Side 27 af 28 FørsteFørste ... 172425262728 SidsteSidste
Viser resultater 391 til 405 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #391
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det giver meget god mening at sende Holse videre i systemet. Han er en spændende type, der også virkede til at have et slutprodukt, da han først kom ind på holdet. Gode mål og assists i de første kampe. Men holdet er pt. ikke til, at en relationel offensivspiller som ham kan få succes. Vi er meget mere afhængige af enkeltmandspræstationer pt.

    Såfremt han ryger til en anden dansk klub, bliver det spændende at se til sommer, om det er ham eller Pep Biel, der har haft det bedste forår.
    Jeg kan sagtens se det og tænker også at han står lidt i stampe pt. og ha brug for spilletid. Håber dog man tænker på en udlejning, da jeg synes han, i perioder, har vist at han har nogle kvaliteter, der berettiger ham til at få chancen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #392
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Så skulle det være en udlejning, som varer et helt år ad gangen. For lige pt. står han bag både Daramy, Pep Biel og Falk på højre kant, og Falk og Mudrazija inde centralt (og hvor han stadig mangler noget fysik for at kunne spille der for os).
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #393
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg forstår godt hvis Holse vil noget andet. Han står sammen med Thomsen i en mærkelig situation hvor der ikke er kampe nok til ham. Samtidig kan han ikke føle tiltroen til ham er specielt stor. Det er jo ikke fordi han har spillet dårligere end hverken Daramy eller Biel i efteråret.

  5. #394
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg håber dog at det er aftalt at Kaufmann ikke deltager i de kampe hvor begge klubber er involveret - en sådan aftale er jo etableret tidligere.
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #395
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Bliver spændende at se hvad der sker med Carlo Holse. Rygterne lyder på FC Nordsjælland. Jeg kan egentlig godt forstå hvis han vil derop, de har en meget teknisk spillestil som helt sikkert gavner de lidt mindre fysisk stærke spillere - i modsætning til os som satser på mere fysik (som sikkert også er bedre hvis man vil præsterer i Europa!). Derudover kan man hurtigt komme til at tage ansvar deroppe på et meget ungt fodboldhold.

    Jeg har dog svært ved at se hvad FCN får ud af en lejeaftale, da det er jo en klub der gerne vil udvikle egne talenter og sælge dem. Hvis det er dem som er interesseret så bliver det nok et salg, med en videresalsklausul. Lidt ærgerligt da Carlo Holse har mange gode momenter i sit spil men dog stadig for mange mangler til at være førstevalg. Med offensive talenter som Daramy, Mudrazija, Bøving, Hjælmhof og Oskarsson der kommer op bagfra har man måske besluttet at det ikke bliver i FCK han skal slå igennem?

    P.S. Jeg håber snart at Daramy bliver flyttet fra kanten til angrebet, hvor han ALTID har været klart bedst! Den angrebsposition passer langt bedre til hans spillestil og mentalitet.

  8. #396
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Glimrende EB artikel her om Holses situation pt:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...farvel/7982361

    Som andre har skrevet er det jo en ung lovende spiller der i FCK har lige lovlig mange konkurrenter til pladsen og man under bestemt Carlo at spille mere hvilket kan ske hvis det rette match viser sig.

  9. #397
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Bliver spændende at se hvad der sker med Carlo Holse. Rygterne lyder på FC Nordsjælland. Jeg kan egentlig godt forstå hvis han vil derop, de har en meget teknisk spillestil som helt sikkert gavner de lidt mindre fysisk stærke spillere - i modsætning til os som satser på mere fysik (som sikkert også er bedre hvis man vil præsterer i Europa!). Derudover kan man hurtigt komme til at tage ansvar deroppe på et meget ungt fodboldhold.

    Jeg har dog svært ved at se hvad FCN får ud af en lejeaftale, da det er jo en klub der gerne vil udvikle egne talenter og sælge dem. Hvis det er dem som er interesseret så bliver det nok et salg, med en videresalsklausul. Lidt ærgerligt da Carlo Holse har mange gode momenter i sit spil men dog stadig for mange mangler til at være førstevalg. Med offensive talenter som Daramy, Mudrazija, Bøving, Hjælmhof og Oskarsson der kommer op bagfra har man måske besluttet at det ikke bliver i FCK han skal slå igennem?

    P.S. Jeg håber snart at Daramy bliver flyttet fra kanten til angrebet, hvor han ALTID har været klart bedst! Den angrebsposition passer langt bedre til hans spillestil og mentalitet.
    Jeg er meget enig mht Daramy.. Jeg fatter ikke han ikke har fået mere spilletid i front.. Men det virker som om at Ståle helst vil spille med 2 fuldblodsangribere deroppe.. Han er meget fokuseret på “tilstedeværelse i boksen”, og derfor er der ikke rigtig plads til typer som Daramy og Fischer på toppen, fordi de har det med at flagre for meget.. Personligt synes jeg det netop skaber dynamik og uforudsigelighed, når den ene angriber er en sådan type, men her lader Ståle til at være dybt uenig..

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #398
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Vi skulle åbenbart arbejde på at få hentet Kaufmann allerede nu. BT spekulerer i, at det skyldes, at Pieros kan være på vej væk nu.

    https://www.bt.dk/fodbold/b.t.-afslo...aufmann-handel

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #399
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Vi skulle åbenbart arbejde på at få hentet Kaufmann allerede nu. BT spekulerer i, at det skyldes, at Pieros kan være på vej væk nu.

    https://www.bt.dk/fodbold/b.t.-afslo...aufmann-handel
    Og så er den officiel med Kaufmann:
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-...-med-det-samme

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #400
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Kaufmann skifter allerede nu og ankommer i løbet af dagene til træningslejren i Portugal!!!
    Vi har åbenbart udnyttet en klausul i hans kontrakt
    Hvem er på vej ud? Pieros? Doye færdig?

  16. #401
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Kaufmann skifter allerede nu og ankommer i løbet af dagene til træningslejren i Portugal!!!
    Vi har åbenbart udnyttet en klausul i hans kontrakt
    Hvem er på vej ud? Pieros? Doye færdig?
    Pieros meldes på vej ud

  17. #402
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Hvem er på vej ud? Pieros?
    Det er i hvert fald - jvf. de forrige indlæg - BT's teori, og Michel Wikkelsø plejer jo at have fingeren på Ståles puls.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #403
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    Pieros meldes på vej ud
    Ja, det bliver det jo nok.

    Desværre (tænk at jeg nogensinde skulle sige det).

    Som en god ven sagde hertil formiddag; "man ville sgu efterhånden hellere beholde ham end Santos..."

    Kontroversielt men sandt.

    Zan

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #404
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Så er Holse, til Rosenborg, officiel...

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #405
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Så er Holse, til Rosenborg, officiel...

    Godt for Holse at blive solgt til mere fast spilletid og samtidig vel en halv succeshistorie at FCK kan sælge egen avl videre internationalt til fornuftige penge. Hvis Mike Jensen fik succes deroppe kan Holse bestemt også.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •