Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    83 81.37%
  • Uafgjort

    11 10.78%
  • OB vinder

    8 7.84%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 85 af 85

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    Pieros er bestemt ikke min kop te rent spillemæssigt, men at der kan koges så meget suppe på hans reaktion i søndags forstår jeg ikke helt, jeg kan i hvert fald sagtens sætte mig ind i hvordan han har følt det.. Han knokler trods alt røven uden af bukserne i samtlige af de minutter han får, og når kan så tilkæmper sig et straffe i overtiden ved stillingen 5-1, er der ingen af hans holdkammerater der under ham den succesoplevelse det vil være for ham selv at eksekvere straffesparket.. Beslutningen om at lade Skov sparke synes jeg er rigtig nok, særligt fordi målscoreren i sidste ende nemt kan ende med at blive afgørende, men de tanker og det overblik står man nok ikke med i 90. tyvende minut når pulsen hamrer derudaf.. Pieros er en af truppens mest sympatiske spillere, og hans attitude kan man altså ikke sætte en finger på (men jeg synes stadig de spillemæssige egenskaber halter)...


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Nogen der ligger inde med Roberts scoringsprocent på frispark i indeværende sæson? - Min mavefornemmelse siger at vi nærmer os de 50................
    Ifølge fcks egen facebook side har han scoret syv frisparksmål på 21 forsøg i Superliga-sæsonen.
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Ifølge fcks egen facebook side har han scoret syv frisparksmål på 21 forsøg i Superliga-sæsonen.
    Bevares, han sparker frispark mod nogle lidt(..) bedre målmænd, men til sammenligning var Messis bedste sæson, rent frisparksscoringsprocentsmæssi gt, sæsonen 2015/16. Her scorede han 7 frisparksmål med en konverteringsrate på 12,6%...

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Pieros er bestemt ikke min kop te rent spillemæssigt, men at der kan koges så meget suppe på hans reaktion i søndags forstår jeg ikke helt, jeg kan i hvert fald sagtens sætte mig ind i hvordan han har følt det.. Han knokler trods alt røven uden af bukserne i samtlige af de minutter han får, og når kan så tilkæmper sig et straffe i overtiden ved stillingen 5-1, er der ingen af hans holdkammerater der under ham den succesoplevelse det vil være for ham selv at eksekvere straffesparket.. Beslutningen om at lade Skov sparke synes jeg er rigtig nok, særligt fordi målscoreren i sidste ende nemt kan ende med at blive afgørende, men de tanker og det overblik står man nok ikke med i 90. tyvende minut når pulsen hamrer derudaf.. Pieros er en af truppens mest sympatiske spillere, og hans attitude kan man altså ikke sætte en finger på (men jeg synes stadig de spillemæssige egenskaber halter)...
    Så enig i dine betragtninger! Han knokler og styrer 1. presset. Han skaber ravage i feltet - han brænder meget, men heldigvis sparker alle andre den pt. i kassen!

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Pieros er bestemt ikke min kop te rent spillemæssigt, men at der kan koges så meget suppe på hans reaktion i søndags forstår jeg ikke helt, jeg kan i hvert fald sagtens sætte mig ind i hvordan han har følt det.. Han knokler trods alt røven uden af bukserne i samtlige af de minutter han får, og når kan så tilkæmper sig et straffe i overtiden ved stillingen 5-1, er der ingen af hans holdkammerater der under ham den succesoplevelse det vil være for ham selv at eksekvere straffesparket.. Beslutningen om at lade Skov sparke synes jeg er rigtig nok, særligt fordi målscoreren i sidste ende nemt kan ende med at blive afgørende, men de tanker og det overblik står man nok ikke med i 90. tyvende minut når pulsen hamrer derudaf.. Pieros er en af truppens mest sympatiske spillere, og hans attitude kan man altså ikke sætte en finger på (men jeg synes stadig de spillemæssige egenskaber halter)...
    Forstår godt hvor du vil hen, og selvfølgelig skal man nuancere tingene.

    Det er og bliver bare for dumt at té sig på den måde, når du i forvejen er i krise. Det er jo irriterende for både spillere, fans og ansatte. Det var jo ikke fordi han bare var skuffet - han skabte jo et mindre drama, og det hjælper ham bare ikke på nogen måde. Derfor synes jeg egentlig at opmærksomheden er på sin plads, og vel nærmest uundgåelig. Man bliver nødt til at tænke sig om.

    Men ok, nu er den så heller ikke længere. Mon ikke den er løst - men han skal nok ikke lave mange flere af dem, før de rammer ham big time.

    Zan

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Så enig i dine betragtninger! Han knokler og styrer 1. presset. Han skaber ravage i feltet - han brænder meget, men heldigvis sparker alle andre den pt. i kassen!
    Synes i er lige lovligt søde.

    I FCK bør man ikke, som striker, kunne overleve på at løbe og presse. Bevars, det kan være en stor force at have - Vetokele var også skøn i den del af spillet.

    Men Pieros kommer simpelthen med for lidt. Han mangler skarphed og/eller én eller anden spidskompetence, der gør man ikke kommer udenom ham. At man løber solen sort er ikke nok.

    Jeg forstår jeres sympati med Pieros, men der graves godt nok dybt efter det positive, når argumenterne er at "... han arbejder godt for holdet...".

    Tror bare vi må sande, at 160 kampe i den cypriotiske liga, er nok til at skabe en middelmådig Superliga-striker (som Pieros bestemt er). Men heller ikke meget mere end det...

    Zan


  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Synes i er lige lovligt søde.

    I FCK bør man ikke, som striker, kunne overleve på at løbe og presse. Bevars, det kan være en stor force at have - Vetokele var også skøn i den del af spillet.

    Men Pieros kommer simpelthen med for lidt. Han mangler skarphed og/eller én eller anden spidskompetence, der gør man ikke kommer udenom ham. At man løber solen sort er ikke nok.

    Jeg forstår jeres sympati med Pieros, men der graves godt nok dybt efter det positive, når argumenterne er at "... han arbejder godt for holdet...".

    Tror bare vi må sande, at 160 kampe i den cypriotiske liga, er nok til at skabe en middelmådig Superliga-striker (som Pieros bestemt er). Men heller ikke meget mere end det...

    Zan
    Og han har scoret mod BIF ;-) Det redder meget!

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    Jeg forstår jeres sympati med Pieros, men der graves godt nok dybt efter det positive, når argumenterne er at "... han arbejder godt for holdet...".

    Tror nu at det er noget Ståle vurderer som temmelig vigtigt - om man så som fan kan lide det eller ej

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    Jeg synes ikke det er at grave dybt at forsvare Pieros' arbejde, når holdet scorer så mange mål som tilfældet er og offensiven som helhed fungerer så godt som den gør.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    For lige at runde af på OB's gakkede gøgl med at lægge en mand under muren mens Robert Skov skød den i mål på frispark længere oppe i luften – så lad os lige, her i ugen for Zornigers fyring, notere at hvis Brøndby havde prøvet det samme mod Horsens havde de kunnet gå omkring og kalde sig mestre og Doublevindere hver eneste dag, time og minut i de seneste ni måneder ...



Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 26.02.18, 22:54
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 18.07.17, 19:25
  3. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  4. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  5. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 16.09.14, 09:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •