Side 15 af 29 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 421

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    596

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Som én af dem, der har tillid til PC, så kunne jeg sagtens se Trott blive god i FCK. Han har staturen og evnerne, og han virker ikke som en, der bliver kyst af de store kampe. Jeg tror, det står og falder med, om man kan lykkes med at købe ham permanet af West Ham, fordi det virker ikke til at være vores model at leje spillere fra år til år, som bl.a. BIF efterhånden har gjort et nummer ud af på målmandsposten. I hvert fald ikke bærende spillere, som vores kommende første keeper vil blive.
    En ukendt faktor her er Theo Sander. Han er velkøbt som fremtidens mand på posten og skal ikke have udsigt til 2-3 sæsoner uden fast spilletid.

    Hans skade skulle ved nytår holde ham ude de kommende måneder, men han er stadig på skadeslisten.

    En 1-årig leje, af Trott eller en anden plug-and-play keeper kunne sagtens give mening, hvis man kunne køre Sander i stilling i mellemtiden. Det kræver bare at han kommer tilbage på træningsbanen igen.
    Latteren forstummer minut for minut,
    lyset er gået kemien er brudt,
    færdsel på græsset er strengt forbudt,
    for vi nærmer os endnu en vinter.
    Lundberg_aus_Lolland's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    924

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    En ukendt faktor her er Theo Sander. Han er velkøbt som fremtidens mand på posten og skal ikke have udsigt til 2-3 sæsoner uden fast spilletid.

    Hans skade skulle ved nytår holde ham ude de kommende måneder, men han er stadig på skadeslisten.

    En 1-årig leje, af Trott eller en anden plug-and-play keeper kunne sagtens give mening, hvis man kunne køre Sander i stilling i mellemtiden. Det kræver bare at han kommer tilbage på træningsbanen igen.
    Hvad med ham Alex? Er han købt til at være 2. keeper? Den signing giver mindre og mindre mening...

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #213
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,598

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Lundberg_aus_Lolland Se meddelelser
    En ukendt faktor her er Theo Sander. Han er velkøbt som fremtidens mand på posten og skal ikke have udsigt til 2-3 sæsoner uden fast spilletid.

    Hans skade skulle ved nytår holde ham ude de kommende måneder, men han er stadig på skadeslisten.

    En 1-årig leje, af Trott eller en anden plug-and-play keeper kunne sagtens give mening, hvis man kunne køre Sander i stilling i mellemtiden. Det kræver bare at han kommer tilbage på træningsbanen igen.
    Leje giver for mig kun mening, hvis det er fordi vi så kan hente fra en uset hylde. Der ser jeg ikke Trott. Derfor skal vi da signe ham, og så kan vi sælge med en forventelig stor fortjeneste, når Sander er klar. Jeg har i øvrigt på fornemmelsen, at Sander kunne blive overhalet indenom af Buur fra vores U19-hold. Han ser voldsomt spændende ud synes jeg! Enormt stærk statur, og så er han samtidig ganske reaktionsstærk (modsat eksempelvis Dihtmer). Ingen tvivl om, at Sander og Buur er fremtiden, men jeg kunne sagtens se dem vente 2 år endnu på deres "tur", så det giver fin mening at vi køber en ny 1. målmand, som vi så forhåbentlig kan skyde afsted igen om 2 års tid med stor fortjeneste.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #214
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,906

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Hvad baserer du det på, når du skriver Trott ikke har psyken til FCK? Jeg vil mene han kun har vist en stærk mentalitet med den ene brandkamp efter den anden i en stresset nedrykningskamp, samt hans præstationer på de store udebaner hvor han har været enmandshær på trods af at have et stadion på nakken.
    Simpelthen fordi jeg ser ham som en målmand til en mindre klub. Hen er god, når han "skydes varm" og holdes til ilden af modstanderen. Men det virker på mig som om, at han har lavet fejl i de kampe, hvor Vejle har domineret mere, og hvor han har haft færre aktioner.

    En målmand i en topklub skal have en vanvittig evne til at koncentrere sig, da han ofte kan være langt væk fra spillet i længere perioder. Til gengæld skal han være 100% på, de få gange han skal i ilden. Vi har set flere målmænd, der ikke kunne klare overgangen fra bund- eller mellemklub og til et tophold, simpelthen fordi de manglede den mentalitet og arrogance det kræver at holde koncentrationen, selv når man ikke har de store indgreb i 98% af kampen.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #215
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Leje giver for mig kun mening, hvis det er fordi vi så kan hente fra en uset hylde. Der ser jeg ikke Trott. Derfor skal vi da signe ham, og så kan vi sælge med en forventelig stor fortjeneste, når Sander er klar. Jeg har i øvrigt på fornemmelsen, at Sander kunne blive overhalet indenom af Buur fra vores U19-hold. Han ser voldsomt spændende ud synes jeg! Enormt stærk statur, og så er han samtidig ganske reaktionsstærk (modsat eksempelvis Dihtmer). Ingen tvivl om, at Sander og Buur er fremtiden, men jeg kunne sagtens se dem vente 2 år endnu på deres "tur", så det giver fin mening at vi køber en ny 1. målmand, som vi så forhåbentlig kan skyde afsted igen om 2 års tid med stor fortjeneste.
    Ja, tak, og tag bare Onukha med. Vi har brug for plug and play, og der er superligaen naturligvis oplagt.
    Gad vide, i øvrigt, hvad planen er med Thomas Jørgensen..
    h

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #216
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,087

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...orri-oskarsson

    Medie: Atalanta lurer på Orri Oskarsson
    Europa League-vinderne Atalanta skulle være interesserede i at erhverve sig FC Københavns Orri Oskarsson. Det skriver den store italienske avis La Gazzetta dello Sport.


    Så det da godt vi har Corner hvis han bliver solgt

  12. #217
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Han skal ind og udfylde en rolle som 8/10'er.

    Jeg tror Diogo skal tilbage til Portugal. Han har været langt fra holdet her i foråret, hvilket kan skyldes at han har hjemve og måske ikke har de store sociale relationer i byen og derfor er ensom.

    Derudover vil jeg ikke være overrasket, hvis Claesson også er på vej videre (selvom han gjorde det fantastisk imod FCN), så kan han ikke leve med at være så meget på bænken som han har været. Han vil nok gerne have 2-3 år mere på topplan og hvor han også er med på landsholdet. Det sker ikke som det ser ud her i foråret. I toppen af hierarkiet og nok også en løntung spiller, så hvis man skal have rusket op i et hierarki, så er han nok oplagt at sende videre.

    O. Højlund har ikke forlænget, så han også en plads der bliver fri. Han bliver nok solgt her til sommer for at få lidt penge ud af ham og forhåbentligt en videresalgsklausul.

    Så Jørgensen og Froholt er nogen af dem som der skal ind og presse på for at få spilletid på de 2 8'er.
    - Torben

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #218
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,650

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...orri-oskarsson

    Det håber jeg fandeme ikke. Jeg vil meget gerne lige se hans potentiale udløst i FCK, før han smutter.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #219
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    175

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...orri-oskarsson

    Det håber jeg fandeme ikke. Jeg vil meget gerne lige se hans potentiale udløst i FCK, før han smutter.

    Jeg tænker desværre at det er den eneste løsning på vores 9´er udfordring. Vores hold skriger på en international angriber. Jeg tror på at Orri bliver det en dag, men der er stadig lidt vej endnu.
    Det skal en ud, før vi kan forvente en ind.. Corner vil ingen røre med ildtang grundet fysik og Baba vil ingen røre grundet logik.
    Derfor (naturligvis afhængig af prisen) synes jeg det giver mening.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #220
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,408

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...orri-oskarsson

    Det håber jeg fandeme ikke. Jeg vil meget gerne lige se hans potentiale udløst i FCK, før han smutter.
    Så er det jo flot at PC ikke har fået forlænget kontrakten, så vi står i en rimelig skidt situation lige nu.

    Vi kan jo være tvunget til at sælge ham denne sommer…

    Zan

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #221
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,598

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Jeg tænker desværre at det er den eneste løsning på vores 9´er udfordring. Vores hold skriger på en international angriber. Jeg tror på at Orri bliver det en dag, men der er stadig lidt vej endnu.
    Det skal en ud, før vi kan forvente en ind.. Corner vil ingen røre med ildtang grundet fysik og Baba vil ingen røre grundet logik.
    Derfor (naturligvis afhængig af prisen) synes jeg det giver mening.
    Det er jeg meget meget uenig i. Orri har de seneste 5-6 kampe lignet præcis den angriber vi har skreget på i flere år. Sindsygt dygtig i det relationelle, truer i dybden, sætter sig igennem fysisk, ja han spiller generelt bare fremragende. Og så kommer han frem til rigtig meget. Nuvel, han har brændt for meget, men han har dog stadig et ganske glimrende scoringssnit. Med tanke på at han kun bliver bedre herfra, så giver det INGEN mening at sælge nu, medmindre der er tale om en uhørt høj pris (3-cifret mio-beløb). Han kommer til at brænde ligaen af næste sæson og vi kan nemt sælge ham for +20mio hvis han som forventet laver +20 mål i næste sæson (og vi samtidig får folænget).. Det bør derfor stå aller øverst på PC’s prioritetsliste, at få forlænget med Orri. Og så kan vi supplere angrebet med en Onugha-type, som kan tåle at stå bag Orri i hierakiet.


  21. #222
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    768

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er jeg meget meget uenig i. Orri har de seneste 5-6 kampe lignet præcis den angriber vi har skreget på i flere år. Sindsygt dygtig i det relationelle, truer i dybden, sætter sig igennem fysisk, ja han spiller generelt bare fremragende. Og så kommer han frem til rigtig meget. Nuvel, han har brændt for meget, men han har dog stadig et ganske glimrende scoringssnit. Med tanke på at han kun bliver bedre herfra, så giver det INGEN mening at sælge nu, medmindre der er tale om en uhørt høj pris (3-cifret mio-beløb). Han kommer til at brænde ligaen af næste sæson og vi kan nemt sælge ham for +20mio hvis han som forventet laver +20 mål i næste sæson (og vi samtidig får folænget).. Det bør derfor stå aller øverst på PC’s prioritetsliste, at få forlænget med Orri. Og så kan vi supplere angrebet med en Onugha-type, som kan tåle at stå bag Orri i hierakiet.
    Meningen kan jo være, at Orri ikke vil forlænge. Ellers er jeg enig. Orri skal spændes for næste sæsons GuldExpress. Have en ny kontrakt på 5 år og en profil løn. Kombinationen af pres, fart, målfarlighed og relationelle evner er ikke set så perfekt sammensat i klubben før.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #223
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    768

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Han skal ind og udfylde en rolle som 8/10'er.

    Jeg tror Diogo skal tilbage til Portugal. Han har været langt fra holdet her i foråret, hvilket kan skyldes at han har hjemve og måske ikke har de store sociale relationer i byen og derfor er ensom.

    Derudover vil jeg ikke være overrasket, hvis Claesson også er på vej videre (selvom han gjorde det fantastisk imod FCN), så kan han ikke leve med at være så meget på bænken som han har været. Han vil nok gerne have 2-3 år mere på topplan og hvor han også er med på landsholdet. Det sker ikke som det ser ud her i foråret. I toppen af hierarkiet og nok også en løntung spiller, så hvis man skal have rusket op i et hierarki, så er han nok oplagt at sende videre.

    O. Højlund har ikke forlænget, så han også en plads der bliver fri. Han bliver nok solgt her til sommer for at få lidt penge ud af ham og forhåbentligt en videresalgsklausul.

    Så Jørgensen og Froholt er nogen af dem som der skal ind og presse på for at få spilletid på de 2 8'er.

    Jeg tror på de samme 2 afgange. Det åbner iøvrigt op for, at vi kan hente en ekstra voksen spiller til midten. Den der 6’er type med fysik og evnen til at dominere vi alle ønsker.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #224
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    178

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Meningen kan jo være, at Orri ikke vil forlænge. Ellers er jeg enig. Orri skal spændes for næste sæsons GuldExpress. Have en ny kontrakt på 5 år og en profil løn. Kombinationen af pres, fart, målfarlighed og relationelle evner er ikke set så perfekt sammensat i klubben før.
    Rolig nu. Alle ved, Orri er et stort talent, og jeg har altid ment, han skulle spille så meget som muligt - også selvom præstationerne haltede. Men at gøre en 19-årig, som endnu ikke har slået endelig igennem, og ikke lige har skudt frit tilgængeligt guld til København i slutspillet, til førsteangriber (med hvem som alternativ?), virker ikke som en lovende løsning, hvis klubben skal være på det niveau, der hele tiden ævles om. Orri skal være det talentfulde 2. valg, der presser en helt etableret, mere rutineret målscorer, der leverer kontinuerligt - hvis Orri som 20-årig allerede kommer på niveau med denne fyr, som PC skal finde til os, er det glimrende.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #225
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    619

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  28. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •