Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen i morgen?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København vinder

    20 40.00%
  • Et X

    4 8.00%
  • Århus vinder

    26 52.00%
Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Den her er på Neestrup. Forkert taktik og især forkert sammensætning af midtbanen, hvor Falk falder helt igennem og trækker Mattsson med ned.
    Fortjent sejr til AGF som dominerer os i 1. halvleg, hvor vi halser efter. Når det er sagt, så kan vi også bare score på vores chancer og så vinder vi denne kamp. Efter 86 min har AGF 3 skud indenfor mål og scoret 3 mål. Vi ender med tæt på dobbelt xG af AGF, men når man ikke kan score, så taber man. Sindssyg effektivitet vi har mødt i to kampe i træk, og sindssyg ineffektivitet vi selv har haft. Det bliver sjovt mod FCN.....
    XG er en indikator, men ikke noget man alene kan basere sin analyse på…

    Jeg synes det var en fortjent sejr til GF som på mystisk vis ville det mere end os…

    Possesion, farlige angreb, XG osv kan man ikke bruge til noget som helst når man for anden sæson i træk taber 9 kampe i superligaen…!

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Arhhh.
    Hvis du kigger på forrige års kampagne hvor vi først scorede et mål i den sidste kamp, kontra denne sæsons hvor vi med rette kunne have fået point i samtlige seks kampe vil jeg mene der er en kæmpe forskel i hvad vi så vores spillere (og træner) levere….
    Enig men du skriver flotteste og bedste fodbold. Der har jeg bare en anden definition.

    Men ingen tvivl om vi til tider spillede fint, men mange af kampene stod vi godt defensivt og befandt os vel i disse situationer.

    Pointen er bare der er himmel til forskel på motivationen CL kontra Suppen og det vigtigt man evaluerer disse forskelligt.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,901

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Jeg er stadig målløs over hvor lidt rygrad den her trup har haft i suppen. Det falder i den grad tilbage på Neestrup. Samtidig har han haft et utal af taktiske fejldispositioner i afgørende kampe. Det skriger altså på en udskiftning.

    Derudover synes jeg også det er påfaldende, at Stefan Madsen har været en del af trænerteamet i perioden under Ståle, hvor han mistede det hele, og det samme nu hvor holdet igen virker uden nerve.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    XG er en indikator, men ikke noget man alene kan basere sin analyse på…

    Jeg synes det var en fortjent sejr til GF som på mystisk vis ville det mere end os…

    Possesion, farlige angreb, XG osv kan man ikke bruge til noget som helst når man for anden sæson i træk taber 9 kampe i superligaen…!
    Nu baserer jeg jo ikke nogen analyse på xG. Jeg skriver endda, at sejren er fortjent og alle kan jo se, at vi sejler rundet i den de sidste 35 min af første halvleg. Men xG understøtter mig i, at vi trods alt nærmest vader i kæmpe chancer. Og scorer vi på disse, så vinder vi sgu nok også kampen. Bedre var AGF jo ikke, og ideen om at de kan gøre noget ved BIF (som de prøvede at tale op i tv) er jo latterlig. AGF ser kun gode ud, fordi vi selv sejler rundt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,597

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig men du skriver flotteste og bedste fodbold. Der har jeg bare en anden definition.

    Men ingen tvivl om vi til tider spillede fint, men mange af kampene stod vi godt defensivt og befandt os vel i disse situationer.

    Pointen er bare der er himmel til forskel på motivationen CL kontra Suppen og det vigtigt man evaluerer disse forskelligt.
    Mindes ikke vi bare stod og parerede i CL kampene, men vi skød brystet frem og turde spille fodbold….

    Og enig. Der er noget mentalt der skal arbejdes med. Tror ikke at samtlige vores spillere er blevet så meget dårligere på under 6 måneder …

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,772

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Det er meget nemt at finde Neestrup kryptonit i hvert fald. 5 point ud af 24 mulige!!!! mod FCM og AGF. Det er jo fuldstændig håbløst. Neestrup kan slet ikke finde løsningerne mod fysisk stærke hold.

    Trist at Orri endnu en gang brænder en friløber, han har altså alt hvad vi skal bruge.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,259

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Derudover synes jeg også det er påfaldende, at Stefan Madsen har været en del af trænerteamet i perioden under Ståle, hvor han mistede det hele, og det samme nu hvor holdet igen virker uden nerve.
    Jeg har tænkt det samme med Stefan Madsen. Ikke at jeg ved en skid om det, men det var med ham på assistent, at Ståle for alvor kom ud og skide. Og det er med ham som assistent nu, at vi er begyndt at sejle for alvor. Jeg har personligt stadig meget tillid til Neestrup og det er måske et stort skud i tågen, men måske er hans assistenter bare ikke særlig dygtige. Hjalte virker også som en flink fyr og er nok vigtig mht at integrere de unge, men han slår mig ikke speciel faglig stærk....og igen det kan være en hamrende forkert forestilling.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,901

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Det er meget nemt at finde Neestrup kryptonit i hvert fald. 5 point ud af 24 mulige!!!! mod FCM og AGF. Det er jo fuldstændig håbløst.

    Trist at Orri endnu en gang brænder en friløber, han har altså alt hvad vi skal bruge.
    Så det du siger er, at Neestrup fejler eklatant mod fysiske tonserhold der spiller på omstillinger.

    Det vil jeg omskrive til, at truppen mangler 1) ledere i forsvaret 2) fart i forsvaret 3) ro i boldomgangen i defensiven og centralt på midtbanen 4) dygtighed i restforsvaret 5) dygtighed på defensive dødbolde 6) og en målmand der ikke laver 5-6 gigantisk og kampafgørende fejl siden januar.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    9 tabte kampe 2 sæsoner i træk, måske sniger vi os lige op på 10 tabte på Søndag.

    Det har jeg sku aldrig troede jeg skulle opleve.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,901

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har tænkt det samme med Stefan Madsen. Ikke at jeg ved en skid om det, men det var med ham på assistent, at Ståle for alvor kom ud og skide. Og det er med ham som assistent nu, at vi er begyndt at sejle for alvor. Jeg har personligt stadig meget tillid til Neestrup og det er måske et stort skud i tågen, men måske er hans assistenter bare ikke særlig dygtige. Hjalte virker også som en flink fyr og er nok vigtig mht at integrere de unge, men han slår mig ikke speciel faglig stærk....og igen det kan være en hamrende forkert forestilling.
    Hjalte og Stefan Madsen virker som en grå funktionær, der har fået alt for meget ansvar. Neestrup virker til gengæld som den optimale assistent, for en træner dygtigere end Thorup.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    923

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    9 tabte kampe 2 sæsoner i træk, måske sniger vi os lige op på 10 tabte på Søndag.

    Det har jeg sku aldrig troede jeg skulle opleve.
    Du skulle have været med i halvfemserne! hehe


  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Du skulle have været med i halvfemserne! hehe
    Ja okay haha

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    591

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Jeg gentager gerne en af mine tidligere påstande: Vores trænerstab er for uerfaren. Neestrup var kort i Viborg men ellers er det tre meget uerfarne assistenter på seniorniveau, og to af dem kommer fra vores eget akademi. Jeg er overbevist om, at Neestrup mangler input ude fra og især fra nogen, der ikke bare virker som de største medløbere nogensinde.

    Prøv lige at tage kampen i dag. Meling og McKenna, to langsomme spillere, sammen i den side, hvor Links spiller en meget offensiv wingback. Det er vel ikke helt utænkeligt, at man kunne have forudsagt at det ville give problemer og derfor burde der være en plan b klar ret hurtigt? Samme med måden vi taber midtbanen på i hele første halvleg. Jeg savner virkelig, at der sker justeringer fra bænken.

    Neestrup står selvfølgelig som den største taber i dag, og det skal han velfortjent have høvl for, for det var totalt ringe taktisk og spillerne gad jo ikke spille. Men PC skal simpelthen ud. Truppen er simpelthen også bare så elendigt sammensat. Det gik sidste år, men det er vanvid at vi i år stadig står uden 6’er og 9’er og nok også en klasse CB. Håber næsten vi taber søndag hvis det kan få bestyrelsen til at vågne op, men mon ikke Neestrup ryger inden PC, desværre.

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,648

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Håber næsten vi taber søndag hvis det kan få bestyrelsen til at vågne op.
    Skjærbæk og Korsgaard skal nok undre sig over hvor næste sending af 100 mill udbytte bliver af :)

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,901

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Skjærbæk og Korsgaard skal nok undre sig over hvor næste sending af 100 mill udbytte bliver af :)
    De kan jo bare sælge klubben, så vil alle parter være lykkelige.

  27. De følgende 9 brugere er enige:

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 20.05.24, 20:29
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  3. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  5. Aarhus Gymnastik og Burger Forening
    By n1n10 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 02.11.05, 13:51

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •