Se afstemningsresultater: Nicklas Bendtner: For eller imod?

Stemmeafgivere
271. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg er for! (Alt fra Det er det fedeste i verden!! til Jeg ser tiden an og giver det en chance)

    226 83.39%
  • Jeg er imod! (Alt fra Det er det værste i verden!! til Hmm jeg er skeptisk og tror det er en fejl)

    28 10.33%
  • Jeg har ingen holdning (Yeah right)

    17 6.27%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Efter at have læst transfertråden må man konstatere, at tilgangen af Nicklas Bendtner i den grad skiller vandene - og for en yderst sjældent gang, så tror jeg faktisk, at man ganske præcist kan bruge udtrykket, at enten er du for eller også er du imod. Så sort/hvidt er det simpelthen.

    Så derfor! 2 valgmuligheder: Er du for eller er du imod? Intet der i mellem..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Efter at have læst transfertråden må man konstatere, at tilgangen af Nicklas Bendtner i den grad skiller vandene - og for en yderst sjældent gang, så tror jeg faktisk, at man ganske præcist kan bruge udtrykket, at enten er du for eller også er du imod. Så sort/hvidt er det simpelthen.

    Så derfor! 2 valgmuligheder: Er du for eller er du imod? Intet der i mellem..
    Mangler der en afstemning? Jeg er for - men jeg er stærkt tvivlende om det bliver en succes. Jeg håber det

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Mangler der en afstemning? Jeg er for - men jeg er stærkt tvivlende om det bliver en succes. Jeg håber det
    Jeg er for og tror han bliver en kæmpe succes. Klasse spiller i Superligaen. Selv da han ikke spillede regelmæssigt var han god på landsholdet samt Københavns spillestil passer helt perfekt til ham.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Det er trænerens skyld!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Så sort/hvidt er det simpelthen.

    Så skulle man synes at det ikke var nødvendigt at smøre valgmulighederne ind i så meget ævl

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    66

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Hvilken værdi har et svar i en debat, hvis ikke man kan få lov at nuancere det? Hvad bidrager det med? Sorry - den afstemning er ubrugelig i mine øjne..

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af Powderfinger Se meddelelser
    Så skulle man synes at det ikke var nødvendigt at smøre valgmulighederne ind i så meget ævl
    Godt ord igen. Det var egentlig blot inspireret af de mange indlæg i transfertråden, som går i enten den ene eller anden retning, og hvor scoring bl.a. skrev "Om 4 måneder, er der utrolig mange på enten den ene eller anden side der kan sige: "hvad sagde jeg"."

    Signingen af Nicklas Bendtner er en af de mere bemærkelsesværdige begivenheder i FCK i gennem længere tid, og har jo igennem flere års transfervinduer været et tilbagevendende tema med mange stærke holdninger. Det kan vel godt bære en uskyldig afstemning, der netop lukker om 4 måneder, hvor vi kan få tal på håne-rettighederne. Det mest elegante havde nok været at lave en afstemning i den allerede oprettede tråd om Bendtner. Men den mulighed havde jeg jo så desværre ikke.

    Og "ævlet" var sådan set bare med for at illustrere, at der trods alt er nuancer..

    Nå. Ævle bævle..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    74

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af ossian Se meddelelser
    Hvilken værdi har et svar i en debat, hvis ikke man kan få lov at nuancere det? Hvad bidrager det med? Sorry - den afstemning er ubrugelig i mine øjne..
    Correct me if im wrong. Dette er en afstemning inde på et debatforum hvori man kan skrive indlæg. Du skriver at der mangler mulighed for at uddybe, i stedet for at uddybe hvad din holdning er. Puha så bliver det sq snart svært at starte den korrekte tråd.

    Nå tilbage til min uddybning (vanvittigt at jeg lige her opfinder den dybe tallerken og viser at man kan uddybe via en kommentar) - Jeg har stemt for. Jeg er skeptisk ift hans niveau, men anser det for en lav-risiko investering (kort kontrakt) der kan ende med at have kæmpe gevinst. Bare den hype der har været har været godt for FCK allerede og jeg kunne godt håbe og forestille mig at man laver investeringer a la Bendtner i fremtiden.

    /Christian


  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Så lad os da uddybe - uden at uddybe eller noget...

    Jeg var dybt skeptisk ift. en signing af Bendtner. Men nu, hvor han er landet, så er jeg meget mere positiv. Synes hans pressemøder, fremtræden og - tro det eller ej - ydmyghed har været eksemplarisk. Nuvel - vi ved ikke, hvor mange fester han har kørt sidste weekend, men mon ikke han strammer sig an?

    Jeg svarede den noget kujonagtige - "Jeg har ingen holdning" - da jeg er kraftigt på vej fra "Åh nej" --> "Yesssss..."

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Så lad os da uddybe - uden at uddybe eller noget...

    Jeg var dybt skeptisk ift. en signing af Bendtner. Men nu, hvor han er landet, så er jeg meget mere positiv. Synes hans pressemøder, fremtræden og - tro det eller ej - ydmyghed har været eksemplarisk. Nuvel - vi ved ikke, hvor mange fester han har kørt sidste weekend, men mon ikke han strammer sig an?

    Jeg svarede den noget kujonagtige - "Jeg har ingen holdning" - da jeg er kraftigt på vej fra "Åh nej" --> "Yesssss..."
    Ja - det ligner umiddelbart vil ommer til at diskutere ting på banen fremfor ting udenfor banen... dvs so far so good, natten er stadig ung.

    Bendtner er virkelig stor - han ligner jo en kæmpe i forhold til N’Doye, nu skal skarpheden vare indfinde sig hurtigst muligt. Selvom jeg tænker “hvor uskarp kan man blive på nogle måneder”.

    Da Brian Laudrup kom til Fiorentina, så sagde han vist noget om hvor uskarp Batistuta var - han kunne intet... lige indtil han spillede kamp og så var han en af verdens bedste angribere.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Jeg var dybt skeptisk ift. en signing af Bendtner. Men nu, hvor han er landet, så er jeg meget mere positiv. Synes hans pressemøder, fremtræden og - tro det eller ej - ydmyghed har været eksemplarisk. Nuvel - vi ved ikke, hvor mange fester han har kørt sidste weekend, men mon ikke han strammer sig an?
    Det er et godt sted at springe på, for jeg sad selv og så den seance, og tænkte at han skam talte godt for sig til det pressemøde. Tydeligvis ædru. ;-) Men også afdæmpet og tænksom.

    Men så kom jeg til at tænke på lignende forestillinger. "Der er sket mange ting gennem de seneste år, så jeg håber, jeg har forandret mig og lært af de ting, der er sket i livet. Men jeg føler også, jeg er blevet mere moden både som menneske og fodboldspiller" – det var ordene i efteråret 2014 efter starten i Wolfsburg, hvor hans Aston Martin var skiftet ud med en VW og tysk disciplin, men hvor det hele gik i spåner et år senere (bl.a. efter at han havde købt en Mercedes i stedet ...)

    Og "
    Jeg tror, at folk har et meget fejlagtigt syn på mig generelt. De tror, at det hele handler om byture og natteliv. Men når jeg har været hjemme (i Danmark, red.), har jeg altid taget ud i mit sommerhus. Jeg har altid elsket naturen, så for mig er der ikke noget nyt i det. Nu er der bare mere naturliv end så meget andet. Jeg nyder kontrasten. Det er dejligt. Vi er en del fra holdet, som fisker sammen." Det lød sgu hyggeligt dér i efteråret 2017. Et år senere, og i mandags for præcis et år siden, åbnede politiet så en voldssag mod ham.

    Og det er derfor, det bare er umuligt at vide hvad pokker vi får – i virkeligheden indtil det er slut. Der har været så mange snakke om modenhed og om at have rundet et nyt hjørne, og så står vi der igen en søndag morgen. Eller der går en evighed inden han er i form og endnu længere inden han rammer målet regelmæssigt – det er jo ikke kun livsstilsspørgsmål der været et problem for ham, men også at han aldrig blev den superangriber han selv påstod at være.

    Men hey, det kan være vi helt slipper for de problemer i denne omgang. Så er Ståle et induskutabelt geni.

    (Noget helt andet er så det lidt pudsige nu i at se hypen blive bygget op om en spiller, vi sagtens kunne have hentet i flere omgange inden, men af flere grunde afviste blankt - lige indtil et afbud på vinduets sidste dag fik os til at slå til i mangel på bedre. At alle parter kører det meget op, viser vist mest af alt hvor kort den kollektive hukommelse er, og hvor fattig Danmark må være på ægte profiler ...)



  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser

    Men hey, det kan være vi helt slipper for de problemer i denne omgang. Så er Ståle et induskutabelt geni.
    Bendtner kan ikke slå en prut i en kø ved kassen i Netto uden at det rammer forsiden af Ekstra Bladet. Ud over at manden åbenlyst ikke er hjerneforsker, så skal man nok ikke underkende det absurde fokus, pres og konstante mediebevågenhed, som han (for en stor dels vedkommende er selvforskydt i) er udsat for. Det er formentlig kun et spørgsmål om tid, inden han bliver provokeret nok, har drukket nok, har slået hjernen nok fra (find selv på flere årsager) til at der kommer en ny historie om Bendtner, der træder ved siden af.
    Der vil med al sandsynlighed komme nye historier. Den korte kontrakt gør, at jeg er tæt på ganske ubekymret omkring dette pt., men imponerer han så meget (måske også usandsynligt) at vi giver ham en lang kontrakt, ja så vil det bekymre mig. Og grunden er ikke økonomisk (man indskriver formentlig nogle klausuler omkring opførsel), men simpelthen sportsligt ved udsigten til at stå og mangle en angriber i mange måneder, fordi man har været nødt til at smide ham på porten grundet en ny sag. Det ville være en katastrofe.

    Jeg ønsker virkelig af hele mit hjerte, at han lykkes her. Ikke kun af den åbenlyse grund (fordi jeg holder med FCK), men også fordi at jeg altid har betragtet ham som FCK-talent / spiller. Han har aldrig lagt skjul på, hvem hans klub i DK er og hvor han drømte om at spille sidst i karrieren. Jeg har altid haft det lidt med Bendtner som jeg har det med Delaney, Zanka og Corner - selvfølgelig skal de slutte af med nogle gode år i FCK, som Kvist gjorde. Og som Christian Poulsen gjorde (de var måske ikke vildt succesfulde).
    Når det er sagt, så er det "nemmeste" måske, hvis han ikke formår at imponere nok til en ny kontrakt og vi satser på Thelin eller en anden i næste transfervindue. Så har vi prøvet Bendtner (og skal ikke tænke på "hvis nu han kom..."), men han var bare ikke god nok. Det ville være en trist afslutning for Bendtner, men for klubben slap vi for katastrofen, at han skulle dumme sig i nattelivet.
    Sidst redigeret af k@sper : 11.09.19 kl. 21:04

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Har ikke læst igennem tråden så mulig jeg spørger dumt :) men Regnes Bendtner som egen avl?

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    84

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Bendtner regnes ikke som egen avl, da Brøndby har patent på dette udtryk. Bendtner er blot en lejesvend som alle de andre spillere i vores trup. Ingen af vores spillere har på noget tidspunkt haft en positiv følelse af nogen art for vores firmaklub, da vi ikke bruger tid og ressourcer på at udvikle vores egne spillere.
    FC København - Fordi alt andet er for nemt.


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Har ikke læst igennem tråden så mulig jeg spørger dumt :) men Regnes Bendtner som egen avl?
    Det formoder jeg, da han har spillet 5-6 år i KB inden han smuttede til Arsenal.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?
    By Bøf in forum De korte linier
    Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 17.12.19, 22:32
  2. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  4. Bliver der plads til PC eller ROBA eller ingen !
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 09.09.04, 12:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •