Side 48 af 58 FørsteFørste ... 3845464748495051 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 861

Emner: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Fremragende pointe, lad os fremover kun have 11 spillere i landsholdstuppen!!!1
    Det er fint. Mandat 23,24,25 & 26 er fra suppen.

    https://www.dbu.dk/nyheder/2021/maj/...m-for-danmark/

  2. #707
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Har intet imod tordnende kritik af UEFA's valgmuligheder til de danske og finske ledere og spillere, da de knap vidste, om Chr. Eriksen ville overleve uden mén.

    Men at tegne UEFA som en række hvide, slipseklædte kapitalister, der står og græder fordi deres penge er udsat for et "hjertestop" bag dem er sgu så makabert, billigt og lavt efter omstændighederne, at jeg er virkelig rystet over Politikens niveau – og over hvor mange der mener at han bare "nails it".

    https://twitter.com/politiken/status...99080526340097

    Som om de er ligeglade med, at Eriksen dør, bare en stak småpenge klarer sig? ffs! Klamt.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #708
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Har intet imod tordnende kritik af UEFA's valgmuligheder til de danske og finske ledere og spillere, da de knap vidste, om Chr. Eriksen ville overleve uden mén.

    Men at tegne UEFA som en række hvide, slipseklædte kapitalister, der står og græder fordi deres penge er udsat for et "hjertestop" bag dem er sgu så makabert, billigt og lavt efter omstændighederne, at jeg er virkelig rystet over Politikens niveau – og over hvor mange der mener at han bare "nails it".

    https://twitter.com/politiken/status...99080526340097

    Som om de er ligeglade med, at Eriksen dør, bare en stak småpenge klarer sig? ffs! Klamt.
    Jeg har svært ved at se UEFAs to valgmuligheder, som andet end: "Forhåbentlig er I ikke i stand til at spille kampen færdig i dag, så den ikke overlapper med Belgien-Rusland, og derfor er I forhåbentlig klar til at spille søndag kl. 12.00, så I heller ikke overlapper med de 3 øvrige kampe." Hvorfor? Fordi €€€€

  5. #709
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se UEFAs to valgmuligheder, som andet end: "Forhåbentlig er I ikke i stand til at spille kampen færdig i dag, så den ikke overlapper med Belgien-Rusland, og derfor er I forhåbentlig klar til at spille søndag kl. 12.00, så I heller ikke overlapper med de 3 øvrige kampe." Hvorfor? Fordi €€€€
    Jeg kan ikke rigtig se indvendingen?

  6. #710
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ...at kampen i aften skal afbrydes i 10. minut for at klappe af Eriksen: https://www.dr.dk/sporten/fodbold/em...-og-fejring-af

    Fint med kæmpe hyldest inden kampen, fint at fans klapper i 10. minut, men at afbryde kampen er virkelig underligt. Når kampen går i gang, bør fokus for spillerne være på det.


  7. #711
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    ...at kampen i aften skal afbrydes i 10. minut for at klappe af Eriksen: https://www.dr.dk/sporten/fodbold/em...-og-fejring-af

    Fint med kæmpe hyldest inden kampen, fint at fans klapper i 10. minut, men at afbryde kampen er virkelig underligt. Når kampen går i gang, bør fokus for spillerne være på det.

    Helt enig. Jeg husker Allan Simonsens afskedskamp i Idrætsparken mod Vesttyskland, hvor tyskerne efterfølgende udtalte, at de alle ventede på, at Allan Simonsen blev udskiftet (midt i 1. halvleg, som jeg husker det), så kampen kunne komme i gang. Og det var en træningskamp. Det bliver mærkelige 10 min. i aften i en betydende kamp. Men altså, belgierne er sikkert også temmeligt påvirkede, så hvis det er et led i behandling af deres traume, må vi vel leve med det.

  8. #712
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af fckgo Se meddelelser
    ...at kampen i aften skal afbrydes i 10. minut for at klappe af Eriksen
    Det er helt tosset. Eriksen er (heldigvis) stadig i live, han har det tilsyneladende fint efter omstændighederne og nu får han indopereret en ICD, der redder ham, hvis noget tilsvarende skulle ske igen. Det er ikke engang sikkert, at hans karriere er slut.

    Jeg er sikker på, at Eriksen allerede har følt den kærlighed, der tilflyder ham fra alle retninger, og hvis man bliver ved, ender det nemt med at virke selvpromoverende.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #713
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det er helt tosset. Eriksen er (heldigvis) stadig i live, han har det tilsyneladende fint efter omstændighederne og nu får han indopereret en ICD, der redder ham, hvis noget tilsvarende skulle ske igen. Det er ikke engang sikkert, at hans karriere er slut.

    Jeg er sikker på, at Eriksen allerede har følt den kærlighed, der tilflyder ham fra alle retninger, og hvis man bliver ved, ender det nemt med at virke selvpromoverende.
    Helt enig, jeg har godt nok fået nok af diverse danske medier de sidste 4-5 dage.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #714
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    ... når vores klub bliver omklamrende vedrørende landsholdet.

    Tager en derbysejr 8/8 over avancement i aften – 100 gange ud af 100.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #715
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    … tanken om at være blevet forvænt med underholdende (og bedre) landsholdsfodbold, når Jess Thorup og FCK starter deres sæson.
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  15. #716
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    .. at vi bruger så meget energi på Louka Prip i søndags.

    Han har ét skud på mål med en latterligt lav xG som vores målmand desværre lader gå ind. Det vælger han så at fejre på den mest muligt bondske og mindreværdskomplekse måde. Desværre falder størstedelen af tribunen (stadion?) i og giver ham præcis den reaktion han gik efter.
    Så I det smil han havde på læben, da han gik forbi B efter hans udskiftning? Nu kommer han herind næste gang, sprængfyldt med selvtillid, fordi vi gav ham præcis det han ønskede

    I øvrigt er det et generelt problem jeg ikke kan lide, at vi reagerer alt for kraftigt på når der scores imod os. Vi kan ikke både synge om at være Nordens største samt at vi er overlegne og arrogante også reagere som om at det er jordens undergang at en eller anden ligegyldig spiller fra AaB scorer på et målmandsdrop. Syng videre, syng højere - dét gad jeg godt at vi gjorde i stedet.
    Sidst redigeret af Lindrup : 24.07.21 kl. 13:00


  16. #717
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Al den snak om eventuel pris på Daramy der er i overflod herinde. “Han skal i HVERT FALD ikke koste under (indsæt millionbeløb passende til dagsformen)”.

    Trættende. Kedeligt. Uinspirerende. Ligegyldigt.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #718
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Citat Oprindeligt indsendt af Craz_ Se meddelelser
    Al den snak om eventuel pris på Daramy der er i overflod herinde. “Han skal i HVERT FALD ikke koste under (indsæt millionbeløb passende til dagsformen)”.

    Trættende. Kedeligt. Uinspirerende. Ligegyldigt.
    Lyseslukker :)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #719
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    Vores nyfundne åbenhed om transfers. Jeg kunne bedre lide da man havde ingen anelse om hvad der ville ske.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #720
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Vol. II: Jeg er ligeglad med hvad I tænker, men jeg kan IKKE lide...

    … The Minds of 99, men indrømmer at min antipati hviler på et lidt spinkelt grundlag. Det er da hyggeligt, at forlade Parken til ‘Stjerner på himlen’ efter en sejr, men når jeg har lyttet til numre, forekommer musikken mig ordinær og teksterne studentikose, og jeg finder instinktivt noget andet at lytte til.

    Men det er sikkert bare mig. Selv Thomas Treo er begejstret, og sammenligner dem med Nephew og TV2. Det lort kan jeg så heller ikke lide…..


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 463
    Sidste Meddelelse: 31.12.23, 08:33
  2. Svar: 520
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 18:03
  3. Svar: 265
    Sidste Meddelelse: 24.02.08, 12:31
  4. Svar: 316
    Sidste Meddelelse: 12.06.07, 21:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •