Side 28 af 56 FørsteFørste ... 182526272829303138 ... SidsteSidste
Viser resultater 406 til 420 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Ståles afløser

    Jeg håber virkelig at man går efter en international træner.

    Kan virkelig ikke se en dansk træner lige nu, som er god nok til FCK. Så kunne man måske ansætte en dansker som assistent, som man så regner med at kunne overtage cheftræner jobbet bagefter.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #407
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Jeg håber virkelig at man går efter en international træner.

    Kan virkelig ikke se en dansk træner lige nu, som er god nok til FCK. Så kunne man måske ansætte en dansker som assistent, som man så regner med at kunne overtage cheftræner jobbet bagefter.
    Enig. Samtlige af de trænere der figurerer i tråden her, er dybt useriøse. Christian Poulsen, har han "FCK DNA" (og hvad er det)? Var det ikke selvsamme Christian Poulsen, som udtalte, at han sagtens kunne se sig selv spille i Brøndby? Men FCK kom bare først? Derudover ikke nogen form for erfaring (andet end assistent i Ajax). Bo Svensson har en del mere erfaring (i hvert fald som assistent), men kun et enkelt år som cheftræner... I den østrigske 1. division.

    Man bliver helt i tvivl om man er på sydsiden eller sidelinien.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #408
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Enig. Samtlige af de trænere der figurerer i tråden her, er dybt useriøse. Christian Poulsen, har han "FCK DNA" (og hvad er det)? Var det ikke selvsamme Christian Poulsen, som udtalte, at han sagtens kunne se sig selv spille i Brøndby? Men FCK kom bare først? Derudover ikke nogen form for erfaring (andet end assistent i Ajax). Bo Svensson har en del mere erfaring (i hvert fald som assistent), men kun et enkelt år som cheftræner... I den østrigske 1. division.

    Man bliver helt i tvivl om man er på sydsiden eller sidelinien.
    Det bliver ikke Christian Poulsen, da han ikke har P-licens

  6. #409
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ståles afløser

    Jeg er ikke så sikker på, at jeg håber på et internationalt navn, der måske/måske ikke giver genlyd i Europa, da jeg kan være bange for at denne bare ser os som et kortsigtet springbræt til større destinationer. Jeg så gerne en som kommer ind og leverer et godt stykke arbejde og er med til, ikke nødvendigvis at definere klubben, men i hvert fald at præge og udvikle den. Den erfaring håber jeg ikke ryger efter 2-3 gode sæsoner, som vi ser det med vores spillere. På trænerposten må der godt være lidt mere kontinuitet.

    Hvem det så skal være, ved jeg desværre ikke og det behøver ikke være en dansker. Det må godt bare være en hvor man ikke tænker at de er på vej videre, nærmest inden de har sat sig på bænken.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er ikke så sikker på, at jeg håber på et internationalt navn, der måske/måske ikke giver genlyd i Europa, da jeg kan være bange for at denne bare ser os som et kortsigtet springbræt til større destinationer. Jeg så gerne en som kommer ind og leverer et godt stykke arbejde og er med til, ikke nødvendigvis at definere klubben, men i hvert fald at præge og udvikle den. Den erfaring håber jeg ikke ryger efter 2-3 gode sæsoner, som vi ser det med vores spillere. På trænerposten må der godt være lidt mere kontinuitet.

    Hvem det så skal være, ved jeg desværre ikke og det behøver ikke være en dansker. Det må godt bare være en hvor man ikke tænker at de er på vej videre, nærmest inden de har sat sig på bænken.
    Den garanti kan du aldrig få i den verden. Jeg lover dig, at havde Ståle modtaget et tilbud om en træner/managerpost i en solid klub i én af de fem store ligaer, så var han da også taget afsted.

    Det som det handler om er, at få skabt en så stærk kultur og struktur, at klubben sagtens kan leve med at der kommer nogle trænerrokeringer.
    Jeg tænker netop at det er sundt med lidt forandringer på trænerposten fra tid til anden, da fodbolden udvikler sig hele tiden.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #411
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Den garanti kan du aldrig få i den verden. Jeg lover dig, at havde Ståle modtaget et tilbud om en træner/managerpost i en solid klub i én af de fem store ligaer, så var han da også taget afsted.

    Det som det handler om er, at få skabt en så stærk kultur og struktur, at klubben sagtens kan leve med at der kommer nogle trænerrokeringer.
    Jeg tænker netop at det er sundt med lidt forandringer på trænerposten fra tid til anden, da fodbolden udvikler sig hele tiden.
    Klart nok, men alt andet lige giver det mindre kontinuitet og stabilitet at skifte træner hvert andet år. Selvfølgelig gælder det om at gøre træneren til et redskab, der bare kan skiftes ud med et nyt. Men ofte bringer trænerskifte ikke en succesfuld første sæson med sig. Så færre trænerskifter er imo at foretrække. Selvfølgelig er der ingen garantier - det er der principielt ikke for noget som helst, men man kan godt skrue på nogle knapper.

  11. #412
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det bliver ikke Christian Poulsen, da han ikke har P-licens
    Man kan få dispensation, hvis man er optaget på PRO-licensuddannelsen eller i gang med at tage den. Se f.eks.:https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...eftraener-job/

    Så naturligvis kan det lade sig gøre, hvis det er den vej, man ønsker at gå.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #413
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Ståles afløser

    Hvad er status egentlig på trænerkarriererne hos Tobias Linderoth og Marcus Allbäck?

    De har da om nogen det berygtede DNA og noget karakter/personlighed, jeg meget gerne så repræsentere vores klub, i en eller anden funktion.

  14. #414
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg siger ikke, at jeg har mere indsigt end dig. Men hvis du er enig i at smide en træner på porten uden skyggen af backup-plan, så er vi to i al fald ikke enige. Og jeg er endnu ikke stødt på en artikel med en fodboldekspert, der forstår den dybere mening i det her. Hvis du kan, så sig endelig frem.
    Ovenstående er fra ahs post 329 der svarer (meget langt) til mcn.
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...942#post698942


    Og den er så her af Morten Crone Sejersbøl:
    »Jeg forstår faktisk ikke, hvorfor den debat om timing er så sindssygt vigtig. Der kan være mange praktiske årsager til, hvorfor det er nu, det er sket. Jeg forstår faktisk godt, hvorfor man har ventet til efter transfervinduet. Det ville have været vanvittigt at skifte ud midt i transfervinduet,« siger han og fortsætter:

    »Det, de jo har gjort i bestyrelsen, er jo, at de har kigget bagud på nogle resultater i især 2020, men jo også en fjerdeplads for tre år siden, en andenplads sidste år, der nemt kunne være blevet til en tredjeplads, og så har de set på den aktuelle situation, hvor holdet spiller enormt dårligt og egentlig også har gjort det i Europa,« lyder det fra Morten Crone Sejersbøl.

    Samtidig løfter Morten Crone Sejersbøl sløret for, at FCK-spillerne – ifølge hans kilder – havde brug for en ny ledelsesstil for at komme ud af krisen, hvilket også har spillet ind på beslutningen om at fyre Ståle Solbakken.

    »Nu har jeg efterhånden fået talt med en del mennesker i og omkring det hele og kan også forstå, at truppen var rigtig langt nede på energi, og at det muligvis ikke var Ståle Solbakkens sådan meget voldsomme attitude og tilgang til spillerne, som bestyrelsen i hvert fald vurderede ville være den rigtige for at løfte dem igen,« siger han

    https://www.bt.dk/fodbold-fm/uenighe...at-fyre-ham-nu
    Sidst redigeret af Ezen : 13.10.20 kl. 23:39

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #415
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det bliver ikke Christian Poulsen, da han ikke har P-licens
    Det er vel ikke nogen kæmpe barriere - især ikke hvis han flytter til Frederiksberg: https://www.frederiksberg.dk/parkeringslicens

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #416
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Ståles afløser

    Her er mit bud på spændende skadinaviske potientelle sportsdirektøre

    Jesper Jansson - Sports Direktør i Hammerby

    Grétar Steinsson - Scout Everton

    Michael Gravgaard

    Daniel Andersson - Sports Direktør i Malmø

    PC - Sports Direktør i AGF

    Erik Hamren
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  19. #417
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Her er mit bud på spændende skadinaviske potientelle sportsdirektøre

    Jesper Jansson - Sports Direktør i Hammerby

    Grétar Steinsson - Scout Everton

    Michael Gravgaard

    Daniel Andersson - Sports Direktør i Malmø

    PC - Sports Direktør i AGF

    Erik Hamren
    Efter det rod Gravgaard efterlod i Randers, så vil jeg hellere have en vorte på mit øjeæble end ham som sportsdirektør i FCK.


  20. #418
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Her er mit bud på spændende skadinaviske potientelle sportsdirektøre

    Jesper Jansson - Sports Direktør i Hammerby

    Grétar Steinsson - Scout Everton

    Michael Gravgaard

    Daniel Andersson - Sports Direktør i Malmø

    PC - Sports Direktør i AGF

    Erik Hamren
    Som jeg ser det kan man gå to veje med den nye sportsdirektør. Man kan vælge det sikre kort, som er en erfaren herre med år bag sig som enten træner- eller sporsdirektørgerningen (hvilket jeg nok hælder til). Man kunne også vælge at satse lidt, og prøve at få én ind, som har solid spiller-erfaring fra top-5 ligaer i Europa, og som for nyligt er stoppet som spiller. Det vil dels betyde at vi får et netværk ind, som udvider det vi har i forvejen, men også at vi får nogle øjne på hele den måde vi gør tingene på i klubben, der er inpireret af den måde man gør tingene på i de største klubber.

    Et navn der kunne matche på en sådan profil er Frederik Ljungberg. Ok, jeg stiller også selv store spørgsmålstegn ved om han mon har kompetencerne til så stor og vigtig en rolle, men jeg kunne godt tænke mig at en type som ham på en eller anden måde bliver tilknyttet organisationen.

    Måske er jeg inspireret af Steinlein som for nylig var ude og love et job til Simon Kjær i FCM, når han engang stiller støvlerne på hylden.. Jeg må bare sige det giver sgu god mening at få en spiller ind, som dugfrisk har i erindringerne hvordan man gør tingene i klubber som Sevilla, Atalanta, Milan etc.. Alt andet end lige giver det nogle andre perspektiver end at have folk som Leth, Rommedahl Sune Smith osv. tilknyttet organisaitonen, selvom de da helt sikkert bidrager på deres måde.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  22. #419
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    At ansætte Christian Poulsen virker særdeles risikobetonet, synes jeg. I relation til FCK har jeg aldrig personligt set ham som en kulturbærer, og hans egentlige karriere hos os er begrænset til 56 kampe for klubben for 18-20 år siden (samt 21 kampe for små 5 år siden i en ikke videre vellykket afrunding af karrieren).

    Trænermæssigt ved jeg ikke, hvad han står for, da han kun har været assistenttræner i lidt over et år - han har ikke en eneste lille cheftrænerrolle eller noget som helst andet på CV'et. Personlighedsmæssigt synes jeg umiddelbart, han har haft flere kedelige udfald end interessante, der kunne kvalificere ham som træner.

    Jeg kan naturligvis tag fejl på alle punkter, men jeg synes simpelthen ikke, han ligner den kapacitet vi mangler, og vi har slet ikke råd til at ramme langt forbi skiven.
    Jeg er enig i dine betragtninger. I min optik er David Nielsen, det bedste, mest realistiske og logiske bud.
    Han har gjort det godt i både Lyngby og AGF.

    Hvis vi skal være realistiske, så tror jeg David er det mest oplagte bud.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #420
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Han har gjort det godt i både Lyngby og AGF.
    Kan du ikke selv høre hvor forkert det lyder i forhold til hvilken klub vi er, og hvem han skal erstatte.
    En ansættelse af David Nielsen ville i mine øjne være en gigantisk falliterklæring.

    /
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •