Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 48.15%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCM vinder

    17 31.48%
Viser resultater 1 til 15 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

  1. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Nu er der gået et døgn, og jeg er stadig voldsomt vred over de to fejl Vavro og Grabara begår.

    Jeg ved, jeg er smålig, men Grabaras fejl - og de fem seks andre han har lavet i år - er nok til, at jeg glæder mig til han er historie i FCK.

    Vavros er bare rædselsfuld, og jeg drømmer om et salg og et indkøb med boldkontrol.

    Det her indlæg er unuanceret - så K@sper drop et svar - og samtidig højnes min vrede kun over antallet af nederlag i Parken denne sæson - 5!!! Tabte kamp. Det er jo grotesk!

    Havde vi haft et forsvar - PC DIN FEDE JYDE LÆSER DU MED - på niveau med Zanka og Erik Johansson, så havde FCK slået rekorder i år.
    FCK kommer da i rekordbøgerne med denne sl sæson..her direkte fra tipsbladet...mens vi kan sende sædevarme tanker til PC for mod eksperternes anbefaling på sidelinien at undlade at forstærke os på flere positioner:

    Tipsbladets nyhedschef, Kenneth Jensen.

    Og det var sidstnævnte, der om FC Københavns aktuelle form sagde:

    - FC København på hjemmebane har været så atypisk i den her sæson. De har tabt fem hjemmekampe i ligaen. Det er ikke, som man husker FC København bedst, hvor man bare moser modstanderne.

    - Vores husanalytiker Leander tweetede, at vi skal helt tilbage til 98/99 for at finde sidste gang, at FCK tabte to hjemmekampe i Superligaen i en sæson til samme hold, som de nu har gjort med Midtjylland.

    - Og vi skal tilbage til 99/00 for at finde sidst, de har tabt så meget på hjemmebane."

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-saa-staerke

    Min personlige mening er at vi ikke har gjort os fortjent tii guld i år, PC må hænge i en sytråd

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •