Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby vinder

    12 14.12%
  • Uafgjort

    5 5.88%
  • FCK vinder

    68 80.00%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 90

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Anden mandagskamp i træk byder på en kort udebanetur nord for København, hvor nedrykningskandidaterne fra Lyngby tager imod.

    Med en sejr kan FCK rykke op på 3. pladsen, hvis AGF dagen inden smider point hjemme mod SønderjyskE. Bronzepladsen kan dog også opnås, selv hvis AGF skulle vinde deres kamp. Det kræver dog "blot", at Lyngby slås med 6 mål mere end hvad AGF måtte vinde med. En sejr over Lyngby vil desuden betyde, at man i næste runde med en sejr over AGF vil være max. 2 point fra en CL-plads.

    FCK må undvære Peter Ankersen, der stadig døjer med efterveerne fra sin ankelskade, mens Mikkel Kaufmann også er tvivlsom efter sit skadesforløb.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Hos FCK er Zanka i karantænefare, selv hvis hans gule kort mod SønderjyskE annulleres. Skulle det gule kort annulleres, vil det kræve at det gule kort kræver 6 strafpoint, hvis Zanka skal sidde over en enkelt dag. Hvis det ikke annulleres, står han til en ufrivillig pause mod AGF ved et gult kort, uanset antallet af strafpoint. Dette er også gældende for Bryan Oviedo. Hos Lyngby er FCM-lejesvenden Victor Torp den eneste i karantænefare.

    Kampens dommer er Morten Krogh, som dømmer sin 3. FCK-kamp i denne sæson. De første to kampe endte med to FCK-sejre over hhv. FCN hjemme og SønderjyskE ude. Han har tidligere dømt et enkelt opgør mellem de to klubber, tilbage i november 2017. Her vandt Løverne hele 5-1 på mål af Pavlovic x2, Santander, Boilesen og Matic.

    Kampen vises på TV3 Sport, med start kl. 19:00, og optakt fra kl. 18:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Jeg tror på en sikker 3 - 1 sejr til løverne og håber at Fischer scorer igen, så han kan opretholde sin foreløbige scorings stime.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Jeg håber vi kommer til at se det offensive udtryk, der var kendetegnende for vores sidste 4 kampe i efteråret og som ligesom har defineret “genrejsningen” af holdet.. Desværre synes jeg ikke at dette udtryk har været lige så tydeligt her i forårets kampe... Langt fra faktisk... Og så håber jeg der bliver plads til at sende nogle af de unge drenge i aktion i løbet af kampen... De har set skarpe ud i træningskampene...0

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber vi kommer til at se det offensive udtryk, der var kendetegnende for vores sidste 4 kampe i efteråret og som ligesom har defineret “genrejsningen” af holdet.. Desværre synes jeg ikke at dette udtryk har været lige så tydeligt her i forårets kampe... Langt fra faktisk... Og så håber jeg der bliver plads til at sende nogle af de unge drenge i aktion i løbet af kampen... De har set skarpe ud i træningskampene...0
    Jeg synes også at vi ikke er helt lige så dynamiske i offensiven og så synes jeg at vores presspil er faldet ret meget i kvalitet. Vores bagkæde falder umiddelbart også hurtigere, men virker til gengæld mere sikker (ligesom backerne ikke virker helt så offensive - særligt hang Boilesen tit efter i seneste kampe mod Sønderjyske). Noget af det hænger måske også sammen med, at de andre hold har luret vores spillestil. Vi har jo set et par gange nu, at modstanderne spiller meget direkte eller breder spillet ud på kanten eller backen (og tit slår en lang bold her fra) for at undgå vores pres, ligesom de blandt andet også står med kort afstand mellem forsvar og midtbane (måske også derfor vores yderste angribere står lidt bredere). De sidste par kampe har umiddelbart budt på mere plads på kanterne, som vi ikke har været helt så skarpe til at udnytte. Jeg synes dog også, at vi ser langt mindre paniske ud og er blevet gode til hurtigt at omstille os. Et eksempel på det kan være mod Sønderjyske, hvor vi begyndte at spille langt hårdere, da de begyndte at få lidt momentum.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    En sjov detalje ved denne kamp er, at Lyngby, hvis fans hader os indædt, finder det passende at tigge penge af os alligevel.

    Nu har de endda sat en præmie på højkant til dem, der af uforklarlige årsager kunne finde på at støtte de kommende modstandere med den elendige økonomi ved at forære dem sine egne sparepenge.

    Døm selv, om præmien er attraktiv :-))

    https://twitter.com/LyngbyBoldklub/s...80962939125764


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Så er truppen udtaget:

    De samme 20 spillere som sidst er udtaget til bruttotruppen til mandagens udekamp kl. 19.00 mod Lyngby Boldklub.

    4 Victor Nelsson
    5 Andreas Bjelland
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    9 Kamil Wilczek
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    12 Lukas Lerager
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    19 Bryan Oviedo
    20 Nicolai Boilesen
    21 Karl-Johan Johnsson
    23 Jonas Wind
    25 Mathias Zanka Jørgensen
    26 Marios Oikonomou
    28 Mustapha Bundu
    33 Rasmus Falk

    På skadelisten er Peter Ankersen og Mikkel Kaufmann.

    Til dagens træning så det ud som om der er genvalg til alle som spillede kampen mod Sønderjyske.
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    En sjov detalje ved denne kamp er, at Lyngby, hvis fans hader os indædt, finder det passende at tigge penge af os alligevel.

    Nu har de endda sat en præmie på højkant til dem, der af uforklarlige årsager kunne finde på at støtte de kommende modstandere med den elendige økonomi ved at forære dem sine egne sparepenge.

    Døm selv, om præmien er attraktiv :-))

    https://twitter.com/LyngbyBoldklub/s...80962939125764
    Ja det er ikke lige en trøje som FCK fans bare må eje....

    Hvis Zumas trøje fra guldkampen imod Bøf var præmie kunne jeg MÅSKE overveje at smide en 50’er - men ellers ikke.

    Synes nu ellers det var et fint initiativ da de gjorde det første gang sidste weekend, men sådan nogle gimmicks skal ikke gentages 8 dage senere - der er gassen ligesom gået lidt af ballonen....

    Så ingen støtte herfra - til gengæld så lover jeg Lyngby Boldklub at jeg køber nogle kolde fadøl næste gang vi skal på besøg deroppe hvor vi kan komme på stadion....

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ja det er ikke lige en trøje som FCK fans bare må eje....
    Men det er vel mere eller mindre den eneste trøje, som kunne være attraktiv for begge klubbers fans, så helt dumt er den vel ikke. De havde nok ikke en Todi match worn trøje fra Færøerne :-)

    Jeg synes det er fair nok, at de prøver deres "gimmick" igen på os. De er sikkert økonomisk på røven som alle andre og enhver krone der kan komme ind i kassen hjælper nok. Fra deres syn er det nok ikke helt utænkeligt, at FCK fans'ne ville prøve at overgå BIF's fra ugen før.

    Og nej, jeg hverken drømmer om den trøje eller kommer til at købe en billet. Men jeg synes nu det er ok, at de prøver igen.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jazzie Se meddelelser
    Til dagens træning så det ud som om der er genvalg til alle som spillede kampen mod Sønderjyske.
    Undrer mig virkelig over, at vi ikke begynder at spille Lerager ind på holdet med kampe fra start. Skuffende hvis han ikke starter inde i morgen.
    #1

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Undrer mig virkelig over, at vi ikke begynder at spille Lerager ind på holdet med kampe fra start. Skuffende hvis han ikke starter inde i morgen.
    Jeg går ud fra, at de bedste spiller, og Stage (eller andre) har vel ikke spillet sig af? Desuden har Lerager imo ikke ligefrem imponeret i sine indhold, så han er vel desværre bare ikke bedre pt.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg går ud fra, at de bedste spiller, og Stage (eller andre) har vel ikke spillet sig af? Desuden har Lerager imo ikke ligefrem imponeret i sine indhold, så han er vel desværre bare ikke bedre pt.
    Enig. Jeg syntes da hellere ikke ligefrem Stage har spillet sig af. Hans spil har løftet sig (Det var også nødvendigt). Lerager skal nok få Chancen før eller siden. Konkurrence på pladserne ser ud til at give pote. Selv Fischer skal se sig bagud, nok derfor han begynder at vise "en smule" af sit gamle "jeg" i glimt.

    Nu håber jeg bare vi vinder over lyngby så venter der i den grad nogle Topkampe, hvor vi skal vise vi mener det alvorligt med Guld i år.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Nu skal vi dælme bare holde fast, og ikke dumme os imod et bundhold.

    I næste runde mødes BIF - FCM, og der vil vi have mulighed for at hente på et eller begge hold.
    En vigtig psykologisk ting.

    Jeg tipper 2-0 til FCK.

    Zan

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    hvorfor ikke 4-1 :-)

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Når nu målscoren kan blive en faktor i sidste ende, så skal vi gerne slå Lyngby, som har ligaens dårligste forsvar, med 4-5 mål. Derudover vil en storsejr også kunne give holdet og især offensiven det perfekte rygstød, inden vi inden for 20 dage møder AGF, Vejle, BØF og FCM.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (22/02-2021 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg går ud fra, at de bedste spiller, og Stage (eller andre) har vel ikke spillet sig af? Desuden har Lerager imo ikke ligefrem imponeret i sine indhold, så han er vel desværre bare ikke bedre pt.
    Lerager har da set fin ud? Og to korte indhop er nok heller ikke det bedste grundlag at bedømme ham på :)

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 10.02.21, 17:05
  2. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 05.02.21, 12:34
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Lyngby BK (16.07.16 kl.18.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 22.10.16, 19:44
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby BK 06.11.11 kl.16
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 07.11.11, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: Lyngby - FC København
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 18.03.08, 14:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •