Side 17 af 28 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20


  2. #242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  3. #243
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Forstår på ingen måde, hvorfor Ragnar siger ja til en så kort aftale.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #244
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Forstår på ingen måde, hvorfor Ragnar siger ja til en så kort aftale.
    Det kan vel være, at han virkelig gerne vil blive i København/bosætte sig efter fodboldkarrieren er slut, og at han derfor var ret desperat? Nu er der vel også stor chance for, at han forlænger kontrakten til sommer.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #245
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det kan vel være, at han virkelig gerne vil blive i København/bosætte sig efter fodboldkarrieren er slut, og at han derfor var ret desperat? Nu er der vel også stor chance for, at han forlænger kontrakten til sommer.
    Måske håber han at Island kvalificerer sig til EURO2020 (de er i play-off´s).
    Sidst han var udtaget var 17/11-19 mod Moldova, så er både Island og han med til slutrunden er der vel muligheder for at spille sig til en fin(ere) kontrakt.

  8. #246
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Forstår på ingen måde, hvorfor Ragnar siger ja til en så kort aftale.
    Tjooe for Ståle og FCK er det vel perfekt. Man har mulighed for at se ham an de næste 6 måneder for derfter at forlænge, hvis han levere på banen. Og endnu vigtigere vi har en spiller, hvor vi kender hans top niveau. Den nuværende situation med Bjelland er ikke holdbar så en god signing overall.

    Men du har da ret, man kan undre sig over han siger ja til en kort aftale, jeg troede egentlig at der var flere klubber efter Ragnar som kunne tilbyde en højere løn.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #247
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det kan vel være, at han virkelig gerne vil blive i København/bosætte sig efter fodboldkarrieren er slut, og at han derfor var ret desperat? Nu er der vel også stor chance for, at han forlænger kontrakten til sommer.
    Der er vel to muligheder

    1)
    Tilbudene var måske ikke så store eller de var fra obskure klubber i Tyrkiet eller lignende med hvad det følger af skrækhistorier.

    2)
    Ragnar har tjent masser af penge og følger hjertet frem for pungen.

    Under alle omstændigheder virker det som en god løsning for os.

    Velkommen hjem Ragge.
    Sidst redigeret af k@sper : 12.01.20 kl. 22:36

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #248
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Forstår på ingen måde, hvorfor Ragnar siger ja til en så kort aftale.
    Han lovede jo at vende tilbage - og måske har han tjent nok i det russiske og i Fulham, til at komme hjem til FCK. En så kort aftale bebuder jo en ny forhandling til sommeren, hvor de jo kan prøve at se om det sportsligt går. Hvis ikke, så er der vel stadig interesse for manden i et eller andet money-move?
    Også er der EM snart, hvis han kan bide sig fast på holdet og få spilletid, vil det unægteligt lede til opmærksomhed fra landstræneren og en potentiel udtagelse.
    Det er immervæk bedre at være i FCK og kæmpe om spilletid hvor manden kan have fast base, solid træning og være i en favorabel konkurrencesituation, end at sidde på bænken i Tyrkiet, hvor irrationelle og følelsesladede beslutninger ikke lige frem er sjældne.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #249
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Ragnar har altså været fast mand og anfører for et af topholdene i den russiske liga her i efteråret. Derudover har han startet inde i alle Islands EM-kvalkampe, bl.a. foran en fast mand fra CSKA Moskva. Sidste sæson spillede han fuld tid i 27 af 29 ligakampe for Rostov. Jeg tror, vi får en rigtig stærk spiller hjem! Gad vide, hvad det betyder for Papagiannopoulos, Bjelland og Nelsson. Det er virkelig svært at se, hvad planen er for alle 4. Jeg tror helt klart, Ragnar er hentet til startopstillingen. Mon ikke det bliver Ragnar-Nelsson med Bjelland inde i de kampe, han kan klare? Og så Papagiannopoulos som 4.-valg?

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #250
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ragnar har altså været fast mand og anfører for et af topholdene i den russiske liga her i efteråret. Derudover har han startet inde i alle Islands EM-kvalkampe, bl.a. foran en fast mand fra CSKA Moskva. Sidste sæson spillede han fuld tid i 27 af 29 ligakampe for Rostov. Jeg tror, vi får en rigtig stærk spiller hjem! Gad vide, hvad det betyder for Papagiannopoulos, Bjelland og Nelsson. Det er virkelig svært at se, hvad planen er for alle 4. Jeg tror helt klart, Ragnar er hentet til startopstillingen. Mon ikke det bliver Ragnar-Nelsson med Bjelland inde i de kampe, han kan klare? Og så Papagiannopoulos som 4.-valg?
    Hvis alle 4 skal holdes i kamptræning kunne Ståle vel rokere og spille med det par som passer bedst til modstanderen.
    Under alle omstændigheder et luksus problem og foreløbig jo kun de næste 6 mdr.

    Mht. EM2020 er der vel kun Bjelland af de 4 som næppe kommer i betragtning (såfremt Island kvaller til foråret) af de respektive landstrænere, så blot Papa får eks. hver anden kamp kan han vel spille sin landsholds chance.

  17. #251
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Det er fint med Ragnar tilbage, men indkøbet kan ikke ses som andet end gardering/øgning i bredden.. Vi har også kun udstyret ham med et halvt år.. Den åbenlyse årsag er jo at vi i foråret fortsat er med i tre turneringer, og der kommer derfor specielt i starten en masse kampe med korte mellemrum.. Og derfor er det fint med en gardering på en position hvor 1 af 3 muligheder døjer så meget med skader som tilfældet er.. Kvaliteten stiger dig ikke i start 11’eren med dette indkøb, hvilket præstationerne i efteråret ellers viste at der er behov for - og det er altså primært på de offensive positioner.. Derfor håber jeg stadig på en kvalitetsspiller til enten forreste række eller højrekanten..

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #252
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    En lidt pudsig signing, Ragnars alder og kontraktens korte varighed in mente, men det kan vel ikke skade med noget øget konkurrence og bredde nede bagi. Samtidigt er det noget af et statement at have de fire herrer på lønningslisten - kom an Malmö og FCM!

    Jeg husker ikke Ragnar som en "spillende forsvarsspiller", men derimod som en ren kriger, så derfor er jeg umiddelbart mest hooked på at have ham inde sammen med Bjelland ved siden af sig, med mindre at Nelsson snart får lov til at agere "spillende" ligesom han var i FCN. Jeg tolker det som værende pr. instruktion fra Ståle, at vi endnu ikke har set dén side af ham.

    En kombination jeg dog ikke tror/håber på er Ragnar/Papa - de risikerer at blive de nye Lüftner/Vavro.. *yikes*

  20. #253
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Samtidigt er det noget af et statement at have de fire herrer på lønningslisten - kom an Malmö og FCM!
    Jeg tvivler på, at det her indkøb er noget, der gør synderligt indtryk på vores "rivaler." Det er en udmærket tilføjelse til en sårbar position på holdet, men det er ikke nogen prestige-signing.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er fint med Ragnar tilbage, men indkøbet kan ikke ses som andet end gardering/øgning i bredden.. Vi har også kun udstyret ham med et halvt år.. Den åbenlyse årsag er jo at vi i foråret fortsat er med i tre turneringer, og der kommer derfor specielt i starten en masse kampe med korte mellemrum.. Og derfor er det fint med en gardering på en position hvor 1 af 3 muligheder døjer så meget med skader som tilfældet er.. Kvaliteten stiger dig ikke i start 11’eren med dette indkøb, hvilket præstationerne i efteråret ellers viste at der er behov for - og det er altså primært på de offensive positioner.. Derfor håber jeg stadig på en kvalitetsspiller til enten forreste række eller højrekanten..
    Manden var anfører for pt. nummer 3 i Rusland. Har du set meget russisk fodbold i år? Siden du så sikkert kan sige, at Ragnar ikke er en bedre mand at stille med end Papa/Glasland?

    De offensive positioner er overbefolket, så der skal du nok ikke gå rundt + regne med nykøb. Det er nok nærmere det eneste indkøb der kommer den her vinter. Og det virker også rimeligt. Ud over vores højrekant, er alle pladser rimelig meget optaget. Så det handler om at få Pep eller Holse til at vågne op. De er for dyre drenge til at købe alternativ. Angrebet bliver N'doye, Wind, Santos og Pyrus. Med mindre altså at N'doye ender med at stoppe sin karriere, gud forbyde det..
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #255
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    En lidt pudsig signing, Ragnars alder og kontraktens korte varighed in mente, men det kan vel ikke skade med noget øget konkurrence og bredde nede bagi. Samtidigt er det noget af et statement at have de fire herrer på lønningslisten - kom an Malmö og FCM!

    Jeg husker ikke Ragnar som en "spillende forsvarsspiller", men derimod som en ren kriger, så derfor er jeg umiddelbart mest hooked på at have ham inde sammen med Bjelland ved siden af sig, med mindre at Nelsson snart får lov til at agere "spillende" ligesom han var i FCN. Jeg tolker det som værende pr. instruktion fra Ståle, at vi endnu ikke har set dén side af ham.

    En kombination jeg dog ikke tror/håber på er Ragnar/Papa - de risikerer at blive de nye Lüftner/Vavro.. *yikes*
    "Pudsig"??? - jeg kan ikke se nogen mere oplagt signing. Han er gratis, bortset fra lønnen, han kender klubben, der kender ham, vi har kun bundet os 1/2 år frem
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •