Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
94. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    59 62.77%
  • Uafgjort

    16 17.02%
  • FCK vinder

    19 20.21%
Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 126

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Jeg slukker nu - kan ikke overskue det mere.....

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Dejligt med en god start på 2. Halvleg.

    Fischer er en lille pige og en joke i FCK-trøjen

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Fyringen af Ståle har været en gigantisk succes

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Hvor f..... er midtbanen ved 3-0 målet? Der er INGEN disciplin på det hold. De skulle sættes til at løbe et marathon om Damhussøen i morgen tidlig kl. 05:00.
    Fischer skal væk og videre. Hold op en klovn.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Hvor er det dog pinligt

    Thorup bliver simpelthen nød til at statuere nogle eksempler og bænke nogle af de såkaldte "profiler" til de fremtidige kampe. Her tænker jeg primært på Fischer, men andre kan også komme i spil. Om vi så skal stille med spillere fra andet holdet så må det være sådan.

    Der skal virkelig ryddes på i truppen til januar/sommer og ingen skal vide sig sikker.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Fyringen af Ståle har været en gigantisk succes
    Ståle kunne ikke få dette hold til at fungere, så hvorfor skulle andre kunne? Men truppens sammensætning er Ståles ansvar, og det er evident, at han ikke længere kunne løfte den opgave.


  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Fyringen af Ståle har været en gigantisk succes
    Min foragt for ståle solbakken har aldrig været større!

    Han har udbombet hele klubben og kostet os så dyrt.

    Hans arv bliver en trup, hvor størstedelen slet ikke burde have den hvide trøje på. Man savner jo helt CV når man ser på det lort der.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  13. #68
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Fyringen af Ståle har været en gigantisk succes
    Come on, hæv niveauet.

    Det er Ståle der har “skabt” det her kaos - ingen træner kan rette op på det på 7 dage.


  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Come on, hæv niveauet.

    Det er Ståle der har “skabt” det her kaos - ingen træner kan rette op på det på 7 dage.
    Enig. Man kan jo ikke tage folk seriøst, hvis folk virkelig håber Ståle tilbage efter, hvilket kaos han har efterladt klubben i.

    Det bedste vi kan håbe på at at vi kan komme nogenlunde igennem frem til vinterpausen og at Thorup får muget ud i truppen hurtigst mulig. Jeg må ærlig indrømme at jeg har opgivet Fischer. Falck vil jeg også mene skal videre, selvom han på ingen måde skal klandres så syntes bare man ser for lidt fra ham. Når man ser hvad han kunne i Man utd kampen og så i suppen så er det bare himmel til forskel.

    Hold kæft det gør ondt det her. Så snart man tror bunden var nået så må man bare konstatere at dette marridt fortsætter...

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Problemet med at hive spillere op fra anden-truppen er at ingen af dem brillierede imod Avarta

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    Problemet med at hive spillere op fra anden-truppen er at ingen af dem brillierede imod Avarta
    Det muligt, men pointen er der skal statuers eksempler.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Hellere Biel sammen med Falk end Falk og Stage. Stage skal ud af klubben hurtigst muligt. Så må vi tage det tab der kommer.
    Derudover kan bengtsson ingenting. Hverken som back eller wingback. Han skal også væk hurtigst muligt!

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er det dog pinligt

    Thorup bliver simpelthen nød til at statuere nogle eksempler og bænke nogle af de såkaldte "profiler" til de fremtidige kampe. Her tænker jeg primært på Fischer, men andre kan også komme i spil. Om vi så skal stille med spillere fra andet holdet så må det være sådan.

    Der skal virkelig ryddes på i truppen til januar/sommer og ingen skal vide sig sikker.
    Den del sørgede Fischer så selv for. Du kan jo ikke bare sætte et halvt hold af. I dag er Fisher, Barto, Stage, Bengtson og Nelsson outstanding ringe, men det er reserverne også.

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det muligt, men pointen er der skal statuers eksempler.
    Jeg synes man lige skal tage luft ind. Der er ingen tvivl om at korthuset ramler da fck kommer bagud, men det er ikke så underligt med et hold i krise. I første halvleg var der efter min mening flere gode sekvenser, dog ikke helt så mange som jeg havde håbet.
    Der blev bragt mange nye offensive ting ind i FCK’s spil i dag det synes jeg var forfriskende.

    Fcm er et godt hold, det viser de idag og de var bestemt meget opsatte på at sætte tingene på plads efter nedturen i CL.
    Lad os se tiden an, man kunne håbe men vel ikke realistisk tro på en sejr idag. Næste kamp for fck i Herning bliver en helt anden, det er jeg ikke i tvivl om.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (08/11-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Den del sørgede Fischer så selv for. Du kan jo ikke bare sætte et halvt hold af. I dag er Fisher, Barto, Stage, Bengtson og Nelsson outstanding ringe, men det er reserverne også.
    Hvor skriver jeg at halvdelen af holdet skal sættes af ? :)

    Mine pointe er som skrevet at der skal statueres nogle eksempler. og så er jeg sådan set ligeglad om reserverne også er ringe. sæsonen frem til januar handler om at Thorup skal sætte sig i respekt og så må vi håbe der bliver ryddet gevaldigt op til Januar selvom jeg tvivler på det. Jeg er så træt af se Fischer på en fodboldbane efterhånden. fy for satan...

    Jeg tror der er konsensus hele vejen rundt at DM guldet ikke bliver til noget så kan man ligeså godt komme i gang nu med at forme holdet efter Thorups hoved.

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 200
    Sidste Meddelelse: 27.10.20, 11:30
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 27.07.20, 23:41
  3. Svar: 82
    Sidste Meddelelse: 25.07.20, 10:34
  4. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 16.07.20, 19:17
  5. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •