Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 105 af 105

Emner: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Den store forskel, som du øjensynligt ikke ser, er, at din indsamling ikke går ud over andre, så fortsæt du blot.
    OK, så ifølge din "rigtige mening" får jeg et blåt stempel. Lækkert.

    Men trådens tema går ud over, tja, en prins fra Dubai? Som er et offer? Men det er ok at påpege dét/de ofre, af en eller anden grund.

    Hvorfor er fans der gerne vil vise solidaritet/tage afstand fra brud på menneskerettigheder ofre?

    Jeg kan ikke helt finde rundt i din logik. Kom du for at brokke dig og blev for at få ret?
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser
    OK, så ifølge din "rigtige mening" får jeg et blåt stempel. Lækkert.

    Men trådens tema går ud over, tja, en prins fra Dubai? Som er et offer? Men det er ok at påpege dét/de ofre, af en eller anden grund.

    Hvorfor er fans der gerne vil vise solidaritet/tage afstand fra brud på menneskerettigheder ofre?

    Jeg kan ikke helt finde rundt i din logik. Kom du for at brokke dig og blev for at få ret?
    Du vrøvler og modsiger dig selv. Herudover tillægger mig synspunkter, jeg ikke besidder.

    Jeg synes naturligvis, man skal overholde menneskerettigheder, men sådanne problemer eksisterer over hele verden og er ærlig talt en storm i et glas vand. Som en anden bruger påpeger, er det jo blot hyklerisk, at ingen endnu har sagt fra overfor fx Adidas og deres kinaproducerede tøj ligesom alle helt sikkert sidder med deres smartphone osv.
    Sidst redigeret af Vivid : 06.01.19 kl. 10:54

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Du vrøvler og modsiger dig selv. Herudover tillægger mig synspunkter, jeg ikke besidder.

    Jeg synes naturligvis, man skal overholde menneskerettigheder, men sådanne problemer eksisterer over hele verden og er ærlig talt en storm i et glas vand. Som en anden bruger påpeger, er det jo blot hyklerisk, at ingen endnu har sagt fra overfor fx Adidas og deres kinaproducerede tøj ligesom alle helt sikkert sidder med deres smartphone osv.
    Jeg prøver at sortere i dine sikkert meget gennemtænkte pointer omkring offermentalitet, samfundstendenser, whataboutery og glidebaneargumenter.

    Jeg tillægger dig ikke nogen synspunkter, fordi du skifter i øst og vest mellem standard dansk brok og selvmodsigende pointer. Det var dét spørgsmålstegnene skulle til for. Så du kunne forklare dig i en nogenlunde normal tone. Du valgte whataboutery på Adidas og "man skal overholde menneskerettigheder, men alle gør det og det er en storm i en glas vand.".

    What about julekurve? Hvad hvis de er lavet i Kina? Kan det så ikke være ligemeget? Mister jeg det blå stempel?
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  5. De følgende 14 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Jeg synes naturligvis, man skal overholde menneskerettigheder, men sådanne problemer eksisterer over hele verden og er ærlig talt en storm i et glas vand. Som en anden bruger påpeger, er det jo blot hyklerisk, at ingen endnu har sagt fra overfor fx Adidas og deres kinaproducerede tøj ligesom alle helt sikkert sidder med deres smartphone osv.
    Jeg forstår ikke helt hvor stormen i det glas vand er? En del fans har givet udtryk for at forholdene i Dubai gør, at man gerne så at træningslejren bliver lagt et andet sted og det vil klubben så gerne efterleve fremadretttet.

    Nu kan man heldigvis uden større sportslige konsekvenser (lader det til) finde et andet sted som falder bedre i hak med klubbens eget værdisæt.
    Er det så ikke, i denne siuation, underordnet om trøjen er fra Kina eller om fansene skriver på Sidelinien via en IPhone?
    Det bliver trods alt en smule svært at rykke noget som helst, hvis det hele skal rykkes på en gang.


  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt hvor stormen i det glas vand er? En del fans har givet udtryk for at forholdene i Dubai gør, at man gerne så at træningslejren bliver lagt et andet sted og det vil klubben så gerne efterleve fremadretttet.

    Nu kan man heldigvis uden større sportslige konsekvenser (lader det til) finde et andet sted som falder bedre i hak med klubbens eget værdisæt.
    Er det så ikke, i denne siuation, underordnet om trøjen er fra Kina eller om fansene skriver på Sidelinien via en IPhone?
    Det bliver trods alt en smule svært at rykke noget som helst, hvis det hele skal rykkes på en gang.
    DK har ingen officielle forbehold mod Dubai, hvorfor jeg finder det fjollet, at en gruppe Kbh-fans føler dig krænkede over, klubben lægger en tur der og formår at cirkel-gokke hinanden op til at blive skingre - kig blot ovenfor.

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    DK har ingen officielle forbehold mod Dubai, hvorfor jeg finder det fjollet, at en gruppe Kbh-fans føler dig krænkede over, klubben lægger en tur der og formår at cirkel-gokke hinanden op til at blive skingre - kig blot ovenfor.
    Krænkelse refererer til at skade ens ære. Det her har intet med ære at gøre. Det handler om, at folk arbejder under slavelignende forhold, og at turen i en eller anden udstrækning er forbundet til selve regimet. Og at homoseksuelle og ugifte par nogle gange smides i fængsel. Det er derfor meget konkrete, materielle problemer, og dermed det totalt modsatte af en krænkelse. Det er et overgreb på folks rettigheder og personer. Du kan ikke bare proklamere, at alt du ikke kan lide er krænkelse og identitetspolitik og snowflakes og SJW. Det er virkelig ikke en overbevisende måde at argumentere på.

    Desuden - "cirkel-gokke hinanden op til at blive skingre". Hvad er det dog for en plat og usaglig måde at snakke til sine medfans på.


  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Desuden - "cirkel-gokke hinanden op til at blive skingre". Hvad er det dog for en plat og usaglig måde at snakke til sine medfans på.
    "Krænkede", "offerrolle", "de rigtige meninger", "keyboard-korsfarere", det hele er på plads. Der mangler bare noget om "snowflakes" og måske "virtue signalling" ...


  10. #98
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Krænkelse refererer til at skade ens ære. Det her har intet med ære at gøre. Det handler om, at folk arbejder under slavelignende forhold, og at turen i en eller anden udstrækning er forbundet til selve regimet. Og at homoseksuelle og ugifte par nogle gange smides i fængsel. Det er derfor meget konkrete, materielle problemer, og dermed det totalt modsatte af en krænkelse. Det er et overgreb på folks rettigheder og personer. Du kan ikke bare proklamere, at alt du ikke kan lide er krænkelse og identitetspolitik og snowflakes og SJW. Det er virkelig ikke en overbevisende måde at argumentere på.

    Desuden - "cirkel-gokke hinanden op til at blive skingre". Hvad er det dog for en plat og usaglig måde at snakke til sine medfans på.
    Det er sådan set såre simpelt, idet det virker som en kæmpe overreaktion at begynde at kræve, at klubben henlægger træningslejre andetsteds. Hele debatten, hvis man da kan kalde det det, virker enorm skinger og mere et produkt af, at folk får gejlet hinanden op.

  11. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Det er sådan set såre simpelt, idet det virker som en kæmpe overreaktion at begynde at kræve, at klubben henlægger træningslejre andetsteds. Hele debatten, hvis man da kan kalde det det, virker enorm skinger og mere et produkt af, at folk får gejlet hinanden op.

    Du kunne overveje at følge dette link : http://dev.fck.dk/csr.php Når du har læst og forstået det, så kunne du overveje, om dine holdninger er de samme som klubbens.

    /Bjørn


  12. #100
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Du kunne overveje at følge dette link : http://dev.fck.dk/csr.php Når du har læst og forstået det, så kunne du overveje, om dine holdninger er de samme som klubbens.

    /Bjørn
    Hvilket dokument de i øvrigt burde opdatere. Jeg kan godt forstå kritikken, hvis klubben reagere på et ønske fra en gruppe fans, hvor man reelt ikke ved hvem der brokker sig. Det er ret farligt at lade sine beslutninger påvirke på den måde.

    Meeen jeg tror simpelthen ikke det er derfor. Jeg tror klubben er helt enige i kritikken og ser de har begået en fejl

  13. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvilket dokument de i øvrigt burde opdatere.
    Jeg kan snildt have overset et eller andet, men hvorfor burde de det?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #102
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Jeg kan snildt have overset et eller andet, men hvorfor burde de det?
    FitnessDK er i hvert fald nævnt, uden jeg ved om det er det superestrella hentyder til.
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  16. #103
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Jeg kan snildt have overset et eller andet, men hvorfor burde de det?
    Det ligner linket er forkert. Der står noget andet hvis jeg går via Parkens hjemmeside (så er fitness fjernet). De lever i hvert fald ikke op til eget ønske om kvinder i bestyrelsen, men har stadig målet for 2017 skrevet.

    http://www.parken.dk/csr

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det ligner linket er forkert. Der står noget andet hvis jeg går via Parkens hjemmeside (så er fitness fjernet). De lever i hvert fald ikke op til eget ønske om kvinder i bestyrelsen, men har stadig målet for 2017 skrevet.

    http://www.parken.dk/csr
    Aaaaah. Jeg sad og ledte efter en ændring der skulle være relevant for debatten. Min fejl :)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #105
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...nation/7469107

    Her er managerens take på Dubai-situationen.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  2. Hvem er egentlig vores rivaler?
    By Outpatient in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 11.12.14, 21:54
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 03.08.06, 12:12
  4. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.07.06, 00:12
  5. Nu må folk sgu tage sig sammen med deres pyromani
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 193
    Sidste Meddelelse: 20.03.04, 23:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •