Side 2 af 64 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Til vinter, står Stefan Johansen med et halvt år tilbage af kontrakten, og splinter i røven. Måske skal Falk sælges - måske skal Falk ud at spille kant. Sikkert er det, at Stefan er 100 % oplagt, på samme måde som Bjelland og Fischer var det.
    Samme historie med Rasmus Nissen, der er en oplagt afløser for Ankersen - og sidder godt plantet på bænken i Ajax.

    Skald er bygges på, skal det være skandinavisk - så må det gerne være de to.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Der er tilsyneladende delte meninger om Mads Mini Pedersen, men jeg kunne nu godt tænke mig ham og Bartolec til de to backs.
    Jeg er ikke helt pjattet med Minis attituder, men spillemæssigt er han fremragende og han kunne blive en voldsomt god angrebsback hos os.. Han mangler måske lidt defensivt i forhold til Boilesen, men offensivt vil han til gengæld være et step op.. På højre back har jeg aldrig været den store fan af Bartolec.. Han forekommer solid nok, men på ingen måde ekstraordinært god..

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg tror du er for tidligt ude ift Rasmus Nissen. Han har kun været i Ajax i et halvt år og han er først lige fyldt 21 år. At sidde på bænken hos en stor, traditionel udviklingsklub i den situation er vel helt ok. I øvrigt fik han en hel kamp i ligaen sidst i august, da Mazraoui skulle have pause mellem Kiev-kampene, så han er vel rimelig tæt på holdet.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg tror du er for tidligt ude ift Rasmus Nissen. Han har kun været i Ajax i et halvt år og han er først lige fyldt 21 år. At sidde på bænken hos en stor, traditionel udviklingsklub i den situation er vel helt ok. I øvrigt fik han en hel kamp i ligaen sidst i august, da Mazraoui skulle have pause mellem Kiev-kampene, så han er vel rimelig tæt på holdet.
    Det kan sagtens være, men jeg tror nu stadig vi vil prøve. Vinter er måske for tidligt, men så er der næste sommer. Han er som skabt til at være tonserback i FCK, så selv hvis der går lidt tid, ved vi jo Ståle er god til at hive den slags spillere ind.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Til vinter, står Stefan Johansen med et halvt år tilbage af kontrakten, og splinter i røven.
    Aaaarh. Godt nok er han pt. ikke i startopstillingen, men han er blandt førstereserverne og har følgeligt fået spilletid i fire ud af de fem kampe Fulham har spillet i denne sæson. I pokalkampen mod Exeter var han sågar anfører.

    Jeg tror lige, man skal se tiden an, i forhold til alle de spillere Fulham har hentet ind. Det er klart, at hvis Seri og Anguissa brager igennem, får Johansen det svært. Hvis bare en af de to ikke gør står Johansen til at overtage pladsen centralt.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Aaaarh. Godt nok er han pt. ikke i startopstillingen, men han er blandt førstereserverne og har følgeligt fået spilletid i fire ud af de fem kampe Fulham har spillet i denne sæson. I pokalkampen mod Exeter var han sågar anfører.

    Jeg tror lige, man skal se tiden an, i forhold til alle de spillere Fulham har hentet ind. Det er klart, at hvis Seri og Anguissa brager igennem, får Johansen det svært. Hvis bare en af de to ikke gør står Johansen til at overtage pladsen centralt.
    Igen lidt et longshot, men ikke længere end Fischer og Bjelland var. Og han vil alt andet lige have væsentligt flere splinter i røven der, end han vil få i FCK.

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Igen lidt et longshot, men ikke længere end Fischer og Bjelland var. Og han vil alt andet lige have væsentligt flere splinter i røven der, end han vil få i FCK.
    Ja et skifte væk fra Fulham kunne sagtens være en mulighed for ham til vinter eller næste sommer. Et skifte til FCk finder jeg ikke sandsynligt. Dertil (vil jeg tro) er hans navn stadig for stort i England/Skotland, ligesom man vel godt kunne forestille sig interesserede klubber i f.eks. Bundesligaen. Ydermere er Bjelland og Fischer danskere - de må trods alt have et lidt andet forhold til Danmark og være lidt nemmere at tiltrække end en normand.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Rasmus Nissen er større boldmongol end Ankersen. Nej tak.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    wiu

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Rasmus Nissen er større boldmongol end Ankersen. Nej tak.
    Er Ankersen boldmongol da? Ingen tvivl om at det har været op og ned for Ankersen i hans periode her, og særligt efter hans skade famlede han efter at finde formen, men både i den sidste del af forårssæsonen samt i denne sæson har han været blandt vores absolut bedste.. Lige pt er det tvivlsomt om vi kan finde en højreback som kan levere på et højere niveau end Ankersen...


  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Er Ankersen boldmongol da? Ingen tvivl om at det har været op og ned for Ankersen i hans periode her, og særligt efter hans skade famlede han efter at finde formen, men både i den sidste del af forårssæsonen samt i denne sæson har han været blandt vores absolut bedste.. Lige pt er det tvivlsomt om vi kan finde en højreback som kan levere på et højere niveau end Ankersen...
    Ankersen er så godi medgang og så elendig i modgang. Jeg tror godt vi kan finde en, der over 3 sæsoner samlet er bedre, men vi kan ikke nødvendigvis nemt fint en, der kan spille bedre end Ankersen gjorde feks i de 2 Atalanta kampe. Og naturligvis er hverken ham eller Rasmus Nissen boldmongoler. At de lever mest på deres fysik og indstilling er korrekt - og den type spillere har vi brug for at have.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Rasmus Nissen er større boldmongol end Ankersen. Nej tak.
    Jeg sætter ved gud pris på en god oneliner i ny og næ, men hæv lige niveauet, be om.

    For min skyld kunne DR sagtens komme mere på banen og rydde ud i kommentarer som disse, så vi ikke neder med at al seriøs FCK-debat flytter ud på twitter.


  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Alle burde lige lytte til CVs transfergennemgang i Fodbold FM. Primært fordi det er godt, men sekundært, fordi vi nu fremadrettet ikke behøver at diskutere FCN-spillere,
    fordi de er uden for vores rækkevide. Vi kan godt købe dem, men vil få meget mere kvalitet i forhold til pris andre steder.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Alle burde lige lytte til CVs transfergennemgang i Fodbold FM. Primært fordi det er godt, men sekundært, fordi vi nu fremadrettet ikke behøver at diskutere FCN-spillere,
    fordi de er uden for vores rækkevide. Vi kan godt købe dem, men vil få meget mere kvalitet i forhold til pris andre steder.
    Vi skal vel ikke nødvendigvis helt holde op med at diskutere dem, der kan jo være tilfælde med kontraktudløb, hvor vi kan hente dem uden CV eller Vernon har noget at skulle have sagt :-) Men det er fint at få bekræftet den fornemmelse jeg egentlig længe har rendt rundt med omkring deres spillere...

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Alle burde lige lytte til CVs transfergennemgang i Fodbold FM. Primært fordi det er godt, men sekundært, fordi vi nu fremadrettet ikke behøver at diskutere FCN-spillere,
    fordi de er uden for vores rækkevide. Vi kan godt købe dem, men vil få meget mere kvalitet i forhold til pris andre steder.
    Måske kunne du kort opsummere hovedpointerne?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    CVs hovedpointe er, at den pris FCN vil have for deres spillere, er høj i forhold til den kvalitet FCK kan få andre steder. Vi kan helt sikkert godt købe Benjamin Hansen for 5 mio kr, hvis det
    var det vi ville. Men de store talenter er allerede nu udenfor FCKs rækkevide. Se Mathias Jensen, Emre Mor og Marcus Ingvartsen.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 64 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •