Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    59 62.77%
  • Uafgjort

    16 17.02%
  • FCK vinder

    19 20.21%
Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Absalons Radio Se meddelelser
    Der går lidt rygter rundt på sociale medier om at der ligger en kontrakt klar når han fylder år om lidt
    Alt andet ville da også være komplet vanvid, når man har brugt en masse energi på at få ham til klubben, og når han har haft succes. Om han så selv er interesseret ved man nok aldrig helt. Klubber som Ajax og Reb Bull kan jo sagtens komme snigende med kæmpe bud, som er svære at sige nej til. Men uden at jeg nogensinde har set en træning eller en kamp med ham, så flyder hans Instagram med billeder fra kampene og med holdkammeraterne og det ligner da bestemt en knægt som pt. stortrives. Mon ikke, at man kan få en kontrakt på plads, når han bliver gammel nok.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Nå, er der nogen herinde, der helt reelt (hånden på hjertet) tror på at vi vinder i dag?

    Med COVID-19 til Ankersen + karantæne til Zeca, så har jeg svært ved at se mulighed for point. Jeg tror FCM vil gøre alt hvad de kan for at vise hvor skabet skal stå, og deres trup har bare så meget mere råstyrke/power end vores.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Nå, er der nogen herinde, der helt reelt (hånden på hjertet) tror på at vi vinder i dag?

    Med COVID-19 til Ankersen + karantæne til Zeca, så har jeg svært ved at se mulighed for point. Jeg tror FCM vil gøre alt hvad de kan for at vise hvor skabet skal stå, og deres trup har bare så meget mere råstyrke/power end vores.
    Næ og slet ikke hvis vi skal forsøge at spille på FCM’s præmisser og gøre det til en fysisk kamp. Den fejl har vi lavet i årevis, når vi har mødt FCM og Bøf. Forhåbentlig kan vi kommer over kanten og slå en masse hårde flade indlæg og forhåbentlig kan Falk vende på deres midtbane og blive vores farlige spilfordeler og forhåbentlig har Victor snart en rigtig god kamp og Zanka er kommet endnu et gear op..... og så har vi også brug for noget held og det mp gerne komme i dag

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Med tanke på at Zeca og Anker ikke er med, så ser jeg det her som Thorups chance for at prøve en ny formation af.
    Håber virkelig han mixer det op overrasker os med en masse tekniske spillere inde på midten :)

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Med tanke på at Zeca og Anker ikke er med, så ser jeg det her som Thorups chance for at prøve en ny formation af.
    Håber virkelig han mixer det op overrasker os med en masse tekniske spillere inde på midten :)
    Tjaa vi kan vel kun overraske. Måske i vores tilstand p.t. det kan bekomme os vel og lave en overraskelsen, men jeg tager nok fejl :)

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Nå, er der nogen herinde, der helt reelt (hånden på hjertet) tror på at vi vinder i dag?

    Med COVID-19 til Ankersen + karantæne til Zeca, så har jeg svært ved at se mulighed for point. Jeg tror FCM vil gøre alt hvad de kan for at vise hvor skabet skal stå, og deres trup har bare så meget mere råstyrke/power end vores.
    Nej, det er svært at tro fck skulle kunne vinde i dag. Faktum er at Herning har et bedre hold og har haft det i en længere periode så de er selvfølgelig også favoritter i dag.
    Jeg forventer ikke fcm vil spare spillere idag og samtidig tror jeg de har behov for at vise at de stadig er bedre end fck og vil være opsætte på at sætte tingene på plads, nu særligt de er blevet dukket godt i CL.

    Men kan fck bare vise nogle momenter af godt spil og kontrollere kampen bare engang imellem, komme til nogle chancer og måske score et mål så er det i min bog godkendt. For alt i verden håber jeg ikke og sidde med følelsen af at fck er blevet sat på plads og styrke forskellen er tydelig som i de foregående kampe i Herning. Sidder jeg ikke med den følelse efter kampen vil jeg være rolig og optimistisk for den nærmeste fremtid i suppen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Med tanke på at Zeca og Anker ikke er med, så ser jeg det her som Thorups chance for at prøve en ny formation af.
    Håber virkelig han mixer det op overrasker os med en masse tekniske spillere inde på midten :)
    Det må siges, at Jess Thorup overrasker med sin start-11, men nok ikke som hverken du eller jeg havde regnet med. Jeg er i hvert fald overrasket :-)

    7 Viktor Fischer, 23 Jonas Wind
    3 Pierre Bengtsson, 6 Jens Stage, 33 Rasmus Falk, 11 Mohamed Daramy
    20 Nicolai Boilesen, 4 Victor Nelsson, 25 Mathias Zanka Jørgensen (anf.), 17 Karlo Bartolec
    21 Kalle Johnsson

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-fc-midtjylland-8

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Det glæder mig, at Fischer ser ud til at skulle spille angriber, men det bekymrer mig, at det tilsyneladende er Bengtsson, der skal servicere ham fra venstre.

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det må siges, at Jess Thorup overrasker med sin start-11, men nok hverken som du eller jeg havde regnet med. Jeg blev i hvert overrasket :-)

    7 Viktor Fischer, 23 Jonas Wind
    3 Pierre Bengtsson, 6 Jens Stage, 33 Rasmus Falk, 11 Mohamed Daramy
    20 Nicolai Boilesen, 4 Victor Nelsson, 25 Mathias Zanka Jørgensen (anf.), 17 Karlo Bartolec
    21 Kalle Johnsson

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-fc-midtjylland-8
    Enig, den er sgu overraskende. Er glædeligt overrasket over, at #9 er røget på bænken, for han har godt nok spillet ringe - særligt efter sin kortere skadespause - men at det så medfører Pierre på venstre midt, havde jeg ikke forestillet mig
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Mon ikke vi prøver at narre fjenden og spille 3-4-3?

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Mon ikke vi prøver at narre fjenden og spille 3-4-3?
    Ja eller en mere defensiv 541 - i hvert fald, når vi ikke har bolden.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Uanset hvad opstillingen er tænkt som, så havde jeg aldrig forstillet mig at skulle se en start-11 med både Boile og Bengtson. Heller ikke mod Midtjylland

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Uanset hvad opstillingen er tænkt som, så havde jeg aldrig forstillet mig at skulle se en start-11 med både Boile og Bengtson. Heller ikke mod Midtjylland
    Jeg forstår hvad du mener, men det kunne jo også være sket hvis Zanka eller Nelsson havde været skadet. På samme måde tror jeg at Boile skal ses som cm i dag og Pierre wingback.

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    For fanden Bartolec - Så har vi endelig et rigtig godt opspil og så smider du den direkte i handsken på Jesper Hansen - 30 sekunder senere er vi bagud 0-1

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Hvor er jeg træt af at se på vores centrale midtbane. Om det hedder Zeca, Falk, Stage eller en helt fjerde, så er de simpelthen ikke dygtige nok til at beskytte forsvaret.
    For f..... hvor er det frustrerende.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 27.10.20, 11:30
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.07.20, 19:17
  5. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •