Side 42 af 55 FørsteFørste ... 323940414243444552 ... SidsteSidste
Viser resultater 616 til 630 af 821

Emner: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

  1. #616
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    For hver hændelse jeg erfarer om Yousee, så er jeg mere og mere glad for, at jeg skippede dem i 2018 :)

    Desværre så er de jo lag 1, 2, 3 og 4 :(

    Til dem der ikke ved, hvad jeg skriver om : https://da.wikipedia.org/wiki/OSI-mo...Transportlaget

    Mvh Bjørn

    PS: Ougor/andre mere kompetente må godt lige rette, hvis lag 4 ikke er med

  2. #617
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at vi fik lagt den der ballade om Dubai på hylden. Emiraterne er et jammerligt sted. Og så kan vi i stedet fokusere på den altid superunderholdende Asian Cup, der lige er begyndt!


  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #618
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at der på det seneste har været adgang til at se dagens side 9 pige på EB.dk selvom jeg ikke er plus medlem....

    Det er hyggeligt...!

  5. #619
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det glæder mig at der på det seneste har været adgang til at se dagens side 9 pige på EB.dk selvom jeg ikke er plus medlem....

    Det er hyggeligt...!
    Man kan vist altid se dagens side 9 pige. Jeg tror vist også det går en uges tid tilbage - altid :-)

    Håber det også kan glæde dig :-) og at det ikke ender i dpma fordi du først finder ud af det nu :-)

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #620
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Man kan vist altid se dagens side 9 pige. Jeg tror vist også det går en uges tid tilbage - altid :-)

    Håber det også kan glæde dig :-) og at det ikke ender i dpma fordi du først finder ud af det nu :-)
    Mener bestemt at det har krævet at man er betalende medlem for at få adgang. Men jeg har lagt mærke til at det ofte ikke er tilfældet længere. I hvert fald ikke lige for tiden...

    :)

  8. #621
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At se Viktor Fischer hygge sig og juble over træningsmål på FCKs instastory.

    Jeg er et skrøbeligt væsen når det kommer til fodbold, så når vi ikke har hørt så meget fra Viktor Fischer så kan jeg ikke lade være med at frygte det værste. Han ser glad ud, jabber lidt til Frederik Ibsen og rider rundt på ryggen af Nikolaj Thomsen. Hyggeligt!
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #622
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    At se Viktor Fischer hygge sig og juble over træningsmål på FCKs instastory.

    Jeg er et skrøbeligt væsen når det kommer til fodbold, så når vi ikke har hørt så meget fra Viktor Fischer så kan jeg ikke lade være med at frygte det værste. Han ser glad ud, jabber lidt til Frederik Ibsen og rider rundt på ryggen af Nikolaj Thomsen. Hyggeligt!
    Samt at høre Ståle skrige "GET IT BACK! GET IT BAAACK!" efter den angribende side mister bolden. Og se BÅDE Pieros og Skov få lov at score.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #623
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig at Carsten Werge er tilbage på skærmen efter sit sygdomsforløb...

    Ja han kan til tider være pisse irriterende som alle andre kommentatorer. Men jeg synes generelt at han gør det godt....


  13. #624
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    At Lars Seier har købt stort ind i FCK. Kæmpe idol.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #625
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Fair nok. Jeg synes, han er en kæmpeidiot. Men det glæder mig ikke destomindre at han køber LD's aktier. LD har de sidste 10 år forsøgt at slippe af med deres aktier, og det er ikke godt for en virksomhed at ejes af nogen, der ikke er engagerede. Seier har sagt, at han elsker fck, og så har han røven fuld af sidegadevekselererdollar, der ikke lugter. Det er trods alt bedre end LD.


  16. #626
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Seier har sagt, at han elsker fck, og så har han røven fuld af sidegadevekselererdollar, der ikke lugter. Det er trods alt bedre end LD.
    Money doesn't talk it swears. Med Seiers investering følger med garanti masser af profilering. Så kan vi glæde os over at høre den politiske analfabet fable løs om alt sit Ayn Rand vås, sin klima-forandrings-benægtelse, Trumps fortræffeligheder - og hvorfor det er en forbrydelse mod menneskeheden, at København ikke ville lægge gader til hans formel 1 halløj(so much for free market). Det bliver ikke mindre interessant for EB og co at lægge spalteplads til ham som storaktionær hos København.

    Selv ikke tabte point på Heden kan redde mit humør i dag.
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  17. #627
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Money doesn't talk it swears. Med Seiers investering følger med garanti masser af profilering. Så kan vi glæde os over at høre den politiske analfabet fable løs om alt sit Ayn Rand vås, sin klima-forandrings-benægtelse, Trumps fortræffeligheder - og hvorfor det er en forbrydelse mod menneskeheden, at København ikke ville lægge gader til hans formel 1 halløj(so much for free market). Det bliver ikke mindre interessant for EB og co at lægge spalteplads til ham som storaktionær hos København.

    Selv ikke tabte point på Heden kan redde mit humør i dag.
    Lad os håbe det - trods alt - er hans andre passioner som skinner igennem gennem ejerskabet i Parken. Man får en aktiv investor ind, hvor det må vurderes at fodbolden vejer tungest i hans ejerskab.
    Det springende punkt bliver, om han kan holde sig ude af mediernes søgelys. Vil for guds skyld ikke have en Jan Bech rendende rundet på Østerbro.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #628
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Det glæder mig, at der kun er én runde tilbage inden vi er færdige med at høre om HypeCubes totalt opreklamerede top 6-deling og den forbundne “spænding” og “katastrofen” det vil være for de hold, der skal spille om komplet ligegyldige midterpositioner i den ene pulje frem for den anden.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #629
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Viktor Fischer i det her interview

    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...-mig-ikke-homo
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #630
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Den store "Det glæder mig"-tråd volume 3

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Knageme en guttermand! Det glæder mig særligt, at der er massiv og fuld og massiv opbakning til Fischer fra alle kanter. Lur mig om ikke der ligger en nominering til Årets Laks og venter.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  5. Den store "Det glæder mig"-tråd volume 2
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 445
    Sidste Meddelelse: 09.06.09, 17:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •