Side 29 af 32 FørsteFørste ... 1926272829303132 SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 477

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2024

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    160

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Lidt en ikke-nyhed, men alligevel. Ladislav Krejci fra Sparta Prag har været oppe og vende herinde, men der blev spekuleret i han nok allerede var for god og for dyr. Det var han så også. 90 mil til Gironas CL-hold til næste sæson.
    Jeg håber personligt på et flop og vi så kan hente ham.

    https://bold.dk/fodbold/nyheder/offi...i-rekordhandel

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #422
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,137

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Amundsen-Day skulle være på vej til Aston Villa: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...il-aston-villa
    Jeg håber, det er udtryk for deres sportsdirektørs dårlige dømmekraft og ikke vores...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #423
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,458

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...l-til-storklub

    Bør FCK som minimum ikke gøre forsøget på at hente Eriksen? Så kan han komme hjem til DK og spille med sin barndomsven Rasmus Falk, der lige har forlænget.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #424
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,604

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...l-til-storklub

    Bør FCK som minimum ikke gøre forsøget på at hente Eriksen? Så kan han komme hjem til DK og spille med sin barndomsven Rasmus Falk, der lige har forlænget.
    100%. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har gået med en eller anden mavefornemmelse om at det vil ske, siden vi forlængede med Falk. Men mine mavefornemmelser bliver sjældent til andet end det heller :-) Men selvfølgelig skal vi gøre forsøget.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #425
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,196

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Vi kan fodre hele top 6 med 8'ere, og Eriksen har intet forhold til København. Det er i hvert fald to årsager, der gør det usandsynligt :)

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #426
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,270

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Amundsen-Day skulle være på vej til Aston Villa: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...il-aston-villa
    Jeg håber, det er udtryk for deres sportsdirektørs dårlige dømmekraft og ikke vores...
    Det behøver vel ikke være ensbetydende med dårlig dømmekraft hos nogen. Uden at følge vanvittigt godt med, så har han da vist ikke fået meget spilletid på u19 i år. Hvad det skyldes ved jeg dog ikke, men tænker ikke at det pt er en spiller, som vi satser vildt meget på. Mht Aston Villa så er det en gratis chance for at se en ung spiller an og om ikke andet, så kan han være lidt fyld på deres u19 hold.

  12. #427
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,458

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...f-nathan-trott

    Farzam melder, at FCK er tæt på at købe Nathan Trott fri af West Ham for omkring. 15 mill. kr.

  13. #428
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,654

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...f-nathan-trott

    Farzam melder, at FCK er tæt på at købe Nathan Trott fri af West Ham for omkring. 15 mill. kr.
    Fornuftigt køb.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #429
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,137

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det behøver vel ikke være ensbetydende med dårlig dømmekraft hos nogen. Uden at følge vanvittigt godt med, så har han da vist ikke fået meget spilletid på u19 i år. Hvad det skyldes ved jeg dog ikke, men tænker ikke at det pt er en spiller, som vi satser vildt meget på. Mht Aston Villa så er det en gratis chance for at se en ung spiller an og om ikke andet, så kan han være lidt fyld på deres u19 hold.
    Jeg er godt klar over, at vi ikke satser på ham. Det er derfor, hans kontrakt løber ud nu. Når en Premier League-klub så er intereeseret, er det i min verden oplagt at tænke tanken, om de kan se noget potentiale i ham, som vi har overset. Der er jo tusindvis af andre unge forsvarsspillere, Aston Villa kunne give chancen i stedet. Så hvorfor lige ham, er det logiske spørgsmål i mit hoved.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #430
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,604

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det behøver vel ikke være ensbetydende med dårlig dømmekraft hos nogen. Uden at følge vanvittigt godt med, så har han da vist ikke fået meget spilletid på u19 i år. Hvad det skyldes ved jeg dog ikke, men tænker ikke at det pt er en spiller, som vi satser vildt meget på. Mht Aston Villa så er det en gratis chance for at se en ung spiller an og om ikke andet, så kan han være lidt fyld på deres u19 hold.
    Jeg er faktisk lidt rystet over, at en klub som Aston Villa ser et potentiale her. Jeg har godt nok ikke været imponeret over ham, de gange jeg har set ham, så jeg er ret sikker på, at vi internt i klubben ikke har set på ham, som en vi satser på fremadrettet.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #431
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    694

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er faktisk lidt rystet over, at en klub som Aston Villa ser et potentiale her. Jeg har godt nok ikke været imponeret over ham, de gange jeg har set ham, så jeg er ret sikker på, at vi internt i klubben ikke har set på ham, som en vi satser på fremadrettet.

    Nu skal man også huske på at Premier League klubber henter spillere til deres ungdomshold med forskellige formål. Jeg tvivler stærkt på at de ser ham som en fremtidig premier league spiller. Ofte hentes spillere for at styrke deres ungdomshold skabe bedre trænninger osv. , og potentielt at udleje dem til en klub i de lavere engelske rækker og måske tjene et par millioner. En sådan case er der ikke noget overraskende over - og er også sket før flere gange med danske spillere. Spilleren får en mulighed for at få foden indenfor i engelsk fodbold, med en mulig fremtid i de lavere engelske rækker som også kan give en ganske pæn karriere.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #432
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,458

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    https://www.fck.dk/nyhed/ethan-amund...il-aston-villa

    FCK bekræfter at Ethan Amundsen-Day skifter til Aston Villa.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #433
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,137

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/ethan-amund...il-aston-villa

    FCK bekræfter at Ethan Amundsen-Day skifter til Aston Villa.
    Mærkeligt, de skriver, at han er blevet solgt, når hans kontrakt løber ud.

    Anyway, jeg håber da, at der er alle mulige gode grunde til at lade ham smutte - og at han bare skal være kanonføde i Aston Villas talentfabrik. Men jeg undrer mig nu alligevel og frygter det værste. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #434
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mærkeligt, de skriver, at han er blevet solgt, når hans kontrakt løber ud.

    Anyway, jeg håber da, at der er alle mulige gode grunde til at lade ham smutte - og at han bare skal være kanonføde i Aston Villas talentfabrik. Men jeg undrer mig nu alligevel og frygter det værste. :-)
    Han havde nok en længere kontrakt en hvad medierne troede. Ligesom med Orri ved Atalanta rygtet, hvor det viste sig at han havde forlænget kontrakten uden medierne vidste det.

    Halsgaard var også foran Ethan i sidste år u19 og YL. Ser også ud til at han har været skadet flere gange. Derudover er han født i England, så kan være det giver nogle fordele for klubben.

  25. #435
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,137

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2024

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Han havde nok en længere kontrakt en hvad medierne troede. Ligesom med Orri ved Atalanta rygtet, hvor det viste sig at han havde forlænget kontrakten uden medierne vidste det.
    Ja, det kunne tyde på det. Aston Villa skriver også, at de har betalt for ham: https://www.avfc.co.uk/news/2024/jun...villa-academy/

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Derudover er han født i England, så kan være det giver nogle fordele for klubben.
    Det er selvfølgelig en pointe. Hans britiske pas gør en forskel post-Brexit.

    Når alt det er sagt, håber jeg blot stadig ikke, at vi om et par år ser ham bryde igennem på PL-niveau, når der er så langt mellem forsvars-snapsene fra akademiet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 18 users browsing this thread. (8 members and 10 guests)

  1. michael_hav,
  2. august,
  3. Trident,
  4. Witzansky,
  5. Meller,
  6. FCKiChampionsLeague,
  7. Bastiano,
  8. rivitone

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2023
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1947
    Sidste Meddelelse: 27.09.23, 12:01
  2. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •