Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen i morgen?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København vinder

    20 40.00%
  • Et X

    4 8.00%
  • Århus vinder

    26 52.00%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 126 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,650

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Helt uenig i, at man skal droppe badedyrene. Fortsæt den fine tradition.
    Hehe nu var det så ikke så meget badedyrene jeg gik op i, mere udlægningen omkring holdets præstation i suppen som de adressere

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    924

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er jo dybest set op til én selv, og der var da også, på trods af en opfordring til at lade være, strandlegetøj fremme på denne mystiske aften i 2018, Skt. Kjartans Dag, hvor vi skulle tabe, hvis BIF skulle have chancen for at smide guldet, men vi selv samtidig var ved at formøble en direkte plads til EL-kvalen.

    https://www.youtube.com/watch?v=u2ScHrC0e7Y

    Nogle vil jo holde sommerfest, uanset om der er noget at fejre eller ej ;-)

    Jeg er bare nysgerrig efter om man i så fald aner, hvad den fine tradition egentlig er en fin tradition for: At markere at der ikke er mere på spil i sæsonen.
    Måske vi så først skal kaste med badedyr efter slutfløjt ;-)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #123
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    389

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Jeg synes heller ikke der skal kastes med badedyr på søndag. Ikke fordi der skal statueres et eksempel overfor spillerne om at denne sæsons præstationer ikke er acceptable, men simpelthen fordi der stadig er et arbejde der skal gøres færdig på banen.
    Det skal ikke forstyrres af en længere afbrydelse hvor fokus kun bør være på at spille kampen og undgå det ultimative skræmme scenarie som det vil være at ryge helt ud af Europa.

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    703

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Jeg synes heller ikke der skal kastes med badedyr på søndag. Ikke fordi der skal statueres et eksempel overfor spillerne om at denne sæsons præstationer ikke er acceptable, men simpelthen fordi der stadig er et arbejde der skal gøres færdig på banen.
    Det skal ikke forstyrres af en længere afbrydelse hvor fokus kun bør være på at spille kampen og undgå det ultimative skræmme scenarie som det vil være at ryge helt ud af Europa.
    Ret beset ved vi forhåbentlig heller ikke så tidligt i kampen om det er sæsonens sidste kamp.
    Goldbæks Højrefod

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,408

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det synes jeg da heller ikke, jeg er, men selvfølgelig reagerer jeg på at blive kaldt uvidende.

    Samtidig er det at kritisere PC jo heller ikke lig med at frede Neestrup. Man kan sagtens være efter PC for igen og igen at negligere den defensive midtbane, men det hjælper da bestemt ikke, når man finder en defensiv midtbanespiller i egne rækker, men man så i Århus vælger at bruge en fysisk udfordret og formsvag Rasmus Falk på samme plads – med forudsigelige tragikomiske konsekvenser ...
    Jeg brugte ordet ignorant (med glimt i øjet) i forhold til en konkret ting, som i min verden er noget helt andet end uvidende. Som jeg aldrig nogensinde(!) ville kalde mine medfans. Det ville være yderst respektløst. Hvis det kan misforståes eller jeg ikke kender den direkte oversættelse for ignorant, vil jeg naturligvis gerne beklage den del.

    Og mht PC er vi jo sådan set enige langt henad vejen. Han har i det store billede ingenlunde imponeret mig. Min holdning er bare at han ikke skal stå for skud, for en så skidt Superliga-sæson som vi har haft. Det mener jeg er at ignorere en stor del af problemet (det var her det ord kom ind, og det er vel en fair holdning), og kanaliserer nogle ret klare (træner)problemer over på en mand med nogle andre arbejdsopgaver.

    Jeg tvivler på flere ting hos PC, men jeg mener faktisk han har givet Nees ret gode muligheder de sidste par vinduer. Og jeg mindes også Nees har sagt han selv er en del inde over hvad der kommer ind (og formentlig også ud).
    I øvrigt nævner Nees jo selv at han har haft rigtig gode betingelser.

    Det skal så lige nævnes at jeg i øvrigt ikke ser Nees fyret. Hans resultater fra sidste sæson og CL har trods alt skaffet ham talisman. Men der skal meget gerne ske en udvikling i næste sæson, og det kan jeg personligt godt tvivle lidt på sker.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 24.05.24 kl. 06:18

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: Århus Gymnastik Forening vs. F.C. København 21. maj 2024 kl. 19.00

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Har simpelthe behov for at uddele en ros midt i det dystre mørke.

    Jeg synes dette indlæg er helt utroligt velskrevet, og giver et præcist overblik (eller opsummering om man vil) over vores situation, dilemmaer og udfordringer pt.

    Zan
    Årh, tak! Og i dag blev mørket lidt mindre mørkt...trods alt :D
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 138
    Sidste Meddelelse: 20.05.24, 20:29
  2. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  3. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25
  4. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.02.24, 22:46
  5. Aarhus Gymnastik og Burger Forening
    By n1n10 in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 02.11.05, 13:51

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •