Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 87

Emner: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Wow, sikke et humør. Næste gang sætter jeg en blinkende klovnetud i sytten farver på en joke jeg forsøger mig med. Så er alle måske i stand til at følge med.

    Fed joke og tak for at du tog dig tid til at finde en klovnegif til mig.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Vanvittigt at hæve prisen til næsten det dobbelte i forhold til sidste år.
    På deres Facebook side er DBU hurtige til at skrive at det er en beslutning der er lavet mellem DBU og de 2 klubber. Hvilken interesse har klubberne i den høje pris? De får vel ikke andel af indtægten fra billet salget?
    Klubberne ved godt at de skal dække udgifterne efterfølgende, og mon ikke der skal fjernes 8-9000 klistermærker fra nedre c, genopbygges 1/4 af sæderne og repareres samtlige toilet. Og så er det alt det sædvanlige lort op til kampen... For ikke at tale om alle rotterne som vil bliver sluppet løs på stadion....

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Klubberne ved godt at de skal dække udgifterne efterfølgende, og mon ikke der skal fjernes 8-9000 klistermærker fra nedre c, genopbygges 1/4 af sæderne og repareres samtlige toilet. Og så er det alt det sædvanlige lort op til kampen... For ikke at tale om alle rotterne som vil bliver sluppet løs på stadion....
    Så, så, rotterne er der kun i de timer kampen varer, så tager de hjem til Vstgnn igen.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Lønne Se meddelelser
    Vanvittigt at hæve prisen til næsten det dobbelte i forhold til sidste år.
    På deres Facebook side er DBU hurtige til at skrive at det er en beslutning der er lavet mellem DBU og de 2 klubber. Hvilken interesse har klubberne i den høje pris? De får vel ikke andel af indtægten fra billet salget?
    Man kan vel godt forestille sig, at klubberne får en del af indtægterne fra finalen. Derudover kan FCK's lejeindtægt også godt være afhængig af DBU's indtægter på kampen. Krejlere alle til hobe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man kan vel godt forestille sig, at klubberne får en del af indtægterne fra finalen. Derudover kan FCK's lejeindtægt også godt være afhængig af DBU's indtægter på kampen. Krejlere alle til hobe.
    DBU betaler PSE et eller andet pr. solgt billet. Det gjorde de i hvert fald tidligere. Dengang der var debat omkring hvor landskampe skulle spilles, der var der nævnt tal i størrelsesordenen 110 kroner pr. billet.

    Og det er vel på en måde OK, at skulle betale 300 kroner for en kamp, hvor DBU formentlig stadig kunne sælge det dobbelte antal billetter.

    På listen over alle de (utrolig mange) ting DBU gør helt galt, der kan jeg personligt ikke rigtig finde plads til denne sag.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. De følgende 15 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Er der nogen der ved hvornår vi får mailen? Jeg har ihvertfald ikke fået nogen endnu ��
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    DBU betaler PSE et eller andet pr. solgt billet. Det gjorde de i hvert fald tidligere. Dengang der var debat omkring hvor landskampe skulle spilles, der var der nævnt tal i størrelsesordenen 110 kroner pr. billet.

    Og det er vel på en måde OK, at skulle betale 300 kroner for en kamp, hvor DBU formentlig stadig kunne sælge det dobbelte antal billetter.

    På listen over alle de (utrolig mange) ting DBU gør helt galt, der kan jeg personligt ikke rigtig finde plads til denne sag.
    Det var nu også snarere det faktum, at klubberne angiveligt skulle have været med til at fastsætte prisen, der gør mig lidt stram i betrækket. Hvis det altså passer. Men derudover er jeg grundlæggende ikke tilhænger af markedslogikken i, at man nødvendigvis skal stramme prisskruen så meget som muligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  12. #38
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Jeg tænker, at det også spiller ind, at begge hold ligger i rimelig afstand af Parken. Sidste år skulle der jo fragtes en del tosser fra Jylland, så 300,- + transport ville måske have afholdt nogle fra at tage turen. DBU ville jo så blive skudt i skoene, at de havde favoriseret København yderligere, ud over at finalen spilles i Parken.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Der er nu lidt mere info omkring billetter og forsalg: http://www.fck.dk/#/nyhed/2017/05/11...l-pokalfinalen
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Hvordan opretter man sig som bruger ??
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Lad som om du vil købe nogle billetter til noget , så dukker den op;-).... vildt mærkeligt system

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    27

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Gå ind på https://dbu.billetten.dk , der er en boks i højre side, hvor der står kundelogin.
    Hasta la victoria siempre

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    1,010

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Vores flok af stående, råbende og rygende oldinge er mest til langsiden - men lægger kommunikationen fra klubben ikke lidt op til, at afsnittene på A er tænkt som en slags familietribune med siddende tilskuere?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af ~Prunier~ Se meddelelser
    Vores flok af stående, råbende og rygende oldinge er mest til langsiden - men lægger kommunikationen fra klubben ikke lidt op til, at afsnittene på A er tænkt som en slags familietribune med siddende tilskuere?
    Min flok er også forvist fra Nedre C, men satser på A2/A3 som erstatning – det var jo der, det hele begyndte.

    Men håber i den grad også på, og regner med, at der er tale om ståpladser på Nedre A. En fast udmelding om at man skal regne med at folk står op kunne virkelig være god at have i baghånden ...

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    41

    Re: Pokalfinale 2017 - Tribunefordeling og billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Min flok er også forvist fra Nedre C, men satser på A2/A3 som erstatning – det var jo der, det hele begyndte.

    Men håber i den grad også på, og regner med, at der er tale om ståpladser på Nedre A. En fast udmelding om at man skal regne med at folk står op kunne virkelig være god at have i baghånden ...

    Er det ikke tvivlsomt at det er ståpladser. Sidste år var der flere der klagede over at min ven og jeg stop op på øvre B. Hvis folk protesterer på hvad der er en stemningstribune, så er det meget tvivlsomt folk accepterer du står på A tænker jeg. Desværre....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tillykke med mesterskabet 2017
    By Killer in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 30.04.17, 23:13
  2. Slutspillet 2017
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 23.03.17, 14:20
  3. Forårssæson 2017
    By Kaff in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.02.17, 15:17
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 18.05.09, 18:42
  5. Pokalfinale billetter
    By Walle in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 23.04.08, 12:09

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •