Side 12 af 85 FørsteFørste ... 291011121314152262 ... SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 1270

Emner: Til- og afgange: Vinter 17/18

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Det er da umiddelbart helt nye toner det her? Mon nederlaget til BIF har medført nogle ekstra frigivede midler til et par vintertransfers? Blev der snakket om hvor på banen man havde i sinde at forstærke sig? Jeg håber meget på der kunne komme en stærk angriber til og så måske en centerforsvarer. Synes vi ser ualmindeligt tynde ud på bege positioner. Kunne vi ellers få vores skadede spillere klar over vinteren (Erik J når det selvfølgelig ikke), så kunne vi stå rigtig stærkt til foråret med tilgangen af en klasseangriber og en god solid centerforsvarer. Man kunne samtidig forsøge at rydde lidt op i overskudslageret og spare lidt lønkroner..

  2. #167
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er da umiddelbart helt nye toner det her? Mon nederlaget til BIF har medført nogle ekstra frigivede midler til et par vintertransfers? Blev der snakket om hvor på banen man havde i sinde at forstærke sig? Jeg håber meget på der kunne komme en stærk angriber til og så måske en centerforsvarer. Synes vi ser ualmindeligt tynde ud på bege positioner. Kunne vi ellers få vores skadede spillere klar over vinteren (Erik J når det selvfølgelig ikke), så kunne vi stå rigtig stærkt til foråret med tilgangen af en klasseangriber og en god solid centerforsvarer. Man kunne samtidig forsøge at rydde lidt op i overskudslageret og spare lidt lønkroner..
    Ståle nævnte man ville forsøge med Wahlqvist som er nævnt i tråden, samt der var løbende kontakt med Grandqvist
    Så var der en af værterne der nævnte Stefan Johansson, men Ståle mente ikke vi kunne være med der på lønnen ud fra det jeg lige fik hørt.

    I der har hørt radioen må endelig rette mig, hvis jeg tager helt fejl.

  3. #168
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er da umiddelbart helt nye toner det her? Mon nederlaget til BIF har medført nogle ekstra frigivede midler til et par vintertransfers? Blev der snakket om hvor på banen man havde i sinde at forstærke sig? Jeg håber meget på der kunne komme en stærk angriber til og så måske en centerforsvarer. Synes vi ser ualmindeligt tynde ud på bege positioner. Kunne vi ellers få vores skadede spillere klar over vinteren (Erik J når det selvfølgelig ikke), så kunne vi stå rigtig stærkt til foråret med tilgangen af en klasseangriber og en god solid centerforsvarer. Man kunne samtidig forsøge at rydde lidt op i overskudslageret og spare lidt lønkroner..
    Mon ikke at det bare er den planlagte udskiftning til sommer, hvor indkøb af erstatninger langsomt sættes i værk allerede til vinter. Det vil f.eks. være et naturligt tidspunkt at hente spillere fra Sverige og Norge, hvis der er nogen der (feks. Tinnerholm) som kunne være interessante. Og så forsøger man da sikkert Grankvist igen (egen spekulation), hvis han kan være mulig allerede til vinter.

    Der blev ikke nævnt positioner til indkøbene, men han nævnte hvem der sælges til sommer (Olsen, Ankersen, Verbic og måske Santander) og hvor vi pt. er sårbare (centralt forsvar og angriber pos.) Men han siger også, at Santander, Pieros, Pavlovic og Holse er et perfekt firkløver (kan ikke huske det præcise citat), så det er måske tvivlsom, om der kommer en angriber man henter først. Mon ikke man kigger på kantpositionen (Toutouh er længe meldt klar til salg, og Kusk må efterhånden være opgivet) og højre back i første omgang.

    Skal man forøvrigt tage de negative briller på, så kan man nok forestille sig, at hverken timing for interviewet og snakken om snarlige forstærkninger er tilfældige. Måske kan folk fra fanradioen dementere (hvis interviewet har været planlagt længe), men det er vel langt hen af vejen "spin" for at opmuntre fans efter en trist periode og et nyligt nederlag til BIF.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #169
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skal man forøvrigt tage de negative briller på, så kan man nok forestille sig, at hverken timing for interviewet og snakken om snarlige forstærkninger er tilfældige. Måske kan folk fra fanradioen dementere (hvis interviewet har været planlagt længe), men det er vel langt hen af vejen "spin" for at opmuntre fans efter en trist periode og et nyligt nederlag til BIF.
    Jeg kan godt se hvorfor du tænker det, men jeg er ikke enig i at det skulle være ud fra et manipulerende perspektiv (ellers er det vel ikke spin). Det var, i mine øjne, et passende tidspunkt at italesætte at 1) det har været noget lort og 2) hvad sker der i klubben for at gøre det godt igen. Det behøver helt ærligt ikke være mere opfindsomt end det, for at det er en god idé. Alternativet er jo at man kan se på pressen (rygsvømmere og BØF-romantikere), vores egne analyser og spekulationer (fyr alle!!1 køb nogen!!1) eller holde sig til at surmule på stadion eller i stuen.

    Det gør noget for mig som fan at han rent faktisk står frem på en engageret og oprigtig måde.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #170
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke at det bare er den planlagte udskiftning til sommer, hvor indkøb af erstatninger langsomt sættes i værk allerede til vinter. Det vil f.eks. være et naturligt tidspunkt at hente spillere fra Sverige og Norge, hvis der er nogen der (feks. Tinnerholm) som kunne være interessante. Og så forsøger man da sikkert Grankvist igen (egen spekulation), hvis han kan være mulig allerede til vinter.
    Det ville give fin mening at eksekvere et par af de planlagte sommertransfers allerede i vinterens vindue, da vi så absolut får brug for det mest slagkraftige hold overhovedet muligt, i et forår hvor vi forhåbentlig både skal spille europæisk og ud og jagte en række hold i slutspillet. Kan vi bare gå ind i slutspillet med en 7-8 point op til nr. 1, mener jeg ikke det er helt urealistisk at vi kan indhente forspringet, men det kræver selvsagt at vi rammer en vanvittig form.. Med Santander tilbage og evt. tilgangen af endnu en klasseangriber samt en klasse centerforsvarer a'la Granquist mener jeg faktisk godt der kunne være kvalitet i holdet til sådan en stime (forudsat at vi også får styr på skader hos Boilesen, Gregus etc).

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #171
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Helt enig.
    Når vi nu ved, at vores højre back er god, skal sælges og måske endda til vm - så giver det rigtig meget mening at få en erstatning ind. Kan vi hente en skandinav som Tinnerholm, så er det sikkert en god ide.
    Det samme gælder vores målmand, bortset fra at han helt sikkert skal til VM.
    Verbic; holder han niveauet bliver han solgt for mange penge. Bliver han skadet, så har vi ham endnu en sæson. En erstatning for ham, kan det første halve år tage de kampe Toutouh, Thomsen og Kusk ellers havde pisset væk. Ren win-win og jeg synes virkelig operation nye kanter skal sættes ind. Efter sommerferien skal det gerne hedde, Falk, ny profil, Amankwaa, Røjkjær og så den af Thomsen, Toutouh og Kusk der er mindst ringe.
    Samme logik der gælder for verbic gælder for Santander. Skulle han ikke blive solgt, kan en eventuelt indkøbt erstatning tage spilletid fra Pavlovic/Pusic - igen en win-win.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #172
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Vi ved jo, at Robin Olsen nok bliver solgt til sommer, og her står så, at vi angiveligt skulle være klar til at byde fire millioner euro for Pontus Dahlberg. Desuden står der i artiklen, at blandt andre Napoli og Watford også skulle have et rigtig godt øje til Dahlberg, og at alt tyder på at han skifter klub i januar. Egentlig kunne jeg godt tro lidt på det, eftersom der jo i lang tid er gået rygter om, at vi godt kan være med på den slags beløb, samt at han vist skulle være et virkelig stort talent.

    Blandt andet her bliver Andreas Granqvist citeret for, at han med største sandsynlighed flytter hjem til Helsingborg til sommer. Det fremgår ikke, om han dermed indirekte samtidig siger, at han skal spille for Helsingborg, men han udelukker i hvert fald ikke at spille i Superettan.

    Så vidt jeg husker, sagde Ståle i fanradioen, at han leder efter en ny højreback, og selvom det selvfølgelig er rene spekulationer, noterede jeg mig da lige, at det her nævnes, at en dansk klub skulle have vist interesse i Johan Andersson, der forlader Sirius. I artiklen står desuden, at Djurgården har kig på ham. Jeg kender ham faktisk ikke rigtigt, men jeg synes da lige, at det skulle nævnes.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #173
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Blandt andet her bliver Andreas Granqvist citeret for, at han med største sandsynlighed flytter hjem til Helsingborg til sommer. Det fremgår ikke, om han dermed indirekte samtidig siger, at han skal spille for Helsingborg, men han udelukker i hvert fald ikke at spille i Superettan.
    Jeg synes til gengæld at have læst et sted, at han mener at Superettan nok er lig et farvel til landsholdet, hvilket han nok ikke er helt klar til. Han burde ligge lige til højrebenet til sommer, såfremt man ønsker ham. Så kan han tage et par år her med (forhåbentlig) europæisk fodbold, inden han kan slutte karrieren af i Helsingborg.

    Der spekuleres desuden i øjeblikket i, at Ola Toivonen skal hjem til Sverige til sommer, hvor bla Djurgaarden og Malmø er på lur. Han kunne måske godt være en mand, som vi kunne bruge. Ser man på Sveriges 1. kamp mod Italien, så viste han i hvert fald mange af de ting, som vi mangler i form af fysik i angrebet. Han har også en masse rutine, som vi også i den grad grad mangler offensivt.

  14. #174
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Intet konkret herfra, men med et kommende VM kunne man måske også forestille sig at landsholdsspillere (danske eller udenlandske) der ligger på et ydermandat i forhold til at indgå i den endelige trup kunne være motiverede for at jagte spilletid hos os. Jeg har ikke sat mig ind i samtlige landes trupper, men en Viktor Fischer kunne jo ligge i den kategori.

  15. #175
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Intet konkret herfra, men med et kommende VM kunne man måske også forestille sig at landsholdsspillere (danske eller udenlandske) der ligger på et ydermandat i forhold til at indgå i den endelige trup kunne være motiverede for at jagte spilletid hos os. Jeg har ikke sat mig ind i samtlige landes trupper, men en Viktor Fischer kunne jo ligge i den kategori.
    Det er ikke en dum tanke. Men med en spiller som f.eks. Fischer, så vil det i så fald nok kun handle om leje indtil sommer. Og hvis det er leje som er muligt uden realitisk købsoption, så ved jeg ikke rigtigt om det giver mening for os i vores situation. Er vi 10+ point efter toppen, så er det nok mere fornuftigt at give spilletid til vores nuværende spillere så de kan udvikle sig, fremfor en lejeaftale med Fischer. Han vil nok være helt oplagt for FCM og især BIF, der sikkert sætter alle sejl til for at vinde guldet. Jeg kan sagtens se onkel Jan donere endnu en julegave og leje f.eks. Fischer til sommer.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #176
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er ikke en dum tanke. Men med en spiller som f.eks. Fischer, så vil det i så fald nok kun handle om leje indtil sommer. Og hvis det er leje som er muligt uden realitisk købsoption, så ved jeg ikke rigtigt om det giver mening for os i vores situation. Er vi 10+ point efter toppen, så er det nok mere fornuftigt at give spilletid til vores nuværende spillere så de kan udvikle sig, fremfor en lejeaftale med Fischer. Han vil nok være helt oplagt for FCM og især BIF, der sikkert sætter alle sejl til for at vinde guldet. Jeg kan sagtens se onkel Jan donere endnu en julegave og leje f.eks. Fischer til sommer.
    Hvorfor vil FCK ikke kunne hente Fischer, og hvorfor giver det ikke mening?

    1) Vi mangler i den grad en stjerneangriber. 2) Fischer er kørt fast i udlandet. 3) FCK har da om nogen vist, at man kan få en karriere tilbage på sporet. 4) FCK kan stadigvæk overbyde alle andre Skandinaviske klubber hvis man vil. Det viser alt historik. 5) FCK har over de sidste 10 år vist, at det er den klub som lave de mest karriereorienterede salg i suppen - endda med flere længder. DEt er også den bedste vej til landsholdet.

    Fischers karriere ligener NJ's da han kørte sur i den i Tyskland. Er han fornuftig, kan han også se, at FCK er stedet hvor han vil kunne opnå mest over tid.
    's

  18. #177
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Jeg har svært ved, at se hvad der skal gøres i vores elskede klub, om der skal ny træner til, hentes nye spillere, ny formation eller noget helt fjerde.
    Jeg vil dog skrive nedenstående i den tro, at Ståle fortsætter og at han får vendt skuden.
    Jeg har altid været vild med Ståle, hans bedrifter i klubben taler for sig selv, men min kærlighed til Ståle bliver i disse dage udfordret meget, for jeg havde aldrig troet, at FCK hold under Ståle ville falde så meget igennem, som vi gør lige pt – og jeg har svært ved at lande skylden på andre end Ståle eller den sportslige ledelse, som jo igen falder tilbage på Ståle!! Der er noget helt galt med holdet, og jeg savner at den centrale base på holdet slår igennem. Den centrale del bestående af: Zeca, Kvist, Vavro, Lüfftner, Erik, Matic og Gregus har på intet tidspunkt i denne sæson spillet fantastisk eller optimalt. Det kræver selvfølgelig tid at bygge aksen op igen, når man ser på åreladningen i sommer, men vi er ved at løbe tør for tid, hvis ikke løbet allerede er kørt. Ståle har nævnt rettidig omhu osv meget de senere år, og Ståle skal ikke have skylden for de skader, der er opstået på centrale pladser osv., men det er skræmmende at vi de seneste 7 kampe har tabt 14 point. . Det er de 14 point vi er efter førstepladsen lige pt. Og her mener jeg, at den rettidige omhu burde have vist sig mere end den har gjort. For skader eller ej – er Lüfftner så en mand, der skulle være starter eller reserve som er god nok til FCK? Vavro har potentiale, men han blev købt ind, da Erik gik i stykker. Anton har jo ikke spillet bold i over et år, og han er jo så også ude nu. Så hvor har den rettidige omhu været til stede henne i vores centrale forsvar?
    Jeg er med på, at den rettidige omhu gør sig gældende ved Boilesen og Bengtsson på venstreback, men Boile har spillet midtstopper mere end back, fordi vores rettidige omhu på CB’erne ikke har været til stede. Vi lavede den desperate løsning med Kaffe-Tom på backen, da Anker blev skadet, men rettidig omhu havde været at skippe Tom afsted, og have hentet en konkurrent til Ankersen, så han ikke havde siddet stensikkert på pladsen!!
    Nå, tilbage til den centrale akse. Midtbanen har ikke ramt et acceptabelt niveau i denne sæson i nogle kampe, eller jo, der var en enkel acceptabel kamp mod FCM i parken, men resten af kampene har den ikke vist noget, der var FCK værdigt! . Kvists form har været nedadgående længe og Zeca spillede fantastisk i de første to kampe, men er sidenhen dalet ned på tilsvarende niveau som resten af truppen. Gregus lignede én, der var på vej mod noget godt på et tidspunkt i sæsonen, men dalede lidt efter Zeca kom til og er så sidenhen gået i stykker. Noget der var rigtig godt ved Gregus var, at han holdt tempo i den offensive del af vores spil, hvilket har været utrolig mangelfuld siden og i store dele af sæsonen. Matic har ikke fået nok chancer i denne sæson, men han startede også rigtig stærkt lige da han kom til efter afskeden med Delaney, men faldt i niveau mod slutningen af sidste sæson, og har i denne ikke fået mange chancer. Så som jeg ser det, så er det de fire pladser, der IGEN og IGEN ikke rammer et acceptabelt ”FCK-niveau”. Især den defensive base er usikker gang på gang. Vavro og Lüfftner er begge unge og skal stadig udvikles, men det er for svagt med to i midterforsvaret, der begge skal læres op fra scratch. Kvist og Zeca BURDE være i stand til at spille bedre end det de gør. Og en midtbane med Kvist og Zeca er for intetsigende rent offensivt, de kan sagtens spille på udebane i Europa, hvor vi skal kæmpe point hjem, men når vi skal skabe kampene, så er de to sammen ikke løsningen. Jeg synes, at der skal handles en CM som går direkte ind i startopstillingen, samt en leder i forsvaret, og helst ikke Granqvist. I mine øjne ville en Granqvist signing minde for meget om det vi fik med Mellberg, en kriger oppe i årerne, som ikke holder til +30 kampe pr sæson, og som skal læres op i, at spille zoneforsvar. Vi skal hente en, der kan spille spille zoneforsvar og ikke mand-mand, eller som er fodbold intelligent nok til at lære det hurtigt! Sviachenko står i min bog højere på listen end Granqvist, selv om at han heller ikke har spillet zoneforsvar tidligere. Økonomisk er der også kæmpe forskel på at hente en spiller hjem, der kan sælges videre og en som er 32 år. Regner man Svia's skadesfrekvens med er det klart, det ikke taler for et køb af ham. Men vi fik bugt med NJ’s skader, så krydser fingre for, at vi også kan gøre det samme med Svia, hvis han bliver hentet. Han ville kunne erstatte Zanka næsten 1 til 1, hvilket overhovedet ikke kan siges om Vavro eller Lüfftner. Jeg kan læse mig frem til, at mange herinde og på diverse fodboldsites mener, at en angriber der høvler kasserne ind ville være fantastisk frem for angriberne vi har, særligt nævnt ved Pavlovic. Det kan jeg godt følge hen af vejen, men vi har aldrig rigtig været kendt for at være en klub med en angriber, der BOMBER mål ind. Hele vores spil og måden vi spiller på er så langt fra det vi er vant til, og det skyldes ikke vores uskarpe angribere, men derimod den centrale akse, som ikke er så stærk, som den har været tidligere! Angriberne skal nok få høvlet bolden ind, når identiteten og styrken ved Ståles måde at spille fodbold på (igen) bliver synlig, men det kræver i min optik, at der bliver handlet en leder til centerforsvaret og så er jeg lidt i tvivl om midtbanen, så gerne at man skippede en af de fire midtbanespillere afsted og hentede en med en lidt mere offensiv indstillet mindset. Det er hvad der i mine øjne er galt med holdet lige nu og her! Men det bliver værre endnu, desværre. I fanradioen taler Ståle om at Robin,Santa, Anker og Verbic skal væk til sommer, så står vi tilbage med en ualmindelig ringe trup til, som igen skal spilles sammen. Derfor så bør Ståle gå ud at handle ind til vinter, ellers så står vi med lort til halsen igen i næste sæson, hvis vi igen skal have spillet et nyt hold sammen. Så PLESE få købt ind til vinter, drop mesterskabet i år, og få skabt en kultur og et hold, der kan sparke røv i sæsonen 18/19.
    Ønskesedlen må være:

    - To nye på højre back
    - Central forsvarsspiller
    - Central midtbanespiller
    - Fysisk stærk angriber (Hvis Ståle stadig er træner), hvis ikke så ville en bevægelig type ikke skade. Og så ville en Fischer ikke være dum!

  19. #178
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    https://www.aftenbladet.no/100Sport/...p-245487b.html

    Ved ikke om det har været nævnt tidligere, men vores måske bedste assistenttræner Bård Wiggen har opsagt sin stilling i Viking Stavanger, angiveligt fordi han har fået nyt job.

    Kunne det tænkes, at han er på vej tilbage til FCK?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #179
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvorfor vil FCK ikke kunne hente Fischer, og hvorfor giver det ikke mening?

    1) Vi mangler i den grad en stjerneangriber. 2) Fischer er kørt fast i udlandet. 3) FCK har da om nogen vist, at man kan få en karriere tilbage på sporet. 4) FCK kan stadigvæk overbyde alle andre Skandinaviske klubber hvis man vil. Det viser alt historik. 5) FCK har over de sidste 10 år vist, at det er den klub som lave de mest karriereorienterede salg i suppen - endda med flere længder. DEt er også den bedste vej til landsholdet.

    Fischers karriere ligener NJ's da han kørte sur i den i Tyskland. Er han fornuftig, kan han også se, at FCK er stedet hvor han vil kunne opnå mest over tid.
    's
    Det jeg skriver er jo, at såfremt man kun kan hente ham på et halvårs lejeaftale, så giver det ikke så meget mening. Kan man hente ham permanent, giver det fint mening.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #180
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.aftenbladet.no/100Sport/...p-245487b.html

    Ved ikke om det har været nævnt tidligere, men vores måske bedste assistenttræner Bård Wiggen har opsagt sin stilling i Viking Stavanger, angiveligt fordi han har fået nyt job.

    Kunne det tænkes, at han er på vej tilbage til FCK?
    Ja den ligger da lige til højrebenet. Vi mangler en assistent, så Lange kan komme tilbage bag skrivebordet, og Wiggen har åbenbart lige fået nyt job. Jeg tvivler nu stærkt på, at det er hos os. Vil han gå fra sportdirektør til assistenttræner?
    Forøvrigt "sjovt" at han åbenbart har flopet på samme parameter som Ståle klandres for med en række indkøb under niveau som sportdirektør.

    Jeg undres forøvrigt til stadighed over den brede enighed om hypotesen, at Wiggen var "geniet bag vores offensiv" i de år. Jeg har aldrig hørt andre end os fans komme med de påstande.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  2. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  3. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04
  4. Til- og afgange 3: Vinter Vengeance
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 426
    Sidste Meddelelse: 28.04.10, 08:21

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •