Se afstemningsresultater: Hvordan skal Away-billetter sælges?

Stemmeafgivere
155. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 100% via loyalitetspoint

    44 28.39%
  • Presale til loyalitetspoint i 2-3 dage inden løssalg via nettet/FCK Appen

    75 48.39%
  • Presale til loyalitetspoint i 2-3 dage inden løssalg via fremmøde i Fanshoppen

    17 10.97%
  • 100% løssalg via nettet/FCK Appen

    10 6.45%
  • 100% løssalg via fremmøde i Fanshoppen

    2 1.29%
  • Noget helt sjette (Beskriv i tråden)

    7 4.52%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 145

Emner: Fordeling af away-billetter

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    I mine øjne burde klubben sætte priserne så højt, at der, til den øgede pris, netop ikke var tomhændede købere.
    Så udelukker du jo den gruppe, der ikke har råd til billetten. Nej, hvis interessen bliver så stor, at alle ikke kan få en billet, så må klubben frasige sig et afsnit til sine fans.

    Dette bør også gælde i Parken. Trækker vi Barcelona i CL, så spilles der for tomme tribuner. Ingen bliver snydt mere end andre, og alle er lige skuffet og sure.
    hvad?

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af fck_hundested Se meddelelser
    Ingen bliver snydt mere end andre, og alle er lige skuffet og sure.
    The Danish way

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Fordeling af away-billetter

    Det er jo ikke klubben der sætter priserne til udebanekampene.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Fordeling af away-billetter

    Jeg er så absolut ikke i spil til at få en Prag-billet. Men det er VIRKELIG på tide, at der rykkes på fordelingen af billetter, og dette er bestemt den rigtige vej at gå, uanset om der skal en mindre justering til eller ej. Hvis de så også lige fik ordnet det, så mit segment - som ser en del kampe med løssalgsbilletter fra billetskuret, sponsor, hjemmeprintet fra voreskbh osv. men næppe er i top10000 i fremmødeloyalitet - også fik registreret, at vi ser kampe, så ville det nok også gå mere glat næste gang vi (måske?) kommer i CL. Så kan vi måske endda have samtlige 1-100% loyale på tribunen og undgå et nyt United eller nyt Galatasaray.

    Super spændende tråd, men I (få!) som af princip er imod, det her er nu bare en virkelig bedre idé, end at det drejer sig om, hvor mange penge man har brugt på dyre sæsonkort, hvor mange generationer ens familie har holdt med klubben eller hvor mange penge, nogen er villige til at smide for en billet. Det eneste som i min optik mangler er nok, at billetter er personlige, selvom jeg godt ved det er omstændigt at checke.

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Jeg er så absolut ikke i spil til at få en Prag-billet. Men det er VIRKELIG på tide, at der rykkes på fordelingen af billetter, og dette er bestemt den rigtige vej at gå, uanset om der skal en mindre justering til eller ej. Hvis de så også lige fik ordnet det, så mit segment - som ser en del kampe med løssalgsbilletter fra billetskuret, sponsor, hjemmeprintet fra voreskbh osv. men næppe er i top10000 i fremmødeloyalitet - også fik registreret, at vi ser kampe, så ville det nok også gå mere glat næste gang vi (måske?) kommer i CL. Så kan vi måske endda have samtlige 1-100% loyale på tribunen og undgå et nyt United eller nyt Galatasaray.

    Super spændende tråd, men I (få!) som af princip er imod, det her er nu bare en virkelig bedre idé, end at det drejer sig om, hvor mange penge man har brugt på dyre sæsonkort, hvor mange generationer ens familie har holdt med klubben eller hvor mange penge, nogen er villige til at smide for en billet. Det eneste som i min optik mangler er nok, at billetter er personlige, selvom jeg godt ved det er omstændigt at checke.
    Vi er jo ikke uenige i at der skal være er fordelsprogram. Man kan diskutere om tid er eneste faktor. Et sæson kort koster ca 50 kr pr kamp på S12, næsten det dobbelte på nedre C og hvis man er køber sine billetter enkeltvis, så rammer man ca samme udgift som det billige sæsonkort efter 6-8 kampe. Hvor mange fordele skal de samme folk have i forhold til andre ligeså passioneret fans - dog en anden type fans. Det er et oprigtigt spørgsmål og ikke en kritik ellerudstillelseaf den ene eller den anden.

    Jeg skal ikke have et sæsonkort på S12, sådan ser jeg ikke bold, men jeg nyder dem til fulde. At de får deres billetter billigere end mig - det har jeg virkelig ikke ondt i røven over, jeg synes rent faktisk prisen er fantastisk. At de får en fordel mht til awayturw, det lever jeg også fint med. I min optik (og her opstår uenigheden), så kan/vil man udelukke ganske aktive fans fra muligheden for en attraktiv away og det synes jeg er forkert. Derfor mit forslag omkring en deling af billetterne, så alle trods alt kan være heldig og vinde i lotteriet omkring en attraktiv billet.

    På trods af at jeg af principielle grunde ikke mener tid kan være eneste faktor, så ser jeg at det er langt nemmere ar administrere og derfor acceptere jeg det også - så længe der er en fordeling.

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Fordeling af away-billetter

    Sæsonkortet er billigere på S12 fordi det er en endetribune og deraf dårligere pladser end NC.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi er jo ikke uenige i at der skal være er fordelsprogram. Man kan diskutere om tid er eneste faktor. Et sæson kort koster ca 50 kr pr kamp på S12, næsten det dobbelte på nedre C og hvis man er køber sine billetter enkeltvis, så rammer man ca samme udgift som det billige sæsonkort efter 6-8 kampe. Hvor mange fordele skal de samme folk have i forhold til andre ligeså passioneret fans - dog en anden type fans. Det er et oprigtigt spørgsmål og ikke en kritik ellerudstillelseaf den ene eller den anden.

    Jeg skal ikke have et sæsonkort på S12, sådan ser jeg ikke bold, men jeg nyder dem til fulde. At de får deres billetter billigere end mig - det har jeg virkelig ikke ondt i røven over, jeg synes rent faktisk prisen er fantastisk. At de får en fordel mht til awayturw, det lever jeg også fint med. I min optik (og her opstår uenigheden), så kan/vil man udelukke ganske aktive fans fra muligheden for en attraktiv away og det synes jeg er forkert. Derfor mit forslag omkring en deling af billetterne, så alle trods alt kan være heldig og vinde i lotteriet omkring en attraktiv billet.

    På trods af at jeg af principielle grunde ikke mener tid kan være eneste faktor, så ser jeg at det er langt nemmere ar administrere og derfor acceptere jeg det også - så længe der er en fordeling.
    Kan vi ikke lige blive enige om, at det ikke kun er S12, som får en fordel ved en awaytur. Jeg står på Nedre C og har nøjagtig samme rettigheder som dem.


  11. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Problemet er bare så forsvindende lille, at diskussionen nærmest er omsonst..
    Ja, det skulle man mene :)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi er jo ikke uenige i at der skal være er fordelsprogram. Man kan diskutere om tid er eneste faktor. Et sæson kort koster ca 50 kr pr kamp på S12, næsten det dobbelte på nedre C og hvis man er køber sine billetter enkeltvis, så rammer man ca samme udgift som det billige sæsonkort efter 6-8 kampe. Hvor mange fordele skal de samme folk have i forhold til andre ligeså passioneret fans - dog en anden type fans. Det er et oprigtigt spørgsmål og ikke en kritik ellerudstillelseaf den ene eller den anden.

    Jeg skal ikke have et sæsonkort på S12, sådan ser jeg ikke bold, men jeg nyder dem til fulde. At de får deres billetter billigere end mig - det har jeg virkelig ikke ondt i røven over, jeg synes rent faktisk prisen er fantastisk. At de får en fordel mht til awayturw, det lever jeg også fint med. I min optik (og her opstår uenigheden), så kan/vil man udelukke ganske aktive fans fra muligheden for en attraktiv away og det synes jeg er forkert. Derfor mit forslag omkring en deling af billetterne, så alle trods alt kan være heldig og vinde i lotteriet omkring en attraktiv billet.

    På trods af at jeg af principielle grunde ikke mener tid kan være eneste faktor, så ser jeg at det er langt nemmere ar administrere og derfor acceptere jeg det også - så længe der er en fordeling.
    Vi andre er bare ikke lige så passionerede, på stort set nogen som helst skala. Det handler ej heller om type. Det handler om, at de som bare vil klubben lidt mere, dvs. dukker op til kampene, det er også dem, som klubben helst vil have som tilskuere, når der er trangt med pladser. Det synes jeg bare er et af de bedste tiltag i meget lang tid. Og egentlig også ganske fornuftigt på nærmest alle planer.

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #130
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Fordeling af away-billetter

    Nå, men jeg synes at markedet skal bestemme; Jeg har ikke været til en kamp i Parken siden 2011, fordi jeg bor i udlandet, men har til gengæld været til et par af vores europæiske away-kampe, som jeg så har gjort en tur ud af. Jeg synes derfor, billetterne skal sættes frit i løssalg, sådan så jeg kan købe dem online, og at FCK skal smække et ordentlig gebyr oven i prisen, sådan at den bliver så dyr, at de fattige ikke har råd til at købe den. Det har jeg til gengæld, og fordi der er færre, der har råd til billetten, er der langt mindre risiko for, at jeg ikke når at få fingre i en billet.

    Jeg synes på ingen måde, at loyalitet skal belønnes, for det ville betyde, at jeg ikke kan få en billet. På den måde er mit synspunkt magen til stort set alle herinde, da vi allesammen mener, at lige præcis de kriterier, vi selv opfylder, skal være dem, der giver adgang til en billet.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #131
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja mine forslag åbner måske for nogle fans, som i dine og andres øjne ikke er værdige, men det foretrækker jeg stadig fremfor den totale udelukkelse af dele af fanmiljøet.
    Jeg <3 Sidelinien. Og diskussionen om ægte fans er en Sidelinien-classic. Men i denne tråd var der 0 mennesker, der var i nærheden af at svælge i Jakob Kjeldbergske/VSTGN'ske svulstigheder om værdighed eller det, der kunne minde om det.

    Oprigtigt talt; jeg forstår slet ikke kritikken af tildelingsformen. Måske fordi jeg ikke forstår hvorfor tilfældighed skulle være retfærdig; måske fordi jeg finder fremgangsmåden både sportslig og kommerciel optimal; måske fordi jeg betvivler, at alternative forslag om - fx - medlemsskab af foreninger uafhængige af klubben, er funderet i andet end egeninteresse.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Kan vi ikke lige blive enige om, at det ikke kun er S12, som får en fordel ved en awaytur. Jeg står på Nedre C og har nøjagtig samme rettigheder som dem.
    Ok, det har jeg åbenbart fået skrevet forkert. Helt enig, spørgsmålet jeg åbner er om to sæsonkort, hvor det ene er næsten dobbelt så dyrt som det andet skal have samme fordel. Set ud fra et kommercielt synspunkt (og FCKer altså ikke en social klub, der kan leve af vand og kærlighed,,, og en rigmand som ude vestpå), så bør økonomi spille en rolle.

    Det er et åbent spørgsmål, jeg får ikke nogen nævneværdig fordel af den ene eller anden form. Som andre har nævnt, hvis kun tid er afgørende, så tæller alt tid og det er incl fribilletter.

  20. #133
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    Som andre har nævnt, hvis kun tid er afgørende, så tæller alt tid og det er incl fribilletter.
    Af ren nysgerrighed: Hvordan vil du registrere den tid?
    Sidst redigeret af jak : 19.10.18 kl. 07:39
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ok, det har jeg åbenbart fået skrevet forkert. Helt enig, spørgsmålet jeg åbner er om to sæsonkort, hvor det ene er næsten dobbelt så dyrt som det andet skal have samme fordel. Set ud fra et kommercielt synspunkt (og FCKer altså ikke en social klub, der kan leve af vand og kærlighed,,, og en rigmand som ude vestpå), så bør økonomi spille en rolle.
    Uden at der skal gå totalt bøf i den, så tror jeg nu sagtens at man kan tilskrive Sektionen en form for kommerciel værdi.

  22. #135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Uden at der skal gå totalt bøf i den, så tror jeg nu sagtens at man kan tilskrive Sektionen en form for kommerciel værdi.
    Tifoerne er i hvert fald god marketing..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.05.17, 11:37
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 07:58
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.05.13, 20:10
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.07.11, 13:05
  5. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.03.11, 20:17

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •