Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 26 af 26

Emner: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Positivt vi vinder.
    Bekymrende at Pieros stort set ikke er på banen, har vel kkke en aktion...

    /Jacob
    Nej bolden rører han ikke meget, men han er vigtig i vores presspil, hvor han arbejder sindsygt hårdt.
    Han ligner han en mand der lige skal i spillemæssig form igen, hvilket er meget naturligt ovenpå en lang skade, og så skal han nok lige lære N'Doye at kende, så deres samspil kan sidde lidt bedre. Jeg er ikke så bekymret for Pieros. Han har altid været god til at komme til chancer, så mon ikke det nok snart skal komme igen.

    Men at Kodro ikke får spilletid i går er en smule bekymrende. Det har nok noget at gøre med, at udskiftningerne var mere nødvendige andre steder på banen pga træthed, men han er godt nok langt væk fra holdet pt.
    Sidst redigeret af k@sper : 03.09.18 kl. 08:52

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke vi har nogle ret høje krav herinde, for sandheden er vel nok, at vi har superligaens suverænt bedste backs. Ja Boilesen laver et par fejl i går (han så lidt slidt ud) og han er ikke så markant fremad som Ludwig var. Men han er en lidt andet type som måske ikke er helt så iøjnefaldende, og så må man bare sige ligesom med Ankersen, at selvom deres spil ikke altid fungerer perfekt offensivt, så er en stor del af deres rolle på holdet som del af backlinjen at forsvare, og det gør de 99% ualmindeligt godt.
    Enig langt hen ad vejen.

    som jeg har skrevet tidligere så ved jeg ikke hvad der er sket med Ankersens spil de sidste 6-7 kampe. At han ud af det blå kan hæve sit niveau så merkant efter "hvis vi skal være helt ærlige" har været piv ringe. Jeg har været hård i min Kritik af Ankersen
    (med rette), men han skal også have ros når han gør det godt. Han er super god i overlaps og så tror jeg at nogen har øvet at sparke indlæg sammen med ham :)

    Boilesen syntes jeg gør det "fint" uden at det er prangende. Han er ikke så fremtræden som Ankersen, men jeg syntes stadig hans samarbejde med Fischer er godt. Og hvis jeg skal vælge i mellem Boilesen og Bengtsson så peger pilen helt klart på Boilesen.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig langt hen ad vejen.

    som jeg har skrevet tidligere så ved jeg ikke hvad der er sket med Ankersens spil de sidste 6-7 kampe. At han ud af det blå kan hæve sit niveau så merkant efter "hvis vi skal være helt ærlige" har været piv ringe. Jeg har været hård i min Kritik af Ankersen
    (med rette), men han skal også have ros når han gør det godt. Han er super god i overlaps og så tror jeg at nogen har øvet at sparke indlæg sammen med ham :)

    Boilesen syntes jeg gør det "fint" uden at det er prangende. Han er ikke så fremtræden som Ankersen, men jeg syntes stadig hans samarbejde med Fischer er godt. Og hvis jeg skal vælge i mellem Boilesen og Bengtsson så peger pilen helt klart på Boilesen.
    Enig langt hen ad vejen.

    Ankersen har været god i en længere periode og hans indlæg, ja de ligner et indlæg der vil ramme en København spillere igen.

    Vedrørende Boilesen så synes jeg han mangler noget af den power Ankersen kommer med, noget Ludwig også var god til. Ankersen sprinter frem og tilbage hele kampen igennem. Boilesen, not so much.

    Valget mellem Boilesen og Bengtsson vil 10 ud af 10 gange falde ud til Boilesen i min optik. Bengtsson er desværre blevet utrolig 1D og for nem at lukke ned. Dog driblede og udfordrede Bengtsson mod Atalanta og kom til indlæg. Den ros skal han dog have!!!

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Man kan ikke sammenligne Boilesen og Ankersen(Ludwig). Boilesen er ikke en back, der går til baglinjen. Man skal se på hans samspil med fødderne med venstrekant, og især med Fischer er det virkelig godt, synes jeg.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Man kan ikke sammenligne Boilesen og Ankersen(Ludwig). Boilesen er ikke en back, der går til baglinjen. Man skal se på hans samspil med fødderne med venstrekant, og især med Fischer er det virkelig godt, synes jeg.
    Jeg synes nu godt at man kan sammenligne de nævnte spillere for deres forcer og evt mangler. Vi sammenligner jo hele tiden alle spillere og påpeger deres fejl og mangler.
    Jeg synes at Boilesen mangler noget fart og power op og frem i banen. Han har en dejlig pasningsfod, men synes han har lidt de samme mangler som Pierre dog ikke så grelt. Boilesen angriber/udfordre sjældent 1 mod 1. Dette kan gøre det lidt forudsigeligt at dække op for. Samt at vi så mod Atalanta at vi mangler noget fra Boilesen når Thomsen bliver lukket ned.
    Vi brokker os over Ankersens manglende kvalitet i indlæggene, men det er sjældent synes jeg at Boilesen kommer til baglinjen og slår en godt indlæg og når han så som i går begynder at have problemer med hans fine teknik i clearingerne så har han måske brug for en pause.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg synes nu godt at man kan sammenligne de nævnte spillere for deres forcer og evt mangler. Vi sammenligner jo hele tiden alle spillere og påpeger deres fejl og mangler.
    Jeg synes at Boilesen mangler noget fart og power op og frem i banen. Han har en dejlig pasningsfod, men synes han har lidt de samme mangler som Pierre dog ikke så grelt. Boilesen angriber/udfordre sjældent 1 mod 1. Dette kan gøre det lidt forudsigeligt at dække op for. Samt at vi så mod Atalanta at vi mangler noget fra Boilesen når Thomsen bliver lukket ned.
    Vi brokker os over Ankersens manglende kvalitet i indlæggene, men det er sjældent synes jeg at Boilesen kommer til baglinjen og slår en godt indlæg og når han så som i går begynder at have problemer med hans fine teknik i clearingerne så har han måske brug for en pause.
    Hvis vi gerne vil have en venstreback, som kommer til baglinjen, skulle vi jo ikke have hentet Boilesen i første omgang. Han er en spillende back, ikke en back a la Ankersen, Ludwig eller Bengtsson i de gode gamle dage. Boilesen vil spille bolden. Hvis det er det, man vil have, så skal Boilesen i hvert fald slet ikke spille. De venstrebacks hænger bare ikke på træerne, og jeg er ganske godt tilfreds med Boilesen, især i samspil med Fischer.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvis vi gerne vil have en venstreback, som kommer til baglinjen, skulle vi jo ikke have hentet Boilesen i første omgang. Han er en spillende back, ...
    Problemet er, at han ikke i tilstrækkelig grad bidrager med assists eller mål. Og hans “spillende” natur gør, at han ofte smider bolden væk. Nu hvor vi råder over N’Doye er det ekstra ærgerligt, at Boilesen ikke slår flere indlæg.

    Han er ingen katastrofe, men dog et kæmpe skridt nedad ift. f.eks. Wendt og, især, Augustinsson. Jeg husker også Bengtsson v1 som bedre.

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Problemet er, at han ikke i tilstrækkelig grad bidrager med assists eller mål. Og hans “spillende” natur gør, at han ofte smider bolden væk. Nu hvor vi råder over N’Doye er det ekstra ærgerligt, at Boilesen ikke slår flere indlæg.

    Han er ingen katastrofe, men dog et kæmpe skridt nedad ift. f.eks. Wendt og, især, Augustinsson. Jeg husker også Bengtsson v1 som bedre.
    Måske har Boilesen ikke foden på den sidste aflevering, men jeg synes i den grad han har forbedret sit offensive spil i år. Han er blevet mere udfordrende og sætter også sin direkte modstander af og til. I suppen har han samme antal assist som Ankersen, Skov og Falk... nemlig 1.

    Jeg er langt mere tryg, nær han har bolden og vi spiller op bagfra i forhold til Ankersen.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Problemet er, at han ikke i tilstrækkelig grad bidrager med assists eller mål. Og hans “spillende” natur gør, at han ofte smider bolden væk. Nu hvor vi råder over N’Doye er det ekstra ærgerligt, at Boilesen ikke slår flere indlæg.

    Han er ingen katastrofe, men dog et kæmpe skridt nedad ift. f.eks. Wendt og, især, Augustinsson. Jeg husker også Bengtsson v1 som bedre.
    MEn han gør Fischer bedre. Det er jeg fint tilfreds med. Så jeg synes bestemt ikke, det er et skridt nedad.

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nu hvor vi råder over N’Doye er det ekstra ærgerligt, at Boilesen ikke slår flere indlæg.

    Han er ingen katastrofe, men dog et kæmpe skridt nedad ift. f.eks. Wendt og, især, Augustinsson. Jeg husker også Bengtsson v1 som bedre.
    I forhold til Augustinsson måske, men ikke i forhold til de andre nævnte.
    Sidst redigeret af guldsmed : 04.09.18 kl. 20:59
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  17. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd, Esbjerg - FCK 2/9

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Problemet er, at han ikke i tilstrækkelig grad bidrager med assists eller mål. Og hans “spillende” natur gør, at han ofte smider bolden væk. Nu hvor vi råder over N’Doye er det ekstra ærgerligt, at Boilesen ikke slår flere indlæg.

    Han er ingen katastrofe, men dog et kæmpe skridt nedad ift. f.eks. Wendt og, især, Augustinsson. Jeg husker også Bengtsson v1 som bedre.
    Han bidrager med noget andet. En dejlig ro på bolden, placeringsevne og overblik. Selvfølgelig havde han et mindre formdyk, men det har han spillet sig rigeligt op fra igen. Præstationen mod Esbjerg var ikke så god, men skyldes måske, at han var den i særklasse mest mærkede af Atalanta-kampen.

    Jeg ville ikke bytte Boilesen for en eneste af de tre nævnte, og synes det er fremragende at have en dansk spiller på et internationalt niveau tilsat lederevner og menneskeligt format på pladsen.

    Når folk fremhæver sidelinje-fræserne glemmer de jo åbenlyst også Niclas Jensen og Bergdølmo, der spillede pladsen langt mere ala Boilesen. Derudover passer holdets nye spillestil langt bedre til en type som ham. Der skal i højere grad bakkes af bagtil og samtidig er hans pasningsspil som skabt til spillere som Falk, Thomsen, Fischer. Ja og N'Doye, som faktisk virker endnu stærkere i spillet på banen end han reelt gør i boksen.

    Hvis folk savner mål og assists kunne skytses måske istedet rettes mod Thomsen, som får en meget venlig fanbehandling.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 63
    Sidste Meddelelse: 17.03.15, 19:51
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Esbjerg fB(21.04.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 61
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 19:12
  3. Optakts- og kamptråd: Esbjerg fB – FC København (07.10.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 11.10.12, 04:54
  4. Optakts- kamptråd Esbjerg fB - F.C. København
    By Hjaltees#1 in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 24.05.09, 17:00
  5. Optakts- og kamptråd: FCK - Esbjerg
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 73
    Sidste Meddelelse: 30.04.08, 08:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •