Viser resultater 1 til 15 af 15

Emner: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2019
    Indlæg
    2

    Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Hej FCK-Fans

    [FONT=Montserrat, sans-serif]VI i [/FONT]velgørenhedsorganisationen, Dear Football, har teamet op med FCK-legenden Dame N'Doye om en trøje, som skal samle penge sammen til vores projekter i Uganda.Trøjen er ikke blot en hvilken som helst trøje. Det er fra Dame N'Doyes sidste kamp i FCK, hvor han imod FC Nordsjælland d. 26. juli 2020, hvor han blev matchwinner med sit mål til 2-1 i det 86. minut. Trøjen er uvasket og har derfor stadig jord- og græsafmærkninger fra kampen. Tilmed har Dame N'Doye signeret trøjen både foran og bagpå.

    Det er en unik mulighed for at få en af de mest ikoniske matchworn FCK-trøjer nogensinde af en af klubbens allerstørste legender. Beløbet fra trøjen går ubeskåret til Dear Footballs projekter i Uganda - så det er jo en ren win-win!

    Er der spørgsmål, så skriv endelig. Ellers håber jeg man vil byde med.

    Trøjen kan findes her:
    https://dearfootball.dk/product/dame-ndoye-matchworn-signeret-fck-troeje-fra-sidste-kamp/

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Jeg kan varmt anbefale at dele i denne gruppe, hvor der er mange seriøse købere.

    FCK køb og salg på Facebook

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Jeg syntes bestemt ikke at det lyder særligt troværdigt med det salg.. jeg er en af de heldige der har en del trøjer fra div. Fck spillere.. trøjen de sætter til salg er en str. Medium !!!!! Det er ikke lige den str som Doye bruger..
    Bare lige for at nævne lidt af de trøjer jeg har fået så kommer de forskellige str her.
    Doye: str L
    Nicolai Jørgensen : str L
    Wiland: str L
    Melllberg: str L
    Johansson: str L
    Cornelius: str Xl
    Delaney: str L
    Zanka : str L
    Det er lidt af de trøjer jeg har fået af spillerne... jeg syntes bestemt at det lyder helt naivt at Doye skulle bruge en str Medium med mindre han har tabt sig siden jeg fik en trøje af ham.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  5. #4
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Nu er der altså ikke enorm forskel størrelse Medium og størrelse Large og auktion og bliver ser nu ret troværdige ud på mig
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Jeg kan jo kun sige at de trøjer jeg har fået af spillerne er de str jeg har skrevet ned. Og jeg syntes nu der er ret så stor forskel på trøjerne.. især de trøjer som spilleren har spillet i og dem man køber i shoppen.. Men syntes du ikke selv at en str M til en voksen mand som Doye lyder lidt underligt ?
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Kan der ikke være forskel på hvilke størrelser spillerne bruger? Om vinteren bruger de måske en større så de kan have noget kompressionsgear under og om sommeren kan de lide at have noget tætsiddende der ikke flagrer og klistrer af sved?

    N'doye er i hvert fald med på at kalde den matchworn, så måske du skal spørge ham om han har snydt med det?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Ups kom til at trykke enig.... Jeg kan jo sådan set være totalt ligeglad om du eller en anden køber den trøje men hvorfor jeg går lidt ind i debatten er sådan set kun fordi man ikke skal blive snydt... Og mig bekendt er der ikke noget der hedder en vinter trøje eller sommer trøje... Men hvis du virkelig mener at Doye bruger en str Medium så syntes jeg da du skal slå til og købe den.. Jeg kan kun igen sige at den trøje jeg fik af ham efter en kamp var str L.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Jeg synes måske bare det er lige lovligt frisk at kalde snyd på den i et offentligt rum. Har du spurgt nogle at de involverede først?

    Jeg taler for øvrigt ikke om sommer- eller vintertrøje, men at vælge størrelse på den trøje man har på efter vejret. Jeg har fx fcktrøjer i str. M til om sommeren når jeg ikke skal have andet på og andre i str. L til om efteråret/vinteren når jeg vil have en trøje eller vindjakke under.

    Så hvis du ikke VED at alle spillere eller evt bare N'doye kun har spillet i én størrelse trøje, så kunne du godt have taget en mere hensynsfuld tilgang og spurgt nogle af de involverede inden du kalder bullshit.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Igen skriver jeg sådan set bare at det undre mig at Doye spiller i en str.M da den trøje jeg fik af ham er str L. Nu har jeg så lige fundet lidt flere trøjer frem som jeg har fået.
    Falk bruger str: M
    Ankersen Str: M
    Mine trøjer skal ikke sælges da de alle hænger på vægen i vores kælder/bar , jeg skriver det sådan set kun for at det undre mig ret så meget ang den str på trøje... Igen er det da helt op til dig selv om du vælger at købe den.. Måske er der andre her inde der også har fået trøjer af div. Spiller der vil give mig ret i at det ser lidt underligt ud at en mand på 35 år der er 186 cm høj og vejer 81kg er i en str medium.. Igen det er helt op til dig selv at bedømme hvad der er rigtigt
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    N'Doye har lige været ude og bekræfte trøjens autenticitet på sin instagram-profil. Case closed. Skal vi komme videre? ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Jeg har en match-worn N'Doye trøje. Den er i M. https://twitter.com/colsen38/status/...277376/photo/2

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Doni - fedt du råber vagt i gevær og fint at den bliver opklaret. Ingen skade sket - men fint nok at være påpasselig

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Doni - fedt du råber vagt i gevær og fint at den bliver opklaret. Ingen skade sket - men fint nok at være påpasselig
    Hej superstrella. Tak for dit svar det er jeg faktisk ret så glad for.. Jeg er ikke den store skribent her inde men elsker at læse med og bruger flittigt enig knappen ... Nu ønsker jeg ikke at kaste mere benzin på bålet og ønsker kun ham der køber trøjen tillykke med købet... Når det så er sagt så undre det mig stadig med den trøje størrelse og det vil det blive ved med.. Fordi jeg har som sagt fået en del trøjer og nu vil jeg lige næve lidt vægt og str på nogen af spillerne.

    Min N Doye trøje er str L.. han er 1.86 og vejer 81 kg
    Corner trøje er str XL han er 1.95 og vejer 91 kg
    Daleny er 1.82 hans vægt kan jeg ikke finde. Altså han er 4 cm lavere men bruger str L
    Og nu til det lidt sjovere..
    Falk trøje er en str M altså samme str som N Doye skulle bruge. Han er 177 cm høj og vejer 65kg.. dvs. 9 cm lavere og vejer 16 kg mindre... syntes nu ikke selv han ligner en der spiller i et cirkus telt ;-)
    Så er der Ankersen han 1.80 og vejer 73 kg altså 6 cm lavere og 9 kg mindre han bruger også str M.

    Det var ud for disse mål jeg syntes det lød mærkeligt ang. N Doye str.. Igen tak for dit svar og så lader vi den hvile her.. kæmpe tillykke til den nye ejer af trøjen.. havde den været i str L så ville jeg være misundelig på dig på den gode måde..
    Ps. Ja jeg er stærkt ordblind så undskylder stavefejl og kommafejl osv.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Det er helt ok at undre sig, men når det bare er en undren så er god stil at rette henvendelse til dem det drejer og ikke (fortsat) at så (lidt) tvivl om validiteten af auktionen - det er trods alt en rimelig vigtig ting for dem.

    Trøjestørrelser er jo ikke eksakt videnskab og jeg er fx 183 cm høj og vejer 76 kilo. Jeg kan til tider lide at have en t-shirt der sidder lidt tæt og så vælger jeg en M; andre dage kan jeg godt lide at den sidder løsere og så vælger jeg en L. Mon andre kan have det på samme måde?

    Du skal ikke undskylde for stave- eller kommafejl. Du skriver bedre end mange, der ikke er ordblinde :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Matchworn & Signeret Dame N'Doye-trøje fra sidste kamp til velgørenhed

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Hej superstrella. Tak for dit svar det er jeg faktisk ret så glad for.. Jeg er ikke den store skribent her inde men elsker at læse med og bruger flittigt enig knappen ... Nu ønsker jeg ikke at kaste mere benzin på bålet og ønsker kun ham der køber trøjen tillykke med købet... Når det så er sagt så undre det mig stadig med den trøje størrelse og det vil det blive ved med.. Fordi jeg har som sagt fået en del trøjer og nu vil jeg lige næve lidt vægt og str på nogen af spillerne.

    Min N Doye trøje er str L.. han er 1.86 og vejer 81 kg
    Corner trøje er str XL han er 1.95 og vejer 91 kg
    Daleny er 1.82 hans vægt kan jeg ikke finde. Altså han er 4 cm lavere men bruger str L
    Og nu til det lidt sjovere..
    Falk trøje er en str M altså samme str som N Doye skulle bruge. Han er 177 cm høj og vejer 65kg.. dvs. 9 cm lavere og vejer 16 kg mindre... syntes nu ikke selv han ligner en der spiller i et cirkus telt ;-)
    Så er der Ankersen han 1.80 og vejer 73 kg altså 6 cm lavere og 9 kg mindre han bruger også str M.

    Det var ud for disse mål jeg syntes det lød mærkeligt ang. N Doye str.. Igen tak for dit svar og så lader vi den hvile her.. kæmpe tillykke til den nye ejer af trøjen.. havde den været i str L så ville jeg være misundelig på dig på den gode måde..
    Ps. Ja jeg er stærkt ordblind så undskylder stavefejl og kommafejl osv.

    Jeg er ikke ekspert ude i størrelsesforskelle fra sæson til sæson. Men jeg har lige købt en af sidste års trøje (som jo må være den N'Doye har doneret), jeg er 1,74 høj og 90 kg tung, og jeg var 100 % sikker på at jeg skulle have en XL. I stedet endte jeg med en L, der er så stor at jeg overvejede at prøve en medium.

    Den model er i mine øjne meget stor og jeg ser det slet ikke som værende urealistisk at 10 kg lettere N'Doye kan passe en størrelse mindre end jeg kan. At sammenligne med Delaney og Corners bliver lidt mærkeligt, da der vel ikke er tale om identiske modeller.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 07.11.19, 12:51
  2. Har N'Doye spillet sin sidste kamp for FCK?
    By Socdk in forum Transferforum
    Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 10.07.11, 21:52
  3. Dame N'Doye til FCK fra OFI Kreta
    By Mighty Lions in forum Transferforum
    Svar: 146
    Sidste Meddelelse: 22.03.09, 13:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •