Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
54. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    26 48.15%
  • Uafgjort

    11 20.37%
  • FCM vinder

    17 31.48%
Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 139 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Diskuter bare løs. Jeg går også ud fra, at man på same debatforum må have holdningen, at det automatiske "Fyr nogen - helst PC" forslag ikke er den rigtige løsning.
    Ift. PC, så er det et ønske jeg har haft meget længe. Han er en mand der er fuld af varm luft.
    Et meget konkret eksempel herpå, er hans udtalelser sidste sommer, hvor vi havde genvundet DM og igen kvallede til CL.
    Her udtalte PC sig om transfers fra nye hylder. Muligheden for 100 mio. kr. transfers, hvis den rigtige bød sig til. Den fik generelt ikke for lidt. Og så endte vi op med Tanlongo. Det er jo komplet til grin, og vidner om en sportsdirektør der må ligge inde med et særdeles begrænset netværk.

    Jeg så meget gerne, at der blev hevet en tung profil til København, med et stort og etableret netværk.

    Ift. vores trænere. Der synes jeg også godt at man kunne kigge efter at få hevet nogle nye folk ind i staben. Det ligner jo efterhånden en "familievirksomhed", ift. dem der assisterer Nees.

    Og for at slutte af med Nees. Så kan han passende leverer et fejlfrit efterår... Ellers må man begynde at stille spørgsmål ved hans evner til at skabe udvikling i holdet. For lige nu, er der ingenting der peger fremad. Tværtimod.


  2. #137
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke de 500 mio. i overskud fra de to seneste sæsoner i CL alligevel giver en lyst til at give den sportslige ledelse en chance til....

    Men vi kan selvfølgelig også kaste klubben ud i kaos ved at fyre den sportslige ledelse og så stole på, at de to jyske krejlere kan finde en mere kompetent sportschef og træner.....det kan da ikke gå galt.

    Mon ikke det kloge trods alt er at lade være med at gå i panik og lade være med at lytte til frustrerede og hævngerrige fans, som står klar med høtyvene ved enhver lille modgang.
    3 mesterskaber på 7 år lige om lidt…. Er det en lille modgang i din verden?

    Jeg synes det er elendigt for en klub af vores kaliber…

  3. De følgende 13 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,892

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    3 mesterskaber på 7 år lige om lidt…. Er det en lille modgang i din verden?

    Jeg synes det er elendigt for en klub af vores kaliber…
    100% enig...
    Men for at det ikke skal blive PC-bashing hele vejen rundt fra min side, selvom han sandt for dyden ikke har imponeret.
    Så må det også være tiden til at ejerkredsen træder frem og tager ansvar, og køber ind på den nye strategi som direktionen har liggende klar i skuffen.
    Alt andet vil være skuffende, og et udtryk for manglende ambitioner.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,249

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (16/05-2024 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    3 mesterskaber på 7 år lige om lidt…. Er det en lille modgang i din verden?

    Jeg synes det er elendigt for en klub af vores kaliber…
    Og enten brøndby eller midtjylland vil have ligeså mange mesterskaber som os de sidste 5 år.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  2. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  4. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  5. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •