Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 48.15%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCM vinder

    17 31.48%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser

    Yes det er hårdt for selvforståelse uden Europa, men så kan Nees vel få sammenspillet et ordentligt hold uden flere undskyldninger. 9 tabte kampe sidste sæson og 8 i år. Vi kan tydeligvis ikke håndtere at holde fokus på Suppen åbenbart.
    Men vi kan jo så åbenbart heller ikke magte at dominere Superligaen, når vi ikke spiller i Europa. Just saying ;-)

    Tror man skal være varsom med at give Europa hele skylden, selvom det er en rar sutteklud at gribe ud efter.

    Årsagerne til en alt for mager sæson skal (desværre) også findes andre steder...

    Zan

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men vi kan jo så åbenbart heller ikke magte at dominere Superligaen, når vi ikke spiller i Europa. Just saying ;-)
    Det var primært en skjult hentydning til de tabte kampe da vi spillede Europa. Jeg er ret sikker på det gør en forskel alt andet ville også være mærkeligt.

    Nu hører jeg bare år efter år at vores trup er så god at den skal kunne håndterer begge dele. Det vil jeg gerne stille spørgsmålstegn ved :). Om det er fokus/Motivation eller hvad det er kan man jo diskuterer, men noget stemmer ikke.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,596

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men vi kan jo så åbenbart heller ikke magte at dominere Superligaen, når vi ikke spiller i Europa. Just saying ;-)

    Tror man skal være varsom med at give Europa hele skylden, selvom det er en rar sutteklud at gribe ud efter.

    Årsagerne til en alt for mager sæson skal (desværre) også findes andre steder...

    Zan
    Meget enig....
    Jeg gik ind til foråret med en forventning om at vi ville dominere superligaen efter de to kampe imod City.
    Men ikke meget fremgang vi har set i de måneder her...

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,596

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes der er ret stor forskel på de to kampe. I den første spiller vi (så vidt jeg husker) horribelt og FCM vinder fortjent efter en kamp, som de havde ret godt styr på trods et defensivt udgangspunkt. I går kom de med samme taktisk med formåede jo slet ikke at true os ud over de to hjerneblødninger. Jeg er ret sikker på, at FCM var ret komfortable i den første kamp - det var noget helt andet i går, hvor det nærmer sig mirakler, at vi ikke får scoret mere. Jeg er med på, at vi ikke vader i kæmpe afbrændere, men der var nogen og så var der vanvittigt mange lige ved og næsten, hvor der lige blokeres et skud, hovedstød som ryger tæt forbi osv. I går var tyveri ved højlys dag.
    Lige ved og næsten giver ikke mesterskab og CL gruppespil... Det kan vi ikke bruge til noget...

    De seneste 11 hjemmekampe imod FCM i pokal og superliga er 3-4-4...

    Det er pinlig statistik.....

    Jeg sad ikke med fornemmelsen af at vi var tæt på at score igår.. Og det er ret symptomatisk at der skulle et straffespark til for at give os en livline til sidst....

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Lige ved og næsten giver ikke mesterskab og CL gruppespil... Det kan vi ikke bruge til noget...

    De seneste 11 hjemmekampe imod FCM i pokal og superliga er 3-4-4...

    Det er pinlig statistik.....

    Jeg sad ikke med fornemmelsen af at vi var tæt på at score igår.. Og det er ret symptomatisk at der skulle et straffespark til for at give os en livline til sidst....
    Ja gud fa'en er det da en pinlig statistik. Det er især ikke til at holde ud, at DK's mest simple og dræbende kedelige træner er manden, som i den grad har styr på os. Men det ændrer nu ikke på, at hvis kan vælge kampbilledet (altså i spillet - ikke i en målmandsfejl) og dominansen fra i går igen, så vil man gøre det til hver en tid. Som andre skriver, så er det en kamp som FCM vinder 1 ud af 100 og det var så desværre i går.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,643

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja gud fa'en er det da en pinlig statistik. Det er især ikke til at holde ud, at DK's mest simple og dræbende kedelige træner er manden, som i den grad har styr på os. Men det ændrer nu ikke på, at hvis kan vælge kampbilledet (altså i spillet - ikke i en målmandsfejl) og dominansen fra i går igen, så vil man gøre det til hver en tid. Som andre skriver, så er det en kamp som FCM vinder 1 ud af 100 og det var så desværre i går.
    jeg har stadig ikke kommet mig over de GIGA brølere Grabara og Vavro, var ude i. af Alle kampe så vælger man lige netop denne kamp at lave så grove brølere.

    Jeg har stadig ikke fattet det.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,248

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    jeg har stadig ikke kommet mig over de GIGA brølere Grabara og Vavro, var ude i. af Alle kampe så vælger man lige netop denne kamp at lave så grove brølere.

    Jeg har stadig ikke fattet det.
    Vavro lignede en som ikke havde fundet det rigtige spændingsniveau. Han så hamrende nervøs ud fra start, hvor han flere gange frabedte sig at få spillet bolden de første 5-10 min, og han var dybt rystet efter sin fejl. Der var ikke andet at gøre ved pausen end at skifte ham ud.

    Grabaras fejl så jeg slet ikke på stadion, da mit blik allerede var rette mod Meling, hvor et hurtigt udkast var oplagt destination. Jeg tror egentlig også, at det var det som gik galt i situationen, nemlig at han har så travlt med at skulle have bolden videre ud til venstre, at han helt "glemmer" at gribe bolden først. En utilgivelig fejl som dårligt kan komme på et værre tidspunkt.

    Det må godt nok være frustrerende for trænerteam og holdkammerater, at man spiller så god en kamp og så taber på to hjerneblødninger, som man bare ikke kan gardere sig imod. Omvendt kunne offensiv spillerne jo også bare sparke nogle af chancerne i mål, så der kan sagtens skydes på flere fronter i dette nederlag.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,596

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja gud fa'en er det da en pinlig statistik. Det er især ikke til at holde ud, at DK's mest simple og dræbende kedelige træner er manden, som i den grad har styr på os. Men det ændrer nu ikke på, at hvis kan vælge kampbilledet (altså i spillet - ikke i en målmandsfejl) og dominansen fra i går igen, så vil man gøre det til hver en tid. Som andre skriver, så er det en kamp som FCM vinder 1 ud af 100 og det var så desværre i går.
    Spilovertag og dominans kan man jo bare ikke bruge til en skid når vi står med 0 point...

    Vi var også dominerende ude imod Viborg... Eller hjemme imod Agf... = 0 point i de to kampe...

    Det kan godt være vi spillede bedre end FCM igår - Men det er da ikke fordi vi vader i adskillige 100% chancer og at bolden hoppede og dansede på målstregen....

    Jeg er simpelthen så rasende over at vi har så store problemer imod FCM igen og igen... Det kan da for pokker ikke være så svært at byde dem op til dans.... 7 sejre i de seneste 30 kampe imod dem... Det er ikke bare tilfældigt eller stolpe ud.... Og jeg køber ikke Neestrups forklaring om at "vi spiller fantastisk godt og er uheldige..."

    Det kan jeg som fan ikke bruge til noget som helst når vi næste weekend står og kan se tilbage på 7 sæsoner med kun 3 mesterskaber... Det er så uacceptabelt... Og så er jeg ligeglad med spilovertag, skud på mål, XG, osv....

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,896

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Nu er der gået et døgn, og jeg er stadig voldsomt vred over de to fejl Vavro og Grabara begår.

    Jeg ved, jeg er smålig, men Grabaras fejl - og de fem seks andre han har lavet i år - er nok til, at jeg glæder mig til han er historie i FCK.

    Vavros er bare rædselsfuld, og jeg drømmer om et salg og et indkøb med boldkontrol.

    Det her indlæg er unuanceret - så K@sper drop et svar - og samtidig højnes min vrede kun over antallet af nederlag i Parken denne sæson - 5!!! Tabte kamp. Det er jo grotesk!

    Havde vi haft et forsvar - PC DIN FEDE JYDE LÆSER DU MED - på niveau med Zanka og Erik Johansson, så havde FCK slået rekorder i år.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    638

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu er der gået et døgn, og jeg er stadig voldsomt vred over de to fejl Vavro og Grabara begår.

    Jeg ved, jeg er smålig, men Grabaras fejl - og de fem seks andre han har lavet i år - er nok til, at jeg glæder mig til han er historie i FCK.

    Vavros er bare rædselsfuld, og jeg drømmer om et salg og et indkøb med boldkontrol.

    Det her indlæg er unuanceret - så K@sper drop et svar - og samtidig højnes min vrede kun over antallet af nederlag i Parken denne sæson - 5!!! Tabte kamp. Det er jo grotesk!

    Havde vi haft et forsvar - PC DIN FEDE JYDE LÆSER DU MED - på niveau med Zanka og Erik Johansson, så havde FCK slået rekorder i år.
    Desværre er det ikke unuanceret. Det er spot-on.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,566

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    ... og at bolden hoppede og dansede på målstregen....
    Altså, lige det, det gjorde den vel faktisk ret nøjagtigt?
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Normalt klarer det hele lidt mere op dagen efter, men ikke denne gang. Den er så voldsom smertefuld stadig! Vavros hjerneblødninger har jeg simpelthen fået nok af, kan ikke forstå at det gentager sig så ofte med al den rutine han efterhånden har bygget op. Han SKAL videre nu! Uden Grabaras kæmpe redninger (og Vavros drømmehug) de sidste år var vi hverken mestre eller kommet i CL skal vi ikke glemme, men hvor irriterende at fejlene i går næsten udligner alt han har gjort for FCK, da det netop koster mesterskab og CL.


    Der skal bruges store penge på defensiven og kun defensiven. Orri er med i opspil, positionerer sig rigtigt og vinder duellerne, lidt skarphed og han bliver en kæmpe stjerne.


    Vi må aldrig igen være så usikre bagtil som vi har været længe.. her er tale om noget så u-fck’sk som det kan blive! PC midtbanen er voldsom stærk og Orri er fremtiden, så fokusér udelukkende på målmand og forsvar.


    puha hvor der også skal ske noget stort på venstreback pladsen, de to i går er ikke løsningen. Dicks skal der bygges helt nyt forsvar op om så han skal ikke der ud.


    eneste positive fra i går er at vi så en udgave af 5-2-3 i går der viste at formationen kan tweakes til total dominans og boldbesiddelse modsat SIF og BIF kampene forinden.

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,596

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Altså, lige det, det gjorde den vel faktisk ret nøjagtigt?
    Hvornår?

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,566

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hvornår?
    Da Orri sparkede den ind fra offside-position - mens den stadig hoppede og dansede på stregen...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,596

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Da Orri sparkede den ind fra offside-position - mens den stadig hoppede og dansede på stregen...
    Ja hvor han var tre meter offside.
    Så den tæller ikke med i min bog…

    Men det er heller ikke det der er pointen.
    pointen er at vi ikke brænder den ene direktør efter den anden…
    Det er ikke uheld at vi ikke lavede 3-4 mål igår. Det var manglende kynisme og kvalitet på sidste tredjedel af banen…

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •