Viser resultater 1 til 15 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,638

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Med udsigt til en masse millioner i kassen, så burde man måske også allerede nu overveje at købe Daramy fri af Ajax? selvom det bliver dyrt. Der vil jo stadig være gode muligheder for salg af Daramy på et senere tidspunkt, så han vil stadig være en god forretning.

    I min verden ser jeg bare store udfordringer med at finde en tilsvarende med så store spidskompetencer som hans.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,236

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Med udsigt til en masse millioner i kassen, så burde man måske også allerede nu overveje at købe Daramy fri af Ajax? selvom det bliver dyrt. Der vil jo stadig være gode muligheder for salg af Daramy på et senere tidspunkt, så han vil stadig være en god forretning.

    I min verden ser jeg bare store udfordringer med at finde en tilsvarende med så store spidskompetencer som hans.
    Ja det kunne være fedt. Men var det ikke i går, at Daramy var ude i medierne og sige, at han vil tilbage til Ajax og spille sig på holdet? Det kan selvfølgelig være spin, men jeg tror sgu den bliver svær at få i hus.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    587

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Med udsigt til en masse millioner i kassen, så burde man måske også allerede nu overveje at købe Daramy fri af Ajax? selvom det bliver dyrt. Der vil jo stadig være gode muligheder for salg af Daramy på et senere tidspunkt, så han vil stadig være en god forretning.

    I min verden ser jeg bare store udfordringer med at finde en tilsvarende med så store spidskompetencer som hans.
    Det vurderer jeg som tæt på umuligt. Det vil blive dyrt, mon ikke vi skal af med 50-60 mio, og så har Daramy en løn på ca. 15 millioner om året, og der blev omkring skiftet lagt meget vægt på, at han gerne vil sikre sin familie resten af livet. Mener Farzam sagde i Transfervinduet at hans familie er fra nogle kår, der gør, at han tænker anderledes end andre spillere.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    834

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg tror også det bliver svært med Daramy permanent i København i denne omgang.
    Mon ikke det kræver, at han lige skal floppe i Ajax igen og så måske mellemlande i Belgien (eller tilsvarende niveau) igen, uden afgørende at bryde igennem, inden han atter er at finde i FCK?
    Jeg tror det, desværre.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,638

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det vurderer jeg som tæt på umuligt. Det vil blive dyrt, mon ikke vi skal af med 50-60 mio, og så har Daramy en løn på ca. 15 millioner om året, og der blev omkring skiftet lagt meget vægt på, at han gerne vil sikre sin familie resten af livet. Mener Farzam sagde i Transfervinduet at hans familie er fra nogle kår, der gør, at han tænker anderledes end andre spillere.
    Absolut, jeg nævnte også det vil blive dyrt :). Og så er der selvfølgelig hvad Daramy selv vil.

    Men nu får PC meget ros for vores salg er spillere og det er fair nok, men sporene skræmmer altså stadig hos mig, omkring indkøbene. Jeg husker stadig hvad vi fik af "PC" i stedet for Daramy da han forlod os dengang og det var ikke kønt.

    Kvalitet ala Daramy's spidskompetencer koster kassen, uden vi ved om personen slår i gennem. I det mindste ved vi hvad vi får med Daramy.

    Men ja den bliver svær.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    587

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Absolut, jeg nævnte også det vil blive dyrt :). Og så er der selvfølgelig hvad Daramy selv vil.

    Men nu får PC meget ros for vores salg er spillere og det er fair nok, men sporene skræmmer altså stadig hos mig, omkring indkøbene. Jeg husker stadig hvad vi fik af "PC" i stedet for Daramy da han forlod os dengang og det var ikke kønt.

    Kvalitet ala Daramy's spidskompetencer koster kassen, uden vi ved om personen slår i gennem. I det mindste ved vi hvad vi får med Daramy.

    Men ja den bliver svær.
    Helt enig. Jeg er heller ikke i nærheden af bare at være en smule tryg over PC som sportsdirektør, men han skal have en fair chance med Neestrup træner. Thorups skiftende spillestil og ikke-eksisterende koncept må godt nok også have været svært at købe ind til.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,236

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Helt enig. Jeg er heller ikke i nærheden af bare at være en smule tryg over PC som sportsdirektør, men han skal have en fair chance med Neestrup træner. Thorups skiftende spillestil og ikke-eksisterende koncept må godt nok også have været svært at købe ind til.
    Både og. Selvfølgelig har Thorups (manglende) stil været svær at købe ind til. Men nogle af indkøbene sidste vinter (Babacar, Amoo, Mukairu og Karamoko) var jo bare så dårlige, at de ikke havde klaret sig i selv klareste koncept. Og det kunne man jo nærmest se fra dag 1.

    Omvendt er jeg ikke så vildt utryg med PC, som andre er. Ser man bort fra det ene vindue (jeg ved godt det er svært), så er der jo kommet en del rigtig gode spillere til og hans hitrate er vel ganske udmærket. Så ved jeg godt, at man kan diskutere manglende indkøb osv osv (det er gjort utallige gange før), men det er jo ikke sådan, at alt hvad PC henter er skidt. Han er forhåbentlig også blevet klogere (end at hente 3-4 lottokuponer på samme plads), ligesom det forhåbentlig er blevet nemmere med Neestrup som sparingspartner i stedet for Thorup, som bare spillede med, hvad der var i truppen og eller ikke virkede til at blande sig.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    767

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Både og. Selvfølgelig har Thorups (manglende) stil været svær at købe ind til. Men nogle af indkøbene sidste vinter (Babacar, Amoo, Mukairu og Karamoko) var jo bare så dårlige, at de ikke havde klaret sig i selv klareste koncept. Og det kunne man jo nærmest se fra dag 1.

    Omvendt er jeg ikke så vildt utryg med PC, som andre er. Ser man bort fra det ene vindue (jeg ved godt det er svært), så er der jo kommet en del rigtig gode spillere til og hans hitrate er vel ganske udmærket. Så ved jeg godt, at man kan diskutere manglende indkøb osv osv (det er gjort utallige gange før), men det er jo ikke sådan, at alt hvad PC henter er skidt. Han er forhåbentlig også blevet klogere (end at hente 3-4 lottokuponer på samme plads), ligesom det forhåbentlig er blevet nemmere med Neestrup som sparingspartner i stedet for Thorup, som bare spillede med, hvad der var i truppen og eller ikke virkede til at blande sig.
    Jeg er meget enig. Jeg synes grundlæggende han har været god til at hente dyre profiler. Men han skal ikke kigge efter tilbud og helst heller ikke dyre talenter. Dem er Sune bedre til at skaffe.

    Jeg tænker nogen gange over, i hvor høj grad de manglende indkøb af defensiv midt og Biel erstatning i sommers, handlede om at man internt havde tillid til Haraldsson og Clem kunne løfte faklen tilfredsstillende. Var det en del af tanken, så var det jo ikke helt galt. Det der primært var galt med holdet i starten af efteråret var jo åbenbart mere Thorup end truppen.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •