Side 55 af 83 FørsteFørste ... 5455253545556575865 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 1231

Emner: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Antager man, at vi havde en videresalgsklausul på 10 % af Bolognas fortjeneste, havde det ca. givet 14 mio. i kassen. Lidt ærgerligt. Dog er det nu også sjovere at have Federico rendende i Europa, hvor man trods alt stadig kan følge lidt med :-)
    Vil altid elske Ståle

  2. #812
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Santander har angiveligt været tæt på at skifte til Kina: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...krativt-skifte

    Det faldt dog til jorden da Bologna forlangte mere end 180 millioner kr. for ham - det er sgu ærgerligt at det faldt til jorden, da et sådan skifte sikkert havde sendt en del penge videre til FCK.
    Jeg synes, det er mere ærgerligt med de spillere, der i deres bedste alder dropper en vellønnet karriere på topniveau til fordel for en karriere i et fodboldmæssigt uland for endnu flere penge.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #813
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes, det er mere ærgerligt med de spillere, der i deres bedste alder dropper en vellønnet karriere på topniveau til fordel for en karriere i et fodboldmæssigt uland for endnu flere penge.
    Jeg ville gøre præcis det samme. Vi taler jo formentlig om en kontrakt der vil gøre ham i stand til at forsørge sig selv og famile i 2-3 generationer frem. Der er jo ingen garantier for at han får et sådant tilbud igen.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #814
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Jeg ville gøre præcis det samme. Vi taler jo formentlig om en kontrakt der vil gøre ham i stand til at forsørge sig selv og famile i 2-3 generationer frem. Der er jo ingen garantier for at han får et sådant tilbud igen.

    /J!
    Det ville han jo formentlig også nærmest kunne, hvis han spillede 4-5-6 sæsoner mere i Serie A. Men jeg skal ikke kunne sige, hvad jeg selv ville gøre i samme situation. Jeg synes bare, det er ærgerligt at se topspillere spilde deres talent i ligaer, der er laaangt under deres niveau.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #815
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det ville han jo formentlig også nærmest kunne, hvis han spillede 4-5-6 sæsoner mere i Serie A. Men jeg skal ikke kunne sige, hvad jeg selv ville gøre i samme situation. Jeg synes bare, det er ærgerligt at se topspillere spilde deres talent i ligaer, der er laaangt under deres niveau.
    Og hvad hvis han ikke får forlænget sin kontrakt? Der kan ske mange ting. Han kan blive elendig pludselig, få en skade mv...

  9. #816
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Og hvad hvis han ikke får forlænget sin kontrakt? Der kan ske mange ting. Han kan blive elendig pludselig, få en skade mv...
    Ja, intet er jo givet her i livet. Men derfor synes jeg stadig, det er ærgerligt at spilde sit talent for ussel mammon - ikke mindst når man kan lade være og score rigeligt med mammon alligevel.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #817
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, intet er jo givet her i livet. Men derfor synes jeg stadig, det er ærgerligt at spilde sit talent for ussel mammon - ikke mindst når man kan lade være og score rigeligt med mammon alligevel.
    Jeg tror ikke at ret mange vil være uenige med dig, og så alligevel. - Man må også forstå spillernes interesser, og der er det sikre valg den store kontrakt.

    Derudover vil mange nok påpege at spillere som Fischer spilder deres talent i Suppen. (Vel vidende at han ikke har fået en Kina-lignende kontrakt for det)

  12. #818
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg tror ikke at ret mange vil være uenige med dig, og så alligevel. - Man må også forstå spillernes interesser, og der er det sikre valg den store kontrakt.

    Derudover vil mange nok påpege at spillere som Fischer spilder deres talent i Suppen. (Vel vidende at han ikke har fået en Kina-lignende kontrakt for det)
    Spillernes interesser er vel ikke kun økonomiske. De er både økonomiske, sportslige, familiære, personlige og alt muligt andet.

    Mht. Fischer er der jo netop ikke et økonomisk incitament til, at han er vendt hjem til FCK, så sammenligningen virker mærkelig. Det handler vel primært om at få gang i karrieren igen, hvilket formentlig er det modsatte af, hvad en spiller som Santander får ud af at skifte til en kinesisk klub. Han ofrer det sportslige for det økonomiske, og det finder jeg trist.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #819
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Thomas "TK" Kristensen er efterhånden blevet 36 år, og er som det kan læses bla. her https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-dansk-fodbold vendt hjem til Danmark med familien, og håber på at finde en dansk klub at spille for.
    Han har i den forløbne uge trænet med i FC Helsingør - sammen med hele 33 kontraktspillere fra ind- og udland i det efterhånden noget kaotiske setup under de nye amerikanske ejere. Han vil formentlig være en ganske brugbar herre at få med i flokken til at guide den store trup i kampen om hurtig oprykning.
    Lidt spøjst ift. følgende udtalelse iøvrigt: "Jeg kan jo ikke løbe fra, at jeg bliver 36 år, men i det meste af min karriere har jeg været skadesfri. Jeg har aldrig været specielt hurtig, så jeg har næsten ikke kunnet blive langsommere af at blive ældre." så har han dog indledt sit ophold med netop at blive skadet, så han kom ikke med i dagens kamp mod det amerikanske akademihold Chicago Bridges FC.
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #820
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...valifikationen

    Pavlovic scorede hattrick for APOEL i CL-kval.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #821
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    https://www.fck.dk/nyhed/william-kvi...ens-bestyrelse

    William Kvist er nu bestyrelsesmedlem i Parken Sport & Entertainment.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #822
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kningskandidat

    Toutouh's deroute fortsætter, ser det ud til.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #823
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Uros Matic og Andrea Pavlovic er begge med fra start for Apoel i deres CHL kvalifikationskamp idag mod Ajax.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #824
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Lønstrup har et længere interview i bt idag, med hensyn til matchfixing sagen. Der er ikke meget nyt, men det er stadig interesant at læse.

    https://www.bt.dk/fodbold/christian-...ar-over-at-det

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #825
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Den store tråd om tidligere FCK-spillere

    Cornelius scorede her til aften sit første mål for Parma:

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Den store ’spillere fra Østeuropa + Balkan’-tråd
    By Wilkens in forum Transferforum
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 28.10.09, 18:36
  2. Lidt nostalgi tidligere FCK spillere
    By luske in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 31.05.07, 16:18
  3. Tidligere FCK spillere flopper hinsidan
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 02.10.05, 13:19
  4. Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 30.07.03, 21:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •