Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    32 36.78%
  • Uafgjort

    25 28.74%
  • FCM vinder

    30 34.48%
Viser resultater 1 til 15 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

  1. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Vi har jo lige hentet Dame hjem igen og det gik som bekendt meget godt. Ellers kan jeg godt være tilbøjelig til at give dig ret i, at de fleste spillere kræver kortere eller længere tilvænning inden de for alvor slår til. Måske er det Verdens Sværeste 442, der er årsagen - men måske er det også dét værd, da den er rygraden for 13 ud af 14 europæiske gruppespil. Det er ikke sikkert at man kan få det hele.

    Dét kan også være at vi skal kigge lidt på FCM's (og Ajax, City, Chelsea m.fl.) med at hente forholdsvis mange spillere og lade dem prøve sig af i klubben og på lejeophold. Dét giver dem noget kendskab til klubben og kan måske gøre integrationen nemmere. Men det giver også en masse spillere som aldrig vil slå igennem og gør det måske også sværere for egen avl at slå igennem. Dét er jeg ikke sådan vildt opsat på.
    Det ville nok kræve en form for samarbejdsklub, der praktiserer samme stil. Men problemet med det er jo, at niveauet i 1.division er for lavt til at modne spillerne til førsteholdet. Så vi er ude i at skulle samarbejde med en Superligaklub (hvilket medfører en masse problemer) eller en udenlandsk klub. Det kan jeg ikke se ske. At en FCM-spiller tøffer rundt i Fredericia gør ham øjensynligt ikke klar til EL-kvalen eller toppen af Superligaen.

    Desuden - Santos har da slået til fra dag 1. Nelsson også. Stage til dels. Grytebust og Johnsson har været ok uden at være vildt imponerende. Bartolec og Biel har ikke imponeret, men vis mig en klub, der har en markant større succesrate end vi har? Varela så sateme dårlig ud i foråret og i de første kampe denne sæson, men ligner nu en, der kan blive en stor profil.

    Havde Doye og Wind sluppet for skader, havde vi jo selvfølgelig også scoret flere mål de seneste kampe.

    Jeg er virkelig ikke lige så pessimistisk som mange andre på det punkt her. Doye er snart klar, vi fik 3 point i første EL-kamp, undgik et nederlag til FCM selvom vi er i en lille bølgedal. Det kan sagtens være, at FCM smider point til OB og vi slår SIF, og at vi dermed om en uge står og snakker om en pointforskel på 1-3 point. Sæsonen er lang og vi er kun i september. Det er åbenlyst, at vi har haft en massiv spillerudskiftning, der naturligvis bliver bedre efterhånden som vi får flere kampe og yderligere to landskampspauser.

  2. De følgende 7 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •