Side 56 af 64 FørsteFørste ... 64653545556575859 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    212

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Nu har jeg set "highlight"-videoen på youtube, umiddelbart er jeg ikke oppe og ringe, men så slipper jeg jo også for at blive skuffet ... Hvad tror I, han kan tilføre os?
    Med mindre du har nogle helt vilde spidskompetencer som en hammer af en højrefod, et Laudrup'sk overblik eller lign, er det vel også sværere at så lækker ud på en Youtube video, når man er central midtbanespiller end fx boksangriber eller driblestærk wing. Og havde han nogke af førnævnte kompetencer var han som 21årig utvivlsomt skiftet til noget større end FCK.

    Jeg er ikke bleg for at der er lavet nogle gevaldige fejlscoutings på CM de senere år, men vil nu glæde mig til at se, hvad han kan.


  2. #827
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ståle kan vel godt stole på Luftner, selvom han i efteråret var 3-4- valget? Jeg synes ikke, at der har været mange tegn på, at man ikke tør bruge ham, hvis vi løber ind i skader og karantæner. Mht Sotte, så tror jeg skal bestemt at Ståle og co tror på ham. Men stemningen på Sidelinien har vel overvejende været, at han ikke er god nok (bare se indlæg#795) - forøvrigt præcis som med Luftner.

    Så med Vavro, Bjelland, Sotte, Luftner og til dels Haahr og Boilesen i yderste tilfælde i truppen, så kan jeg slet ikke forestille mig, at man henter Sørensen lige nu, selv hvis muligheden er der. Men jeg kan selvfølgelig blive overrasket.
    Det skulle jo lige være ud fra det gode gamle "en-mulighed-der-ikke-opstår-hver-dag" argument. Man kender vel Sørensen ud og ind, han har en god alder, han har vist et højt niveau, Vavro ryger måske til sommer osv osv.

    Men udover det, er jeg helt enig. Det er mange penge at bruge på noget vi ikke har vanvittigt meget brug for pt.

    Zan

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #828
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hvor lang er det Matics kontrakt egentlig er?

    Jeg ved godt han er afskrevet af Ståle (og os), men han kan vel trods alt indregnes som en breddespiller, såfremt det ikke lykkes os at sælge ham.

    I så fald vil vi være ret godt dækket ind på midten, med vores nye mand med i regnestykket.

    Zan

  5. #829
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvor lang er det Matics kontrakt egentlig er?

    Jeg ved godt han er afskrevet af Ståle (og os), men han kan vel trods alt indregnes som en breddespiller, såfremt det ikke lykkes os at sælge ham.

    I så fald vil vi være ret godt dækket ind på midten, med vores nye mand med i regnestykket.

    Zan
    https://www.transfermarkt.co.uk/uros.../spieler/90885

    Contract there until: 30.06.2021

  6. #830
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Nu har jeg set "highlight"-videoen på youtube, umiddelbart er jeg ikke oppe og ringe, men så slipper jeg jo også for at blive skuffet ... Hvad tror I, han kan tilføre os?

    Som andre nævner, så er det utroligt svært at få et retvisende billede af ham ud fra en youtube video. Men jeg synes, at der er en smule Delaney over hans aggressivitet defensivt. Derudover ser han teknisk god ud, han har en god størrelse, han sparker hjørne (dvs formentlig rimelig sparketeknik) og så har han noget fart og drev med bolden. Især noget fart og drev med bolden har vi til tider savnet centralt. Alt i alt ser det imo virkelig interessant ud og jeg glæder mig meget til at se ham, men der er selvfølgelig den fare, at videoen snyder. Matic lignede også Delaney på videoer, men da man så ham live, så gik der ca 30 sekunder før man indså, at han ikke havde nok fysik.

    Ned tæller åbenlyst, at Mudrazija har scoret meget få mål i sin karriere.

    Man må jo håbe, at der er scoutet ordentligt denne gang, og at man ikke kommer hjem med en Matic, Kodro eller Pavlovic. Der er brugt 5-10 mio mere, så forhåbentlig får vi også det mere kvalitet.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #831
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som andre nævner, så er det utroligt svært at få et retvisende billede af ham ud fra en youtube video. Men jeg synes, at der er en smule Delaney over hans aggressivitet defensivt. Derudover ser han teknisk god ud, han har en god størrelse, han sparker hjørne (dvs formentlig rimelig sparketeknik) og så har han noget fart og drev med bolden. Især noget fart og drev med bolden har vi til tider savnet centralt. Alt i alt ser det imo virkelig interessant ud og jeg glæder mig meget til at se ham, men der er selvfølgelig den fare, at videoen snyder. Matic lignede også Delaney på videoer, men da man så ham live, så gik der ca 30 sekunder før man indså, at han ikke havde nok fysik.
    .
    Men at han sparker hjørne betyder måske også, at han ikke er vildt god i boksen - især på lågen. Det har jeg savnet, når Zeca og Falk spiller centralt. At løbene ind i boksen ikke er så farlige som da Delaney tog den. Men så igen, vi får ingen Delaey igen, og måske har han ting (eller udvikler ting), som Delaney ikke kunne ... Det ved vi ikke. Men det slår mig, at han ikke virker til at mestre den del, som mange har sukket efter. Nå, men jeg glæder mig til at se ham - især fordi Ståle virker til at være tilfreds ... :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #832
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Så må vi stikke ham en headetrøje... �� Undskyld

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #833
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Hørte BTs podcast i dag , ikke akkurat opløftende info de bringer. Håber virkelig han bliver en succes

  13. #834
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hørte BTs podcast i dag , ikke akkurat opløftende info de bringer. Håber virkelig han bliver en succes
    Nej, "en middelgod spiller i en middelmådig liga" er ikke lige det, som vi drømmer om. Man må nok bare krydse fingre for, at klubben ikke betaler et beløb i den størrelse og jager spilleren i mindst to vinduer uden at han har den nødvendige kvalitet.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #835
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Ikke at det er mere opløftende, men jeg syntes jeg hørte middel spiller i en dårlig liga����.
    Sidst redigeret af Sir Lanng : 29.01.19 kl. 08:16

  16. #836
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej, "en middelgod spiller i en middelmådig liga" er ikke lige det, som vi drømmer om. Man må nok bare krydse fingre for, at klubben ikke betaler et beløb i den størrelse og jager spilleren i mindst to vinduer uden at han har den nødvendige kvalitet.
    Er han ikke også kommet til en middelmådig liga? Tænker han vil klare det fint - hvis Ståle viser ham tillid ;-)

  17. #837
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej, "en middelgod spiller i en middelmådig liga" er ikke lige det, som vi drømmer om. Man må nok bare krydse fingre for, at klubben ikke betaler et beløb i den størrelse og jager spilleren i mindst to vinduer uden at han har den nødvendige kvalitet.

    Prisen er høj for en ukendt 21-årig spiller, men vi må også bare erkende at markedet har ændret sig .. Hvad der før kostede x antal kroner koster bare mere i dag. Lad os se hvad han kan. Går det helt skidt med ham, så har Ståle vist, at han kan sælge spillere uden at vi taber alt for mange penge på dem...

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #838
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg tror ikke vi skal panikke endnu bare fordi at hans stats ser sløve ud og der er en scout der har udtalt sig kritisk omkring Mudrazija. Jeg er ret sikker på at han i resten af sæsonen skal være breddespiller, også skal han bygges frem mod at komme i startelveren frem hen imod næste sæson.

    Ift hvilken type vi får kunne noget tyde på at han
    kan vise sig at være en spiller ligesom Luka Modric eller Lobotka med en god pasningsfod som laver rigtig mange anden og tredje assister. I hvert fald hvis man spørger Michel Davidsen.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #839
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Prisen er høj for en ukendt 21-årig spiller, men vi må også bare erkende at markedet har ændret sig .. Hvad der før kostede x antal kroner koster bare mere i dag. Lad os se hvad han kan. Går det helt skidt med ham, så har Ståle vist, at han kan sælge spillere uden at vi taber alt for mange penge på dem...
    Ja, både det aktuelle marked spiller ind, men jeg tror altså også, det har noget at sige, at der er tale om en kroatisk spiller.

    Vi går med andre ord ind og snupper et led af fødekæden hos en VM-finalist, der har leveret usædvanligt mange spillere til verdenseliten i forhold til landets størrelse (Kroatien er mindre end Danmark) og i forhold til, hvad omkringliggende meget større lande leverer. Og Mudrazija har spillet U21-landskamp for Kroatien så sent som i november. Det presser prisen op, sammenlignet med en spiller fra Ungarn, Serbien, Slovakiet, Slovenien mv., men betyder så også, at skulle han blive en succes hos os - og kommer han først ind omkring A-landsholdet - er det også en helt anden fremtidig salgspris, vi kigger ind i.

  22. De følgende 12 brugere er enige:

  23. #840
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred94 Se meddelelser
    Jeg tror ikke vi skal panikke endnu bare fordi at hans stats ser sløve ud og der er en scout der har udtalt sig kritisk omkring Mudrazija. Jeg er ret sikker på at han i resten af sæsonen skal være breddespiller, også skal han bygges frem mod at komme i startelveren frem hen imod næste sæson.

    Ift hvilken type vi får kunne noget tyde på at han
    kan vise sig at være en spiller ligesom Luka Modric eller Lobotka med en god pasningsfod som laver rigtig mange anden og tredje assister. I hvert fald hvis man spørger Michel Davidsen.
    Jeg tolker også Davidsens udlægning som positiv - selvom en engelsk scout har kaldt ham middelmådig.
    Kan han de ting, så er jeg glad. Og jeg kan lide kækheden han udviste vedr. Gerrard - det lover godt.
    Nu har jeg også set div. klip. Det er utaknemmeligt at være fan og se sådanne videoer. Det er simpelthen så svært at vurdere. Men det, som jeg bemærker, er den vindervilje, han går ind i tacklinger med - og den kloghed, han samtidig har i tacklingerne. Han virker derudover til at være glimrende i sine pasninger.
    Jeg glæder mig sgu til at se ham i den hvide trøje - selvom jeg stadig er chokeret over den høje pris! :O
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •