af det bedste vi længe har gjort denne her sæson. Ligefør det er det mest ufortjene nederlag i min FCK levetid. Godt spillede af drengene, bortset fra Grabara selvf….
    Jeg har været med siden 1993 og efter 1. halvleg kunne jeg ikke komme i tanke om noget der der har været mere ufortjent i FCK regi.. Men sådan er fodbold nu endnu.

    Med sådan som denne Mickey Mouse liga er i år så er det lige før jeg tror på rene hjemmebane sejr i næste runde i mesterskabsslutspillet.
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,644

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Jeg har været med siden 1993 og efter 1. halvleg kunne jeg ikke komme i tanke om noget der der har været mere ufortjent i FCK regi.. Men sådan er fodbold nu endnu.

    Med sådan som denne Mickey Mouse liga er i år så er det lige før jeg tror på rene hjemmebane sejr i næste runde i mesterskabsslutspillet.
    Vi kunne da også bare tage den 4 plads og fuldt koncentrer os om ligaen, så bliver det da et 100 % mesterskab næste år. Så kan de andre konkurrenter lige få presset 10-12 ekstra kampe ind og så, hvordan de klare de hurdle kontra os i år.

    Yes det er hårdt for selvforståelse uden Europa, men så kan Nees vel få sammenspillet et ordentligt hold uden flere undskyldninger. 9 tabte kampe sidste sæson og 8 i år. Vi kan tydeligvis ikke håndtere at holde fokus på Suppen åbenbart.

    Så kan holdet bygges op på en ny CL kampagne næste år. Planen er klar drenge :)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    854

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Vi kunne da også bare tage den 4 plads og fuldt koncentrer os om ligaen, så bliver det da et 100 % mesterskab næste år. Så kan de andre konkurrenter lige få presset 10-12 ekstra kampe ind og så, hvordan de klare de hurdle kontra os i år.

    Yes det er hårdt for selvforståelse uden Europa, men så kan Nees vel få sammenspillet et ordentligt hold uden flere undskyldninger.

    9 tabte kampe sidste sæson og 8 i år. Vi kan tydeligvis ikke håndtere at holde fokus på Suppen åbenbart.
    Realistisk set, ender det vel næppe med mere end 2-4 kval-kampe, for de andre hold, måske mester ender i Conf. League. - Men med ligaens niveau i år, er der sgu ikke nogen som hører til i europa.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •