Se afstemningsresultater: Hvor mange fanpoint har du?

Stemmeafgivere
232. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 0-1000

    48 20.69%
  • 1000-1500

    18 7.76%
  • 1500-2000

    40 17.24%
  • 2000-2100

    17 7.33%
  • 2100-2200

    9 3.88%
  • 2200-2300

    10 4.31%
  • 2300-2400

    15 6.47%
  • 2400-2500

    12 5.17%
  • 2500-2600

    9 3.88%
  • 2600 +

    54 23.28%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 40

Emner: Hvor mange fanpoint har du?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    682

    Hvor mange fanpoint har du?

    Malmø AWAY billetsalget nærmer sig, og weekendens store samtaleemne blandt mange awayhungrende københavnere er: Har jeg mon fanpoint nok?

    Derfor kan man i denne totalt uvidenskabelige poll få en idé om, hvad der skal til for at få en billet til årtiets største skandinaviske Europa League udekamp.

    OBS.
    Denne tråd er vejledende og trådstarteren tager intet ansvar for skuffelser der måtte opstå grundet manglende billet.

  2. #2
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Hvordan ved man, hvor mange point man har?
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Jeg forstår ikke man har valgt at stoppe ved +2600. Yderligere hvis jeg f.eks har over +2600, men har købt igennem fanklubben eller slet ikke vil benytte mig af muligheden, så vil jeg stadig skulle svare +2600. Ret vildledende.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Hvordan ved man, hvor mange point man har?
    billet.fck.dk øverst til højre.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Har 100 point, da jeg er ægte plastik og kun køber billetter til de store kampe eller hvis vejret er +20 grader. Hvilket også gør det helt fair, at jeg er ude af betragtning til kampe, der kræver et vist antal loyalitetspoint. Kunne dog godt tænke mig en smule point for køb af billetter, men selvfølgelig ikke i nærheden af hvad man får for at komme til kampe via sæson- og abonnementskort. Hvor mange point er det i øvrigt, at man får for at komme til hjemme- og udekampe?

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Jeg forstår ikke man har valgt at stoppe ved +2600. Yderligere hvis jeg f.eks har over +2600, men har købt igennem fanklubben eller slet ikke vil benytte mig af muligheden, så vil jeg stadig skulle svare +2600. Ret vildledende.
    Skal jeg forstå dig sådan, at chancen for at få billet er den samme, hvis man har 2600 points, som hvis man har 10.000? Og hvor læser du det?

    Jeg har i øvrigt 2.400 og regner således ikke med at vinde i lotteriet. Samtlige billetter går nok til de mest ivrige awayfans, hvilket er helt fair.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Skal jeg forstå dig sådan, at chancen for at få billet er den samme, hvis man har 2600 points, som hvis man har 10.000? Og hvor læser du det?

    Jeg har i øvrigt 2.400 og regner således ikke med at vinde i lotteriet. Samtlige billetter går nok til de mest ivrige awayfans, hvilket er helt fair.
    Øh, hvor skriver jeg det?

    Jeg skriver at 2600 point i afstemningen er for lavt. Det tyder afstemningens resultat også på.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Apu

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Øh, hvor skriver jeg det?

    Jeg skriver at 2600 point i afstemningen er for lavt. Det tyder afstemningens resultat også på.
    Sorry, jeg misforstod dig. Det er stadig først på dagen, og jeg har tømman;-)

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    682

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Enig. Helt klart en fejl at stoppe ved 2600 +, specielt når fanbarometeret går helt til 10.000. Hvis man kan bruge den her afstemning til noget, så er det, at man nok skal over 2300 point for at have en chance for en billet.

    Ved nærmere eftertanke kan man nok ikke bruge den her afstemning til noget som helst.
    Sidst redigeret af Apu : 07.09.19 kl. 09:02 Årsag: Tankevirksomhed

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #10
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    219 officielle kampe x 20 point siden 15/16 (passer ikke helt, da away kun gav 10 i en periode som jeg ikke gider finde)

    5x100 for oprettelse/forlængelse
    3x100 for at følge på fb/twitter/instagram

    Dvs max mulige point dags dato er lidt under 5180.

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    219 officielle kampe x 20 point siden 15/16 (passer ikke helt, da away kun gav 10 i en periode som jeg ikke gider finde)

    5x100 for oprettelse/forlængelse
    3x100 for at følge på fb/twitter/instagram

    Dvs max mulige point dags dato er lidt under 5180.
    Giver aways færre point end sæsonkort?

    Der kunne godt være en kobling af de to, så hvis man har et sæsonkort, så giver det 1000 point (runde tal) at dukke op i vensyssel kl 12. på en kedelig søndag i regnvejr og se fck tabe, mens at en guldkamp i Nordsjælland ikke giver mere end en kamp i parken.
    Jo mindre attraktiv kampen er jo flere point burde den give.

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    469

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Og om 3 års tid, er planen at ens loyalitetspoint skal køre i en 3 års cyklus, så alt der er ældre end 3 år bliver slettet.

    Det synes jeg rejser en ny debat, da jeg virkelig synes 3 år er for kort tid. Jeg er all-in i forhold til at der skal være noget cyklus i det, så nye også får en chance, men tænker 5 år havde været mere passende. Også fordi det er ikke er voldsomt mange kampe over en sæson hvor programmer skal tages i brug, så nye får stadig en chance for at bygge deres point op.

    https://twitter.com/MikkelBjerre/sta...970785280?s=19

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af Fiscker Se meddelelser
    Og om 3 års tid, er planen at ens loyalitetspoint skal køre i en 3 års cyklus, så alt der er ældre end 3 år bliver slettet.

    Det synes jeg rejser en ny debat, da jeg virkelig synes 3 år er for kort tid. Jeg er all-in i forhold til at der skal være noget cyklus i det, så nye også får en chance, men tænker 5 år havde været mere passende. Også fordi det er ikke er voldsomt mange kampe over en sæson hvor programmer skal tages i brug, så nye får stadig en chance for at bygge deres point op.

    https://twitter.com/MikkelBjerre/sta...970785280?s=19
    Enig - 3 år virker som kort tid! Nu er jeg selv en dinosaur - så helt sikkert 5 år :-)

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Enig - 3 år virker som kort tid! Nu er jeg selv en dinosaur - så helt sikkert 5 år :-)
    Det virker umiddelbart kort med 3 år. Desuden vil jeg også stille spørgsmål ved hvordan man optjener sine point. Skal det være afhængigt af forbrug i kroner, tid eller en eller anden form for point ud fra hvor interessant kampene er. Jeg er oprigtigt stadig skeptisk imod sådan et system. Hertil skal det dog siges, at jeg absolut ingen fordel får ved sådan et program. Vi er en mindre gruppe, som får set 5-10 kampe på en sæson og åbenbart køber jeg aldrig billetterne, da jeg har 0 point - det er egen fejl, men har aldrig været fan af pointsystem

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Jeg er fint tilfreds med at det er 3 år.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 13.08.13, 22:39
  2. Hvor mange par sko har du?
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 02.10.07, 17:04
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.12.05, 01:50
  4. Mange udebanesejre. Men hvor mange?
    By Prinzen in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 09.04.04, 17:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •