Side 57 af 64 FørsteFørste ... 74754555657585960 ... SidsteSidste
Viser resultater 841 til 855 af 952

Emner: Til- og afgange: Vinter 18/19

  1. #841
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej, "en middelgod spiller i en middelmådig liga" er ikke lige det, som vi drømmer om. Man må nok bare krydse fingre for, at klubben ikke betaler et beløb i den størrelse og jager spilleren i mindst to vinduer uden at han har den nødvendige kvalitet.
    Delaney var inden sit gennembrud også en middelgod spiller I en middelmådig liga..... Det endte da egentlig meget fint nogle år senere...!!!

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #842
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19


  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #843
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Jeg synes ikke vi mangler en ekstraordinærspiller, eller en der scorer mange mål. Vi mangler en der løber meget - og rigtigt. En der står rigtigt placeret, hver gang og som samtidig kan flytte spillet frem ved løb, vendinger og afleveringer. Det er svært at gennemskue hvordan han placerer sig generelt på den video jeg har set, men resten ligner det han passer på. Jeg tror det bliver meget godt.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #844
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg synes ikke vi mangler en ekstraordinærspiller, eller en der scorer mange mål. Vi mangler en der løber meget - og rigtigt. En der står rigtigt placeret, hver gang og som samtidig kan flytte spillet frem ved løb, vendinger og afleveringer. Det er svært at gennemskue hvordan han placerer sig generelt på den video jeg har set, men resten ligner det han passer på. Jeg tror det bliver meget godt.
    Nemlig. Og jeg tror du har ret. Han forekommer mig, som lige præcis den type spiller vi har manglet ved siden af Zeca. Det er kun positivt, at der er så mange, der går op i mål og stats, og hvilken klubber han har spillet i, at han ikke slog igennem i udlandet etc. Det skaber mindre pres på ham, og det vil overraske folk, når det går op for dem hvilken spiller vi har købt.

    Jeg tror også det bliver godt - og når jeg ser interviewet med Mudrazija, så forstærker det kun min tro.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #845
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Vi mangler et reelt alternativ til Falk og Zeca. Samtidig mangler vi en der kan skubbe Falk ud på kanten, og lade Fischer gå frem i det kampe hvor det er at foretrække.

    Thomsen skulle have været den spiller, men han er bare ikke slået igennem. Mudrazija er forhåbentlig den tilføjelse til truppen som gør ovenstående muligt, herunder holde samme taktik centralt selvom Zeca eller Falk skal udskiftes undervejs i kampene.

    Jeg synes det for truppens samlede dynamik, er en utrolig stærk signing! Om han så indfrier forventningerne må vi se med tiden!

    Stort velkommen herfra!

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #846
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi mangler et reelt alternativ til Falk og Zeca. Samtidig mangler vi en der kan skubbe Falk ud på kanten, og lade Fischer gå frem i det kampe hvor det er at foretrække.

    Thomsen skulle have været den spiller, men han er bare ikke slået igennem. Mudrazija er forhåbentlig den tilføjelse til truppen som gør ovenstående muligt, herunder holde samme taktik centralt selvom Zeca eller Falk skal udskiftes undervejs i kampene.

    Jeg synes det for truppens samlede dynamik, er en utrolig stærk signing! Om han så indfrier forventningerne må vi se med tiden!

    Stort velkommen herfra!
    Derudover er det ikke som med Matic, som omgående skulle lukke et blødende hul efter Delaney, men hvor han får tid til at blive spillet ind på pladsen, samtidigt med der er reelle alternativer, ved at man spiller som hidtil. Det gør, at han får en mindre presset indkøringsfase.

    En anden god ting er, at det ikke er Mudrazijas første udlandsskifte. Så han har prøvet at skifte til udlandet, og ved derfor også lidt om, hvad der skal til for at fungere i udlandet. Det burde gøre indkøringsfasen nemmere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #847
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Delaney var inden sit gennembrud også en middelgod spiller I en middelmådig liga..... Det endte da egentlig meget fint nogle år senere...!!!
    Ja,lad os håbe, at han udvikler sig lige så voldsomt.

    Og bare lige for at slå det fast, hvis nogen er i tvivl. Så var "middelgod spiller i middelmådig (dårlig) liga" et citat fra en scout, ikke min holdning. Jeg ved nemlig intet om ham eller for den sags skyld ligaen i Kroatien.

  14. #848
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Status på transfervinduet med to dage igen:

    Ud:
    Jan Gregus (Minnesota)
    Mads Roerslev (Vendsyssel FF, leje)

    Ind:
    Guillermo Varela (Peñarol)
    Robert Mudrazija (Osijek)

    Forlængelser:
    Rasmus Falk (2022)
    Nicolai Boilesen (2023)
    Jonas Wind (2023)
    Dame N'Doye (2020)

    Rygter:
    Sten Grytebust (OB)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  15. #849
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Status på transfervinduet med to dage igen:

    Ud:
    Jan Gregus (Minnesota)
    Mads Roerslev (Vendsyssel FF, leje)

    Ind:
    Guillermo Varela (Peñarol)
    Robert Mudrazija (Osijek)

    Forlængelser:
    Rasmus Falk (2022)
    Nicolai Boilesen (2023)
    Jonas Wind (2023)
    Dame N'Doye (2020)

    Rygter:
    Sten Grytebust (OB)
    Det er tæt på at være et optimalt transfervindue. Grytebust /Joronen-konstellationen kan jeg ikke se for mig, og jeg bliver pænt overrasket hvis vi skriver med ham..

    Eneste lille ønske er at vi afskiber Kodro og henter en yngre model, som rent faktisk kan score mål, og ikke er så dyr at have siddende på bænken..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #850
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Udfra videomaterialet ligner han meget Falk, med den forskel at han er meget yngre og dermed må formodes at have et noget højere loft for, hvor langt han kan drive det. En boldfast tovejsspiller centralt kan være guld værd i Europa, og hvis vi har en midtbane, der hedder Falk-Zeca-Mudrazija-Skov med Fischer og N'Doye på toppen har vi virkelig en masse kvalitet med bolden, samtidig med at alle fire på midtbanen kan finde ud af at forsvare. Altså farvel og tak til vanvittige Toutouhske tunneller udenfor eget felt, Fischers svage tilbageløb/-erobringer, eller Kvists stationære bevægelser og langsomme boldomgang. Hvis (og kun hvis) Mudrazija rent faktisk har niveauet, virker hans profil som den helt rigtige i Ståles tweakede 442.

    Sammenholdt med, at hans nationalitet, sprogegenskaber (han kan rent faktisk tale engelsk!) og alder nok gør ham let at sælge i fremtiden, er det altså ikke et ligeså stort sats, som nogle får det til at ligne.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #851
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det er tæt på at være et optimalt transfervindue. Grytebust /Joronen-konstellationen kan jeg ikke se for mig, og jeg bliver pænt overrasket hvis vi skriver med ham..

    Eneste lille ønske er at vi afskiber Kodro og henter en yngre model, som rent faktisk kan score mål, og ikke er så dyr at have siddende på bænken..
    Det gør faktisk, at udover Ankersen, så lader det til at det kan blive et ret stille transfervindue til sommer, og at der kun hentes til bredden, eller kigger på spillere, som først skal peake i den næste cyklus. Måske man skiller sig af med en eller to angribere (Pieros og/eller Kodro) for at skabe plads til Daramy og evt. Daghim, og at man, afhængig af præstationerne i foråret laver en ny evaluering af Thomsen og Lüftner, og man på den baggrund sliber holdet klart til en CL-kvalifikation, hvor vi SKAL med i det gode selskab i 19/20.

    Tror start-11'eren i Europa i næste sæson kommer til at se således ud:

    Joronen
    Varela-Vavro-Bjelland-Boilesen
    Skov-Zeca-Mudrazija-Falk
    N'Doye-Fischer

    Men efter 2020 er Vavro, Skov, Fischer og N'Doye nok væk, og til den tid vil Bjelland nok begynde at mærke alderen trykke (mere), og så er Lüftner nok også sendt videre der. Så måske vi til sommer primært skal begynde at kigge på unge midterforsvarere, som kan stå i lære?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #852
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Eneste lille ønske er at vi afskiber Kodro og henter en yngre model, som rent faktisk kan score mål, og ikke er så dyr at have siddende på bænken..
    Hvis vi kan få forlænget med Daramy, behøver vi bare at sende Kodro videre, så er den ordnet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #853
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    synes ikke jeg har kunne se nogle linke til dette skifte herinde?

    Kenan Kodro måske til Athletic Bilbao.

    https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...hletic-bilbao/

  24. #854
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    synes ikke jeg har kunne se nogle linke til dette skifte herinde?

    Kenan Kodro måske til Athletic Bilbao.

    https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...hletic-bilbao/
    Den giver rigtig god mening. Med det meget begrænsede antal baskiske kandidater for Bilbao, og at de havde udset sig Llorente, kan vi endda være heldige at få alle udgifter hjem igen. Krydser fingre for at den går igennem, og at Daramy rykkes permanent op i førsteholdstruppen!

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #855
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 18/19

    Brøndby fik også engang en middelmådig spiller fra samme middelmådige liga tilbudt, som de ikke fandt noget særligt.....


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  2. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  3. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33
  4. Til og Afgange 7: Vinter 2011
    By David_T in forum Transferforum
    Svar: 267
    Sidste Meddelelse: 21.03.11, 09:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •