Se afstemningsresultater: Spiller FCK europæisk næste år?

Stemmeafgivere
52. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    38 73.08%
  • Nej

    14 26.92%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 49 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (31/05-2024 kl. 19:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,270

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (31/05-2024 kl. 19:00)

    Noget helt andet:

    Var der andre end mig som lagde mærke til Moi's opførsel lige efter slutfløjt? Det lignede næsten, at han var ved at komme op og slås med en medspiller. Så jeg forkert med de gamle øjne eller hvad skete der lige?

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    557

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (31/05-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er sådan set enig. Men hvis vi satser på Orri, hvem (hvilket niveau) skal angriberen så være? Det skal vel ikke være en så god, at han holder Orri ude af holdet? Og skal vi virkelig ud og købe en dårligere eller på samme niveau? Jeg synes, at det er en ret svær balancegang og måske bliver løsningen den kedelige, nemlig at man ikke henter nogen. Så har man stadig Larsson og Claesson og man har Corner i de kampe, hvor han kan stå på benene. Og så skal Chiakha vel også snart op og snuse til 1. holdet, ligesom Emil Højlund kan nærme sig, såfremt det overraskende skulle ske at han bliver.

    Alternativet er måske, at man skyder Orri afsted nu og henter en mere etableret. På positivsiden tror jeg, at man godt kan få 80-100 mio for Orri lige nu - på negativ siden kan man ikke garantere, at vi får noget bedre ind. Og som det nævnes andre steder, så skal vi ikke ud i endnu en situation ala den, da vi erstattede Højlund/Wind med Babacar/Karamoko. Især ikke når Orri allerede nu har vist langt mere end Højlund nogensinde gjorde.

    Edit:
    Forøvrigt hører denne diskussion til i en anden tråd :-)

    Enig, kunne vi dog ikke flytte dialogen over til transfertråden..så får vi måske flere med og kan finde vores guldkorn igen..så bliver det også meget nemmere for den nye sportsdirektør/konsulenter ��

  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,893

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (31/05-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Noget helt andet:

    Var der andre end mig som lagde mærke til Moi's opførsel lige efter slutfløjt? Det lignede næsten, at han var ved at komme op og slås med en medspiller. Så jeg forkert med de gamle øjne eller hvad skete der lige?
    Jeg læste et andet sted, at Moi og Falk skulle have haft en seriøs meningsudveksling efter kampen i fredags.

  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,270

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (31/05-2024 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg læste et andet sted, at Moi og Falk skulle have haft en seriøs meningsudveksling efter kampen i fredags.
    Ja det lignede nemlig Falk, og vi er derude, hvor der var folk som skulle holde dem begge tilbage. Det ligner slet ikke Falk...eller Moi for den sags skyld, selvom han godt kan have et temperament.

    Jeg vil tro, at Falk har brokket sig over et manglende tilbageløb fra Moi i de sidste minutter, for Moi lignede en som forklarede, at han havde ondt i skulderen. Under alle omstændigheder lidt vildt, at de to nærmest river hovederne af hinanden efter en kamp, som vi har vundet. Og vildt at medierne ikke har lavet en stor sag ud af det i mangel af andre sensationelle historier den dag.

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 27.05.24, 12:03
  2. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 05.04.24, 20:53
  3. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 11.03.24, 21:15
  4. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 04.03.24, 11:54
  5. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 27.02.24, 16:25

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •