Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
72. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 45.83%
  • Uafgjort

    28 38.89%
  • Dynamo Kiev vinder

    11 15.28%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 83

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Andet opgør mellem EL-gruppe B's nr. 1 og 2 spilles torsdag i Parken, hvor Benjamin Verbic & co. kommer på besøg. Holder FCK nullet i denne kamp, vil man være indbyrdes bedre end de ukrainske vice-mestre. Til gengæld vil en ukrainsk sejr, eller en uafgjort 2-2 eller derover give Dynamo Kiev den indbyrdes overhånd.

    FCK er uden Boilesen, Wind og Mudrazija, mens Oviedo, Bjelland og Holse er tvivlsomme.

    Jens Stage får karantæne ved næste gule kort.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Ståle udtaler til Bold.dk, at N'Doye kun spiller én af de to næste kampe, for han kan på nuværende tidspunkt ikke restituere på så kort tid mellem de to kampe. Så vil jeg hellere undvære ham mod Dynamo Kiev end mod FCM.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Nah, hellere med mod Kiev. Vi taber alligevel altid på heden.
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ståle udtaler til Bold.dk, at N'Doye kun spiller én af de to næste kampe, for han kan på nuværende tidspunkt ikke restituere på så kort tid mellem de to kampe. Så vil jeg hellere undvære ham mod Dynamo Kiev end mod FCM.
    Enig vi må ikke komme for meget efter FCM inden pausen, det ville være katastrofalt - så fuck EL og gå all-in på Suppen

    Ved godt det ikke er det som Ståle tænker :-(

    /Jesper
    cossie's Avatar

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Så forstår jeg slet ikke hvorfor han spillede mod SønderjyskE. Man må formode at den kamp var den mindst vigtige, i forhold til den formodet kvalitet af modstanderene.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af morten4300 Se meddelelser
    Så forstår jeg slet ikke hvorfor han spillede mod SønderjyskE. Man må formode at den kamp var den mindst vigtige, i forhold til den formodet kvalitet af modstanderene.
    Mon ikke de to muligeder med NDoye har været

    1) SønderjyskE og FCM, men ikke Kiev
    2) Kiev men ikke de to andre

    Så forstår jeg godt, hvis man går med dør nr 1. Selv hvis vi taber til Kiev, så kan man godt gå videre alligevel.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke de to muligeder med NDoye har været

    1) SønderjyskE og FCM, men ikke Kiev
    2) Kiev men ikke de to andre

    Så forstår jeg godt, hvis man går med dør nr 1. Selv hvis vi taber til Kiev, så kan man godt gå videre alligevel.
    Jeg tror mere det er et spørgsmål om at Både Kiev og Fcm er umuligt, da der kun er tre dage mellem de kampe.. Han blev også pillet forholdsvis tidligt ud mod Sønderjyske, så jeg tror absolut han er i spil til Kiev, mens han nok må stå over på heden...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tror mere det er et spørgsmål om at Både Kiev og Fcm er umuligt, da der kun er tre dage mellem de kampe.. Han blev også pillet forholdsvis tidligt ud mod Sønderjyske, så jeg tror absolut han er i spil til Kiev, mens han nok må stå over på heden...
    Ja det er den grund (for kort restitutionstid) man har meldt ud. Jeg tror og håber, at man bruger ham mod FCM, hvis valget er Kiev eller FCM.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Enig vi må ikke komme for meget efter FCM inden pausen, det ville være katastrofalt - så fuck EL og gå all-in på Suppen

    Ved godt det ikke er det som Ståle tænker :-(
    Jeg håber virkelig, at han spiller mod Kiev. Det er en af årets vigtigste kampe.
    Og en 0-0 vil gøre os bedre end Kiev i tilfælde af pointlighed.
    Og betyde, at Kiev er nødt til at tage resten af deres kampe alvorligt.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Er der nogen der ved hvor mange billetter der er solgt til imorgen. Som jeg kan se fra billet.fck er der knap 500 billetter til salg på nedre A, et ukendt antal på øvre B, og så er der åbent for 250 billetter på øvre A. Ved ikke om der er afsnit der endnu ikke er åbne for.
    Hele C ser udsolgt ud, sammen med Nedre B.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Er der nogen der ved hvor mange billetter der er solgt til imorgen. Som jeg kan se fra billet.fck er der knap 500 billetter til salg på nedre A, et ukendt antal på øvre B, og så er der åbent for 250 billetter på øvre A. Ved ikke om der er afsnit der endnu ikke er åbne for.
    Hele C ser udsolgt ud, sammen med Nedre B.
    Jeg er ret sikker på, at alle de afsnit på A, som du ikke kan købe til, er afsnit, der ikke er åbnet for salg til. Så jeg vil gætte på, at der er solgt et sted mellem 20 og 24.000, inklusive Kiev-billetterne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Ved ikke om dette er det rigtige sted for sådan noget her...

    Savner så frygteligt en billet til min søn på Nedre C imorgen...

    Så jeg køber gerne, hvis nogen ligger inde med en billet.

    Zan

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Jeg håber virkelig, at han spiller mod Kiev. Det er en af årets vigtigste kampe.
    Og en 0-0 vil gøre os bedre end Kiev i tilfælde af pointlighed.
    Og betyde, at Kiev er nødt til at tage resten af deres kampe alvorligt.
    Jeg er enig.. EL skal have voldsomt høj prioritet.. Vi er i en pulje, hvor vi har alle tiders mulighed for at slutte som nr. 1, og med de perspektiver der pt er for deltagelse i europæisk klubfodbold skal vi have alle de koefficientpoint på kontoen vi overhovedet kan få. Også for klubbens selvforståelse vil det være vigtigt at vi formår at spille os videre fra denne pulje, hvor Malmø, som selvbestaltet førsteudfordrer til den skandinaviske fodboldtrone for alt i verden ikke må gå videre på bekostning af os. Derfor håber jeg vi går all in på de tre point i morgen, og så kan vi sagtens leve med en 0-0 i Herning, hvor vi passende kan stille op med en klassisk "Ståle-europæisk-udebane-taktik" - det vil være en af de kampe hvor jeg sagtens kan acceptere en uskøn og chanceblottet kamp der ender 0-0..

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er enig.. EL skal have voldsomt høj prioritet.. Vi er i en pulje, hvor vi har alle tiders mulighed for at slutte som nr. 1, og med de perspektiver der pt er for deltagelse i europæisk klubfodbold skal vi have alle de koefficientpoint på kontoen vi overhovedet kan få. Også for klubbens selvforståelse vil det være vigtigt at vi formår at spille os videre fra denne pulje, hvor Malmø, som selvbestaltet førsteudfordrer til den skandinaviske fodboldtrone for alt i verden ikke må gå videre på bekostning af os. Derfor håber jeg vi går all in på de tre point i morgen, og så kan vi sagtens leve med en 0-0 i Herning, hvor vi passende kan stille op med en klassisk "Ståle-europæisk-udebane-taktik" - det vil være en af de kampe hvor jeg sagtens kan acceptere en uskøn og chanceblottet kamp der ender 0-0..
    Det ville også være fint hvis vi var i en situation hvor vi kunne spille en 0-0 i Herning "på rutinen".... Nu står vi desværre bare i en situation hvor vi næsten lige er blevet voldsomt presset af FCM i kampen i Parken og hvor vi har tabt de seneste seks kampe i Herning med 18-6....

    Som jeg ser det vil det kræve maksimal fokus på kampen på søndag hvis vi skal gøre os forhåbninger om at undgå at tabe - Så derfor sælger jeg gerne kampen i morgen for en uafgjort hvis det betyder at vi er 110% klar til søndag.

    Jeg håber Damen spiller Søndag hvis han kun kan spille en af dem.... Vi vil stadig have voldsomt gode muligheder for at vinde vores gruppe hvis vi ikke taber i morgen.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Dynamo Kiev (7/11 2019 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi vil stadig have voldsomt gode muligheder for at vinde vores gruppe hvis vi ikke taber i morgen.
    Men ikke hvis vi taber. Og det er jo svært sådan lige at bestille en uafgjort.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 28.10.19, 07:05
  2. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •